Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: sterowanie elektrozaworem w butli-wszedzie mam plusa
PostLink | Napisane: 2017-11-01, 19:37 

Dołączył(a): 2009-08-12, 23:02
Posty: 5
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 0 razy

Auto: Megane 2 CC
Elektronika: KME NEVO PRO
Wtryskiwacze: HANA
Reduktor: SILVER KME
Pojemność: 2000
Moc: 140
Kod Silnika: F4R
Rok Produkcji: 2004
Hej
Sterownik KME NEVO PRO, reduktor KME silver, wtryski HANA.
Wczoraj wpadlem w olbrzymia dziure -od tego momentu gaz przestal dzialac. POmine juz cala procedure jaka wykonalem aby znalezc usterke bo troche tego bylo ale doszedlem do tego ze jest problem ze sterowaniem elektrozaworu w butli. Sam elektrozawor jest dobry i instalacja dziala poprawnie kiedy podam plus i mase.

Jednak z jakiegos wzgledu sterownik nie uruchamia wogole elektrozaworu. Sprawdzilem i podczas pracy na gazie na obu stykach elektrozaworu mam +12 tak samo jak na tym srodkowym kablu elektrozaworu-wyglada to jak uziemienie.

Jezeli sam zapodam plus na kabel ktorym powinien dojsc plus do elektrozaworu to wywala mi bezpiecznik przy aku.

Dodam ze nie swieci sie rowniez ten elektroniczny czujnik poziomu gazu ktory jest w wielozaworze. Probowalem tam podac masę to nawet sie zaswiecil ten czujnik poziomu gazu ale za chwile mi sie spalil bezpiecznik.

Nie chce robic na pałę zeby czegos bardziej nie uszkodzic wiec czy ktos moze cos doradzic w temacie? Ewentualnie gdzie od strony sterownika szukac tego kabla ktorym powinna dojsc masa do elektrozaworu w butli.

Jezeli chodzi o program do gazu to zglasza on tylko zbyt niskie cisnienie gazu (jako ze elektrozawór nie został odblokowany)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sterowanie elektrozaworem w butli-wszedzie mam plusa
PostLink | Napisane: 2017-11-01, 19:39 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16782
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 939 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
masz zwarty kabel pod autem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sterowanie elektrozaworem w butli-wszedzie mam plusa
PostLink | Napisane: 2017-11-01, 19:40 

Dołączył(a): 2009-08-12, 23:02
Posty: 5
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 0 razy

Auto: Megane 2 CC
Elektronika: KME NEVO PRO
Wtryskiwacze: HANA
Reduktor: SILVER KME
Pojemność: 2000
Moc: 140
Kod Silnika: F4R
Rok Produkcji: 2004
zwarty do plusa?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sterowanie elektrozaworem w butli-wszedzie mam plusa
PostLink | Napisane: 2017-11-01, 19:51 

Dołączył(a): 2009-08-12, 23:02
Posty: 5
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 0 razy

Auto: Megane 2 CC
Elektronika: KME NEVO PRO
Wtryskiwacze: HANA
Reduktor: SILVER KME
Pojemność: 2000
Moc: 140
Kod Silnika: F4R
Rok Produkcji: 2004
wszedlem pod auto (mam kanal). Zadnego zwarcia tu nie ma (brak sladu naruszenia wiązki którą ida kable do przodu)

jak to mozna sprwadzic od strony sterownika?

edit: odlaczylem ta mase ktora dochodzi do elektrozaworu razem z instalacją i podlaczylem swoją i jest OK.

MOge podlaczyc swoja mase ale pytanie gdzie zniknela ta od sterownika?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sterowanie elektrozaworem w butli-wszedzie mam plusa
PostLink | Napisane: 2017-11-01, 20:16 

Dołączył(a): 2009-08-12, 23:02
Posty: 5
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 0 razy

Auto: Megane 2 CC
Elektronika: KME NEVO PRO
Wtryskiwacze: HANA
Reduktor: SILVER KME
Pojemność: 2000
Moc: 140
Kod Silnika: F4R
Rok Produkcji: 2004
ok problem wlasciwie rozwiazany:masa nie przychodzi z aku tylko jest brana tutaj ze zbiornika. Z jakiegos wzgledu zbiornik przestal byc zmasowany. puszcze kabelek spod srubki i bedzie ok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sterowanie elektrozaworem w butli-wszedzie mam plusa
PostLink | Napisane: 2017-12-08, 17:36 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-22, 21:45
Posty: 3280
Lokalizacja: Mława,ul.Gdyńska 25 tel.23 6553355 mob.506800133

Pomógł: 110 razy

Auto: Lexus RX 350
Elektronika: Stag 300 Premium
Wtryskiwacze: ACW 03
Reduktor: ACR02 Twin
Dysze: 3mm
Pojemność: 350
Moc: 276
Kod Nadwozia: -
Kod Silnika: ?
Rok Produkcji: 2007
Są to właśnie efekty niepoprawnego montażu.Masa powinna być wzięta z pewnego miejsca,jakim jest akumulator,lub karoseria.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sterowanie elektrozaworem w butli-wszedzie mam plusa
PostLink | Napisane: 2017-12-10, 18:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 5783
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 640 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
tommi3737 napisał(a):
puszcze kabelek spod srubki i bedzie ok
Czyli kolejne druciarstwo w pakiecie, kolego wyciągnij wnioski i zrób to tak jak Bozia przykazała bo zaraz będziesz znowu miał problemy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO