Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 406 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2014-06-26, 11:27 

Dołączył(a): 2012-05-18, 08:28
Posty: 3427
Lokalizacja: okolice Piaseczna pod Warszawą

Pomógł: 273 razy

Auto: Opel Omega x 2
Elektronika: Stag 300-6 ISA2
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Scorpion GT
Dysze: brak
Pojemność: 2962/3175
Moc: 211->217->???/229+
Kod Silnika: X30XE/Z32SE
Rok Produkcji: 1994/1998
Wydaje mi się że mapa korekt po obrotach byłaby dużo lepszym narzędziem gdyby oś obrotów nie była ustawiona na sztywno między 0 a 6000 RPM, a między minimalnymi a maksymalnymi obrotami na gazie z zakładki ustawień sterownika.
Podobnie jak nie rozumiem sensu dlaczego oś czasu wtrysku musi być aż do 25ms - rozumiem że wartość poprzedzająca może być choćby i 12,5ms dla aut z pół-sekwencją/full-group'ą ale w ten sposób tracimy jedną kolumnę - w tym wypadku moim zdaniem optymalniejszym rozwiązaniem byłaby możliwość edycji ostatniej wartości osi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2014-06-26, 11:36 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 18564
Lokalizacja: Wawa, Biała Podl.

Pomógł: 1059 razy

Auto: A4 / A6
Elektronika: Stag200 / Tech
Wtryskiwacze: ACW01 / AC W01
Reduktor: Zavoli N / Zavoli S
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 1.6 / 2.6
Moc: 101 / 150
Kod Nadwozia: B5 / C4
Kod Silnika: ADP / ABC
Rok Produkcji: 1995 / 1995
w KME można zmieniać zakres czasów wtrysków w tabeli i wówczas można ustawić bardziej precyzyjnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2014-06-26, 11:57 

Dołączył(a): 2012-05-18, 08:28
Posty: 3427
Lokalizacja: okolice Piaseczna pod Warszawą

Pomógł: 273 razy

Auto: Opel Omega x 2
Elektronika: Stag 300-6 ISA2
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Scorpion GT
Dysze: brak
Pojemność: 2962/3175
Moc: 211->217->???/229+
Kod Silnika: X30XE/Z32SE
Rok Produkcji: 1994/1998
W Stagu można zmieniać wszystkie wartości pośrednie osi - zarówno obrotów jak i czasów, ale mi chodzi o to, żeby obroty jak najlepiej odzwierciedlały zakres pracy na gazie, a czas wtrysku jak najbardziej pasował do konkretnego rozwiązania (bo w tej chili ja np. mogę wykorzystać jedynie z 23 kolumn tej mapy - ostatnia sztywno ustawiona na 25ms jest dla mnie bezsensowna).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2014-06-26, 12:29 

Dołączył(a): 2013-06-25, 13:26
Posty: 153
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 16 razy

Auto: VW BORA
Elektronika: Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana 2000 RED
Reduktor: Zavoli Zeta N
Pojemność: 1984
Moc: 115
Kod Nadwozia: 1J6
Kod Silnika: AQY
Rok Produkcji: 2000
Co myślicie o możliwości ustawiania przez użytkownika wskazania ilości lpg na diodach z poziomu przełącznika?
Ja to widzę tak: podczas pracy na lpg przytrzymanie w danym momencie przełącznika na np. minimum 10 sek. wyzwala tryb, w którym pozwala zapalać kolejne diody poziomu 1 krótkim kliknięciem w pętli (REZ|1|2|3|4 -> REZ....). Procedura wywołana jest w momencie konkretnego poziomu, czyli napięcia z pływaka. Użytkownik może wtedy wywołać tę procedurę w danym momencie kiedy przejedzie określoną ilość km i ustalić poziom diód LED jaki chce (oczywiście funkcja powinna mieć zabezpieczenie, aby nowy kolejny poziom nie przekroczył poprzedniego, timeout itp.). Zapamiętanie poziomu na LED zapisywało by się również długim przyciśnięciem klawisza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2014-06-26, 13:00 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22624
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 778 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
j4rek, koncept fajny ale prawie niewykonalny w praktyce - zobacz sobie na odczyty live z czujnika, skacze jak szalony podczas jazdy.

Aby zadziałało to tak jak napisałeś to by trzeba zatrzymać auto na równej powierzchni, odstać kilka minut aż lustro gazu przestanie falować i dopiero wtedy zakodować odczytaną wartość.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2014-06-26, 13:31 

Dołączył(a): 2013-06-25, 13:26
Posty: 153
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 16 razy

Auto: VW BORA
Elektronika: Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana 2000 RED
Reduktor: Zavoli Zeta N
Pojemność: 1984
Moc: 115
Kod Nadwozia: 1J6
Kod Silnika: AQY
Rok Produkcji: 2000
Oczywiście tak bym to widział, że trzeba najlepiej zjechać na bok i chwilkę odczekać na ustabilizowanie się warunków w zbiorniku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2015-01-20, 01:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-12, 15:18
Posty: 99
Lokalizacja: Ostrołęka

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Signum
Elektronika: Stag 300-6 isa2
Wtryskiwacze: Hana zielone
Reduktor: KME GOLD faro 8mm
Pojemność: 3200
Moc: 211
Kod Silnika: Z32SE
Rok Produkcji: 2003
Pokż mi kogoś kto jeszce patrzy na te diódki. Bez sensu według mnie. Jedyny miarodajny miernik to licznik kilometrów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2015-01-24, 13:09 

Dołączył(a): 2010-08-27, 18:24
Posty: 7
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Hondy różne.
Elektronika: STAGi różne.
Wtryskiwacze: HANy różne.
Reduktor: ALASKA przeważnie.
Dysze: Różne
Pojemność: 1,3-2,4
Moc: 75-500
Kod Nadwozia: Różny
Kod Silnika: Różne
Rok Produkcji: Różne
Haloo, firma AC, czy to naprawdę jest problem, żeby móc podstroić auto wyżej niż 6000rpm? Niestety dla ludzi, którzy - jakkolwiek by to nie brzmiało - siedzą w Hondach, to w seryjnych starych dziadkach jeszcze jest ok, ale jakaś mocniejsza wersja, i zakres 6-9 tysięcy obrotów trzeba po prostu robić na benzynowym komputerze, lutować epromy kombinować i psuć mapę benzynową.

Podejrzewam że dla Waszych programistów to rybka, niestety bez korekcji po obrotach tak wysokoobrotowych jednostek praktycznie nie da rady zrobić, bo czasy wtrysku zmieniają się o milisekundy a obroty o tysiące i robienie tego z mapy to wrzucanie kropki na kropkę... Czy to sterownik ogranicza? Czy chęci? Czy coś jeszcze?


Głównie chodzi mi o stagi 300 na których pracujemy. Da radę? Wątek poruszany setki razy i nie wiem gdzie jest problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2015-01-24, 14:34 

Dołączył(a): 2009-05-23, 17:26
Posty: 788
Lokalizacja: Szczecin

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat TiptroniC
Elektronika: STAG ISA2 (10.0)
Wtryskiwacze: Hana zielone - listwa
Reduktor: AC R01
Dysze: --
Pojemność: 1.8T
Moc: 150
Kod Nadwozia: 3B5
Kod Silnika: AWT
Rok Produkcji: 2004
Dzida napisał(a):
Głównie chodzi mi o stagi 300 na których pracujemy. Da radę? Wątek poruszany setki razy i nie wiem gdzie jest problem.


A konkurencja nie rozwiazala problemu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2015-02-01, 22:06 

Dołączył(a): 2012-05-18, 08:28
Posty: 3427
Lokalizacja: okolice Piaseczna pod Warszawą

Pomógł: 273 razy

Auto: Opel Omega x 2
Elektronika: Stag 300-6 ISA2
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Scorpion GT
Dysze: brak
Pojemność: 2962/3175
Moc: 211->217->???/229+
Kod Silnika: X30XE/Z32SE
Rok Produkcji: 1994/1998
Dzida napisał(a):
Haloo, firma AC, czy to naprawdę jest problem, żeby móc podstroić auto wyżej niż 6000rpm? Niestety dla ludzi, którzy - jakkolwiek by to nie brzmiało - siedzą w Hondach, to w seryjnych starych dziadkach jeszcze jest ok, ale jakaś mocniejsza wersja, i zakres 6-9 tysięcy obrotów trzeba po prostu robić na benzynowym komputerze, lutować epromy kombinować i psuć mapę benzynową.


Ja mam "normalną" odcinkę (~6800RPM) i mimo tego problem występuje dosyć spory bo przez te 800 RPM AFR mi spada o ~1,1 (noPb 12 tuż przed odcinką, LPG potrafi stuknąć nawet 10,8 co naprawdę czuć w zachowaniu samochodu).
Zastanawiam się czy nie oszukać Stag'a poprzez niewłaściwe ustawienie parametrów układu zapłonowego (tak by odczytywał 1/2 rzeczywistych obrotów) bo naprawdę nie uśmiecha mi się sztuczne przestawianie mnożnika tak aby przy powiedzmy 6500-6600 RPM mieć ok, a dla szerokiego zakresu obrotów (od mniej więcej 3000?, może nawet niżej, do 6000) korekcją po obrotach "dolać".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2015-11-07, 09:01 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 24420
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2063 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Myślę, że wybrałem właściwy temat do zgłoszenia uwagi do oprogramowania GoFasta? Moje pierwsze spotkanie z tym sterownikiem nieco mnie zaskoczyło.

Od razu przy montażu założyłem, że czujnik poziomu gazu w butli będzie zasilony z szyny +15. Niestety podczas wstępnego programowania "progu pustego zbiornika" powstał problem. Sterownik czyta poziom dopiero po uruchomieniu elektrozaworów. :?:

Rozumiem, że jego podłączenie (nawet brak przewodu 3 żyłowego w zestawie) ma obniżyć koszty, ale programowe blokowanie pomiaru napięcia do momentu zadziałania elektrozaworów to nie jest już kwestia kosztów.

Proszę więc o poprawkę w algorytmie dla tych co chcą widzieć poziom zaraz po uruchomieniu sterownika a nie dopiero po "wejściu" gazu do pracy.
Dowiedzieć się wtedy, że go nie ma to chyba "mała nieprzyjemność". :mrgreen:
Poza tym uniemożliwia to wstępny test wskaźnika przed użyciem całej instalacji.

Sterownik uruchomiony na najnowszej dostępnej wersji firmware.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2015-11-09, 13:45 

Dołączył(a): 2015-08-20, 18:50
Posty: 6

Pomógł: 0 razy

Auto: Passat B5FL 1.8T AWT
Elektronika: Stag Go Fast
Wtryskiwacze: AC-W01
Reduktor: STAG R01 Czerwony
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Nadwozia: 3BG
Kod Silnika: AWT
Rok Produkcji: 2001
W pełni popieram przedmówce !!! Jest to niezwykle irytujące.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2015-12-06, 21:06 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-04-09, 22:22
Posty: 4095
Lokalizacja: Ostrzeszów WLKP

Pomógł: 137 razy

Auto: Mazda MX-5/Honda CivicEJ9
Elektronika: STAG 300 plus/ 200goFast
Wtryskiwacze: KEIHIN/ Valtek typ34
Reduktor: Scorpion ST/ ACr02
Dysze: żółte/ 2,2
Pojemność: 1800/ 1400
Moc: 136KM/ 90KM
Kod Nadwozia: JMZNB18P
Kod Silnika: BP-4W / D14A3
Rok Produkcji: 2000 / 1997
Auto BMW E90 530i skaner SXC 1011 nieprawidłowo odczytuje korekty LTFT przesuwając przecinek zamiast odczytać korektę 2,24% odczytuje 22,4%


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2015-12-06, 21:11 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 15575
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 802 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
snafu napisał(a):
korektę 2,24% odczytuje 22,4%


różnica subtelna!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2015-12-17, 15:41 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-22, 21:45
Posty: 3229
Lokalizacja: Mława,ul.Gdyńska 25 tel.23 6553355 mob.506800133

Pomógł: 106 razy

Auto: Saab 95 Aero
Elektronika: Stag 4 Qbox +
Wtryskiwacze: ACW 03
Reduktor: AC R01x2
Dysze: -
Pojemność: 2300
Moc: 230
Kod Nadwozia: YS3
Kod Silnika: ?
Rok Produkcji: 2000
snafu napisał(a):
Auto BMW E90 530i skaner SXC 1011 nieprawidłowo odczytuje korekty LTFT przesuwając przecinek zamiast odczytać korektę 2,24% odczytuje 22,4%

Od tylu lat korzystam z tego testera i nigdy nie widziałem wartości korekt po przecinku.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 406 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO