Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 307 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 21  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Stag premium
PostLink | Napisane: 2009-09-24, 22:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-24, 15:30
Posty: 1082
Lokalizacja: Łódź http://lpg-lodz.pl/ 504-712-720

Pomógł: 17 razy

Auto: jaguar XJ
Elektronika: verona,kmeg3,AGIS,stag
Wtryskiwacze: GASTECH,acw03
Reduktor: MAGIC big
Pojemność: 4.2l
Moc: 298km
Kod Silnika: AL-V8
Rok Produkcji: 2004
Witam ponownie

Czy ktoś juz zakładał stga premium z adapterem obd??
Bo jeśli dobrze zrozumiałem to robi się w nim tylko kalibracje na wolnych a potem sam się kalibruje po przez sygnał z obd. :shock:
I tak naprawdę czy ta nowości się sprawdza czy aby kasy w błoto nie wyrzucę.

pozdrawiam oraz czekam na relację :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag premium
PostLink | Napisane: 2009-09-24, 22:57 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-03-06, 23:20
Posty: 2715
Lokalizacja: Bytów/ Gdańsk

Pomógł: 15 razy

Auto: Suzuki GV/ Volvo S80
Elektronika: TECH326/będzie
Wtryskiwacze: Barracuda /będą
Reduktor: KME TUR/*
Dysze: 2.6/*
Pojemność: 2493/2922
Moc: 144/200
Kod Nadwozia: FT/TS
Kod Silnika: H25A/B6304S3
Rok Produkcji: 1999/1998
filar12 napisał(a):
Witam ponownie

Czy ktoś juz zakładał stga premium z adapterem obd??
Bo jeśli dobrze zrozumiałem to robi się w nim tylko kalibracje na wolnych a potem sam się kalibruje po przez sygnał z obd. :shock:
I tak naprawdę czy ta nowości się sprawdza czy aby kasy w błoto nie wyrzucę.

pozdrawiam oraz czekam na relację :mrgreen:


Jeszcze nie próbowałem ale moim zdaniem to aż tak dobrze to nie ma :).
Mapy i tak trzeba poustawiać zgodnie ze sztuką, STAG premium mam mozliwość wprowadzania korekt, ale nie zwalnia to z ustawienia map.

Inaczej byłoby to tylko BRC P&D, ktore może trafi a może nie trafi ze swymi wyliczankami :).

Żeby powiedzieć, czy ta nowośc się sprawdza trzebaby zamontować ją w kilku autach i poobserwować - więc to potrwa.

Ja u siebie pewnie wstawię Premium w Omeżce, chociaż jesli się okaże, że różnica w cenie opiewa na wartośc porządnego reduktora to sobie podaruję i włożę Plusa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-09-25, 08:44 

Dołączył(a): 2008-10-07, 08:57
Posty: 157
Lokalizacja: Jędrzejów - Świętokrzyskie

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Accord
Elektronika: Stag 150
Reduktor: LOVATO
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: F20Z1
Rok Produkcji: 1996
filar12 napisał(a):
Czy ktoś juz zakładał stga premium z adapterem obd??
Bo jeśli dobrze zrozumiałem to robi się w nim tylko kalibracje na wolnych a potem sam się kalibruje po przez sygnał z obd. :shock:
I tak naprawdę czy ta nowości się sprawdza czy aby kasy w błoto nie wyrzucę.

pozdrawiam oraz czekam na relację :mrgreen:


Ja zakładałem premium do cordoby 2007 1.4, powiem tak, myślałem że będzie lepiej, zestaw był z nowym valtekiem ( podróbka med z wyglądu) i tomasetto alaska, po kalibracji trzeba zebrać mapy oczywiście, później małe korekty ręcznie i auto pojechało, niestety za 2 dwa dni klient zadzwonił że zaświecił check, jak się okazało wypadanie zapłonu na 1 cyl. Pan Marek Gryko ze staga stwierdził że to wina nieprecyzyjnej listwy valtek...którą włożyli do kompletu, a ja naiwny myślałem że takie sytuacje premium wyeliminuje, najwidoczniej koryguje po obd ale nie na tyle aby "dogodzić" wszystkim komputerom, szczególnie tym b. czułym vw. Moja rada jest taka: plus wystarczy!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-09-25, 08:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-24, 15:30
Posty: 1082
Lokalizacja: Łódź http://lpg-lodz.pl/ 504-712-720

Pomógł: 17 razy

Auto: jaguar XJ
Elektronika: verona,kmeg3,AGIS,stag
Wtryskiwacze: GASTECH,acw03
Reduktor: MAGIC big
Pojemność: 4.2l
Moc: 298km
Kod Silnika: AL-V8
Rok Produkcji: 2004
W tym cały myk czy opłaca się tyle dopłacać.
Bo różnica jest nie mała.

Wiem że lovato robi coś takiego że robisz kalibrację na wolnych a potem w drugą i to wszystko.
pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-09-25, 15:06 

Dołączył(a): 2008-10-07, 08:57
Posty: 157
Lokalizacja: Jędrzejów - Świętokrzyskie

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Accord
Elektronika: Stag 150
Reduktor: LOVATO
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: F20Z1
Rok Produkcji: 1996
filar12 napisał(a):
W tym cały myk czy opłaca się tyle dopłacać.
Bo różnica jest nie mała.

Ja bym nie dopłacał, przynajmniej na tą chwilę, tak jak przedmówca uważam że premium musi pojeździć w kilku autach aby przekonać się czy rzeczywiście warto.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-09-25, 19:28 

Dołączył(a): 2008-10-31, 08:32
Posty: 94
Lokalizacja: TARNÓW/Carlsfelt

Pomógł: 0 razy

Auto: Mercedes A-klasa
Pojemność: 1689
Moc: 90
Kod Nadwozia: ------
Kod Silnika: 168.008
Rok Produkcji: 2002
założyliśmy dwa ale na listwach magic i reduktorze zavoli w nowych mitsubishi coltach i zobaczymy ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-09-25, 23:40 

Dołączył(a): 2008-04-19, 18:01
Posty: 5612
Lokalizacja: Zbrosławice, Dębica

Pomógł: 83 razy

Auto: Warszawa V8, audi 90Q
Elektronika: Stag 300, STAG Qbox
Wtryskiwacze: Hana/Magic FX
Reduktor: Magic III/Magic III BIG
Dysze: -
Pojemność: 4200/2200
Moc: 300 ; 136
Kod Nadwozia: 223, B2
Kod Silnika: ABZ; KV
Rok Produkcji: 66; 84
Za parę dni robię od razu duży skok: montujemy Premium do 500-konnego Cayenne 4.2 turbo S.

Zdam relację :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-09-25, 23:59 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-03-06, 23:20
Posty: 2715
Lokalizacja: Bytów/ Gdańsk

Pomógł: 15 razy

Auto: Suzuki GV/ Volvo S80
Elektronika: TECH326/będzie
Wtryskiwacze: Barracuda /będą
Reduktor: KME TUR/*
Dysze: 2.6/*
Pojemność: 2493/2922
Moc: 144/200
Kod Nadwozia: FT/TS
Kod Silnika: H25A/B6304S3
Rok Produkcji: 1999/1998
SebastianS napisał(a):
Za parę dni robię od razu duży skok: montujemy Premium do 500-konnego Cayenne 4.2 turbo S.

Zdam relację :)


500 koników to jest coś :)
Jakie tam reduktory dacie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-09-26, 15:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-11-23, 23:25
Posty: 470
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 0 razy

Auto: Yamaha R1
Wtryskiwacze: Denso
Pojemność: 998
Moc: 190km 114Nm
Rok Produkcji: 2009
SebastianS napisał(a):
Za parę dni robię od razu duży skok: montujemy Premium do 500-konnego Cayenne 4.2 turbo S.

Zdam relację :)


hmmm, Sebek jeśli już to 4.5 turbo , lub po lifcie 4.8 turbo , nie ma 4.2 turbo w cayenne :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-09-26, 20:56 

Dołączył(a): 2009-06-17, 19:51
Posty: 28
Lokalizacja: Huta

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi s6 4.2
Elektronika: Nevo Pro
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: Prins
Pojemność: 4200
Moc: 340
Kod Nadwozia: C5
Kod Silnika: ANK
Rok Produkcji: 2001
Powodzenia...........


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-09-26, 21:33 
#Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-11-20, 20:10
Posty: 1474
Lokalizacja: wawa

Pomógł: 3 razy

Auto: opel corsa/fiat panda
Elektronika: stag,premium/stag,plus
Wtryskiwacze: Hana C /Matrix344
Reduktor: Alaska :)/Alaska :)
Dysze: 2.0/2.2
Pojemność: 1200/1224
Moc: 75/60
Kod Nadwozia: F08/ZFA169000
Kod Silnika: Z12XE/188A4000
Rok Produkcji: 2003/2003
Nie pindolcie bez sensu
Tylko niech ktoś to Coś przetestuje tak jak powinno się testować
I da info na forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-09-26, 21:59 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22165
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 372 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
Cytuj:
Za parę dni robię od razu duży skok: montujemy Premium do 500-konnego Cayenne 4.2 turbo S.


patrz czytnikiem na pomiar sond za katami stag tego nie zrobi

przy 500 koniach trochę trzeba wielozawór przerobić ale dasz rade :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-09-27, 00:09 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 5906
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola

Pomógł: 259 razy

Auto: Aódi a4b6
Elektronika: Q-Box Basic
Wtryskiwacze: Eko-Power
Reduktor: KME tur TWIN
Dysze: brak
Pojemność: 1781
Moc: 320KM\420Nm
Kod Nadwozia: 8E2
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2001
SebastianS napisał(a):
Za parę dni robię od razu duży skok: montujemy Premium do 500-konnego Cayenne 4.2 turbo S.

chciałbym się z Tobą przejechać po tym odcinku gdzie mi ustawiałeś mapy, wtedy ja siedziałem na miejscy pasażera, byłem pod wrażeniem a tu mamy 4 razy więcej mocy niż u mnie więc dopiero będzie zabawa :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-10-02, 08:04 

Dołączył(a): 2008-04-19, 18:01
Posty: 5612
Lokalizacja: Zbrosławice, Dębica

Pomógł: 83 razy

Auto: Warszawa V8, audi 90Q
Elektronika: Stag 300, STAG Qbox
Wtryskiwacze: Hana/Magic FX
Reduktor: Magic III/Magic III BIG
Dysze: -
Pojemność: 4200/2200
Moc: 300 ; 136
Kod Nadwozia: 223, B2
Kod Silnika: ABZ; KV
Rok Produkcji: 66; 84
Trimix, dokładnie, 4.5 litra, pomyliłem się, za często mam kontakt z silnikami audi :)
Cayenne właśnie w trakcie akcji. Za parę dni fotki i relacja, co i jak.

Piotr_K - pakujemy dwa GT zasilane miedzią fi 8 każdy. Stosujemy rozwiązanie, które pozwoli uniknąć kłopotu z wąskim gardłem, jakim jest wielozawór. Ciśnienie powinno być po byku ;)

Roboform - zapomnij o tym odcinku, przejechałem się na próbę przed demontażem - strasznie szybko robi się groźnie... Jedziemy na A4, chrzanię takie klocki :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-10-02, 10:45 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22165
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 372 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
zbiornik pod płytę armaturowa to dobre rozwiązanie


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 307 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 21  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Yahoo [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO