Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-01-22, 13:09 
Administrator

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:05
Posty: 525
Lokalizacja: Wałbrzych

Pomógł: 0 razy

Auto: Jeep GC
Pojemność: 5900
Rok Produkcji: 1998
NikośWariat napisał(a):
to nie robi nikomu problemu ludzie lecą do mnie z całej polski , katowice , wałbrzych , poznań , iława itp... to tylko 2,5 godzinki relaxujacej jazdy od ciebie :)


to prawda ! ja jechalem robic auto z walbrzycha :) jestem bardzo zadowolony :) dlatego tez powstalo to forum !!

P.S. mam nadzieje ze Nikos zaprosi mnie teraz na robienie moje V8 5.7 :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-01-24, 17:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-20, 19:03
Posty: 46
Lokalizacja: Swarzędz

Pomógł: 0 razy

Auto: Astra Bertone
Elektronika: TECH 324 OBD
Wtryskiwacze: Dragon BF
Reduktor: Kanapka TUR
Pojemność: 2000
Moc: 280
Kod Nadwozia: F07
Kod Silnika: Z20LET
Rok Produkcji: 2002
odebrałem właśnie astrę po 8 godzinnej regulacji

skasowali mnie na 40 zł za gaz który sie im skończył :-?

średnicy dysz nie zmienili bo nie mieli mniejszych :evil:

wtryskiwaczy nie zmienili bo nie mieli :evil:

nowe fotki

zwiększono jedynie ciśnienie gazu do 1.3bara
Obrazek

mapa łudząco podobna do poprzedniej :roll: są chyba tylko 3 dodatkowe punkty które jeszcze wczoraj się pojawiły jak cały dzień latałem na Pb
Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ....
PostLink | Napisane: 2008-01-24, 19:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 08:49
Posty: 127
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Lancia Kappa 2.4 20V
Elektronika: KME ver. 1.3
Wtryskiwacze: Magic jet
Reduktor: Wariat od Nikosia
Dysze: 2,8
Pojemność: 2446
Moc: 175KM
Kod Nadwozia: ZLA838
Kod Silnika: nie wiem
Rok Produkcji: 1995
jeżeli nie falują ostro obroty na luzie to cisnienie może być, chociaż z doświadczenia wiem ze kme najlepiej biega koło jednego bara.
jeżdżąc na benzynie staraj sie utrzymywać 2500 obr. na każdym biegu aby uzupelnic mapę benzyny.

Po prawidłowym uzupełnieniu pb, ile powinny wynosić paramenty wzbogaceń i przesuniecie, które jest sztywne dla danego rodzaju wtrysku.
dla valteka wynosi chyba 2.0


Ostatnio edytowano 2008-01-25, 08:06 przez larry, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-01-25, 00:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-20, 19:03
Posty: 46
Lokalizacja: Swarzędz

Pomógł: 0 razy

Auto: Astra Bertone
Elektronika: TECH 324 OBD
Wtryskiwacze: Dragon BF
Reduktor: Kanapka TUR
Pojemność: 2000
Moc: 280
Kod Nadwozia: F07
Kod Silnika: Z20LET
Rok Produkcji: 2002
obecnie mapa Pb nakłada się na mapę LPG i nie widać czerwonych kropek

obroty jak na razie nie falują

ciekawe jakie teraz będzie spalanie bo poprzednie 10l/100 na trasie i ok. 18l/100 na mieście jest wynikiem mało zadowalającym :evil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ....
PostLink | Napisane: 2008-01-25, 11:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 08:49
Posty: 127
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Lancia Kappa 2.4 20V
Elektronika: KME ver. 1.3
Wtryskiwacze: Magic jet
Reduktor: Wariat od Nikosia
Dysze: 2,8
Pojemność: 2446
Moc: 175KM
Kod Nadwozia: ZLA838
Kod Silnika: nie wiem
Rok Produkcji: 1995
skąd wiesz że pb sie nakłada na gaz, jeżeli mapy pb nie widać ???? :lol:
Jeżeli mapa pb będzie kompletna, daj obraz na forum to ci napisze parametry regulacyjne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ....
PostLink | Napisane: 2008-01-25, 12:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-20, 19:03
Posty: 46
Lokalizacja: Swarzędz

Pomógł: 0 razy

Auto: Astra Bertone
Elektronika: TECH 324 OBD
Wtryskiwacze: Dragon BF
Reduktor: Kanapka TUR
Pojemność: 2000
Moc: 280
Kod Nadwozia: F07
Kod Silnika: Z20LET
Rok Produkcji: 2002
larry napisał(a):
skąd wiesz że pb sie nakłada na gaz, jeżeli mapy pb nie widać ???? :lol:
Jeżeli mapa pb będzie kompletna, daj obraz na forum to ci napisze parametry regulacyjne.


już Tobie tłumaczę skąd wiem :

1. tą mapę Pb ja tworzyłem tzn jeździłem i obserwowałem jak pojawiają się punkty
2. przy tworzeniu mapy LPG zielone punkty nakładały się na czerwone (co tez widziałem)
3. podczas wczorajszej regulacji moich map nie wykasowali


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-01-25, 13:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-20, 19:03
Posty: 46
Lokalizacja: Swarzędz

Pomógł: 0 razy

Auto: Astra Bertone
Elektronika: TECH 324 OBD
Wtryskiwacze: Dragon BF
Reduktor: Kanapka TUR
Pojemność: 2000
Moc: 280
Kod Nadwozia: F07
Kod Silnika: Z20LET
Rok Produkcji: 2002
specjalnie dla kolegi :)

Obrazek

do tego pojawia sie znowu błąd

E1044: (INFO) Wtryskiwacze benzynowe ciągle otwarte

przy takich danych

Rpm=1454 rpm
Tb=2,42 ms
Tg=3,98 ms
P=1,29 bar
Pcol=0,18 bar
Tred=43,9 °C
Tgas=24,5 °C
Usupply=14,44 V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ...
PostLink | Napisane: 2008-01-25, 14:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 08:49
Posty: 127
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Lancia Kappa 2.4 20V
Elektronika: KME ver. 1.3
Wtryskiwacze: Magic jet
Reduktor: Wariat od Nikosia
Dysze: 2,8
Pojemność: 2446
Moc: 175KM
Kod Nadwozia: ZLA838
Kod Silnika: nie wiem
Rok Produkcji: 1995
proszę teraz zebrać mapę lpg i kliknąć oblicz nastawy i pokazać zakładkę z wzbogaceniami.
tzn chciałbym widzieć punkty czerwone i zielona na jednej planszy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-01-25, 20:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-20, 19:03
Posty: 46
Lokalizacja: Swarzędz

Pomógł: 0 razy

Auto: Astra Bertone
Elektronika: TECH 324 OBD
Wtryskiwacze: Dragon BF
Reduktor: Kanapka TUR
Pojemność: 2000
Moc: 280
Kod Nadwozia: F07
Kod Silnika: Z20LET
Rok Produkcji: 2002
Obrazek

Obrazek

oto screeny

ps. pojawiły się obecnie błędy sondy lambda (za bogata mieszanka)

mam już powoli dość :roll: widać jaką piękną regulacje odwalili :evil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-01-27, 16:47 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22113
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 369 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
czy kolega zero umie czytać? dlaczego zamiast zmienić wtryskiwacze i dopiero wyregulować kolega na silę próbuje wyregulować "na tym co jest" ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-01-27, 19:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-20, 19:03
Posty: 46
Lokalizacja: Swarzędz

Pomógł: 0 razy

Auto: Astra Bertone
Elektronika: TECH 324 OBD
Wtryskiwacze: Dragon BF
Reduktor: Kanapka TUR
Pojemność: 2000
Moc: 280
Kod Nadwozia: F07
Kod Silnika: Z20LET
Rok Produkcji: 2002
NikośWariat napisał(a):
czy kolega zero umie czytać? dlaczego zamiast zmienić wtryskiwacze i dopiero wyregulować kolega na silę próbuje wyregulować "na tym co jest" ?


1. umiem czytać !! przeczytaj proszę mój post wysłany : 2008-01-24, 17:50

"wtryskiwaczy nie zmienili bo nie mieli tak samo jak innych dysz" to jest ich zdanie w które nie wierzę :evil:

2. nie ja reguluję tylko ten przeklęty zakład ja jedynie pokazałem jak wygląda ich regulacja :-?

wygląda na to że będę miał z nimi niezłe przeboje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ...
PostLink | Napisane: 2008-01-27, 21:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 08:49
Posty: 127
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Lancia Kappa 2.4 20V
Elektronika: KME ver. 1.3
Wtryskiwacze: Magic jet
Reduktor: Wariat od Nikosia
Dysze: 2,8
Pojemność: 2446
Moc: 175KM
Kod Nadwozia: ZLA838
Kod Silnika: nie wiem
Rok Produkcji: 1995
segment 5 wzbogacenie dac + 5 - 7
segment 10 wzbogacenie dac + 5- 7
skasować mapę lpg i zobaczyć jak sie rysuje mapa gazu
Wtryskiwacze valtek az sie proszą o przesuniecie 3, które świadczy o dużej nie zgodności i zwłoce w działaniu względem wtryskiwacza benzynowego.

po tej regulacji proszę o umieszczenie nowej mapy lpg.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-01-28, 01:56 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-27, 23:48
Posty: 1108
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 3 razy

Auto: BMW 540i
Elektronika: KME Nevo Pro ( testy )
Wtryskiwacze: RAPTOR PW1-1 (testy )
Reduktor: FAZER Imola 270
Dysze: 2,8
Pojemność: 4398
Moc: 286
Kod Nadwozia: e39
Kod Silnika: M62TUB44
1. Z Valtek type 30 nawet nic nie reguluj bo szkoda cennego czasu. Są za mało wydajne przy 34 KM/cyl.

2. albo należy je przekalibrować na BFC albo założyć, PlaniJet, MagicJet ( z analogicznego segmentu cenowego ) W przypadku MJ - dodatkowe filtrowanie, np. Matrix

3. Reduktor masz ok.

4. Idealne nachylenie w KME to -10% - - 5 %, w zależności od przesunięcia i czasów wtrysku przy pełnej mocy.

Pozdrawiam, Zenon Bębenon.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ...
PostLink | Napisane: 2008-01-28, 14:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 08:49
Posty: 127
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Lancia Kappa 2.4 20V
Elektronika: KME ver. 1.3
Wtryskiwacze: Magic jet
Reduktor: Wariat od Nikosia
Dysze: 2,8
Pojemność: 2446
Moc: 175KM
Kod Nadwozia: ZLA838
Kod Silnika: nie wiem
Rok Produkcji: 1995
moje ustawienie dotyczą czerwonych valteków, które miałem okazje używać przez okres psełdo gwarancji -

W KME w Zgierzu wstawili mi największą dopuszczalną dysze valteka 3.0 mm, przy 35 km z jednego cylindra - ciśnienie 1.05 na wolnych obrotach.


Koledze podałem ustawienie valteka czerwonego, wymiana najprawdopodobniej nie wchodzi w rachubę ponieważ trafił na druciarzy tak jak ja, dla których zaczynał i kończył sie na valteku rynek wtrysków lpg.

Nie martw sie kolego z mojej pierwotnej instalacji został tylko komputer, wsio zostało zmodyfikowane
- elektro-zawór
- zbiornik
- wtryski
- reduktor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-01-28, 15:40 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-27, 23:48
Posty: 1108
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 3 razy

Auto: BMW 540i
Elektronika: KME Nevo Pro ( testy )
Wtryskiwacze: RAPTOR PW1-1 (testy )
Reduktor: FAZER Imola 270
Dysze: 2,8
Pojemność: 4398
Moc: 286
Kod Nadwozia: e39
Kod Silnika: M62TUB44
Największe sensowne dysze dla Valtek type 30 to ok. 2,6 mm, dla BFC ok. 3,2 mm.

Więc nie wiem co to za Valtek, z maksymalną dyszą 3,0 mm...??


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO