Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 310 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Strojenie Agisa
PostLink | Napisane: 2014-01-15, 13:54 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22616
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 778 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
no najwyraźniej masz nieprawidłowo zasilania podłączone do sterownika.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie Agisa
PostLink | Napisane: 2014-01-15, 14:24 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 15570
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 802 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
hati napisał(a):
Ale to jakas roznica? Pisalem ze nie moge sie polaczyc z agisem przy włączonym zapłonie, czyli wszystko jest zasilane, jedynie silnik jeszcze nie uruchomiony. Chcialem sprawdzic jakie podcisnienei pokazuje sensor przy wylaczonym silniku.


Jak będziesz miał podłaczony sterownik zgodnie z instrukcją i schematem podłaczenia to sobie sprawdzisz to co chcesz. Podłączyli Ci pod pompę paliwa i jak ona pracuje to i sterownik jak tylko przestanie pracować to i sterownik też odpoczywa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie Agisa
PostLink | Napisane: 2014-01-15, 15:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-30, 11:14
Posty: 1181
Lokalizacja: Katowice

Pomógł: 29 razy

Auto: Citroen C5 3V6
Elektronika: Agis
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: IG1
Pojemność: 2964
Moc: 207
Rok Produkcji: 2002
Pewnie + po stacyjce jest podlaczony do cewki zaplonowej lub napiecia ktore tylko jest jak silnik pracuje .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie Agisa
PostLink | Napisane: 2014-01-15, 15:50 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 15570
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 802 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Marek_Spy napisał(a):
Pewnie + po stacyjce jest podlaczony do cewki zaplonowej lub napiecia ktore tylko jest jak silnik pracuje .


Oba plusy podłączyli pod pompę paliwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie Agisa
PostLink | Napisane: 2014-01-15, 16:58 

Dołączył(a): 2010-11-18, 07:06
Posty: 2117
Lokalizacja: krzczonów

Pomógł: 56 razy

Auto: a8 /scorpio
Elektronika: agis /agis
Wtryskiwacze: hana /hana
Reduktor: gurter /artic
Dysze: zielone
Pojemność: 4.2
Moc: 310/207
Rok Produkcji: 1999/1995
nie jeden
bo jeden masz z aku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie Agisa
PostLink | Napisane: 2014-01-16, 16:25 

Dołączył(a): 2012-09-01, 21:24
Posty: 95

Pomógł: 0 razy

Auto: subaru forester, impreza
Elektronika: icom jtg, agis
Reduktor: ?/shark
Pojemność: 2000
Moc: 125/225
Jeden jest na pewno pod aku , natomiast drugiego nie zlokalizowalem jeszcze ale na pewno nie tam gdzie trzeba.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie Agisa
PostLink | Napisane: 2014-01-16, 20:35 

Dołączył(a): 2010-11-18, 07:06
Posty: 2117
Lokalizacja: krzczonów

Pomógł: 56 razy

Auto: a8 /scorpio
Elektronika: agis /agis
Wtryskiwacze: hana /hana
Reduktor: gurter /artic
Dysze: zielone
Pojemność: 4.2
Moc: 310/207
Rok Produkcji: 1999/1995
pod wtryski cewkę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie Agisa
PostLink | Napisane: 2014-01-26, 20:41 

Dołączył(a): 2014-01-26, 19:26
Posty: 19

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 C5 Allroad
Elektronika: AGIS
Wtryskiwacze: Hana
Pojemność: 2.7T
Moc: 254
Rok Produkcji: 2004
Witam,

zastanawiałem się nad znaczeniem korekcji czasu wtrysku od temperatury. Czy wiadomo komuś jak to jest zrobione w przypadku sterownika AGIS (chodzi o cztery parametry tj: temperatura odniesienia, górna i dolna temperatura zagięcia i nachylenie)? Czy ta korekcja ma za zadania skorygowanie pracy wtryskiwaczy (im niższa temperatura to być może wtryski wymagają krótszych czasów) czy też jest to korekcja która ma na celu unormowanie masowej dawki paliwa.

Dlaczego pytam?
Czytałem tu opis strojenia instalacji ze sterownikiem AGIS i ktoś zaproponował pewne wartości dla wtrysków HANA czy innych, np. nachylenie 0.1, referencja 30st, zagięcie 0 i 60 st. Wskazywałoby to na to, że są to temperaturowe korekcje wtryskiwaczy. Czy zatem w sterowniku AGIS istnieje algorytm wyznaczający korekcję dawki - czasu wtrysku na skutek zmiany temperatury gazu? Wiadomo bowiem, że im niższa temperatura tym gęstość gazu większa a więc i masowy przepływ większy.

Będę wdzięczny za rozjaśnienie tej kwestii.

I jeszcze jedno pytanie. W aplikacji do sterownika w wersji demo pojawia się w zakładce Poprawki możliwość wprowadzenia korekt od temperatury w postaci mapy 1D. Natomiast po podłączeniu do sterownika ta opcja nie jest dostępna (pomimo wpisania kodu do ukrytych opcji). Czy jest to problem z nieaktualną wersją fw sterownika? Moja obecna wersja to 2.98.5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie Agisa
PostLink | Napisane: 2014-05-05, 07:50 

Dołączył(a): 2012-09-01, 21:24
Posty: 95

Pomógł: 0 razy

Auto: subaru forester, impreza
Elektronika: icom jtg, agis
Reduktor: ?/shark
Pojemność: 2000
Moc: 125/225
Czas zakonczyc rozdzial agis mini w moim aucie. Pomimo ze przeczytalem wszystko o strojenu tego kompa w tutejszym forum, nie udalo mi sie go zestroic do konca poprawnie. Na codzien dalo sie jezdzic, trzeba sie bylo nauczyc operowac gazem i jakos dawal rade. Ostatecznie poddalem sie i zakupilem Agisa m210. Akurat nie kierowalem sie preferencją marki a błędnym przekonaniem ze wykorzystam np konsolkę sterującą (okazalo sie ze bylem w bledzie i tez jest inna). Jednak podczas demontazu wiązki i zakladaniu nowej (bo tez jest oczywiscie inna) wyszedl chyba glowny babol mojej instalki , przez co prawdopodobnie nie dalo sie poprawnie agisa mini zestroic. Fachowcy od zakladania tej instalki pomylili cylindry. Zamienili 2 z 3. Zamontowalem nową wiązkę poprawnie i od razu po pierwszej przejazdzce i ustawieniu naprawde podstawowych parametrow, przestalo przy niskich obrotach, wcisniecie pedalu w podloge nie powoduje juz czkawki, uspokoily sie korekty paliwowe czytane po OBD (mają bardziej wyrownany przebieg).
Warto wiec sprawdzic, przy problemach z instalką, nawet tak podstawowe rzeczy jak prawidlowe podlaczenie przewodów wtryskiwaczy (w nowym agisie m210 są nawet pikne koraliki z numerem wtryskiwacza).
Dodatkowo - bialo czerwony przewod, ktory ma byc podlaczony do +12V ze stacyjki, byl/jest
u mnie podlaczony do 12V zasilających wtryskiwacze. Nie wiem jakie sa mankamenty takiego rozwiazania (oprocz niemoznosci podlaczenia sie do agisa interfejsem jak silnik nie pracuje) ale tak to zostawilem na razie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie Agisa
PostLink | Napisane: 2014-05-05, 18:34 

Dołączył(a): 2010-11-18, 07:06
Posty: 2117
Lokalizacja: krzczonów

Pomógł: 56 razy

Auto: a8 /scorpio
Elektronika: agis /agis
Wtryskiwacze: hana /hana
Reduktor: gurter /artic
Dysze: zielone
Pojemność: 4.2
Moc: 310/207
Rok Produkcji: 1999/1995
mogłeś kolejno przepinać wtryski wtedy by ci wyszło że pomylone są
z palca


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie Agisa
PostLink | Napisane: 2014-05-05, 19:16 

Dołączył(a): 2012-09-01, 21:24
Posty: 95

Pomógł: 0 razy

Auto: subaru forester, impreza
Elektronika: icom jtg, agis
Reduktor: ?/shark
Pojemność: 2000
Moc: 125/225
w subaru nie da rady tak latwo, miedzy drugim i trzecim cylindrem odleglosc jest taka ze trzeba by i tak wiązkę pociąc. Poza tym - nie wpadlbym na to ze ktos takiego babola strzelil, tego po prostu nie sprawdzałem. Zresztą auto jezdzilo nienajgorzej, tylko nie moglem sie do konca uporac z szarpaniem przy bardziej dynamicznym operowaniu gazem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie Agisa
PostLink | Napisane: 2014-05-30, 21:42 

Dołączył(a): 2009-11-24, 21:52
Posty: 778
Lokalizacja: golub dobrzyń

Pomógł: 20 razy

Auto: mercedes c W203
Elektronika: stag 200 go-fast
Wtryskiwacze: OMFL REG-FAST
Reduktor: versusus vr-l
Dysze: 2,5
Pojemność: 2,0
Moc: 130
Rok Produkcji: 2001
w niedługim juz czasie przełoże całosc ze staga na agisa,chociaz niejest zle(jezeli od czasu do czasu sie do niego zajrzy)ale na swoim to mozna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie Agisa
PostLink | Napisane: 2014-07-16, 20:27 

Dołączył(a): 2014-05-19, 19:05
Posty: 222
Lokalizacja: Wrocław/Milicz

Pomógł: 2 razy

Auto: A4 B7 ALT Avant
Elektronika: Stag Qnext Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115NL
Reduktor: Kme Tur
Dysze: brak na 1bar
Pojemność: 1998
Moc: 131
Kod Nadwozia: Avant
Kod Silnika: ALT
Rok Produkcji: 2006
Panowie takie lamerskie pytanko. Gazownik ma mi przełożyć instalację ze Staga 4plus na Agisa P13. Załóżmy że poprawnie to zrobi to czy gdy uruchomi funkcję automatycznego dostrajania składu mieszanki czyli funkcję OBD to czy te wszystkie kalibracje i poprawki po temp czy inne co opisujecie jak to robić itp w tym poście to czy one wtedy są wymagane skoro sterownik sam ma po korektach się stroić i pracować jak należy? Czy po prostu po prawidłowym montażu i uruchomieniu funkcji OBD sterownik będzie wymagał innych korekt i kalibracji czy nie? Czy funkcja OBD wszystko załatwi jak należy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie Agisa
PostLink | Napisane: 2014-07-17, 05:52 

Dołączył(a): 2008-09-23, 07:32
Posty: 628
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 2 razy

obd to nie lekarstwo na wszystko, obd zbierze ci mape poprawek w danych warunkach czyli danym cisnieniu danej temp gazu
obd nie ustawia korekt, nie jest od tego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie Agisa
PostLink | Napisane: 2014-07-17, 09:29 

Dołączył(a): 2014-05-19, 19:05
Posty: 222
Lokalizacja: Wrocław/Milicz

Pomógł: 2 razy

Auto: A4 B7 ALT Avant
Elektronika: Stag Qnext Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115NL
Reduktor: Kme Tur
Dysze: brak na 1bar
Pojemność: 1998
Moc: 131
Kod Nadwozia: Avant
Kod Silnika: ALT
Rok Produkcji: 2006
czyli korekty po temp i ciśnieniu trzeba wprowadzać również? To mieszanka będzie dobra tylko w danych warunkach kiedy była mapa zbierana przez Obd a jak się zmienią warunki to mapa będzie już nie dokładna i obd tego nie aktualizuje jak zaczynają się korekty za mocno rozjeżdżać? Nie robi tego na bierząco tylko raz w danej chwili gdy się mapę zbiera?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 310 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO