Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: szarpnięcie podczas jazdy
PostLink | Napisane: 2013-02-01, 13:08 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 19956
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 280 razy
Ostrzeżenia: 1

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
to jak coś ma dużo używanych fajek do sprzedania ... wytrzymały więcej niż cewki , pomyśl może dobrze zarobisz


Szkoda , że to nie mój temat ale sądzę by autor wolał by wypowiadali się ludzi z doświadczenie a nie tacy co przeczytają na 1 forum coś i na innych powtarzają w kółko

Fajki w większości przypadków to kawałek druta sprężynki , jak guma (izolator) nie jest rozpadnieta od pływania w ojeju to co ma się w tym zepsuć ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: szarpnięcie podczas jazdy
PostLink | Napisane: 2013-02-01, 13:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-06, 21:42
Posty: 428
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny, Lubliniec

Pomógł: 8 razy

Auto: Fiat Punto II FL 1,2 16V
Elektronika: Stag 300 Premium
Wtryskiwacze: Był MagicJet/Jest Hana 2000 Black
Reduktor: Był Magic III/Jest AC R01
Pojemność: 1242
Moc: 80
Kod Nadwozia: 188AXB1A 02N
Kod Silnika: 188A5000
Rok Produkcji: 2004
Dlatego dobrze że jest to forum gdzie można się podzielić swoimi doświadczeniami i zmieniać utarte szablony.
Nikodem, każdy pisze to co wie. I tak się ludzie z tego akurat postu raczej dużo dowiedzieli.


Ostatnio edytowano 2013-02-01, 13:11 przez Fazor, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: szarpnięcie podczas jazdy
PostLink | Napisane: 2013-02-01, 13:10 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 19956
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 280 razy
Ostrzeżenia: 1

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
taaa , ja już nie raz pisałem o świecach to tematy były , że producent auta wie najlepiej itp .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: szarpnięcie podczas jazdy
PostLink | Napisane: 2013-02-01, 13:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-06, 21:42
Posty: 428
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny, Lubliniec

Pomógł: 8 razy

Auto: Fiat Punto II FL 1,2 16V
Elektronika: Stag 300 Premium
Wtryskiwacze: Był MagicJet/Jest Hana 2000 Black
Reduktor: Był Magic III/Jest AC R01
Pojemność: 1242
Moc: 80
Kod Nadwozia: 188AXB1A 02N
Kod Silnika: 188A5000
Rok Produkcji: 2004
Ty wiesz, ja wiem, a że inni mają inne zdanie. Ich sprawa i ich Klientów jak akurat są instalatorami/mechanikami. Świata się tak do końca nie da naprawić :) Nam się przynajmniej lepiej jeździ :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: szarpnięcie podczas jazdy
PostLink | Napisane: 2013-02-01, 13:31 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 17484
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 1182 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ - FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Nikodem napisał(a):
taaa , ja już nie raz pisałem o świecach to tematy były , że producent auta wie najlepiej itp .....

o przepraszam, tu cię popierałem
Na mnie też krzyczeli jak szczeliną kazałem zmniejszać, to w końcu powiedziałem że tylko dla testów. Co kończyło się tym, że pacjent i tak jeździł potem cały czas na mniejszej przerwie, ale "akademicy" od zapłonu byli uspokojeni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: szarpnięcie podczas jazdy
PostLink | Napisane: 2013-02-01, 13:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-10-20, 21:35
Posty: 517
Lokalizacja: KR

Pomógł: 8 razy

Auto: Frontera B Long Limited
Elektronika: Versus V 6-cyl. v.2.14
Wtryskiwacze: WGS24
Reduktor: Tomasetto Artic
Dysze: brak
Pojemność: 3200
Moc: 204
Kod Silnika: 6VD1
Nikodem napisał(a):
Fajki w większości przypadków to kawałek druta sprężynki , jak guma (izolator) nie jest rozpadnieta od pływania w ojeju to co ma się w tym zepsuć ?

A mianowicie zdaża się, że idzie olej spod uszczelki wokół świecy, ona paruje, na fajce, psuje się styk, zaczyna iskrzyć i wypala ci się gniazdo w takiej fajce. I tylko Nikodem nie pisz mi tu, że nie występuje takie zjawisko, bo może tylko ja miałem pecha w 2 samochodach....
Forum jest do dyskusji, nie zapominaj o tym, to co tutaj się dzieje to nie jest FAQ czy dobre rady, to jest dyskusja.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: szarpnięcie podczas jazdy
PostLink | Napisane: 2013-02-01, 13:45 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 19956
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 280 razy
Ostrzeżenia: 1

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
Pawełos666 napisał(a):
pawel231 napisał(a):
dzisiaj rano jechałem moim autem do pracy i jak sie zagrzał tak na trójce miałem ok. 1200obr. i dalem mu gazu do spodu i tak przy 1700obr szarpło jak sie w kuw...m pojechalem do sklepu kupiłem nową czwartą cewke BERU i problem zniknoł całkowicie tak że na tych starych świecach h.j strzelił wszystkie cewki mam teraz nauczke że w takim aucie trzeba dbać o świece i nie można zakładać byle czego.


to teraz wobrazcie sobie auta bmw po 6 cewek albo 8, niekiedy 12 katowane na swiecach 1,5mm ngk 4 elektrodowych, u Ciebie kolego to bylo pol biedy bo byly 3 elektrodowe z przerwa 1,0mm max tam miales troche ponad, ale klienci kupuja nowe bmw z gazem i niespodzianka na poczatek, że szarpie, i kazde ASO i mechanik BMW daje wg katalogu znow nowe 4 elektrodowe po 40zl sztuka...


i lepiej zamiast tych 4 elektrodowych po 40zl dać za tą samo (lub minimalnie niższa) Desno Irydowe z odpowiednią przerwą , Auto Lepiej Jeździ i Cewki WN dłużej żyją


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: szarpnięcie podczas jazdy
PostLink | Napisane: 2013-02-01, 13:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-18, 14:20
Posty: 472
Lokalizacja: CZESTOCHOWA(londyn)

Pomógł: 20 razy

Auto: BMW 525i
Elektronika: tech 316
Wtryskiwacze: baracuda
Reduktor: kme gold
Dysze: bez dysz
Pojemność: 2800
Moc: 192
Kod Silnika: swap M52TUb28
Rok Produkcji: 2000
u mnie cewki miały 4 miesiące uszczelka pod pokrywą zaworów szczelna(może ma pół roku) gniazdo gdzie siada świeca w cewce wyglądało tak samo w nowych cewkach jak i tych co mialy 4 miesiące,w gniezdzie głowicy sucho jak pieprz a szarpał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: szarpnięcie podczas jazdy
PostLink | Napisane: 2013-02-01, 14:26 

Dołączył(a): 2011-06-07, 10:29
Posty: 23

Pomógł: 1 razy

Auto: Mitsubishi Eclipse
Pojemność: 1997
Moc: 273
Kod Silnika: 4G63T
Rok Produkcji: 1998
nie sluchac elektronikow mechanikow gazownikow nie ustawiać świec montowac tylko to co producent każe, bo on wie lepiej co auto z gazem lubi, nic nie zmiejszac bo to druciarstwo :P :P :P
do opli tez pod dis cewki (jedna zasila 2 swiece w 1 czasie) dawac swiece fabryczne ze znaczkiem opla GM 1,0mm do benzyny i jezdzic aż smród spod maski bedzie czuć z listwy z cewkami :> ;) bo fabryczne swiece sa najlepsze przeciez, a cewki takie tanie przeciez kazdy moze sobie pozwolic na wymiane od czasu do czasu kompletu cewek w aucie :P tylko ~200zl jedna, kupujac bmw jezdzone na gazie 500zl trzeba odrazu wylozyc na 2-3 cewki (400-600zl)

kiedy ludzie pojmą, że producenci aut nie daja fabrycznie swiec do gazu i ze instalacja nie jest do tego przystosowana :mrgreen: & :cry:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: szarpnięcie podczas jazdy
PostLink | Napisane: 2013-02-01, 14:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-06, 21:42
Posty: 428
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny, Lubliniec

Pomógł: 8 razy

Auto: Fiat Punto II FL 1,2 16V
Elektronika: Stag 300 Premium
Wtryskiwacze: Był MagicJet/Jest Hana 2000 Black
Reduktor: Był Magic III/Jest AC R01
Pojemność: 1242
Moc: 80
Kod Nadwozia: 188AXB1A 02N
Kod Silnika: 188A5000
Rok Produkcji: 2004
Przypomniały mi się teraz moje fabryczne fiatowskie przewody zapłonowe z ASO które padły po 7500 km mimo tego że współpracowały z nowymi świecami zapłonowymi. Jak one pięknie były wykonane, tylko co z tego jak przy gazie się wykończyły :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: szarpnięcie podczas jazdy
PostLink | Napisane: 2013-02-01, 14:42 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 19956
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 280 razy
Ostrzeżenia: 1

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
właśnie nawet tutejszy specjalista od koników amerykańskich też zrozumiał , że gaz to jednak inne paliwo niż benzyna


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: szarpnięcie podczas jazdy
PostLink | Napisane: 2013-02-01, 15:29 

Dołączył(a): 2011-06-07, 10:29
Posty: 23

Pomógł: 1 razy

Auto: Mitsubishi Eclipse
Pojemność: 1997
Moc: 273
Kod Silnika: 4G63T
Rok Produkcji: 1998
koników USA powiadasz? :>

Panowie co do gumek to maja znaczenie gdzie indziej

w cewkach to mniejsze...
ale jezeli chodzi o przewody zaplonowe, to tam parcieja itd, wilgoc wchodzi w izolacje nawet silikonowe nie te stare pvc czy jak to sie zwalo (guma) i jej parametry slabna (rezystancja izolacji idzie w dol - odpornosc na przebicie, rezystancja rdzenia to co innego i wraz z przebiegiem rosnie przy kablach z rdzeniem miedzianym) i jesli w srodku jest rdzen (wlokno weglowe, miedz) to faktycznie ma to wplyw, natomiast przy fajkach od cewek ktore sa w calosci z gumy ma taki wplyw jedynie aby iskra nie poszla na glowice, zeby fajka nie byla mokra i jej terminal (zlacze) nie byl pokryty jakims osadem... (pomijam ze w srodku czasem znajduje sie opornik przeciwzakloceniowy)


Ostatnio edytowano 2013-02-01, 17:00 przez Pawełos666, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: szarpnięcie podczas jazdy
PostLink | Napisane: 2013-02-01, 15:48 

Dołączył(a): 2011-06-07, 10:29
Posty: 23

Pomógł: 1 razy

Auto: Mitsubishi Eclipse
Pojemność: 1997
Moc: 273
Kod Silnika: 4G63T
Rok Produkcji: 1998
Nikodem napisał(a):
Pawełos666 napisał(a):
pawel231 napisał(a):
dzisiaj rano jechałem moim autem do pracy i jak sie zagrzał tak na trójce miałem ok. 1200obr. i dalem mu gazu do spodu i tak przy 1700obr szarpło jak sie w kuw...m pojechalem do sklepu kupiłem nową czwartą cewke BERU i problem zniknoł całkowicie tak że na tych starych świecach h.j strzelił wszystkie cewki mam teraz nauczke że w takim aucie trzeba dbać o świece i nie można zakładać byle czego.


to teraz wobrazcie sobie auta bmw po 6 cewek albo 8, niekiedy 12 katowane na swiecach 1,5mm ngk 4 elektrodowych, u Ciebie kolego to bylo pol biedy bo byly 3 elektrodowe z przerwa 1,0mm max tam miales troche ponad, ale klienci kupuja nowe bmw z gazem i niespodzianka na poczatek, że szarpie, i kazde ASO i mechanik BMW daje wg katalogu znow nowe 4 elektrodowe po 40zl sztuka...


i lepiej zamiast tych 4 elektrodowych po 40zl dać za tą samo (lub minimalnie niższa) Desno Irydowe z odpowiednią przerwą , Auto Lepiej Jeździ i Cewki WN dłużej żyją


oczywiscie bez denso nie wychodze z domu nawet pieszo :>
zawsze musze miec przy sobie chocby komplecik :>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: szarpnięcie podczas jazdy
PostLink | Napisane: 2013-02-02, 17:18 

Dołączył(a): 2013-01-29, 17:09
Posty: 64

Pomógł: 0 razy
ZBANOWANY

Auto: seat toledo II
Elektronika: kme
Wtryskiwacze: REG 5mm
Reduktor: SILVER GOLD
Pojemność: 2324,00
Moc: 150
Kod Silnika: AGZ
Rok Produkcji: 1999
A zapytam sie jeszcze czy dobrze jest ustawic wtryski gazowe jak najblizej strysków benzyny by wezyki od gazu byly jak najkrutrze to robi jakas róznice czy raczej minimalna???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: szarpnięcie podczas jazdy
PostLink | Napisane: 2013-02-02, 17:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-10-20, 21:35
Posty: 517
Lokalizacja: KR

Pomógł: 8 razy

Auto: Frontera B Long Limited
Elektronika: Versus V 6-cyl. v.2.14
Wtryskiwacze: WGS24
Reduktor: Tomasetto Artic
Dysze: brak
Pojemność: 3200
Moc: 204
Kod Silnika: 6VD1
dlugosc-wezykow-i-wezy-od-lpg-i-inne-t5363.html?hilit=d%C5%82ugo%C5%9B%C4%87%20w%C4%99%C5%BCy
miłego czytania


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

suplementy diety | Spoldzielnia Mieszkaniowa Poniatow | Fotostudio Aachen | Tuning DPF Hamownia| naczynia jednorazowe | Programy partnerskie
LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO