Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 307 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Stag premium
PostLink | Napisane: 2014-04-18, 13:28 

Dołączył(a): 2009-05-25, 09:47
Posty: 11
Lokalizacja: Kielce

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Vectra C
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: Magic Jet
Reduktor: Zavoli
Pojemność: 1,8
Moc: 122
Rok Produkcji: 2002
A ja chciałem podpytać co lepiej do Vectry C z silnikiem Z18XER 140KM. Premium czy 4 PLUS. Bo różnie u różnych instalatorów słyszałem (oczywiście partnerzy STAG). Jeden mówi że Premium będzie niewykorzystany i spokojnie 4PLUS wystarczy. Inny że Premium zrobi mu naprawdę dobrze... A Panowie jak uważacie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag premium
PostLink | Napisane: 2014-04-18, 13:50 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22088
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 731 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Starczy spokojnie 4 Plus, ale i premium da radę w tym aucie.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag premium
PostLink | Napisane: 2014-04-18, 16:54 

Dołączył(a): 2009-05-25, 09:47
Posty: 11
Lokalizacja: Kielce

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Vectra C
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: Magic Jet
Reduktor: Zavoli
Pojemność: 1,8
Moc: 122
Rok Produkcji: 2002
Premium 700zł drożej niż 4Plus. W takim razie chyba zdecyduję się na na to tańsze rozwiązanie. Miałem początkowo wrzucić Techa214 lub 224 ale jednak zostanę ze Stagiem jak w mojej pierwszej VC tyle że tamta miała silnik Z18XE a nie XER :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag premium
PostLink | Napisane: 2014-04-18, 16:59 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22088
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 731 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
o matko - 700 zeta różnicy, jakaś masakra :) nieźle chciał ktoś na Tobie przyciąć.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag premium
PostLink | Napisane: 2014-04-18, 17:19 

Dołączył(a): 2009-05-25, 09:47
Posty: 11
Lokalizacja: Kielce

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Vectra C
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: Magic Jet
Reduktor: Zavoli
Pojemność: 1,8
Moc: 122
Rok Produkcji: 2002
No za Premiuma, AC01 i Barracudy dostałem cenę xx. Za podobny zestaw z 4Plus xx.


Ostatnio edytowano 2014-04-18, 17:25 przez Struna, łącznie edytowano 1 raz
regulamin - ceny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag premium
PostLink | Napisane: 2014-04-18, 18:13 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-04-09, 22:22
Posty: 4092
Lokalizacja: Ostrzeszów WLKP

Pomógł: 137 razy

Auto: Mazda MX-5/Honda CivicEJ9
Elektronika: STAG 300 plus/ 200goFast
Wtryskiwacze: KEIHIN/ Valtek typ34
Reduktor: Scorpion ST/ ACr02
Dysze: żółte/ 2,2
Pojemność: 1800/ 1400
Moc: 136KM/ 90KM
Kod Nadwozia: JMZNB18P
Kod Silnika: BP-4W / D14A3
Rok Produkcji: 2000 / 1997
trzeba by było najpierw sprawdzić czy skaner SXC 1011 się połączy, bo jeśli nie to niema najmniejszego sensu pakować Premium to i tak nie będzie działać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag premium
PostLink | Napisane: 2014-07-14, 17:47 

Dołączył(a): 2014-07-14, 12:45
Posty: 13

Pomógł: 0 razy

Która opcja Stag będzie odpowiednia dla forda mondeo 2003 2.0?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag premium
PostLink | Napisane: 2014-07-21, 13:02 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22088
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 731 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Wystarczy stag 4 plus, w porywie szaleństwa można i premium wsadzić, tylko po co.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag premium
PostLink | Napisane: 2014-07-22, 19:23 

Dołączył(a): 2014-07-14, 12:45
Posty: 13

Pomógł: 0 razy

Pytam, bo nie znam się za bardzo na tym i nie wiem w czym tkwi różnica, ale skoro stag 4 plus będzie odpowiedni to na niego się zdecyduje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag premium
PostLink | Napisane: 2014-11-27, 15:35 

Dołączył(a): 2013-11-25, 20:10
Posty: 58

Pomógł: 0 razy

Auto: audi a6 2,8 30v
Elektronika: stag 300+
Wtryskiwacze: AC W01BFC
Reduktor: KME GOLD
Pojemność: 2800
Moc: 193
Kod Nadwozia: c5
Kod Silnika: APR
Rok Produkcji: 1999
nie wiem czy to odpowiedni temat ale mam taki problem-a w zasadzie brak wiedzy:
kolega chciał żebym z grubsza ogarnął mu audi a4 b7 3.0v6 ASN.
sterownik jest własnie Stag Premium i nie bardzo ogarniam całe to jego strojenie przez OBD.
tzn obniżyłem ciśnienie na reduktorze z 1,75 na 1,23(ale obniżę chyba jeszcze ciut)mnożnik ustawiłem na drodze,czasy wtrysków w miarę się pokrywają,mapki też(ciut góra za bogato) i zastanawiam się teraz co z tą adaptacją??włączyć to czy dostroić resztę ręcznie i zostawić??po tym jak isa2 narobiła gnoju w moim aucie jakoś nie wierze w te wszystkie samo ustawiacze ale podobno ta adaptacja przez OBD działa całkiem nieźle.jeśli to włączyć to co zaznaczyć,lub jakie wartości ustawić w poszczególnych okienkach autoadaptacji??jeśli włączę co z korektą po temperaturze?? korygować czy autoadaptacja zrobi to sama na zimnym silniku??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag premium
PostLink | Napisane: 2014-11-27, 15:52 

Dołączył(a): 2008-04-19, 18:01
Posty: 5534
Lokalizacja: Zbrosławice, Dębica

Pomógł: 80 razy

Auto: Warszawa V8, audi 90Q
Elektronika: Stag 300, STAG Qbox
Wtryskiwacze: Hana/Magic FX
Reduktor: Magic III/Magic III BIG
Dysze: -
Pojemność: 4200/2200
Moc: 300 ; 136
Kod Nadwozia: 223, B2
Kod Silnika: ABZ; KV
Rok Produkcji: 66; 84
Wystrój ręcznie. Nie ma lepszej drogi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag premium
PostLink | Napisane: 2014-12-06, 21:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-04-16, 05:47
Posty: 128
Lokalizacja: lublin

Pomógł: 11 razy

Auto: BMW 530I
Pojemność: 2996
Moc: 272
Kod Nadwozia: E60
Kod Silnika: N53B30 O0
Rok Produkcji: 2007
dawid018 napisał(a):
czy autoadaptacja zrobi to sama na zimnym silniku??

cudów nie ma
zrób to ręcznie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag premium
PostLink | Napisane: 2014-12-31, 08:55 

Dołączył(a): 2012-06-25, 21:12
Posty: 12

Pomógł: 0 razy

Auto: Panda II
Elektronika: 300 Premium + Adaptacja
Wtryskiwacze: EG2000złote
Reduktor: Zeta N 1.2
Dysze: 1.9/D/fiolet
Pojemność: 1108
Moc: 53,6
Rok Produkcji: 07
Tak jak wyżej piszą, sam mam premium w Pandzie II 1.1 MPI i na poprzednich wtryskach autoadaptacja rozjeżdżała mapy i ogólnie robił się syf z ustawieniami i trza było ja wyłączyć, po wymianie na gwarancji totalnie rozlanych i puszczajacych paliwo EG2000C na nowszy typ z dyszami typu D 1.9 autoadaptacja już nie rozjeżdża ustawień i motor chodzi idealnie nawet przy tych mrozach po -15 bez ruszenia korekty po temp... przełączanie na LPG przy 25C i mega stabilnie. Przy prędkościach autostradowych spalanie dzięki autoadaptacji zmniejszyło się o jakieś 0,5l wiec póki EG2001 się nie rozkraczą to instalacja będzie chodzić. Jestem pod wrażeniem mojego ustawienia tego grajdołka i niech tak już działa zawsze :).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag premium
PostLink | Napisane: 2015-01-09, 20:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-12-23, 22:40
Posty: 236
Lokalizacja: Włocławek

Pomógł: 0 razy

Auto: Chrysler 300M EU
Elektronika: STAG 300-6 Premium
Wtryskiwacze: MagicJet Fx
Reduktor: MagicJet III Big +Podgrz
Dysze: 2,3
Pojemność: 3500 V6
Moc: 256
Kod Nadwozia: LH
Kod Silnika: EGG
Rok Produkcji: 1999
Premium obsługuje protokół SAE J1850 VPW ??

oraz pewnie nie da się podłączyć Adaptera STAG-OBD do zwykłego Stag'a 300 plus/isa2 ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag premium
PostLink | Napisane: 2015-01-13, 10:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-11-28, 08:45
Posty: 409

Pomógł: 33 razy

Auto: Nissan 200SX
Elektronika: STAG
Wtryskiwacze: 2x4AC01Bfc
Reduktor: 2xAC01Red
Dysze: 3mm
Pojemność: 2000
Moc: 430
Kod Nadwozia: S14a
Kod Silnika: SR20DET
Rok Produkcji: 2001
SAE J1850 VPW - zielony- nie podłączony , fioletowy - pin 2 gniazda OBD , brązowy- pin 4 gniazda OBD . Adapter OBD można podłączyć tylko do 300 Premium.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 307 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO