Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Sugestie użytkowników
PostLink | Napisane: 2016-03-18, 15:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 09:53
Posty: 614
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 18 razy

Auto: Volvo V40
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: Turbot
Pojemność: 2000
Moc: 235
Rok Produkcji: 1999
Czujniki ciśnienia TECH,STAG mają te samą charakterystykę ciśnieni/podciśnienie.Zmieniamy tylko wybór czujnika temperatury gazu oraz reduktora z poziomu programu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie użytkowników
PostLink | Napisane: 2016-03-18, 16:11 

Dołączył(a): 2010-01-08, 19:13
Posty: 2996
Lokalizacja: ZK

Pomógł: 114 razy

Auto: HONDA ODYSSEY
Elektronika: OPTIMA PRO-TEC
Wtryskiwacze: BARAKUDA
Reduktor: GOLD
Dysze: BRAK
Pojemność: 3500
Moc: 255
Kod Nadwozia: VAN
Rok Produkcji: 2005
Struna napisał(a):
ale co chcesz powiedzieć ? że nie ma potrzeby zmieniać z techa na optimę, czy o co kaman ?


nie ma potrzeby, jeżdżę na Optimie z mapem techa bo wcześniej był tach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie użytkowników
PostLink | Napisane: 2016-03-25, 17:59 

Dołączył(a): 2010-09-12, 11:04
Posty: 1099
Lokalizacja: B-stokk

Pomógł: 64 razy

Auto: Mercedes s280/Volvo 940
Elektronika: Optima Pro-Tec/Nano
Wtryskiwacze: valtek/Barracuda
Reduktor: shark/shark 1500
Dysze: nie pamiętam:)
Pojemność: 2800/2.3
Moc: za mała:)/165KM
Rok Produkcji: 1998/1994
Zmiana bardzo opłacalna ze względu na nizsze spalanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie użytkowników
PostLink | Napisane: 2016-03-25, 22:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-02-20, 08:43
Posty: 146
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Pomógł: 10 razy

Auto: Opel Corsa C
Elektronika: TECH 504 / Stag 300+
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AT09 Alaska
Dysze: 1.8
Pojemność: 1199
Moc: 75
Kod Silnika: Z12XE
Rok Produkcji: 2003
dino777 napisał(a):
chodzi o to że nie ma potrzeby nic zmieniać a taki wpis tylko miesza a nic nei wnosi :D

Widzisz, jeślibym wiedział tak jak Ty, że nie trzeba zmieniać, to bym nie zadał pytania.
Czy zapytanie bardziej miesza od błędnego stwierdzenia?
O Techu dużo napisano, że czujniki ze Staga pasują do Techa. O Optimie nie znalazłem wiele w tej kwestii.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie użytkowników
PostLink | Napisane: 2016-03-26, 13:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-01-17, 08:38
Posty: 1334

Pomógł: 40 razy

Auto: Seat Toledo II
Elektronika: OPTIMA Expert
Wtryskiwacze: Barracuda 115 + Alex 360
Reduktor: Shark 1200
Pojemność: 1781
Moc: 125
Kod Silnika: AGN
Rok Produkcji: 1999
fisto napisał(a):
Zmiana bardzo opłacalna ze względu na nizsze spalanie.


jak to niższe spalanie? Przecież najniższe spalanie ma lpgtech , podawali gdzieś na forum że mniej zużywa gazu niż benzyny. O ile pamiętam jakiś hyundai

Możesz bliższe szczegóły ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie użytkowników
PostLink | Napisane: 2016-03-26, 19:53 

Dołączył(a): 2010-09-12, 11:04
Posty: 1099
Lokalizacja: B-stokk

Pomógł: 64 razy

Auto: Mercedes s280/Volvo 940
Elektronika: Optima Pro-Tec/Nano
Wtryskiwacze: valtek/Barracuda
Reduktor: shark/shark 1500
Dysze: nie pamiętam:)
Pojemność: 2800/2.3
Moc: za mała:)/165KM
Rok Produkcji: 1998/1994
Moje samochody palą mniej i klienci nie płaczą a na stagu często było 20% i więcej. Na optimie realne jest 15% a czasami 12% w co poniektórych samochodach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie użytkowników
PostLink | Napisane: 2016-03-27, 10:57 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22820
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 792 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Zaleta wtrysku w czasie rzeczywistym

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie użytkowników
PostLink | Napisane: 2016-03-27, 13:51 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22820
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 792 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
brc - nie wiem, reszta nie jest.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie użytkowników
PostLink | Napisane: 2016-03-27, 15:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-03-07, 00:13
Posty: 656
Lokalizacja: Warszawa, South Africa

Pomógł: 20 razy

zoltar napisał(a):
Struna napisał(a):
brc - nie wiem, reszta nie jest.


Trzeba się zapytać po prostu producenta. On lepiej wie czy jego system działa w czasie rzeczywistym. Można zapytać np. lpgtech. Pewnie wszystkie systemy przebadali.



A po co Ci jest potrzebny system czasu rzeczywistego.
w czym przeszkadza Ci że jest opóźnienie kilkanaście milisekund.
Chodzi o zaspokojenie twojej próżności czy czy też uważasz że stanie się cud jak będzie praca w czasie rzeczywistym?

Dla przeciętnego Heńka, Józka i Franka nie ma to w życiu codziennym żadnego znaczenia. Do roboty, sklepu, kościoła dojeżdża, niczego więcej do szczęścia nie potrzebują.
A jak ktoś chce się na LPG ścigać na 1/4 mili to jego problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie użytkowników
PostLink | Napisane: 2016-03-27, 19:58 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22820
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 792 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
mezon napisał(a):
A po co Ci jest potrzebny system czasu rzeczywistego.

A po co jest Ci potrzebny system działający hgw z którego cyklu, który w stanach dynamicznych zmian dawkuje totalnie nieadekwatnie?

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie użytkowników
PostLink | Napisane: 2016-03-27, 20:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 2950
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 167 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
fisto napisał(a):
Na optimie realne jest 15% a czasami 12% w co poniektórych samochodach.

zdajesz sobie sprawe że tym tekstem podkręciłeś sprawność silnika spalinowego ZI o kilka dzieśiąt %


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie użytkowników
PostLink | Napisane: 2016-04-29, 16:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-01-17, 08:38
Posty: 1334

Pomógł: 40 razy

Auto: Seat Toledo II
Elektronika: OPTIMA Expert
Wtryskiwacze: Barracuda 115 + Alex 360
Reduktor: Shark 1200
Pojemność: 1781
Moc: 125
Kod Silnika: AGN
Rok Produkcji: 1999
Czy można dodać znaczniki przy eksporcie do pliku cvs ? Może być tylko numer znacznika. 0 - brak.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie użytkowników
PostLink | Napisane: 2016-06-08, 06:25 

Dołączył(a): 2016-03-06, 10:10
Posty: 249
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Pomógł: 10 razy

Auto: Honda CR-V
Elektronika: Optima Expert
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: Shark 1500
Pojemność: 1997
Moc: 155
Kod Silnika: R20A9
Rok Produkcji: 2013
Czy jest szansa zmienić przełącznik centralki na jakiś ładniejszy ? Dlaczego wszystkie firmy robią brzydkie przełączniki, które muszą wystawać na maksa z deski. Jak dla mnie naprawdę ładny jest np. Prins, u nas wszystkie przełączniki muszą wystawać na wysokość wieżowca. Czy naprawdę nie da się zrobić wpuszczanego przełącznika, który można by ładnie wkomponować w deskę ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie użytkowników
PostLink | Napisane: 2016-06-08, 06:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-23, 21:31
Posty: 370
Lokalizacja: Cz-wa/Rudniki tel.500 247 100

Pomógł: 46 razy

Auto: BMW X5
Elektronika: Optima Expert
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Twin
Dysze: brak
Pojemność: 4400
Moc: 286
Kod Nadwozia: E53
Kod Silnika: M62TU
Rok Produkcji: 2002
dkozlows napisał(a):
Czy jest szansa zmienić przełącznik centralki na jakiś ładniejszy

Jestem za :)
dkozlows napisał(a):
Czy naprawdę nie da się zrobić wpuszczanego przełącznika, który można by ładnie wkomponować w deskę ?

jak się popieści to ...... co nie zmienia faktu, że obecna centralka mi się nie podoba :/


Załączniki:
20160407_092638807_iOS.jpg
20160407_092638807_iOS.jpg [ 146.9 KiB | Przeglądane 641 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sugestie użytkowników
PostLink | Napisane: 2016-06-08, 07:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-07-15, 21:06
Posty: 5419
Lokalizacja: Sosnowiec

Pomógł: 299 razy

Auto: Laguna II ph2
Elektronika: Stag 300 ISA2
Wtryskiwacze: RegFast
Reduktor: Zeta S
Pojemność: 2.0T
Moc: 170 KM
Kod Silnika: F4R 786 / 787
Rok Produkcji: 2006
Ideałem byłyby cztery typy przełaczników - okrągłe, kwadratowe, wpuszczane, natynkowe... znaczy nadeskowe :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO