Znalezione wyniki: 168

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2010-11-25, 22:13 

pokrętłem na reduktorze skręć dawkę gazu tak aby wartość PWA oscylowała na podobnych wartościach jak przy obrotach podwyższonych. bezwładność tps ustawiam na 0,14. tps ustawiasz w programie na mono-bosch
"mam jeszcze jedno pytanie co to jest skok att " jeśli muli na starcie i nie ma innej możliwości to ustawiasz na ....

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-15, 21:50 

630/204 47 litrów

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-12, 17:39 

czy jest odpowiedź atuatora na zmianę mieszanki. (przełącz na gaz podłącz sonde do miernika i przekręć śrubą regulacyjną w reduktorze do momentu zmiany sładu mieszanki. w momencie gdy na sondzie zmieni sie z 1v na 0v lub odwrotnie powinien zadziałać atuator -powinno się zmienić napięcie na jego biegunach)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-05, 21:32 

tester obd i podczas jazdy patrz na odchyłkę i na wskazania sondy na pb i na lpg

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-05, 21:55 

sprawdź spaliny na gazie i na benzynie na stacji kontroli pojazdów (auto musi być nagrzane i silnik przed testem musi pracować co najmniej 2 minuty aby sonda była nagrzana). w programie brc w zakładce "diagnostyka" jest "test układu napędowego" w którym można po kolei wyłączać wtryski gazowe aby sprawdzić ich poprawną pracę i podłączenie (trzeba wyłączać po kolei wtryski gazowe, a silnik powinien cały czas pracować równo. jeśli podczas programowania włączy się wentylator chłodnicy to programowanie będzie niepoprawne (zdecydowana większość gazowników to olewa twierdząc że nie ma to żadnego znaczenia). przed programowaniem auto powinno postać około pół godziny zgaszone.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-31, 19:23 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-09, 17:33 

zwal kleme na 10 sekund i po założeniu sprawdź czy pomogło ( przeważni pomaga)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-05-29, 17:52 

z wykresy wynika, że znika temp gazu i chwilę później opada ciśnienie. stawiam na map sensor lub jego wiązkę elektryczną

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-06, 21:57 

przeważnie instalacja gazowa jest zasilana prądem w wtryskiwaczy benzynowych, a tam pomimo wygaszenia silnika może pojawiać się zasilanie jeszcze przez kilka sekund, co niczego nie zmienia( w przypadku poprawnego podłączenia reszty instalacji).

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-23, 19:46 

reduktor powoli umiera. tak to jest w prinsie 70-80 tyś km i trzpień w reduktorze zatarty- trzeba regenerować.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-25, 13:04 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-25, 12:53 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-18, 18:55 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-11-01, 17:00 

czasy PB na pierwszej wstawionej focie na wolnych obrotach to 3,9-4ms, a na ostatniej 6,4- 50% więcej musi wzbogacić sterownik aby utrzymać odpowiedni skład mieszanki.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-11-01, 18:33 

może zaciski na klemach niedokręcone i masa ucieka?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-11-04, 19:02 

z tego filmiku widać, że gaz zapętla się i benzyna razem z nim. aby mieć jasną sytuację należałoby usunąć wszystkie adaptacja z kompa benzyny i nie włączać gazu i zrobić podobny filmik tylko na benie. wtryski zapętlają się jeżeli przy obrotach 4400 czasy dochodzą do 23ms

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-11-10, 22:19 

myślę, że nikt za bardzo nie sprawdzał jakiej najmniejszej średnicy mogą być wkrętki w kolektor. brc daje w komplecie nyple cienkościenne pod otwór 6mm bo ktoś to u nich obliczył, że takie są najlepsze.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-11-22, 07:09 

cubik2k piszesz w taki sposób, że człowiek myśli że podczas autokalibracji sonda może być całkowicie wyjęta z auta "ale do autokalibracji nie jest konieczna"

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-01-10, 23:25 

złącze diagnostyczne obd komunikuje się TYLKO z jednym urządzeniem: jeśli auto chodzi na gazie i jest sterownik gazu podpięty pod OBD to ty jeśli podłączysz się w tym momencie( przy pracującym silniku) jalimkolwiek testerem to będzie brak komunikacji. zasada jest taka, że kto pierwszy uzyska komunikację z kompem tego bedzie transmisja danych. więc jeśli uzyskujesz połączenie swoim testerem na to połączenia nie ma komp od gazu. i na odwrót.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-01-10, 22:37 

1-opis reduktora ze strony landi (do 200 koni): http://nagaz24.pl/reduktor-landi-renzo-ig1-magg,s,1443,p,pl.html
2-firmware są robione nowe wersje po to aby instalacja gazowa dalej ta sama (redi, wtryski) obsłużyła kolejny nowszy sposób sterowania silnika. kiedyś był zwykły wtrysk sekwencyjny w aucie -ok; dołożyli funkcję START/STOP -powstał nowy firmware do tej funkcji; zrobili VALVETRONIC - kolejny firm itd. jeśli oprogramowanie twojego silnika i soft w gazie jest z podobnego okresu to sterownik gazu to powinien spokojnie obsłużyć ten silnik. co innego jeśli kompa starego zavolika alisei zamontujesz do nowego auta bez zmieniania softu.
3-co do działania zaworu ograniczającego 80% zależy jaka stacja: na jednej raz uderzy i pompa się zatrzyma na innej będzie łomotał jak młot pneumatyczny. rada na to: znienawidzić albo pokochać. UZUPEŁNIJ PROFIL

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-03-10, 18:02 

jeśli chodzi o filtr fazy ciekłej odkręcany dół kluczem 17 to nowy typ, a kluczem 15 to stary typ, faza lotna: otwierany z dwóch stron to stary typ, otwierany z jednej strony to nowy typ

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-03-18, 16:38 

post474401.html?hilit=zafira#p474401 akurat w tym przypadku odkręcając akumulator trzeba odkręcić reduktor

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: duże spalanie
Napisane: 2014-03-22, 21:41 

czasami ręce opadają: wrzucam mapy i ochłapy więcej mi się nie chce, a wy macie mi powiedzieć co i jak. toć widać, że perfidnie zalewa na pierwszej mapie, a na drugiej to już całkiem na bogato

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: duże spalanie
Napisane: 2014-03-24, 20:24 

żółte kulki na pomarańczowej kresce (mnożniku) klikasz i strzałkami góra dół przesuwasz w pionie lub w poziomie (prawa lewa strzałka). za wzór bierzesz niebieską linię (stosunek podciśnienia kolektora do czasu wtrysku benzyny) i regulujesz tak aby krzywa zielona (stosunek podciśnienia kolektora do czasu wtrysku gazu) pokryła niebieską. np bierzesz z mapy jakąkolwiek wartość podciśnienia kolektora (po prawej stronie tabeli) np 70 kpa i patrzysz że dla niej wartość wtrysku benzyny wynosi około 6,3 ms (lewa strona mapy to 0 ms, a prawa to 26 ms) a gaz w tym momencie miał 5,2 ms czyli po przełączeniu na gaz czas wtrysku zmniejszył się bo auto dostawało za dużo paliwa (komputer benzyny na podstawie sondy lambda zauważył że jest za bogata mieszanka i skrócił czas wtrysku) a ty ustawiasz tą żółtą kulkę (ta która jest najbliżej) na czasie około 5 ms (przesuwasz ją na tej pomarańczowej lini) i jeśli gazu było za dużo bo czas wtrysku obniżył się to ty odejmujesz ilość podawanego gazu przesuwając kulkę na dół (o około 10 kliknięć) i inne kulki (punkty mnożnika) adekwatnie do różnicy czasu wtrysku bena -gaz tam gdzie ta kulka się znajduje. po ustawieniu kasujesz mapę gazu i robisz jazdę testową na gazie i ponownie porównujesz mapy i wprowadzasz korekty ( o ile to potrzebne). miłej zabawy

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-04-27, 18:14 

wtryski teoretycznie powinny być w pionie aby nic nie dostało się nad tłoczek bo się nie podniesie do końca (szczególnie olej jaki jest w gazie). montaż pion do poziomu nie powinny być dyszami pod górkę. podciśnienie jak najbliżej przepustnicy, nie powinno być z pojedynczej odnogi kolektora.
Strona 1 z 7 [ Znalezione wyniki: 168 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO