Znalezione wyniki: 205

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-06, 22:30 

Jak masz odpowiednia ilość funduszy to ja polecam założyć VSI Prins, wtryskiwacze na jakich się opiera ta instalacja to pierwsza liga a reduktor Prinsa będzie się "nudził" w tym silniku. W galerii masz kilka Mazd 6, które gazowałem i to na różnych instalacjach (Stag, Prins). Jak masz zakładać Staga to wystarczy wersja 300ISA2 z reduktorem ACR01 i wtryskiwacze Hana niebieskie (zielone są stykowe w silniku 2.3 w Mazda6). Owszem można i LR Omegas założyć, reduktor dobry, wtryskiwacze też OK, tylko ja za nimi nie przepadam, chociaż trochę tych instalacji zamontowałem, szyna jest duża i niektórym przeszkadza głośna ich praca. Na Prinsie będzie mniej "rzeźbienia" jeżeli chodzi o ustawienie tej instalacji a i wtryskiwacze Keihin są o wiele trwalsze niż Hana. Lubryfikacje można sobie darować, przynajmniej w wersji najtańszej tzw. kroplówka.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2011-12-29, 20:39 

Załóż VSI Prins najbardziej chyba popularna instalacja w Niemczech, wiec z serwisem jej też nie powinno być problemu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-08, 20:44 

Zakładać warto a jeździ bardzo dobrze. Lepiej założyć Staga, ponieważ silnik ten bardzo lubi pracować w pętli otwartej, więc wymaga precyzyjnego strojenia w tym zakresie. Z tym motorem to głównie Signum gazowałem:
post120290.html?hilit=signum#p120290

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-04, 20:55 

Załóż VSI Prins, też jest na wtryskiwaczach Keihin, gazowałem dwie takie Toyoty na tej instalacji i samochody przyjeżdżają tylko na przeglądy co 15tys. km.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-30, 21:10 

Silnik bardzo wymagający, jeżeli chodzi o regulacje składu mieszanki, praktycznie kilkadziesiąt sekund pracy na zbyt bogatej lub ubogiej mieszance i benzyna rozjechana na cacy. Ostatni Corolle z tym silnikiem gazowałem:
http://lpg-forum.pl/post232190.html?hilit=corolla#p232190
Ja założyłbym Prinsa lub Staga na Keihinach.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-08, 19:20 

Zrobiłem galerię:
ford-focus-1-6-16v-zetec-t17675.html

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-01, 19:38 

Tylko, że na te Keihiny jest tyle samo gwarancji co na nowe Hany.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-06, 21:21 

V generacja do tego samochodu to będzie kosztowała tyle co ten samochód, emulatora poziomu paliwa nie trzeba. Kurcze w Lagunie z tym silnikiem to wiatr pod maską hula.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-16, 19:51 

Są odpowiednie, masz dział wtryskiwacze a w nim sporo stron na tema Hany, więc czytaj.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-27, 19:30 

Niebieskie Hanki tego nie uciągną, raczej H2100 czerwone, reduktory albo dwa ACR01, albo jeden VSI Prins. Benzynę będzie pętlić, wersja 200KM już ma taką tendencję.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-02, 19:58 

Wołasz o pomoc jakby to był jakiś prom kosmiczny normalnie a to tylko Civic i to 1.4. Zestaw na sterowniku Stag4 lub Tech 214 wtryskiwacze Hana czarna i reduktor KME Silver lub ACR01 i będzie jeździło jak należy. Jak montaż może wyglądać poszukaj w galerii jest kilka zgazowanych Civików.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-04, 20:34 

Jak podniesiesz moc to H2000 niebieskie, jeden ACR01 250KM i Stag4 lub Tech 214 oczywiście wielozawór super i zasilanie na 8mm. W galerii jest pełno zgazowanych samochodów z tym silnikiem o różnej mocy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-02, 21:29 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-28, 22:33 

TPS to przewód czarno/żółty przy wtyczce od TPS-u, prędkość obrotowa przy wtyczce cewki zapłonowej, kolor zielono/żółty, są w sumie cztery dwa grubsze i dwa cieńsze, te cieńsze to są obroty, grube to zasilanie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-13, 16:01 

Co prawda droższe opcje niż podane powyżej, ale również bardzo dobre:
post232190.html?hilit=corolla#p232190
post266485.html?hilit=avensis#p266485

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-30, 21:36 

To chyba ten sam silnik co w tym C70.
post224409.html?hilit=volvo#p224409

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-02, 20:48 

W galerii jest sporo zgazowanych samochodów grupy VAG z tym motorem, czy wejdzie pełny wlew to zależy od rocznika.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-02, 21:02 

Bardzo dobrze te silniki pracują na zestawie Stag4/H2000/KME Silver zgazowałem kilka sztuk Astry III i II z tym motorem.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-04, 21:16 

Tu masz Szwabie z takim motorkiem i zestaw użyty do zgazowania tego silnika jest optymalny. Zbiornik wchodzi 600/220/48L.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-09, 18:55 

Silnik nie jest wybitnie wymagający, jak cena gra rolę to Tech, reduktor na pewno wolałbym Silvera, Keihin nawet po niewielkim przebiegu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-10, 13:35 

Widać kolego, że nie szukałeś:
post96762.html?hilit=chraysler#p96762
Hany czerwone wystarczą, silnik prosty jak "budowa cepa".

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-10, 14:44 

Ciśnienie coś koło 1.1bar.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-10, 13:41 

W silniku nie ma różnicy, czy to europa czy ameryka.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-29, 22:47 

Gazowałem kiedyś Lexusa Soarera z tym silnikiem i dawałem dwa Magiki (jak były na topie), tak to wyglądało:
post86952.html?hilit=soarer#p86952

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-09, 12:02 

Z tańszych opcji to Stag4/Tech214, wtryskiwacze H2000 i reduktor KME Silver, z droższych Landi Renzo Omegas lub VSI Prins. W galerii jest sporo Mazd 6 zgazowanych na różnych instalacjach, więc zawsze można zobaczyć jak to wygląda i co jest najczęściej zakładane.
Tutaj moja koncepcja montażu w tym silniku:
http://lpg-forum.pl/post226347.html?hilit=mazda%206#p226347
Strona 1 z 9 [ Znalezione wyniki: 205 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO