Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2014-12-22, 17:05 

Dołączył(a): 2013-07-03, 09:55
Posty: 1113
Lokalizacja: Namysłów

Pomógł: 123 razy

Auto: Astra F/Lacetti
Elektronika: Tech 224/Stag 200 GoFast
Wtryskiwacze: Dragon/Barracuda
Reduktor: Alaska/Shark 1200
Pojemność: 1400/1800
Moc: 90/121
Kod Silnika: X14XE/T18SED
Rok Produkcji: 1996/2005
w Łodzi masz kołomax i filartech


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2015-12-18, 17:14 

Dołączył(a): 2015-07-31, 14:42
Posty: 134
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 10 razy

Auto: BMW 316i N4618b
Elektronika: KME Nevo Plus
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME TUR
Pojemność: 1800
Moc: 116
Kod Silnika: N46B18
Rok Produkcji: 2004
Możesz też napisać do dzinks16 zakłada w Zgierzu LPG, montował do Mojego auta i Ja jestem zadowolony.
Ma dobre ceny a robota dobrze zrobiona.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2016-07-06, 20:50 

Dołączył(a): 2016-07-04, 20:59
Posty: 11

Pomógł: 0 razy

stag to masówka byle jaka juz kilka razy sie przekonałem. maja bardzo dużo reklamacji a ich sterowniki to ulepszony kran :) wogule jak one wyglądają plastikowe zabawki na dzień dzisiejszy polecam lpgtecha z obd cuda potrafi no i ma wygląd


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2016-07-06, 21:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 2748
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 156 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
damste19 napisał(a):
polecam lpgtecha z obd

bajer dla nie potrafiących samodzielnie wystroić
damste19 napisał(a):
cuda potrafi no i ma wygląd

amelinium jak stag kilka lat temu.widać poruszasz się samochodem zajmując miejsce pod maską bo z kabiny przeznaczonej dla ludzi naprawdę rzadko można dostrzec sterownik lpg.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2016-07-09, 15:15 

Dołączył(a): 2016-07-04, 20:59
Posty: 11

Pomógł: 0 razy

co z tego że wystroisz recznie i myslisz żę ile to bedzie działo tak samo jak w momecie strojenia? mapa jest bardzo wazna i odpowiednie strojenie a obd pomaga dostroić i to bardzo z zamych czasów wtrysków nie ustawisz idealnie z obd juz o wiele dokładniej dzieki czemu nie podniesiesz temperatury spalin i zapłonu nie zniszczysz katalizatora i lepiej dla silnika. sondy są po to i korekty długie i krutkie by do tego stroić obd posiada wszytskie info do idealnego niemalże wystrojenia a jak uruchomisz po strojeniu autoadaptacje to masz pewność że jest super ustawione chyba że zalezy ci na kasie by twój klijet przyjezdzał co pół roku na regulacje za 100zł to w tedy na gofast200 powinno tez byc oki. moim zdaniem instalacje zmieżają w kierunku by jak naj mniej uzytkownik musiał ingerowac w nie. Ma tylko tankowac i jeżdzic a nie ciągle regulowac i poprawiac wiec nie ma co szczedzic tylko montowac drogi pożądny sprzet. co do wyglądą sterownika. widziałeś kiedyć ECU benzyny w plastiku? i takimi malutkim?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2016-07-09, 15:18 

Dołączył(a): 2016-07-04, 20:59
Posty: 11

Pomógł: 0 razy

do pewnej grupy samochodów jest dobry stag a do innej lpg tech dla tych co ich stać i są mądrzy mają lpg techa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2016-07-10, 15:51 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-05-05, 11:17
Posty: 10724
Lokalizacja: Otwock

Pomógł: 238 razy

Auto: Volvo V70 2,4T / V40 T4+
Elektronika: Optima / -----
Wtryskiwacze: Barracuda / -----
Reduktor: Turbot / -----
Dysze: przelot / -----
Pojemność: 2435 / 2000
Moc: 193 / 200+
Kod Nadwozia: P80 / ??
Kod Silnika: B5244T / B4204T5
Rok Produkcji: 1998 (MY 99) / 2001
damste19, jesli po wystrojeniu LPG na "sztywno" po jakimś czasie są duże odchyłki to nie jest to wina złego strojenia ale tego że coś się zesrało w aucie - najczęściej układ WN nie domaga, czasami padła pompa paliwa itd.
Nad składem mieszanki i tak czuwa sonda lambda i jeśli nawet korekty paliwowe zmieniają się z zakresie +- 5% to nie szkodzi to silnikowi itd.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2016-07-16, 22:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 2748
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 156 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
damste19 napisał(a):
widziałeś kiedyć ECU benzyny w plastiku? i takimi malutkim?

widziałeś kiedykolwiek ECU? a co do materiałów kompozytowych używa się ich od F1 do myśliwców bojowych i promów kosmicznych więc postęp raczej ma kierunek nie w kierunku metali.

damste19 napisał(a):
jak uruchomisz po strojeniu autoadaptacje to masz pewność że jest super ustawione

pokazać na twoim samochodzie jak ustrzelę silnik właśnie przez to autostrojenie?
stroję ręcznie i samochody pracują znacznie dłużej niż możesz sobie wyobrazić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2016-09-23, 19:08 

Dołączył(a): 2012-11-29, 13:43
Posty: 267

Pomógł: 3 razy

Auto: BMW
Elektronika: brak
Wtryskiwacze: brak
Reduktor: brak
Dysze: brak
Pojemność: 2500
Moc: 192
Kod Silnika: m50b25
Rok Produkcji: 1990
damste19 napisał(a):
do pewnej grupy samochodów jest dobry stag a do innej lpg tech dla tych co ich stać i są mądrzy mają lpg techa

To w jakiej grupie stag jest lepszy od lpgtecha?

U siebie jadę tylko na techu. Nawet jak się założy prostszy sterownik lpgtecha np. tech one, tech 204/224 itd. to za pomocą zewnętrznego modułu tech-obd i tak stroimy po korektach ;)

Jeden suwak do całej mieszanki a nie stawianie kropek i próba trafienia w linie. Co my porównujemy?

Struna napisał(a):
nie robię statystyk rocznikami, zapinam AFR, wsiadam w auto i widzę co jest grane.

To czy ten sam silnik w volvo będzie miał też nieco chudo nalane nie jest oczywiste bo soft jest inny.

Volvo ma szerokopasmówkę w serii więc po co dodatkowa w rurze na końcu?
W lpgtech podłączymy szerokopasmówkę np. pod lambdę 1 i w programie można ustawić by pokazywała AFR zamiast napięcia.

Chłopy nie ma sensu komplikować sobie życia :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2016-09-24, 12:05 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22088
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 731 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
gandziorz napisał(a):
Volvo ma szerokopasmówkę w serii więc po co dodatkowa w rurze na końcu?

taaaa, no co Ty powiesz :) a o jakim volvo dokładnie mówisz, bo jest wiele modeli, które WBO nie mają, mało tego - są takie, które mają odwróconą NBO.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2016-09-24, 15:57 

Dołączył(a): 2012-11-29, 13:43
Posty: 267

Pomógł: 3 razy

Auto: BMW
Elektronika: brak
Wtryskiwacze: brak
Reduktor: brak
Dysze: brak
Pojemność: 2500
Moc: 192
Kod Silnika: m50b25
Rok Produkcji: 1990
Struna napisał(a):
gandziorz napisał(a):
Volvo ma szerokopasmówkę w serii więc po co dodatkowa w rurze na końcu?

taaaa, no co Ty powiesz :) a o jakim volvo dokładnie mówisz, bo jest wiele modeli, które WBO nie mają, mało tego - są takie, które mają odwróconą NBO.

Oczywiście że nie wszystkie. S60 t5, s80 t5 mają na pewno ;)

Ogólnie najlepiej stroić po korekty OBD, a sondę zostawić na koniec w celu potwierdzenia. Też mam, też używam. Jednak z doświadczenia powiem że jak korekty są takie same na benzynie i gazie to afr też jest okej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2016-09-26, 09:08 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22088
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 731 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
gandziorz napisał(a):
z doświadczenia powiem że jak korekty są takie same na benzynie i gazie to afr też jest okej.

moje doświadczenia mówią co innego.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2016-09-30, 16:34 

Dołączył(a): 2009-08-09, 21:45
Posty: 8778
Lokalizacja: London

Pomógł: 114 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: ECU MASTER
Wtryskiwacze: ID850
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 2.0L
Moc: stuku puku
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
gandziorz, hmmmm ufac sondzie ktora czesto gesto ma najechane 250kkm i wiecej ? ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2016-09-30, 18:05 

Dołączył(a): 2012-11-29, 13:43
Posty: 267

Pomógł: 3 razy

Auto: BMW
Elektronika: brak
Wtryskiwacze: brak
Reduktor: brak
Dysze: brak
Pojemność: 2500
Moc: 192
Kod Silnika: m50b25
Rok Produkcji: 1990
Tormin napisał(a):
gandziorz, hmmmm ufac sondzie ktora czesto gesto ma najechane 250kkm i wiecej ? ....

Oczywiście że nie do końca. Najlepiej stroić tak żeby korekty krótkie były na lpg takie same jak na pb.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TECH kontra STAG w S6, CLK430AMG i E350 6-matic i inni
PostLink | Napisane: 2016-09-30, 20:07 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 10666
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 733 razy

Auto: e39 540i
Elektronika: lpgtech 328
Wtryskiwacze: Dragon 2x4
Reduktor: Kme twin
Dysze: 3,0
Pojemność: 4398
Moc: 286
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997
fajnie czyta się "starych wyjadaczy" takich jak gandziorz, i damste19,

Koledzy Tormin, , Struna, , chalski, no i ja też dużo możemy się nauczyć ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO