Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Szarpanie po przełączeniu
PostLink | Napisane: 2011-01-26, 08:50 

Dołączył(a): 2009-11-30, 20:35
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Vectra c
Elektronika: stag 300
Wtryskiwacze: magic jet
Reduktor: zavoli zeta n
Pojemność: 1600
Moc: 100
Kod Nadwozia: sedan
Kod Silnika: Z16XE
Rok Produkcji: 2003
Witam!

Od kilku dni występuje szarpanie po przełączeniu na gaz, muszę długo go podgrzać na Pb żeby nie szarpało. Szarpanie się zaczyna jak temp. powietrza jest w okolicach zera i poniżej. Dodam ze w zeszłą zimę nie było z tym problemu jak nawet było -10 st. przełączał się bez szarpnięć. Nie wiem czy to coś pomoże ale miałem nieszczelne węże i schodził mi płyn chłodzący przez okolice trójników i zanim zrobiłem to ze 2 tygodnie jeździłem i dolewałem chłodziaka.
Filtry oba wymienione około 4 tyś km wstecz ( stare były jak nowe-tankuję na tych samych stacjach)
świece - wymiana - kilkanaście tyś temu

Załączam zdjęcie instalki


Załączniki:

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-01-26, 08:56 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-04-09, 22:22
Posty: 3665
Lokalizacja: Ostrzeszów

Pomógł: 101 razy

Auto: Mazda MX-5/Honda CivicEJ9
Elektronika: STAG 300 plus/ Brak
Wtryskiwacze: KEIHIN/ KEIHIN PB
Reduktor: Scorpion ST/ Brak
Dysze: żółte/ Brak
Pojemność: 1800/ 1400
Moc: 136KM/ 90KM
Kod Nadwozia: JMZNB18P
Kod Silnika: BP-4W / D14A3
Rok Produkcji: 2000 / 1997
MJ jak są zimne to zalewają :P konieczna jest korekta po temp gazu :)
mam nadzieje że masz tam zamontowanego staga 300+ a nie np staga 4 :P
w tym silniku jest również zmienna geometria dolotu więc korekty po RPM też są pomocne :)
no i obowiązkowo strojenie w trasie z podglądem korekt długo i krótko terminowych sterownika PB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-01-26, 09:38 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 11583
Lokalizacja: Wawa, Biała Podl.

Pomógł: 531 razy

Auto: A4/Cee'd
Elektronika: Stag200/-
Wtryskiwacze: ACW01/-
Reduktor: Alaska/-
Dysze: 2,0 /-
Pojemność: 1.6/1.6
Moc: 101/135
Kod Nadwozia: B5/II
Kod Silnika: ADP/GDI
Rok Produkcji: 1995/2013
Może Magiki się lekko zużyły i jest potrzebna korekta ustawień...

Albo mogły się przybrudzić i trzeba wyczyścić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-01-26, 12:24 

Dołączył(a): 2009-11-30, 20:35
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Vectra c
Elektronika: stag 300
Wtryskiwacze: magic jet
Reduktor: zavoli zeta n
Pojemność: 1600
Moc: 100
Kod Nadwozia: sedan
Kod Silnika: Z16XE
Rok Produkcji: 2003
Mam Staga 300-4 plus więc chyba jest ok?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-01-26, 18:24 

Dołączył(a): 2009-05-14, 19:02
Posty: 1
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Leganza
Elektronika: KME Diego
Wtryskiwacze: Magic Jet
Reduktor: Scorpion mini
Dysze: 2,0
Pojemność: 2000
Moc: 133
Kod Nadwozia: KLAV
Kod Silnika: 98X20SED
Rok Produkcji: 1999
Magicy tak mają. Zbiera się w nich syf. Można je wyczyścić. Ja się przyzwyczaiłem. U mnie przy dużych mrozach i jak jest ciepło jest w miarę ok. Przy temp -5 do 0 po gdy przełączy się na gaz, szarpie na wolnych obrotach. Odechciało mi się z tym walczyć. Gdy przełącza mi przed światłami ja przełączam z powrotem na PB na około 1 min potem już nie szarpie. w trakcie jazdy w trasie przy wyższych obrotach silnika jest w porządku. Słyszałem, że można w prosty sposób oczyścić układ wprowadzając strzykawką benzynę do listwy wtryskiwaczy po przełączeniu na LPG benzyna przepłukuje wtryskiwacze. Jeszcze nie próbowałem. Spróbuję na wiosnę. Jak nie będzie efektu to je rozbiorę i wyczyszczę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-01-26, 18:36 

Dołączył(a): 2011-01-23, 18:18
Posty: 14
Lokalizacja: Pyrlandia (P-ń)

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda HR-V 4WD
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: MagicJet
Reduktor: Zavoli Zeta
Pojemność: 1600
Moc: 105
Kod Silnika: D16W1
Rok Produkcji: 2001
Jak się brudzą - przede wszystkim zacząć od montażu poliestrowego filtra.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

suplementy diety | Spoldzielnia Mieszkaniowa Poniatow | Fotostudio Aachen | Tuning DPF Hamownia| naczynia jednorazowe | Programy partnerskie
LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO