Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 406 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 28  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Sugestie dla AC przy tworzeniu nowego softu
PostLink | Napisane: 2011-10-10, 20:20 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 11247
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 827 razy

Auto: e39 540i
Elektronika: lpgtech 328
Wtryskiwacze: Dragon 2x4
Reduktor: Kme twin
Dysze: 3,0
Pojemność: 4398
Moc: 286
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997
Nie wiem właściwie gdzie to dopisać, bo temat o sofcie jest zamknięty, więc napiszę tu. W razie czego przerzuci któryś z adminów gdzie trzeba.

Moim zdaniem bezsensem jest minimalny czas otwarcie wtryskiwacza ustawiony na 2,3ms, jak jest w STAGu. Przykładowo w Lecho można z palca wstawić minimalny czas otwarcie.

Do Panów z AC proszę pomyśleć o tym. Wiele osób nie jeździ już na Valtekach i nie straszne im są czasy poniżej nawet 2ms. Przykładowo u mnie na MEDach wtryskiwacze są podpierane na czasie 2,3ms i skraca czasy Pb.


Ostatnio edytowano 2011-10-12, 14:05 przez mzloty, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-10, 20:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 7360
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 450 razy

Auto: Golf3
Elektronika: Stag4+
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: IG1 ST
Dysze: 1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
Jesteś pewien, że jest taka "blokada" ?
U mnieStag4+ raczej tego nie ma, może to zależy od wyboru wtryskiwaczy w ustawieniach?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-10, 20:48 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 11247
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 827 razy

Auto: e39 540i
Elektronika: lpgtech 328
Wtryskiwacze: Dragon 2x4
Reduktor: Kme twin
Dysze: 3,0
Pojemność: 4398
Moc: 286
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997
Próbowałem dla valteków, keihinów, hana, matrix. I minimalny czas wtrysku to 2,3ms.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-10, 21:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 7360
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 450 razy

Auto: Golf3
Elektronika: Stag4+
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: IG1 ST
Dysze: 1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
To coś masz zepsutego, albo mnożnik za wysoko.
Albo ja mam popsutego?


Załączniki:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-10, 21:07 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 11247
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 827 razy

Auto: e39 540i
Elektronika: lpgtech 328
Wtryskiwacze: Dragon 2x4
Reduktor: Kme twin
Dysze: 3,0
Pojemność: 4398
Moc: 286
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997
No osc u mnie też tak to wygląda, ale widziałeś kiedyś krótszy czas podczas podglądu na żywo?? U mnie mam mnożnik powyżej 1, a jak "zmuszę" samochód do jazdy na granicy cut-off, to skraca czasy Pb, a LPG nie schodzi poniżej 2,3ms. Spróbuj sam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-10, 21:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 7360
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 450 razy

Auto: Golf3
Elektronika: Stag4+
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: IG1 ST
Dysze: 1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
Próbowałem i schodziło stąd wiem, że minimalny czas dla MJ to 1,6ms, a dla Hana 1,8ms.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-10, 21:27 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 18919
Lokalizacja: Wawa, Biała Podl.

Pomógł: 1081 razy

Auto: A4 / A6
Elektronika: Stag200 / Tech
Wtryskiwacze: ACW01 / AC W01
Reduktor: Zavoli N / Zavoli S
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 1.6 / 2.6
Moc: 101 / 150
Kod Nadwozia: B5 / C4
Kod Silnika: ADP / ABC
Rok Produkcji: 1995 / 1995
niech AC najpierw przyśle wersję 8 a potem porozmawiamy o poprawkach ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-10, 21:41 

Dołączył(a): 2009-08-09, 21:45
Posty: 8784
Lokalizacja: London

Pomógł: 114 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: ECU MASTER
Wtryskiwacze: ID850
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 2.0L
Moc: stuku puku
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
Daro71 napisał(a):
Próbowałem i schodziło stąd wiem, że minimalny czas dla MJ to 1,6ms, a dla Hana 1,8ms.


odwazna teza


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-10, 21:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 7360
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 450 razy

Auto: Golf3
Elektronika: Stag4+
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: IG1 ST
Dysze: 1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
Dlaczego odważna :?:
Tak u mnie działało możliwe, że Stag pokazuje coś innego, ale tego nie wiem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-11, 06:06 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 11247
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 827 razy

Auto: e39 540i
Elektronika: lpgtech 328
Wtryskiwacze: Dragon 2x4
Reduktor: Kme twin
Dysze: 3,0
Pojemność: 4398
Moc: 286
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997
To może tylko u mnie jest inaczej? A jak u innych jest? Jeszcze raz: na osc pokazuje i krótsze czasy, ale jak patrzę podczas jazdy, to wtryskiwacz wygląda jakby podpierany był na czasie 2,3ms i tylko widać jak korekty krótkoterminowe lecą w dół i czas benzyny leci w dół, a czas LPG nadal 2,3ms.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-11, 07:11 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 15925
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 860 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
U mnie w starej 300-ce czasy spadają do 0.2-0.3ms na ustawieniach matrix.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-11, 07:52 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 11247
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 827 razy

Auto: e39 540i
Elektronika: lpgtech 328
Wtryskiwacze: Dragon 2x4
Reduktor: Kme twin
Dysze: 3,0
Pojemność: 4398
Moc: 286
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997
Dziś rano podłączyłem się i pojechałem testować i........ rzeczywiście czasy schodzą. Mój błąd. Miałem wycięte krótsze czasy. Czasy rzeczywiście schodzą niżej.

PRZEPRASZAM za zamieszanie. Mój błąd.

Co nie zmienia faktu, że MEDów nie ma do wybory w GasSynchro i czas dodać te wtryskiwacze.

Daro71, masz rację, a ja się myliłem.


Ostatnio edytowano 2011-10-11, 07:54 przez mzloty, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-11, 09:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 7360
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 450 razy

Auto: Golf3
Elektronika: Stag4+
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: IG1 ST
Dysze: 1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
mzloty, czyli jak sobie ustawiłeś tak miałeś. Najważniejsze że doszedłeś dlaczego nie chciały zejść :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-11, 13:34 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 11247
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 827 razy

Auto: e39 540i
Elektronika: lpgtech 328
Wtryskiwacze: Dragon 2x4
Reduktor: Kme twin
Dysze: 3,0
Pojemność: 4398
Moc: 286
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997
Daro71 napisał(a):
mzloty, czyli jak sobie ustawiłeś tak miałeś. Najważniejsze że doszedłeś dlaczego nie chciały zejść :-)


Fakt.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-11, 21:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 7360
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 450 razy

Auto: Golf3
Elektronika: Stag4+
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: IG1 ST
Dysze: 1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
12 to może też oznaczać 2012 i nie chodzić o wer.8 programu tylko o mistrzostwa europy w piłce nożnej ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 406 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 28  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO