Znalezione wyniki: 80

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-14, 12:54 


- czemu mimo pokrytych mapek były tak zamieszane korekty (winne auto, czy Tech)?

Często w takich sytuacjach miesza niedokładny pomiar temperatury gazu, ważne żeby pomiar był stabilny i korekty po temp dobre.
Podnosząc lub opuszczając mnożnik działasz na cały zakres dokładnie tak jak skopana korekta po temperaturze albo byle jaki pomiar temperatury, który zależy od temp silnika lub otoczenia a nie od gazu. Ruszając cały mnożnik prawdopodobnie przesunąłeś anomalie w tą stronę, gdzie złe korekty po benzynie wyuczone na gazie dają mniejsze objawy albo znoszą się wzajemnie razem ze skopana korektą po temp gazu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-14, 14:01 

mcjezioro napisał(a):
na czasy to jest kaleczenie, nie ustawianie

się pozwolę nie zgodzić
to jedyny parametr (no prawie) widoczny przy tych sterownikach, który w bezpośredni sposób odnosi się do aktualnych korekt jakie robi
wraz ze wskazaniami sondy pozwala na dość dokładne strojenie, ale czasu i kilometrów wymaga

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-23, 17:05 

Będzie normalnie działał. Aby miał na tyle "sił" żeby bez problemu XP pociągnąć i jakieś wejścia USB. Reszta jak na normalnym komputerze/laptopie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-23, 17:28 

Jeszcze netbooka bez usb nie widziałem, a większość ma BT więc nadaję się każdy.
Nowe prosto z półki mają zainstalowanego Windows 7 Starter... w sumie tylko takie miałem w ręku a miałem ich sporo.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-23, 19:18 

Ja mam asusa eee 900 i sobie chwalę do auta jest super bo ma dysk ssd i bateria ok 2 h działa mimo ,,podeszłego wieku,,

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-23, 19:27 

tryszawy, masz rację. Dysk SSD to jest w zasadzie chyba jedyne kryterium przy wyborze sprzętu do takich zastosowań.
sam zabiłem parę HDD przy diagnostyce aut.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-23, 19:29 

Jak dla mnie wkurzajacy bylby troche maly ekran. Jesli sam stag to spoko, jesli do tego jakies drugie okno to moze byc juz nie wyraznie. Osobiscie do auta wzialbym cos w rozmiarze 13-14 cali (sporo poreczniejsze niz standardowy notebook). Dysk SSD to spora zaleta w aucie, jest niewrazliwy na wibracja, ale zanim wykonczysz klasycznego twardziela to tez sie troche zejdzie. Do diagnostyki bralbym cos z Delli np latitiude 630 albo jakis lenovo thinkpad. Trwale obudowy, fizyczny com (przydatna sprawa przy diagnostyce), matowa matryca, baterie, ktore nie padaja po 3 latach. Jak chcesz cos z dobra bateria ale w rozmiarze 15 to znajdziesz wystawiam w stosownym dziale acera na sprzedaz.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-19, 22:30 

Mycie skóry nitrem, czy acetonem w niczym jej nie zaszkodzi.
Jeśli nie uda się zmyć do cna tego co Ci się nie podoba, to potraktowanie pozostałości renoskórem załatwi sprawę na parę lat.
Wszak każda skóra stanowiąca elementy tapicerki jest już w fabryce lakierowana, bo żadna świnia ani krowa nie występuje w kolorze "light oak", ani "pearl black"
Jedyny problem polega na wybraniu lakieru dostatecznie dobrej jakości, i nałożeniu go w sposób zalecany przez producenta tego lakieru.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-30, 19:07 

Załóż inny sterownik lub przełóż wtryski do innego auta i sprawdź.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-05, 22:08 

Mam w jednym aucie z Nevo taki problem ale dotyczy tylko jednego wtrysku i też "leżę", bo nie chodzi na pewno o wtryskiwacz i niedrożność. Wygląda to tak jakby wtrysk był żle wysterowany. Nie wiem tylko czy źle czyta, czy źle odpowiada na sygnał?

U ciebie może chodzi o słaby plus dla wtrysków? Pomiar spadku napięcia na kablu plusa pod dużym obciążeniem może zrobić? Jakaś żarówa od świateł i plus z aku?
Jeszcze się zastanawiam czy masy w Nevo coś nie partolą.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-09-22, 13:09 

mcjezioro, zrób reset do ustawień fabrycznych albo nowy firmware.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-01-11, 22:11 

Jak jezdzi w miare to ja bym nie grzebal. Trzeba tylko wylaczyc autadaptacje. Nie pokombinujesz z TPS-em bez dostepu do klucza.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-01-24, 22:32 

Nic nie ograniczałem, tam się za wiele nie rusza z dodatkowych opcji - głównie mapa po obrotach. Może coś przekombinowales z resztą ustawień.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-01-26, 13:48 

Tego akurat nie wiem, ale prawdopodobnie właśnie przy mapowaniu wtórnym się tego uczy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-10-06, 19:06 

Wygląda na to, że wyrzucili niesprzedane w sezonie z większej hurtowni. A jak wspomnieli przedmówcy rocznik poleci o "jeden punkt" i w trzech latach się nie zmieści. ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-10-06, 19:15 

mcjezioro , w Niemczech duzi handlarze częściami zamiennymi czy też oponami jak np. Schwenker, PV Automotive czy Trost robią co roku czyszczenie magazynów. Opony dwuletnie sprzedają z reguły za połowę ceny, sam często korzystam z takich "promocji" :D.
Ktoś wyżej wspomniał o trzyletnim okresie wymiany opon ...jakaś bzdura. Nikt tak nie twierdzi, chyba że jakiś drobny handlarzyk z giełdy pod Poznaniem. Można jeździć nawet na 50-letnich oponach o ile nie noszą oznak nadmiernego zużycia (np.: pękanie wierzchniej warstwy czy też brak bieżnika).
Wyjątkiem są przyczepy które można ciągnąć do 100km/h, te trzeba maksymalnie co 7 lat wyposażyć w nowe gumy.
Dodam jeszcze, że nówki opony są bardziej niebezpieczne niż stare. Są pokryte lakierem ochronnym i dopiero po przejechaniu przynajmniej 200km nadają się, powiedzmy ...do pałowania.

EDIT: ...literówka

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-10-05, 21:35 

Przyjmuje się, że opona do 3 lat jest uznawana za nową pod warunkiem odpowiedniego magazynowania, więc obstawiam, że jakieś leżaki magazynowe jeszcze mają i chcą się pozbyć jako "nowych"

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-10-06, 20:02 


Tak, ale w kilku sklepach naraz znaleźli w magazynach dokładnie te same opony z tego samego rocznika i w tym samym momencie wystawili? To raczej musiało wypłynąć z jakiejś hurtowni, albo od producenta czy coś i to w sporej ilości. A takie coś to chyba nie zapodziało sie gdzieś pod regałem.

Przypatrz się tym sklepom, czy oby to nie jest ten sam właściciel ze sklepami o różnej nazwie.

Jak 2 lata temu wybierałem opony to pamiętam, że krążą na skapiec.pl dwie grupy po 3 sklepy.
I co ciekawe - ten sam właściciel, ale w każdym ze sklepów inna cena :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-11-23, 18:11 

Pompę paliwa sprawdzałeś ?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-11-23, 18:17 

mcjezioro napisał(a):
Jeszcze jedna informacja - problem nie wystąpił nagle, ale rozwijał.

To sugeruje luźne masy, może tu jest problem (ogólnie elektryka do sprawdzenia), inne to może być początek problemów z wtryskami benzyny, regulator ciśnienia jak jest lub MAP.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-11-23, 19:44 

Franca to jest franca i musisz się przyzwyczaić :)
Niedawno miałem AX na monowtrysku, który miał dziwniejszy przypadek. Na zimno odpalał, na ciepło odpalał, ale jeśli chciałeś odpalić dokładnie 30 minut po zgaszeniu to nie odpalił. Winny był tym razem wtryskiwacz benzyny, w którym przy jakiejś konkretnej temperaturze cewka się rozłączała. Sterownik na szczęście błąd przerwy na wtryskiwaczu sobie zapisywał.
Wcześniej to auto miało przeróżne humory związane z instalacją elektryczną, a wszystko przez francuską miedź, która jak izolacja zostanie uszkodzona to zwyczajnie znika. Kabel zamieniają się w wężyki :D
Możliwe, że jak odłączasz aku to kablami szarpniesz i wszystko łączy prawidłowo.
Odpal to i dopóki działa to sprzedaj ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-11-23, 22:41 

A może po prostu immo głupieje, we Fiatach to dość częste trzeba by sprawdzić komplet od immo czyli kluczyk centralke, baterie jeśli jest i te różne antenki (zapomniałem jak się to zwie pętla czy jakoś tak)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-11-23, 22:47 

Jeżeli ma iskrę a wtryski podaja paliwo to immo nie blokuje. Czepnął bym się tych zaworów i zmierzył kompresje na zimno

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-11-23, 22:50 

W sumie jak masz lpg to możesz nagrać osc z odpalania.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-11-24, 23:38 

Ok, a jak postoi to zostaje ciśnienie w listwie paliwowej?
Strona 1 z 4 [ Znalezione wyniki: 80 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO