Znalezione wyniki: 216

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-04, 17:03 

Mieszanka propanu i butanu skrapla się w temperaturze pokojowej przy około 2,5 a 4 atm. I takie ciśnienie panuje w butli dopóki jest jeszcze choć trochę płynnego.
Prężność par jest ściśle uzależniona od składu mieszanki i temperatury. Zgodnie z rozporządzeniami obowiązującymi w Polsce musi być nie mniejsza niż 150 kPa przy -10 st.C od listopada do końca marca i w +10 st.C od kwietnia do końca października. Maksymalna dopuszczalna prężność par w temp. 40 st.C ma nie przekraczać 1550 kPa (co względnie odpowiada około 15 atm).

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-04, 17:41 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-14, 11:10 


Postanowilem ciutke doplacic i wziasc STAG-300 ISA2 zamiast STAG 300 co sadzicie otym warto doplacic jeszcze wiecej i wziasc jeszcze lepszego staga ???Reduktor i wtryski musza zostac jakie sa ze wzgledu na R115 co sadzicie o wtryskach warto sie zastanowic i dobrac na zapas Hany kture by sie zalozylo po przejechaniu sciezki zdrowia (TÜV GSP)

Stag 300-4 ma ISA2, chyba że jest to jakiś stary egzemplarz z półki. Do Pańskiego auta wystarczy z powodzeniem Stag 4+.
Warto kupić Hana2000 i wymienić po "ścieżce zdrowia". Wiąże się to oczywiście z koniecznością ponownego strojenia.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-31, 13:31 

Jeśli ma być taniej, to zaproponowałbym sterownik LPGTech, reduktor Tomasetto Alaska i wtryskiwacze Hana2000.

A w wersji jeszcze tańszej, a w miarę dobrej Valteki typ34 (są w dobrych cenach). Na tych wtryskiwaczach można by zmontować instalację na Stagu Premium w rozsądnych pieniądzach.

Alternatywa - Zenit PRO OBD (w standardzie na Hana2000). Bardzo dobra cena i sterownik też zupełnie przyzwoity.

Na PW poszły dane kontaktowe.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-06, 15:52 

W 177 konnym BDW, w Audi A6, ACR01 sprawuje się dobrze.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-10, 14:11 

Wlew jest elementem zestawu (nawet ma swoją homologację).

Podany setup b. dobry.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-23, 17:27 

Od Chałupek przez Czechy i Austrię jest praktycznie nieprzerwanie autostrada. Wadą jest to, że pół czeskiej autostrady jest z płyt betonowych (najdłuższe schody Europy). Lewy pas jest na szczęście sfrezowany i jak się zapnie 140-160 to można przeżyć, ale komfort raczej iluzoryczny. No i w Austrii od granicy do autostrady jest jakoś ponad 30 km zwykłej drogi (może już skończyli budować, bo ostatnio byłem w kwietniu 2011).

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-24, 12:36 


na PB pali 20l miasto i 11l trasa

Czyli powinno być na gazie 24 w mieście i 13,2 w trasie. Ten wynik nie odbiega dramatycznie od tego co jest obecnie. Poza dopracowaniem strojenia, które powinno załatwić sprawę (nie widzę jakie są korekty po obrotach), można jeszcze zastanowić się jak umieszczone są wkrętki w kolektor i jakiej długości wężyki wtryskiwacz-kolektor i czy nie można coś tutaj poprawić.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-27, 11:59 

Oba sterowniki są dobre. Ważniejsze jakie zostaną założone wtryskiwacze. Optymalnie Hana 2000. Tanio - np. OMVL Reg Fast. Poza tym reduktor - AC R01 lub KME Silver będą dobre.
Zapytaj czy w tej cenie zdejmują kolektor do wiercenia i gwintowania wkrętek. Czy regulują na drodze?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-28, 15:36 

wtryskiwacze: Hana 2000 C (trwałe, szybkie i precyzyjne)
sterownik: Stag 4 Plus lub LPGTech 104 (jeden i drugi jest jedną z najlepszych opcji - łatwy serwis, niewygórowana cena i bardzo duże możliwości)
reduktor/parownik: AC R01 (bardzo dobry i stabilny reduktor w rozsądnej cenie)

Zbiornik w miejsce koła 580/200 (40 l.)

Ceny tylko na PW (regulamin forum się kłania).
Ważne aby się upewnić czy gazownik demontuje kolektor ssący, czy konserwuje otwory wykonane w podwoziu, czy prawidłowo montuje zbiornik, etc.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-05, 14:57 

Pod warunkiem, że wydajność pompy paliwa/stan regulatora ciśnienia nie powodują sporej korekty wydłużającej. Te auta bardzo niechętnie zapalają "check" nawet pomimo przekroczenia dopuszczalnej korekty.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-10, 12:47 

Przełóż tylko dyszę ze starego do nowego!

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-13, 10:38 

Jak różni się sygnał sondy na benzynie i na gazie? Po przytrzymaniu w pełni rozgrzanego silnika (na benzynie) na 2000-3000 obr/min. i powrocie do obrotów biegu jałowego jaka jest częstotliwość oscylowania sondy?
Przed montażem LPG zawsze sprawdzam działanie sondy i jak mam cień podejrzenia, że już się kończy ostrzegam klienta.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-13, 11:28 

Sądzę, że problem jest tylko przy niskich przepływach spalin (bieg jałowy) i sterownik w takiej sytuacji interpretuje jako błąd grzania. Warunki generowania błędu określone przez twórcę sterownika mogą być dość skomplikowane.

Warto poza błędami zawsze sprawdzić przed montażem podstawowe parametry pracy (korekty, sygnał sondy, czasy wtrysku).

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-13, 11:59 

Sonda (napięciowa) powinna oscylować (w takim teście jak opisywałem wcześniej) nie rzadziej niż raz na sekundę. Jest to zasada generalna, ale bywają od niej odstępstwa. Szczególnie w niektórych starszych samochodach.
Korekty powinny być w okolicy zera. Czyli np. w starszych Renault około punktu 128. Itp.
Czasy wtrysku dają pojęcie jakie będą potrzebne gazowe, itd.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-21, 14:23 

Użyj emulatora Landi Renzo. Zadziała na pewno.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-21, 14:30 

http://www.viamichelin.com
Nie wgłębiałem się we wszystkie opcje, ale na pewno pokazuje ile po autostradzie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-04, 08:09 

+12V po stacyjce, to ma być po prostu "15". Czyli po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu pojawia się napięcie i znika dopiero po wyłączeniu zapłonu. Nie zanika podczas pracy rozrusznika, etc.
Wtedy FLE-P będzie działał.
Możesz też podłączyć pod zasilanie pompy paliwa, ale kasowanie "oszustwa" na wyświetlaczu nastąpi wyłącznie jeśli uruchomisz samochód zanim wyłączy się pompa paliwa wstępnie nabijająca ciśnienie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-11, 07:40 

Niestety czeka Cię wymiana sterownika, bo stary 300-4 nigdy nie doczekał się korekty po obrotach.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-26, 14:38 

Tak jak napisał przedpiśca - wtryskiwacze są winne. Tyle, że ja wyeksportowałbym je na złom i zastąpił innymi. Hana2000, Barracuda lub co najmniej OMVL Reg Fast.

Reduktor Artic zasilony prawidłowo miedzią 8mm będzie i tak niewystarczający, ale do normalnej jazdy obleci. Jeśli jest 6mm to do przewód wymiany razem z wielozaworem.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-21, 12:08 

krzysiek82 napisał(a):
założone

A nawet zatopione, więc zamiana nie wchodzi w grę.
Jeśli nie jest to wina wadliwego wtryskiwacza gazowego i świece są nowe, to w ciemno można wymieniać cewki.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-29, 11:19 

Przecież piszę wyraźnie - wiązkę wtryskiwaczy GAZOWYCH.
Jeśli inkryminowany 3ci wtryskiwacz GAZOWY ma słabe zasilanie (np. nadłamany kabelek w miejscu rozdzielenia na poszczególne wtryskiwacze), może się stać tak, że problem zacznie występować powyżej jakiegoś czasu wtrysku/obciążenia cewki wtryskiwacza. W konsekwencji ECU wykryje wypadający zapłon i wyłączy sygnał dla 3go wtryskiwacza benzynowego.
STAG miał kiedyś problem z tym punktem wiązki, więc wiem że tak się potrafi dziać.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-02, 11:13 

Stag 300 ISA2 będzie odpowiedni. Premium w Hondzie jest zbyteczny.
Hana2000A (zielona)
AC R01 sprawdza się dobrze

alternatywnie
LPGTech 204 lub 214
Barracuda (z nowego wypustu)
AC R01

Na każdą instalację otrzymujesz gwarancję. Np. ja zazwyczaj daję 2 lata bez limitu przebiegu, a na wybrane elementy nawet dłuższą.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-06, 11:23 

Ten artykuł to stek bzdur i przywołany został tutaj "humorystycznie". Być może karwoś zbyt mało wyraziście to podkreślił.

Elektronika sterująca w tej chwili jest na podobnym poziomie.
Stag, LPGTech.
KME Nevo ciut wyprzedza konkurencję.
Wtryskiwacze Hana2000 to bardzo dobry produkt w rozsądnej cenie.
Barracuda są nowe i niezweryfikowane przez rynek, ale obiecujące i mają długą gwarancje producenta.
Reduktor AC R01 250 będzie miał jeszcze zapas wydajności.
To chyba optimum z tego co jest na rynku.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-18, 11:26 

To jest Marini, czyli wg Filtrona PM999/1.
Strona 1 z 9 [ Znalezione wyniki: 216 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO