Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Śląskie
PostLink | Napisane: 2014-07-23, 06:41 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-06-17, 21:52
Posty: 3311
Lokalizacja: BYTOM Gombrowicza 95// KATOWICE Konduktorska 42

Pomógł: 203 razy

Auto: JEEP/CITROEN DS/MAZDA 6
Elektronika: STAG 300/ .../Q BOX PLUS
Wtryskiwacze: MAGIC FX/.../ACW03
Reduktor: 2 x AC R01/.../AC R01
Dysze: 2,5/.../2,8
Pojemność: 5216/2000/2300
Moc: 212/.../166
Kod Nadwozia: ZG/DS/GG
Kod Silnika: .../.../L3
Rok Produkcji: 1997/1972/2002
Silesia Cars, a ja myślę , że nie do końca jesteś pewien co mówisz

1. sprawdzaliśmy wyłączając cylindry w programie i nie było zmiany, chociaż powinna być poprawa objaw wypadania zapłonu występował na wolnych obrotach. Jakby wężyk był zagięty to efekt poprawy pracy byłby widoczny natychmiastowo.
2. dostaliście samochód po wymianie przewodów zapłonowych czego klient nie wykonał podczas 3 krotnej wizyty u nas, samochód miał po prostu usunięta usterkę wystarczyła regulacja instalacji.
3. samochód jeździł prawidłowo od października zeszłego roku, problem pojawił się około 2 miesięcy temu. Zagięte wężyki dawały by objaw od samego początku
4. szyna czy też adapterki - nie ma znaczenia oba sposoby są montażowo prawidłowe wiec nie szukaj dziury
5. wypuściliście klienta bez rozliczenia, wg. mnie zrobiliście regulację i nie byliście pewni czy pomoże, więc nie dokonaliście rozliczenia.

a tak na marginesie wystarczy zadzwonić, ze jest taki klienta, ma samochód na gwarancji. Jeździcie na szkolenia i wiecie, że zmiana parametrów powoduje naruszenie plomby gwarancyjnej. w innych warsztatach nie ma takiego parcia na konkurowanie i można porozmawiać, ale niestety nie w Silesia Cars, Powodzenia na rynku z takim podejściem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Śląskie
PostLink | Napisane: 2014-07-23, 16:16 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 7275
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 447 razy

Auto: AstraOPC Jaguar420G S60
Elektronika: Q-Box/brak/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Keihin/brak/Barracuda
Reduktor: Twin/brak/ACR 250
Dysze: to zależy :)
Pojemność: 2.0 T/4.2/2.5 T
Moc: 286/265//210
Kod Silnika: Z20LER/?/
Rok Produkcji: 2005/1967/2006
merytorycznie:

DAVANTI napisał(a):
sprawdzaliśmy wyłączając cylindry w programie i nie było zmiany,


wyłączenie 3-go cylindra (właśńie ten z załamanym wężykiem) powodowało pozytywną zmianę, korekta wtryskiwacza o 20% in plus również

DAVANTI napisał(a):
2. dostaliście samochód po wymianie przewodów zapłonowych czego klient nie wykonał podczas 3 krotnej wizyty u nas


niestety, sam znalazłem problem przewodu 3 cyl. zamieniłem na przewód z innego MOJEGO pojazdu i problem mocnego szarpania rozwiązany

DAVANTI napisał(a):
samochód miał po prostu usunięta usterkę wystarczyła regulacja instalacji


brzmi jak ruska propaganda
DAVANTI napisał(a):
Zagięte wężyki dawały by objaw od samego początku


albo jak się wygrzały i trwale zniekształciły
DAVANTI napisał(a):
szyna czy też adapterki - nie ma znaczenia oba sposoby są montażowo prawidłowe


tak, ale na adapterach wtryski byłyby pionowo, a wężyki 2 i 3 cyl. nie byłyby pozaginane

DAVANTI napisał(a):
wypuściliście klienta bez rozliczenia, wg. mnie zrobiliście regulację i nie byliście pewni czy pomoże,

a słyszałeś o tym, że została u nas pokrywa świec i śruby, klient pojechał z naszym kablem, a naprawa była w trakcie?
DAVANTI napisał(a):
a tak na marginesie wystarczy zadzwonić, ze jest taki klienta, ma samochód na gwarancji.


To była decyzja klienta, że jest bezradny w kontaktach z Wami i zdecydował się poszukać rozwiązania swojego problemu gdzie indziej, czy zatem mamy każdego klienta z problemem wysyłać do tego, kto montował jego auto? Biznes liczbami się mierzy ( by Leszek Czarnecki ).

Co do regulacji auta: poniżej zamieszczam mapy zebrane na A4 w tym samym momencie i tym, samym stylu jazdy na 5 biegu według Waszych ustawień - widać, ze auto było ubogie w całym zakresie i miało wyłączonego Premium-a

możemy się tak strzelać na argumenty do końca świata, byle logiczne, bo to co napisałeś powyżej to stek bzdur

pozdrawiam :)


Załączniki:
kia rio 1.JPG
kia rio 1.JPG [ 679.12 KiB | Przeglądane 5006 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Śląskie
PostLink | Napisane: 2014-07-23, 19:17 

Dołączył(a): 2014-07-12, 20:17
Posty: 3

Pomógł: 0 razy

Auto: KIA RIO 2011-
Elektronika: STAG 300-4 Premium
Wtryskiwacze: HANA H2000
Reduktor: AC R01
Pojemność: 1248
Moc: 85
Kod Silnika: G4LA
Rok Produkcji: 2011
Samochód oddałem w stanie takim jaki był w DAVANTI, czyli przed wymianą kabli zapłonowych itd.
W Silesia Cars została zasugerowana wymiana kabla zapłonowego na 3 cylindrze (na innym kablu autko jeździło prawie idealnie). W tym momencie silnik pracuje równo, nie wypadają zapłony. Dzisiaj zrobione 300km i nic!
Nie rozumiem całego przekomarzania itd. Dla mnie jako klienta najważniejsze jest, że usterka została usunięta może ktoś powie a bo wam się udało itp. ale działa i to dla mnie jako klienta jest najważniejsze.
Ucieszyłem się, że tylko jeden kabel do wymiany ponieważ do mojego auta mogę kupić jedynie w salonie kable zapłonowe, które sprzedawane są na sztuki w cenie 86zł/sztuka. Wydać 86zł a 344zł za komplet to jednak jest różnica.
Dodatkowo podpytałem o przeróbkę wlewu pod klapką (obecnie muszę wkręcać przedłużkę 10cm, często mam problem z trafieniem w gwint) zaproponowano mi umieszczenie wlewu pod klapką w innym miejscu wtedy będzie można na stałe wkręcić krótką przedłużkę, który będę musiał odkręcać podczas tankowania benzyny. Jak dla mnie super (wolę raz na pół roku wykręcać wlew gazu niż co tydzień wkręcać)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Śląskie
PostLink | Napisane: 2014-07-24, 01:02 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23800
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 872 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Ja tylko dodam - nie tankuj co pół roku, już lepiej tankuj mniej a częściej.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Śląskie
PostLink | Napisane: 2014-07-24, 06:11 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-06-17, 21:52
Posty: 3311
Lokalizacja: BYTOM Gombrowicza 95// KATOWICE Konduktorska 42

Pomógł: 203 razy

Auto: JEEP/CITROEN DS/MAZDA 6
Elektronika: STAG 300/ .../Q BOX PLUS
Wtryskiwacze: MAGIC FX/.../ACW03
Reduktor: 2 x AC R01/.../AC R01
Dysze: 2,5/.../2,8
Pojemność: 5216/2000/2300
Moc: 212/.../166
Kod Nadwozia: ZG/DS/GG
Kod Silnika: .../.../L3
Rok Produkcji: 1997/1972/2002
czerwo,
jak widzę inna wersja jest dla nas a inna na forum

1. jak dzwonił mój brat po wpisie zgłosił Pan , że przed jazdą do Silesia Cars, wymienił Pan przewody zapłonowe
2. jak pytał czy usterka została usunięta, to zgłosił Pan, że przy hamowaniu silnikiem dalej Pan odczuwa szarpania, wiec to co pisze Silesia Cars, , że usterki zostały usunięte nie pokrywa się z Pańskimi słowami
3. wlew pod klapkę nie przeszkadzał 8 miesięcy teraz stanowi problem jak widzę bo się o tym pisze.
4. co do mapy jeżeli klientowi mówi się, że wypadają zapłony, to co z nią możesz zrobić, jedynie ograniczenie dawki powodowało zmniejszenie szarpania. co rozwala koncepcję Silesia Cars, tak naprawdę w momencie stwierdzenia usterki powinniśmy wyciągnąć bezpiecznik do momentu usunięcia usterki. Poz za tym zrzut map nie przedstawia nic poza tym, że tak został otworzony program. Mapy można dopiero zrzucić i uznać za realne jeżeli nie ma błędów w sterowaniu silnikiem (a wypadanie zapłonu generuje błąd) i wykonaniu jazdy na gazie i na benzynie. Tutaj wrzucono plik graficzny nie mający nic wspólnego z prawdą. Słabe zagranie Silesia Cars,
5. itp itd
6. z mojej strony temat uważam za zamknięty. Ciszę się, że klient znalazł pomoc. Natomiast podważam otoczkę tej pomocy i staram się ustalić fakty

a) czas w którym pojawiła się usterka nie wskazuje, ze był błąd montażowy
b) klient zgodnie z relacją telefoniczną wymienił przewody zapłonowe przed jazda do innego warsztatu (co podważa wszystkie powyższe wypowiedzi) nie są prawdziwe tylko uzgodnione
c) ustawienie map patrz punkt 4 taki plika na forum to zwykłe hajterzenie

I tyle w tym temacie pozdrawiam

tylko Panie czerwo, niech Panu Silesia Cars, dobrze wytłumaczy jak wszystko działa bo ostatnio klientce, poprzedni wpis, nie potrafili wytłumaczyć jak działa centralka gazu robili z niej "głupia blondynkę", mając przy tym niezły ubaw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Śląskie
PostLink | Napisane: 2014-07-24, 10:43 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 7275
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 447 razy

Auto: AstraOPC Jaguar420G S60
Elektronika: Q-Box/brak/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Keihin/brak/Barracuda
Reduktor: Twin/brak/ACR 250
Dysze: to zależy :)
Pojemność: 2.0 T/4.2/2.5 T
Moc: 286/265//210
Kod Silnika: Z20LER/?/
Rok Produkcji: 2005/1967/2006
DAVANTI napisał(a):
Poz za tym zrzut map nie przedstawia nic poza tym, że tak został otworzony program. Mapy można dopiero zrzucić i uznać za realne jeżeli nie ma błędów w sterowaniu silnikiem (a wypadanie zapłonu generuje błąd) i wykonaniu jazdy na gazie i na benzynie. Tutaj wrzucono plik graficzny nie mający nic wspólnego z prawdą. Słabe zagranie Silesia Cars


DAVANTI, zaczynam mieć wątpliwości, czy potrafisz czytać ze zrozumieniem, to zacytuję jeszcze raz:
Silesia Cars napisał(a):
Co do regulacji auta: poniżej zamieszczam mapy zebrane na A4 w tym samym momencie i tym, samym stylu jazdy na 5 biegu według Waszych ustawień - widać, ze auto było ubogie w całym zakresie i miało wyłączonego Premium-a


TO NIE JEST ZRZUT Z EKRANU po otwarciu programu, tylko na nowo zebrane mapy na benzynie i na gazie po wykasowaniu starych, lecz na Waszych ustawieniach

tak więc dalej uprawiacie ruską propagandę

DAVANTI napisał(a):
nie potrafili wytłumaczyć jak działa centralka gazu


zmieniasz temat???

kropka jest okrągła, a romb nie jest kropką, tego uczą w trzeciej klasie, klientka miała wszystko wytłumaczone po montażu, czego dowodem było jej zadowolenie wyrażone kilka postów wyżej,

Niniejszym wyłączam się z tej dyskusji, bo nie jesteście dla mnie partnerem i nie zniżę się do prowadzenia tej durnej pyskówki, każdy jest omylny i robi błędy, taka nasza ludzka natura, ale podejście do ich naprawienia to już druga sprawa

DAVANTI, nie pogrążaj się :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Śląskie
PostLink | Napisane: 2014-07-24, 11:38 

Dołączył(a): 2014-07-12, 20:17
Posty: 3

Pomógł: 0 razy

Auto: KIA RIO 2011-
Elektronika: STAG 300-4 Premium
Wtryskiwacze: HANA H2000
Reduktor: AC R01
Pojemność: 1248
Moc: 85
Kod Silnika: G4LA
Rok Produkcji: 2011
DAVANTI napisał(a):
czerwo,
1. jak dzwonił mój brat po wpisie zgłosił Pan , że przed jazdą do Silesia Cars, wymienił Pan przewody zapłonowe

Powiedziałem, wymieniłem i nie było rezultatu, wróciłem do starych i tak też auto zostało oddane do Silesia Cars, tak kabli nie kupiłem zostały przełożone z innej RIO na tak zwaną pożyczkę.
DAVANTI napisał(a):
2. jak pytał czy usterka została usunięta, to zgłosił Pan, że przy hamowaniu silnikiem dalej Pan odczuwa szarpania, wiec to co pisze Silesia Cars, , że usterki zostały usunięte nie pokrywa się z Pańskimi słowami

Mój post wyżej, cytuje "na innym kablu autko jeździło prawie idealnie", kabel wymieniłem na nowy oryginalny i jest ok.
DAVANTI napisał(a):
3. wlew pod klapkę nie przeszkadzał 8 miesięcy teraz stanowi problem jak widzę bo się o tym pisze.

Nie zgłaszam jako problem a jako możliwość innego rozwiązania wlewu w tym aucie.
Dlaczego teraz, bo zauważyłem na forum, że jest blaszka do której można przykręcić wlew i wtedy może być w innym miejscu. Dlaczego teraz? Bo mając problemy zarejestrowałem się na forum.

Widzę, że głównie o co się rozchodzi to o błąd montażowy a mi jako klientowi wisi czy to błąd montażowy. Jeżeli to kogoś uspokoi to zgodnie z prawdą mogę napisać, że po instalacji przez następne 11tys km było wszystko w porządku.
DAVANTI napisał(a):
tylko Panie czerwo, niech Panu Silesia Cars, dobrze wytłumaczy jak wszystko działa bo ostatnio klientce, poprzedni wpis, nie potrafili wytłumaczyć jak działa centralka gazu robili z niej "głupia blondynkę", mając przy tym niezły ubaw.

Widziałem, czytałem. Zawsze się znajdzie dziwny klient nie obrażając nikogo zresztą widać po mnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Śląskie
PostLink | Napisane: 2014-07-24, 18:20 

Dołączył(a): 2014-04-03, 19:25
Posty: 28

Pomógł: 0 razy

Auto: Toyota CorollaE11 1.4VVTi
Elektronika: STAG 4+
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: ACR01
Pojemność: 1.4
Moc: 97
Rok Produkcji: 2001
Polecam
Silesia Cars
ul. Dobrego Urobku 5,
Katowice
http://www.silesia-cars.pl
tel. - 500 222 759


Auto zrobione wspaniale, jeździ już 3 miesiące bez żadnych problemów (6k km). Pan miły i umie wszystko wyjaśni na chłopski rozum :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Śląskie
PostLink | Napisane: 2014-10-02, 20:11 

Dołączył(a): 2009-12-19, 21:07
Posty: 10
Lokalizacja: Katowice

Pomógł: 0 razy

Auto: AUDI A4
Elektronika: Stag Qbox
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: ACR01
Pojemność: 1.8T
Moc: 150
Kod Nadwozia: B6
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2002
Zdecydowanie polecam:
Silesia Cars
ul. Dobrego Urobku 5,
Katowice
http://www.silesia-cars.pl
tel. - 500 222 759


Instalacja wykonana wręcz wyśmienicie, uwzględniając wszystkie życzenia klienta. Profesjonalna obsługa w każdym calu.
Osobom zastanawiającym się, gdzie na Śląsku zlecić montaż, przede wszystkim polecam to miejsce. Miałem do czynienia z topowymi instalatorami tego forum ze Śląska, jednak Silesia Cars oferuje najwyższą jakość świadczonych usług.
Montaż zaprezentowany w poniższym wątku:
audi-a4-b6-1-8-t-automat-by-silesia-cars-katowice-t42307.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Śląskie
PostLink | Napisane: 2014-12-05, 15:32 

Dołączył(a): 2012-03-01, 14:12
Posty: 65
Lokalizacja: Zabrze

Pomógł: 1 razy

Auto: skoda roomster/citroen C1
Elektronika: stag qbox/ stag qbox
Wtryskiwacze: barracuda/barracuda
Reduktor: stag R02/alaska
Pojemność: 1400/999
Moc: 86/69
Rok Produkcji: 2012/2006
I Ja zdecydowanie polecam:
Silesia Cars
ul. Dobrego Urobku 5,
Katowice
http://www.silesia-cars.pl
tel. - 500 222 759

Mimo że mam bliżej innych instalatorów, wybrałem Silesia Cars i jestem bardzo zadowolony. Instalacja zamontowana w samochodzie citroen C1 wzorowo mimo ciasnoty pod maską, uwzględniając wszystkie życzenia klienta. Kontakt telefoniczny i obsługa na najwyższym poziomie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Śląskie
PostLink | Napisane: 2015-03-11, 14:08 

Dołączył(a): 2015-02-26, 12:28
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Astra
Pojemność: 1598
Moc: 105
Kod Nadwozia: hatchback
Kod Silnika: X16XEP
Rok Produkcji: 2005
Davanti
Ul. Konduktorska 42
Katowice


Polecam jak więszość Davanti narazie napewno za podejście odpowiedzi na wszystki pytania telefonicznie zarówno przed jak i już po instalacji, kompleksowe opisanie zamontowanej instalacji.
Co do samego założenia jak i pierwszych kilometrów nie mam żadnych zastrzeżeń, nie czuć żadnej różnicy w jeździe. Natomiast napewno za jakieś 2 mies. edytuję post jak już proche pojężdżę i będę mógł przekazać wiecej inf i spostrzeżeń


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Śląskie
PostLink | Napisane: 2015-03-17, 23:44 

Dołączył(a): 2015-01-19, 03:11
Posty: 442
Lokalizacja: Katowice/Oświecim

Pomógł: 28 razy

Auto: Zafira B/Passat B4/Laguna
Elektronika: QBox B./Bingo S.4/QBox B
Wtryskiwacze: Barracuda/x/Barracuda
Reduktor: ACR01/AT07/ACR02
Dysze: 2.7/x/2.5
Pojemność: 1800/1800/1800
Moc: 120/90/90
Kod Silnika: A18XER/ABS/F3P B 670
Rok Produkcji: 2014/1994/1996
Dziś zdecydowanie mogę polecić warsztat Silesia Cars. Zdjęcia z instalacji są tutaj:

opel-zafira-1-8-2014-by-silesia-cars-katowice-t46325.html

Silesia Cars
ul. Dobrego Urobku 5,
Katowice
http://www.silesia-cars.pl
tel. - 500 222 759

Wszystko zgodnie z uzgodnieniami a nawet lepiej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Śląskie
PostLink | Napisane: 2015-04-04, 16:18 

Dołączył(a): 2014-12-19, 12:23
Posty: 37

Pomógł: 1 razy

Auto: Honda Civic 1,4 is
Ja polecę Silesia Cars za naprawę zwalonej instalacji gazowej przez AND-Dar w Dąbrowie Górniczej http://www.anddar.pl. Do poprawki było chyba wszystko oprócz mocowania reduktora i samego reduktora i butli. Z czym bardzo dobrze sobie poradzili.
Zakres prac to wymiana odmy, czyszczenie krokowca, przepustnicy, wymiana odmy (współczuję pracy przy tym), wymiana kolektora, wymiana uszczelek kolektora dolotowego, montaż wtrysków pojedynczo wystrojenie względem benzyny co okazało się błędem bo wyszło, że benzyna u mnie kuleje i jest pompa do wymiany, bo nie wyrabia przy bucie. Ponowne strojenie lpg i auto śmiga idealnie komputer nie wywala błędów, ale jazda na benzynie tylko do zagrzania silnika a potem tylko gaz, jak tylko zrobi się trochę cieplej wsadzam pompę od audi bo silnik szykuję powoli pod kompresor.

Co spieprzyła poprzednia firma myślę, że najlepiej opisze Silesia Cars bo nie chcę niczego przekręcić co mi przekazali.

Silesia Cars
ul. Dobrego Urobku 5,
Katowice
http://www.silesia-cars.pl
tel. - 500 222 759


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Śląskie
PostLink | Napisane: 2015-06-09, 17:11 

Dołączył(a): 2012-11-05, 14:08
Posty: 47
Lokalizacja: Śląsk

Pomógł: 0 razy

Auto: Cing-ciang bez dachu
Wtryskiwacze: mixer
Reduktor: Lovato RGE090
Pojemność: 183cm3
Moc: 10KM
Rok Produkcji: 2007
DAVANTI Katowice . Mogę polecić.
Bez szału i peanów w stylu "montujcie tylko u nich", ale też bez obaw, że wywalicie pieniądze. Ale jest "wporzo", jeśli klient nie ma napinki na bycie potraktowanym "po europejsku".

Vectra II brata, komponenty nieważne, działają :) Montaż odbył się w jeden dzień. Szybko? No, trochę za szybko. Staranność niestety trwa i kosztuje. Samochód oglądałem, od montażu trochę wiało drutem, a właściwie pośpiechem i takim trudnym do uchwycenia "brakiem serca do roboty". Chociaż dostęp do wszystkiego dobry. Listwa wtrysków założona krzywo i za wysoko (kolizja z wyściółką maski), dwa wężyki o połowę dłuższe od pozostałych. Kolektor OCZYWIŚCIE nie zdjęty do wiercenia mimo zapewnień, że będzie. Podłoga pod zbiornikiem wyśrupana zamiast wycięta/wywiercona, może już chłopakom wiertło koronowe padło. No i silnik trochę dziwnie brzmiał, a słuch u mnie ważną rolę gra.
Powyższe zauważyłem zaraz po odebraniu auta przez brata. Brat zadzwonił do warsztatu, przez telefon usłyszał, że za demontaż kolektora do wiercenia musiałby dopłacić i musiałby sobie tego wyraźnie życzyć, a w ogóle teraz SIĘ WIERCI bez demontażu. Nie wiem i nie dowiem sie, który z panów to mówił, ale ponownie powiało drutem.
ALE, zanim mnie tu user DAVANTI zjedzie. Brat sie umówił na poprawkę tego, co było spierniczone. Wszystko poprawili, z oczywistych względów oprócz cofnięcia się w czasie i zdjęcia kolektora :) Instalacja wymagała potem jeszcze jakiejś korekty na kompie, po korekcie chodzi idealnie.
Odtąd prawie rok jazdy, 10 tysięcy km, bez problemów, świece przy wymianie miały piękny cynamonowy kolor, spalanie niecałe 10l (benzyny Opel pił 8), płynna jazda, przełączenie na gaz nieodczuwalne i brak problemów niezależnie od temperatury. Dla mnie, nie fapającego nad setkowymi koretkami współczynników, wystarczające oznaki dobrze zamontowanej instalki.

I na koniec coś w stylu "Instalki od Davanti SĄ bezawaryjne":
Jakiś miesiac temu zaczęło waniać gazem spod maski i z wentylacji. Po otwarciu maski wydobywał się wyraźny syk gazu. Dochodzenie po kolei po elementach instalki. Co się okazało? Panowie zamontowali filtr fazy lotnej tak, że opierał się o akumulator i się przetarł. Brat pojechał do Davanti, odebrał wóz na drugi dzień, usterka usunięta, nowy filtr owinięty pianką i trytytkami, że czołg tego nie ruszy. Od strony technicznej brak zastrzeżeń. Ale stwierdzili, że NIC NIE BYŁO I BRATU SIĘ WYDAWAŁO.
Panowie, każdemu się może drut (drucik) zdarzyć. Wystarczyło powiedzieć "filtr się przetarł, wymieniliśmy Panu, niech Pan zobaczy, teraz jest owinięty i nie ma prawa się powtórzyć". A tak, choć auto sprawne i serwis bez problemu, jakiś niesmak pozostaje.

Mimo wszystko, piszę w POLECANE.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Śląskie
PostLink | Napisane: 2015-06-10, 11:42 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-06-17, 21:52
Posty: 3311
Lokalizacja: BYTOM Gombrowicza 95// KATOWICE Konduktorska 42

Pomógł: 203 razy

Auto: JEEP/CITROEN DS/MAZDA 6
Elektronika: STAG 300/ .../Q BOX PLUS
Wtryskiwacze: MAGIC FX/.../ACW03
Reduktor: 2 x AC R01/.../AC R01
Dysze: 2,5/.../2,8
Pojemność: 5216/2000/2300
Moc: 212/.../166
Kod Nadwozia: ZG/DS/GG
Kod Silnika: .../.../L3
Rok Produkcji: 1997/1972/2002
c64club,
c64club napisał(a):
zanim mnie tu user DAVANTI zjedzie


nie mam powodu , powiem po prostu, że jest to porządny feedback na temat pracy warsztatu. Informacja została przekazana do warsztatów - obu, na co należy zwrócić uwagę i jak polepszyć obsługę,

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO