Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2013-02-05, 14:10 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-05-05, 11:17
Posty: 10893
Lokalizacja: Otwock

Pomógł: 242 razy

Auto: Volvo V70 2,4T / V40 T4+
Elektronika: Optima / STAG
Wtryskiwacze: Barracuda / Q-NEXT
Reduktor: Turbot / MAGIC III POWER
Dysze: przelot / j.w.
Pojemność: 2435 / 2000
Moc: 193 / 235
Kod Nadwozia: P80 / ??
Kod Silnika: B5244T / B4204T5
Rok Produkcji: 1998 (MY 99) / 2001
Ale pisałeś, że nowsze silniki volvo 2,5T - te co szły do fordów już nie za bardzo.
Wiesz może do którego rocznika są tak przelane? Czy te jeszcze z przepustnicą na linkę, czy z wymysłem Magneti Marelli. Z tego co mówisz wynikało by że te od ok 2005-6 roku już nie.
Trochę to dziwne bo jakiś czas temu jeździłem z podpiętą vidą i pierwsza lambda pokazywała non stop ok 0,98 - 1,01, a więc teoretycznie mieszankę za ubogą do auta z dmuchawką.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2013-02-05, 14:13 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23223
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 831 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
nie robię statystyk rocznikami, zapinam AFR, wsiadam w auto i widzę co jest grane.

To czy ten sam silnik w volvo będzie miał też nieco chudo nalane nie jest oczywiste bo soft jest inny.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2013-02-05, 15:50 

Dołączył(a): 2012-01-05, 14:38
Posty: 1769

Pomógł: 161 razy

Auto: VW Passat 1.8 TSI
Elektronika: LGITECH
Pojemność: 1798
Moc: 160
Kod Silnika: CDAA
Rok Produkcji: 2010
chalski napisał(a):
pierwsza lambda pokazywała non stop ok 0,98 - 1,01, a więc teoretycznie mieszankę za ubogą do auta z dmuchawką.


To nie współczynnik lambda, a korekta, która odnosi się do tablicy z AFRem, czyli jak masz 1.00 to AFR zgadza się z założonym, niekoniecznie jest to 14.7.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2013-02-05, 15:53 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-05-05, 11:17
Posty: 10893
Lokalizacja: Otwock

Pomógł: 242 razy

Auto: Volvo V70 2,4T / V40 T4+
Elektronika: Optima / STAG
Wtryskiwacze: Barracuda / Q-NEXT
Reduktor: Turbot / MAGIC III POWER
Dysze: przelot / j.w.
Pojemność: 2435 / 2000
Moc: 193 / 235
Kod Nadwozia: P80 / ??
Kod Silnika: B5244T / B4204T5
Rok Produkcji: 1998 (MY 99) / 2001
Aha, myślałem że to współczynnik, w takim razie trzeba będzie kiedyś zapiąć sondę i zobaczyć jak jest na prawdę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2013-02-05, 17:46 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-04-09, 22:22
Posty: 4097
Lokalizacja: Ostrzeszów WLKP

Pomógł: 137 razy

Auto: Mazda MX-5/Honda CivicEJ9
Elektronika: STAG 300 plus/ 200goFast
Wtryskiwacze: KEIHIN/ Valtek typ34
Reduktor: Scorpion ST/ ACr02
Dysze: żółte/ 2,2
Pojemność: 1800/ 1400
Moc: 136KM/ 90KM
Kod Nadwozia: JMZNB18P
Kod Silnika: BP-4W / D14A3
Rok Produkcji: 2000 / 1997
LPGTECH_SUPPORT_2 napisał(a):
która odnosi się do tablicy z AFRem

mówisz o tablicy AFR target ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2013-02-24, 13:42 

Dołączył(a): 2013-02-17, 23:54
Posty: 5

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 C5
Elektronika: Stag-300 ISA2
Wtryskiwacze: 8xHana Green
Reduktor: 2xKME TUR
Dysze: -
Pojemność: 4200
Moc: 299
Kod Silnika: ASG
Rok Produkcji: 2004
Panowie, jakie wnioski w temacie?
Do A6 4.2 299KM ASG chciałbym założyć 2x KME TUR, 8x hana zielone itd. Całość wystrojona na mapki z ręczną korektą po AFR (auto ma swoje szerokopasmówki) i teraz który sterownik będzie:

a) łatwiej wystroić
b) lepiej trzymał ustawienia
c) stwarzał mniej problemów

I uzupełnaijąco:

1. Czy do Techów mogę w ogóle nie podłączać sond? Wolę korygować przez wskazania z VAG-a/Torque
2. Jeśli Tech - który model?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2013-03-10, 18:50 

Dołączył(a): 2008-09-08, 21:54
Posty: 2200
Lokalizacja: V-GAZ Swojczycka

Pomógł: 66 razy

Auto: RRS
Pojemność: 4999
Wojtex71 napisał(a):
Panowie, jakie wnioski w temacie?
Do A6 4.2 299KM ASG chciałbym założyć 2x KME TUR, 8x hana zielone itd. Całość wystrojona na mapki z ręczną korektą po AFR (auto ma swoje szerokopasmówki) i teraz który sterownik będzie:

a) łatwiej wystroić
b) lepiej trzymał ustawienia
c) stwarzał mniej problemów

I uzupełnaijąco:

1. Czy do Techów mogę w ogóle nie podłączać sond? Wolę korygować przez wskazania z VAG-a/Torque
2. Jeśli Tech - który model?

Nie ten dział kolego...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2013-03-30, 10:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-01-26, 22:59
Posty: 3342
Lokalizacja: UK Luton

Pomógł: 42 razy

Auto: Subaru Outback 3.0R
Elektronika: Tech 316
Wtryskiwacze: Baracuda
Reduktor: ACR01 250
Dysze: brak
Pojemność: 3.0
Moc: ?
Rok Produkcji: 2004
chalski napisał(a):
Trochę to dziwne bo jakiś czas temu jeździłem z podpiętą vidą i pierwsza lambda pokazywała non stop ok 0,98 - 1,01, a więc teoretycznie mieszankę za ubogą do auta z dmuchawką.

Chalski ja w swoim S60 2.4LPT miałem dokładnie tak samo, czy to pomiar lambdy z fabrycznej szerokopasmówki czy AFR z końca zawsze na WOT wychodziło 14.5-14.7 i to jak najbardziej było prawidłowe dla tego auta z tego rocznika z doładowaniem 0.3-0.4, bez względu na to czy jest to niedolane czy przelane,
takie było założenie pomysłodawcy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2013-03-30, 11:37 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-05-05, 11:17
Posty: 10893
Lokalizacja: Otwock

Pomógł: 242 razy

Auto: Volvo V70 2,4T / V40 T4+
Elektronika: Optima / STAG
Wtryskiwacze: Barracuda / Q-NEXT
Reduktor: Turbot / MAGIC III POWER
Dysze: przelot / j.w.
Pojemność: 2435 / 2000
Moc: 193 / 235
Kod Nadwozia: P80 / ??
Kod Silnika: B5244T / B4204T5
Rok Produkcji: 1998 (MY 99) / 2001
Ja ostatnio też sprawdzałem to samo w S80 2,5t 210KM i było dokładnie tak samo, był jakiś jeden moment wzbogacenia tylko w momencie samego wciskania gazu - np sam początek po starcie (spadało do ok 0,8 - 0,85), po sekundzie czy dwóch współczynnik lambda znów w okolicy 1-ki (0,98 - 1,02).

Co ciekawe auto zasilane gazownią Omegasa świeżo założoną i po autokalibracji nie wymagało właściwie żadnych poprawek.

Osobiście uważam że lepiej by było dla silnika żeby był lekko przelany na końcu obrotomierza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2013-03-30, 11:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-01-26, 22:59
Posty: 3342
Lokalizacja: UK Luton

Pomógł: 42 razy

Auto: Subaru Outback 3.0R
Elektronika: Tech 316
Wtryskiwacze: Baracuda
Reduktor: ACR01 250
Dysze: brak
Pojemność: 3.0
Moc: ?
Rok Produkcji: 2004
Na gazowni moznaby troche dolac ale z fabryczna szerokopasmowka nie da rady bo jest w CL.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2013-03-30, 15:02 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-05-05, 11:17
Posty: 10893
Lokalizacja: Otwock

Pomógł: 242 razy

Auto: Volvo V70 2,4T / V40 T4+
Elektronika: Optima / STAG
Wtryskiwacze: Barracuda / Q-NEXT
Reduktor: Turbot / MAGIC III POWER
Dysze: przelot / j.w.
Pojemność: 2435 / 2000
Moc: 193 / 235
Kod Nadwozia: P80 / ??
Kod Silnika: B5244T / B4204T5
Rok Produkcji: 1998 (MY 99) / 2001
No wiem, idzie po sondzie do końca, nawet jak mu się trochę zwiększy doładowanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2013-04-29, 13:57 

Dołączył(a): 2010-03-09, 11:55
Posty: 27
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 1 razy

Auto: Skoda Octavia
Elektronika: BRC P&D
Wtryskiwacze: BRC Max
Reduktor: BRC Genius Max
Pojemność: 1781
Moc: 150
Kod Silnika: AUM
Rok Produkcji: 2005
fassi1, ale nawet jak dolejesz to ecu benzynowe i tak skróci wtrysk (bo pracuje w zamkniętej pętli)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2014-12-22, 11:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-07-17, 10:39
Posty: 6
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 0 razy

Auto: Brava
Elektronika: bingo-s.4
Pojemność: 1.2
Rok Produkcji: 1999
Kotlet odsmażany, ale właśnie zastanawiam się nad dwoma warsztatami i dokładnie taki wybór mi sie pojawia. STAG VS LPG TECH.
Zamierzam przerobić Avensis 1.8vvti 2004r.
Warsztaty:
1) Tomgaz (tomanek-gaz.com.pl) zakłada staga z lubrykacją.
2) nagaz z Łodzi (nagaz.pl) zaproponowali mi lpg Tech koszt o 600zł więcej jak wyżej z lubrykacją.

Oba warsztaty są polecane. Dlatego mam problem - choćby ze względu na firmy instalacji.
Jako zupełny laik (i osoba która nie zrozumiałą 3/4 treści tego wątku) widzę tylko, że nie ma jednogłośnego stwierdzenia "co jest lepsze" A to pewnie oznacza, że obie firmy są konkurencyjne.


Ostatnio edytowano 2014-12-22, 12:49 przez Mercury, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2014-12-22, 12:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 3198
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 401 razy

Auto: Mitsubishi Carisma
Elektronika: Nano
Wtryskiwacze: ACW03
Reduktor: Zeta N
Dysze: 2,6mm
Pojemność: 1.6
Moc: 103KM
Rok Produkcji: 2001
Wyedytuj ceny póki admin nie zauważył :) bo ich podawanie jest niezgodne z regulaminem. A jeśli chodzi o sterowniki to przy właściwym strojeniu nie zauważysz między nimi różnicy Jedynie Tech jest bardziej idiotoodporny bo lepiej działa na strojeniu automatycznym.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2014-12-22, 12:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-07-17, 10:39
Posty: 6
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 0 razy

Auto: Brava
Elektronika: bingo-s.4
Pojemność: 1.2
Rok Produkcji: 1999
Dzięki za informację. Nie wiedziałem, że to jakaś tajemnica. Skoro nie widać różnicy to po co przepłacać. Ci od staga już parę dobrych lat zakładają. W rodzinie już 2 auta robili i działają jak trzeba. Chyba będzie trzecie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO