Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 310 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Strojenie Agisa
PostLink | Napisane: 2014-07-17, 10:08 

Dołączył(a): 2008-09-23, 07:32
Posty: 628
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 2 razy

robertsobol1983 napisał(a):
czyli korekty po temp i ciśnieniu trzeba wprowadzać również?


i tak i nie, jesli masz wtryskiwacze ktore bez wzgledy na temp maja liniowa charakterystyke , reduktor ktory nie lata z cisnieniem to nie trzeba korekt wprowadzac

robertsobol1983 napisał(a):
To mieszanka będzie dobra tylko w danych warunkach kiedy była mapa zbierana przez Obd a jak się zmienią warunki to mapa będzie już nie dokładna i obd tego nie aktualizuje jak zaczynają się korekty za mocno rozjeżdżać? Nie robi tego na bierząco tylko raz w danej chwili gdy się mapę zbiera?


jest opcja automapowanie co iles tam kilometrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie Agisa
PostLink | Napisane: 2014-07-17, 19:32 

Dołączył(a): 2014-05-19, 19:05
Posty: 222
Lokalizacja: Wrocław/Milicz

Pomógł: 2 razy

Auto: A4 B7 ALT Avant
Elektronika: Stag Qnext Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115NL
Reduktor: Kme Tur
Dysze: brak na 1bar
Pojemność: 1998
Moc: 131
Kod Nadwozia: Avant
Kod Silnika: ALT
Rok Produkcji: 2006
opornick napisał(a):
jest opcja automapowanie co iles tam kilometrow


no i gra gitara - dobrze że coś takiego jest, o to mi chodziło

opornick napisał(a):
i tak i nie, jesli masz wtryskiwacze ktore bez wzgledy na temp maja liniowa charakterystyke


mam hanny ale nie wiem jak one się zachowują, w sumie nie wiem nawet jak to sprawdzić?

opornick napisał(a):
reduktor ktory nie lata z cisnieniem to nie trzeba korekt wprowadzac


reduktor ma około 0,2 upadku. ma to jakieś znaczenie by korekty wprowadzać dla ciśnienia?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie Agisa
PostLink | Napisane: 2014-07-17, 20:03 

Dołączył(a): 2014-05-19, 19:05
Posty: 222
Lokalizacja: Wrocław/Milicz

Pomógł: 2 razy

Auto: A4 B7 ALT Avant
Elektronika: Stag Qnext Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115NL
Reduktor: Kme Tur
Dysze: brak na 1bar
Pojemność: 1998
Moc: 131
Kod Nadwozia: Avant
Kod Silnika: ALT
Rok Produkcji: 2006
A jeszcze pytanko. U mnie konieczne jest prucie całej wiązki? Nie ma chyba crossa ze staga 4 plus na Agisa p13? Na stronie Acona znalazłem wiele crossów ale do mojego chyba nie ma, bo jedynie są do staga 200 i do staga 300 premium/plus do staga 4 chyba to nie podejdzie nie? Tu link http://www.acon.com.pl/pl/16-akcesoria


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie Agisa
PostLink | Napisane: 2014-07-17, 20:28 

Dołączył(a): 2010-11-18, 07:06
Posty: 2126
Lokalizacja: krzczonów

Pomógł: 56 razy

Auto: a8 /scorpio
Elektronika: agis /agis
Wtryskiwacze: hana /hana
Reduktor: gurter /artic
Dysze: zielone
Pojemność: 4.2
Moc: 310/207
Rok Produkcji: 1999/1995
pilnuje aby to się nie rozjechało
i jest lekiem na złe paliwo

jest cros


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie Agisa
PostLink | Napisane: 2014-07-18, 09:01 

Dołączył(a): 2014-05-19, 19:05
Posty: 222
Lokalizacja: Wrocław/Milicz

Pomógł: 2 razy

Auto: A4 B7 ALT Avant
Elektronika: Stag Qnext Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115NL
Reduktor: Kme Tur
Dysze: brak na 1bar
Pojemność: 1998
Moc: 131
Kod Nadwozia: Avant
Kod Silnika: ALT
Rok Produkcji: 2006
no i gra gitara. Jest cross znaczy się dzwoniłem tam do nich do Acon i zrobią mi na zamówienie ze staga 4 plus na P13 i oczywiście będzie również wyprowadzenie na obd w crossie i będzie mnie to kosztowało 370zł netto..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie Agisa
PostLink | Napisane: 2014-07-18, 09:05 

Dołączył(a): 2014-05-19, 19:05
Posty: 222
Lokalizacja: Wrocław/Milicz

Pomógł: 2 razy

Auto: A4 B7 ALT Avant
Elektronika: Stag Qnext Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115NL
Reduktor: Kme Tur
Dysze: brak na 1bar
Pojemność: 1998
Moc: 131
Kod Nadwozia: Avant
Kod Silnika: ALT
Rok Produkcji: 2006
znaczy się sterownik plus cross plus mapsensor plus centralka ale jeszcze zobaczy może mój mapsensor i centralka będzie pasować lub zrobi do tego przejściówke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie Agisa
PostLink | Napisane: 2014-09-23, 19:15 

Dołączył(a): 2014-05-03, 18:03
Posty: 22

Pomógł: 0 razy

Auto: slk 200 r171
Elektronika: agis p12 mini
Wtryskiwacze: omvl fast
Reduktor: zeta zavoli super
Pojemność: 1.8
Moc: 163
Kod Silnika: r171
Rok Produkcji: 2005
Hi
For correction time 5s is ok or i need 2s?
For max obd correction 15 is ok or i need to put 20?
Thank you!
http://imgur.com/1doHsMM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie Agisa
PostLink | Napisane: 2016-05-01, 22:15 

Dołączył(a): 2016-04-25, 15:59
Posty: 19

Pomógł: 1 razy

Auto: Audi A8 D2
Elektronika: Agis i8
Wtryskiwacze: omvl
Pojemność: 4200
Moc: 300
Kod Silnika: ABZ
Rok Produkcji: 1996
Panowie.. Powiem w prost.. kompletnie sie nie znam na regulacji. Zamowilem sobie interfejs do Agis'a. Musze wystroic moje A8 D2. Czy znalazlby sie ktos kto powiedzmy na team viever mi to wystroil? dodam ze teraz jezdze na benzynie wiec pewnie mapa bedzie dobra. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie Agisa
PostLink | Napisane: 2016-05-01, 22:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-30, 11:14
Posty: 1181
Lokalizacja: Katowice

Pomógł: 29 razy

Auto: Citroen C5 3V6
Elektronika: Agis
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: IG1
Pojemność: 2964
Moc: 207
Rok Produkcji: 2002
Troche to trudne chyba tzn. przez team viewer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie Agisa
PostLink | Napisane: 2016-05-01, 22:37 

Dołączył(a): 2016-04-25, 15:59
Posty: 19

Pomógł: 1 razy

Auto: Audi A8 D2
Elektronika: Agis i8
Wtryskiwacze: omvl
Pojemność: 4200
Moc: 300
Kod Silnika: ABZ
Rok Produkcji: 1996
Tzn mógłbym mieć na bieżąco Internet i poruszać się samochodem czy coś nie wiem jak to wygląda do końca. Myślę że lepsze to niż sam mam grzebać i coś spieprzyc..

Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie Agisa
PostLink | Napisane: 2016-05-25, 15:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-30, 11:14
Posty: 1181
Lokalizacja: Katowice

Pomógł: 29 razy

Auto: Citroen C5 3V6
Elektronika: Agis
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: IG1
Pojemność: 2964
Moc: 207
Rok Produkcji: 2002
teamviewer nie jest dość szybki na to


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie Agisa
PostLink | Napisane: 2016-05-25, 20:56 

Dołączył(a): 2016-04-25, 15:59
Posty: 19

Pomógł: 1 razy

Auto: Audi A8 D2
Elektronika: Agis i8
Wtryskiwacze: omvl
Pojemność: 4200
Moc: 300
Kod Silnika: ABZ
Rok Produkcji: 1996
Z pomocą Pepicosi wszystko ogarnalem od A do Z :) ale dzięki

Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie Agisa
PostLink | Napisane: 2016-12-19, 15:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-01-20, 18:59
Posty: 518
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 2 razy

Auto: Mercedes 124 coupe
Elektronika: AGIS OBD/CAN
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: 2x Zavoli N
Dysze: Brak
Pojemność: 3200
Moc: 220
Kod Nadwozia: CE
Kod Silnika: M104
Rok Produkcji: 1993
Czy poprawka główna na poziomie 1,6ms jest ok ? Bo przy autokalibracji wywala komunikat , że poprawka nie mieści się w przedziale 0,5ms do 1,5ms .

Miałem Hana niebieskie , teraz mam barracudy . Poprawka 1,6ms wyszła na ciśnieniu 1,3 bar

Samochód z profilu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie Agisa
PostLink | Napisane: 2016-12-19, 16:19 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22807
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 792 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
patrz na czasy wtrysku gazu - jak się mieścisz w sensownym zakresie, to może być.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Strojenie Agisa
PostLink | Napisane: 2016-12-20, 13:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-01-20, 18:59
Posty: 518
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 2 razy

Auto: Mercedes 124 coupe
Elektronika: AGIS OBD/CAN
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: 2x Zavoli N
Dysze: Brak
Pojemność: 3200
Moc: 220
Kod Nadwozia: CE
Kod Silnika: M104
Rok Produkcji: 1993
A ten sensowny zakres dla barracudy to ile ms ? W tym momencie na jałowych czasy wtrysku LPG to ok 4,5ms .


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 310 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO