Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 145 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: STAG 300 PLUS
PostLink | Napisane: 2013-02-25, 16:16 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22624
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 778 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
jak tak jak w przypadku innych wtrysków z listy to w zasadzie nie ma sensu

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG 300 PLUS
PostLink | Napisane: 2013-03-30, 15:49 

Dołączył(a): 2011-05-10, 09:44
Posty: 22
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 0 razy

Auto: Peugeot 307
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: Hana2000
Reduktor: Scorpion ST
Pojemność: 1.6
Moc: 109
Rok Produkcji: 2002
Witam,

Jestem nowicjuszem w tych sprawach!!!

Mam lekki problem. Wczoraj odezwał się w Peugeocie moim błąd sterownika. Czy jest to spowodowane tym, ze już mam mało gazu w baku. Oczywiście jeździ na gazie i chodzi normalnie (czy mogę jeździć na gazie czy lepiej na benzynie). Jakie macie propozycję czy coś pomoże zatankowanie do pełna?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG 300 PLUS
PostLink | Napisane: 2013-08-12, 07:56 

Dołączył(a): 2013-06-23, 17:24
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: FIAT BRAVO HGT 2.0 20V
Elektronika: STAG 300 plus isa2
Wtryskiwacze: valtek
Reduktor: kme silver
Dysze: 3.0
Pojemność: 1997
Moc: 147
Rok Produkcji: 1996
Panowie tak z doświadczenia, który firmware do staga 300+ jest najlepszy??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG 300 PLUS
PostLink | Napisane: 2013-08-12, 10:32 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22624
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 778 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
ten co jest w najnowszej wersji softu jest ok - czyli wersja 9.1

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG 300 PLUS
PostLink | Napisane: 2013-09-29, 20:47 

Dołączył(a): 2011-05-19, 23:51
Posty: 36
Lokalizacja: Lublin / Wrocław

Pomógł: 0 razy

Auto: Seat Toledo
Elektronika: Stag 300+
Wtryskiwacze: Hana 2000 Red
Reduktor: AC R01
Pojemność: 2324
Moc: 150
Kod Silnika: AGZ
Rok Produkcji: 2000
Mam pytanie - na oryginalnym kablu Stagowskim (USB) oraz na Viakena (RS232) czasami program traci połączenie ze sterownikiem (i dopiero po którymś razie wraca). Czego może to być przyczyna? Dodam, że program i firmware najnowszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG 300 PLUS
PostLink | Napisane: 2013-10-01, 10:32 

Dołączył(a): 2012-02-20, 19:17
Posty: 230
Lokalizacja: Toruń

Pomógł: 2 razy

Auto: Opel Astra G Bertone
Elektronika: Stag300 ISA2
Wtryskiwacze: Hana2000
Reduktor: Elpigaz Drago
Dysze: -
Pojemność: 1800
Moc: 116
Kod Nadwozia: -
Kod Silnika: X18XE1
Rok Produkcji: 2000
Na stronie viakena jest informacja że interfejs w przypadku staga nie działa stabilnie (rwie połączenie). Problem z prędkością przesyłu danych chyba jest w przypadku interfejsu od viakena. A co do staga mi się nie zdarzyło aby rwał połączenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG 300 PLUS
PostLink | Napisane: 2014-04-24, 21:02 

Dołączył(a): 2014-04-24, 20:51
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 C5
Elektronika: Stag 300+
Wtryskiwacze: Waldemary czerwone
Reduktor: Zawolak Zeta S
Pojemność: 2400
Moc: 165
Kod Silnika: ALF
Rok Produkcji: 1997
Witam wszystkich. Mam takie pytanko czy moglibyście rzucić okiem na moje mapki i powiedzieć czy mogą zostać czy coś pokombinować. Otóż padł mi poprzedni silnik, kupiłem drugi, założyłem pojeździłem dwa dni co prawda dużo lepiej niż na poprzednim a tu benc... urwał się łańcuszek na lewej głowicy wymieniłem walki, napinacz z nastawnikiem faz oraz łańcuszek z poprzedniego silnika, po złożeniu sprawdziłem ciśnienie i na 3 cylindrach po 9, na jednym 10 i na dwóch po 12,5 czyli na czterech garkach tak jakby oberwał po zaworkach. Jako tako chodzi ale na benzynie wyczuwalne jest że chodzi dużo lepiej czego wcześniej nie było, robiłem autokalibrację i zgrywanie map które wyglądają jak poniżej. Proszę o sugestie.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG 300 PLUS
PostLink | Napisane: 2014-04-24, 21:05 

Dołączył(a): 2014-04-24, 20:51
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 C5
Elektronika: Stag 300+
Wtryskiwacze: Waldemary czerwone
Reduktor: Zawolak Zeta S
Pojemność: 2400
Moc: 165
Kod Silnika: ALF
Rok Produkcji: 1997
....


Załączniki:
mapa audi.png
mapa audi.png [ 132.39 KiB | Przeglądane 1707 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG 300 PLUS
PostLink | Napisane: 2014-04-24, 21:07 

Dołączył(a): 2014-04-24, 20:51
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 C5
Elektronika: Stag 300+
Wtryskiwacze: Waldemary czerwone
Reduktor: Zawolak Zeta S
Pojemność: 2400
Moc: 165
Kod Silnika: ALF
Rok Produkcji: 1997
.........


Załączniki:
parametry.png
parametry.png [ 138.17 KiB | Przeglądane 1707 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG 300 PLUS
PostLink | Napisane: 2014-04-24, 21:08 

Dołączył(a): 2014-04-24, 20:51
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 C5
Elektronika: Stag 300+
Wtryskiwacze: Waldemary czerwone
Reduktor: Zawolak Zeta S
Pojemność: 2400
Moc: 165
Kod Silnika: ALF
Rok Produkcji: 1997
.......


Załączniki:
odchylka.png
odchylka.png [ 134.71 KiB | Przeglądane 1706 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG 300 PLUS
PostLink | Napisane: 2014-04-24, 21:09 

Dołączył(a): 2014-04-24, 20:51
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 C5
Elektronika: Stag 300+
Wtryskiwacze: Waldemary czerwone
Reduktor: Zawolak Zeta S
Pojemność: 2400
Moc: 165
Kod Silnika: ALF
Rok Produkcji: 1997
.......


Załączniki:
kor obr.png
kor obr.png [ 144 KiB | Przeglądane 1706 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG 300 PLUS
PostLink | Napisane: 2014-04-24, 21:14 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-23, 09:52
Posty: 873
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 8 razy

Auto: Audi s2
Elektronika: KME będzie STAG
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: KME GOLD
Pojemność: 2200 T
Moc: 280
Kod Nadwozia: b4
Kod Silnika: 3B
Rok Produkcji: 1990
załączniki można dodać w jednej wiadomości!!!
poza tym masz Stary jak świat soft bo z przed 4 lat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG 300 PLUS
PostLink | Napisane: 2014-04-25, 19:25 

Dołączył(a): 2014-04-24, 20:51
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 C5
Elektronika: Stag 300+
Wtryskiwacze: Waldemary czerwone
Reduktor: Zawolak Zeta S
Pojemność: 2400
Moc: 165
Kod Silnika: ALF
Rok Produkcji: 1997
piotrficek napisał(a):
załączniki można dodać w jednej wiadomości!!!
poza tym masz Stary jak świat soft bo z przed 4 lat


Nie chciało mi wskoczyc w jedna wiadomosc moze cos nie ogarnalem. Czyli proponujesz zrobić aktualizacje? nie do konca ogarniam Staga bo wczesniej opracowywalem OMVL XXI z którym Stagowcy nie mogli sobie poradzic. Widze po mapie że wtryski gazowe nie domagają z czasami przy wyższych obrotach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG 300 PLUS
PostLink | Napisane: 2014-05-01, 13:29 

Dołączył(a): 2014-04-24, 20:51
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 C5
Elektronika: Stag 300+
Wtryskiwacze: Waldemary czerwone
Reduktor: Zawolak Zeta S
Pojemność: 2400
Moc: 165
Kod Silnika: ALF
Rok Produkcji: 1997
Witam. Zrobiłem aktualizację softu, zrobiłem autokalibrację, zebrałem mapy, zrobiłem korektę po temp i wszystko wyszło tak jak poniżej. Martwi mnie dziwna odchyłka, nie wiem jak podnieść ją na początku więc jakbyście mogli spojrzeć na to i podpowiedzieć co można byłoby zrobić, poprawić to byłbym wdzięczny bo nie za bardzo mogę sobie poradzić ze Stagiem. Widziałem że sondy stały w miejscu bo nie są ustawione a nie wiem który typ sondy ustawić


Załączniki:
stag par.png
stag par.png [ 132.53 KiB | Przeglądane 1657 razy ]
stag kor temp.png
stag kor temp.png [ 153.4 KiB | Przeglądane 1657 razy ]
stag mapa.png
stag mapa.png [ 132.53 KiB | Przeglądane 1657 razy ]
stag odchyłka.png
stag odchyłka.png [ 125.67 KiB | Przeglądane 1657 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: STAG 300 PLUS
PostLink | Napisane: 2014-05-01, 17:57 

Dołączył(a): 2009-05-23, 17:26
Posty: 788
Lokalizacja: Szczecin

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat TiptroniC
Elektronika: STAG ISA2 (10.0)
Wtryskiwacze: Hana zielone - listwa
Reduktor: AC R01
Dysze: --
Pojemność: 1.8T
Moc: 150
Kod Nadwozia: 3B5
Kod Silnika: AWT
Rok Produkcji: 2004
Mnoznik masz do poprawy bo mapki nie pokryte. Podniesc albo opusc w opodpowniednich miejscach kropki skasuj mape LPG i sie przejedz w celu zebrania swiezej i tak w kolko az sie mapki pokryja.

Jak robiles ta korekte po temp? Chyba nie na rozgrzanym redku? ;)

Ja bym najpierw ustawil mapki, a korekte ustawial nastepnego dnia po nocy, jak silnik bedzie dobrze wychlodzony.
Ale nie zawsze jest potrzeba grzebania w niej.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 145 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO