Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 397 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2015-12-27, 21:06 

Dołączył(a): 2015-12-27, 15:45
Posty: 8
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój - SJZ

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Civic6 5D
Elektronika: STAG 300 ISA2
Wtryskiwacze: REGFAST XXL OMVL
Reduktor: AT-09
Dysze: 2.2
Pojemność: 1396
Moc: 90
Kod Nadwozia: MB2
Kod Silnika: D14A2
Rok Produkcji: 1996
Czy problemem dla panów z AC jest zrobienie funkcji dźwiękowej przełączenia się na LPG z benzyny?Chodzi mi o STAG 300-4 ISA2,było by fajnie gdybym słyszał kiedy mi przełącza się autko na gaz,taki sygnał powiedzmy 1 sekundę dźwiękowy,inne wasze produkty mają taka funkcję.Panowie z AC prosimy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2015-12-27, 21:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-12-25, 19:33
Posty: 481
Lokalizacja: Siedlce

Pomógł: 26 razy

Auto: Toyota Camry x2
Elektronika: Stag 4 Eco/Qbox
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Zavoli S/Zavoli S
Dysze: 2,7/2,7
Pojemność: 2164/2164
Moc: 136/136
Kod Nadwozia: SXV10/SXV10
Kod Silnika: 5S-FE/5S-FE
Rok Produkcji: 1992/1995
A po co to?
Lepszym rozwiązaniem było by zrobienie jednego piknięcia po przełączeniu z LPG na PB, jak to jest w techu, a nie ta symfonia piszczenia :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2015-12-27, 21:30 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 23821
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 1987 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ - FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
dziadek_tadeusz, w Techu jest w obie strony.
alanszyda, a ty się nie przejmuj, w GoFast AC też nie ma tej opcji, a wyrób nowy.


Ostatnio edytowano 2015-12-27, 21:32 przez Mirosław, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2015-12-27, 21:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-12-25, 19:33
Posty: 481
Lokalizacja: Siedlce

Pomógł: 26 razy

Auto: Toyota Camry x2
Elektronika: Stag 4 Eco/Qbox
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Zavoli S/Zavoli S
Dysze: 2,7/2,7
Pojemność: 2164/2164
Moc: 136/136
Kod Nadwozia: SXV10/SXV10
Kod Silnika: 5S-FE/5S-FE
Rok Produkcji: 1992/1995
Wiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2015-12-28, 08:48 

Dołączył(a): 2015-12-27, 15:45
Posty: 8
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój - SJZ

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Civic6 5D
Elektronika: STAG 300 ISA2
Wtryskiwacze: REGFAST XXL OMVL
Reduktor: AT-09
Dysze: 2.2
Pojemność: 1396
Moc: 90
Kod Nadwozia: MB2
Kod Silnika: D14A2
Rok Produkcji: 1996
PO to bo chciałbym wiedzieć tak jak ktoś już tu napisał np: w zimie jadąc kiedy przełączy mi się na LPG po odpaleniu nie szukając kontrolek które są ciężko widoczne po instalacji naszych gazowników z papierami.Proszę Panów z AC o tą funkcję do STAG-300 ISA2.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2015-12-28, 13:59 

Dołączył(a): 2014-10-23, 08:38
Posty: 204
Lokalizacja: Mogilno

Pomógł: 14 razy

Auto: Opel Astra G
Elektronika: Stag 4 Plus
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: Alaska
Dysze: 2.0
Pojemność: 1.6
Moc: 101
Kod Silnika: X16XEL
Rok Produkcji: 1998
Proszę o wyjaśnienie działania opcji "Startuj z aktualnego mnożnika" w zakładce autokalibracji. Dodano ją w firmware 11.3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2016-01-04, 16:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-30, 13:36
Posty: 32
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 0 razy

Auto: MG ZT 190 || Rover 420 Si
Elektronika: Stag 300 Premium || ISA2
Wtryskiwacze: Hana 2000 || AC W01
Reduktor: AC R01 250KM || Zeta N
Pojemność: 2497
Moc: 190 || 140
Kod Silnika: KV6 || 20T4H
Rok Produkcji: 2003, 1999
Też jestem ciekaw tej opcji "Startuj z aktualnego mnożnika".

Czy polega to po prostu na tym, że autokalibracja startuje z aktualnego mnożnika i zaczyna szukać z tego pułapu wartości poprawnych dla biegu jałowego oszczędzając silnikowi drastycznego zalewania/zuboważania przy autokalibracji? Czy ma to również wpływ na dalsze punkty mnożnika i oszczędza użytkownikowi czasu przy strojeniu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2016-01-04, 19:17 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 5810
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola

Pomógł: 249 razy

Auto: Aódi a4b6
Elektronika: Q-Box Basic
Wtryskiwacze: Eko-Power
Reduktor: KME tur TWIN
Dysze: brak
Pojemność: 1781
Moc: 320KM\420Nm
Kod Nadwozia: 8E2
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2001
Po montazui robieniu kalibracji zdaza sie ze gdy sterownik "szuka" wlasciwego mnoznika auto moze zgasnac moga wypadac zaplony moze wejsc w tryb awaryjny moze wylaczyc jakis cylinder celem ochrony silnika np. Volvo lub mercedes...funkcja ta pozwala z palca ustawic mnoznik. I od tej wartosci bedzie startowala kalibracja..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2016-05-29, 16:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-07-15, 10:05
Posty: 214
Lokalizacja: Random

Pomógł: 5 razy

Auto: BMW 325i
Elektronika: STAG QMAX
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 2500
Moc: 192
Kod Nadwozia: E46
Kod Silnika: M54B25
Rok Produkcji: 2004
Okienko czytnika OBD jest trochę mało wygodnie w obsłudze. Przydała by się możliwość wyświetlania wszystkich zaznaczonych parametrów jednocześnie bo przewijanie listy jest uciążliwe.

Druga rzecz dla mnie to mało intuicyjne przypisanie wtryskiwaczy do banków:
Załącznik:
bnk.PNG
bnk.PNG [ 115.82 KiB | Przeglądane 738 razy ]

Do którego banku są przypisane wtryskiwacze z obrazka?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2016-05-29, 16:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-07-17, 09:42
Posty: 339
Lokalizacja: Myślenice

Pomógł: 2 razy

Auto: BMW E30 / Fiat Panda
Elektronika: /Tech 224
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: Tomasetto AT09
Dysze: 1,8mm
Pojemność: 2700 / 1100
Moc: 122 / 55
Kod Nadwozia: E30
Kod Silnika: M20B27 /
Rok Produkcji: 1990 / 2004
Wszystkie do banku 1

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2016-05-30, 08:26 

Dołączył(a): 2009-06-24, 21:23
Posty: 1129
Lokalizacja: instalacje gazowe stag , Lublin, tel. 663027133

Pomógł: 51 razy

Auto: Audi A4 B6
Elektronika: TECH 326
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R01 black
Dysze: brak
Pojemność: 2400
Moc: 170
Kod Nadwozia: B6
Kod Silnika: BDV
Rok Produkcji: 2004
bertoni7 napisał(a):
Do którego banku są przypisane wtryskiwacze z obrazka?



Popieram, na początku też dłuższą chwilę zastanawiałem się , który obrazek faktycznie oznacza przypisanie wtrysku do banku ... z jednej strony jest zielony ok , ale z drugiej strony siwy jest wyraźnie w ramce... wiec na dwoje babka wróżyła :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2016-07-31, 07:48 

Dołączył(a): 2015-02-02, 15:03
Posty: 12

Pomógł: 0 razy

Auto: Citroen C5 V6
Elektronika: Stag 300 isa-2
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Stag
Dysze: brak
Pojemność: 2946
Moc: 207
Rok Produkcji: 2001
roboform550 napisał(a):
funkcja ta pozwala z palca ustawic mnoznik. I od tej wartosci bedzie startowala kalibracja..

Nie do końca jest tak jak piszesz. Ja miałem Mnożnik startowy 1.2 i po zrobieniu autoadaptacji z zaznaczoną tą opcją, mnożnik ustawił się na 1.18.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2016-08-01, 08:45 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22088
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 731 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
czytaj ze zrozumieniem - kalibracja startuje z zastanego mnożnika, a nie że go nie zmieni.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2016-09-12, 14:45 

Dołączył(a): 2014-09-26, 13:46
Posty: 52

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo xc90
Elektronika: BRC
Reduktor: BRC
Pojemność: 4600
Moc: 315
Kod Silnika: B844S
Rok Produkcji: 2005
Mam pytanie pewnie do kogoś ze STAG-a. Czy jest szansa dorobienia funkcjonalności emulatora FPE-V do 300 QMAX Plus ? Na dzień dzisiejszy wygląda to tak że kupiłem aby zagazować Volvo, w środku jest emulator a ja i tak muszę kupić FPE-V żeby mógł sterować pompą po to żeby nie ładowała po 6 barów w przewody tylko utrzymywała te nominalne 4.5 jak się jedzie na LPG i jeszcze korzysta z dotrysków w tym czasie. Nawet przewód jest taki jak w FPE-V (fioletowy) tyle że tu na schemacie ma dopisek - NIE PODŁĄCZAĆ. Widać, że plany były ale coś stanęło na drodze.
Wasi dystrybutorzy nawet promują ten sterownik jako nadający się do Volvo ale bez tej funkcjonalności to nie jest do końca prawda:
Dodatkowym atutem sterownika QMAX Plus to wbudowany emulator wskaźnika paliwa i emulator ciśnienia paliwa, dzięki temu doskonale sprawdza się on w autach takich jak Volvo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2016-09-12, 15:33 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 18072
Lokalizacja: Snopków-Lublin tel 609258834

Pomógł: 1718 razy

Auto: Opel Zafira,,,Renault Cli
Elektronika: STAG 4QBOX,,,Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana zielone,,AC W-03
Reduktor: Zavoli-N...AC R-02
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1800---1,2
Moc: 140KM 58km
Kod Nadwozia: COSMO 3D
Kod Silnika: Z18XER ?????
Rok Produkcji: 2006 2001
blackbirdsr71, Pytaj o to w AC , wszystko zależy jaki masz sterownik czyli wersje sterownika. Kontakt z AC nie zaszkodzi. Pierwsze wersje miały wiązki przygotowane ale tego emulatora w środku fizycznie nie było/


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 397 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO