Znalezione wyniki: 2

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-11-21, 19:12 

Tak na szybko - mam go zamontowanego w Vectra 2.8T XC90 4,4 Murano3,5 BMW540 i nie mam absolutnie najmniejszych negatywnych sygnałów od klientów a sam przy regulacji czepiać się nie miałem o co.
Ciśnienie Golda z dużo lepszą termiką lotnej. Nie próbowałem z innym ciśnieniem bo podobno na takim w okolicach 1,5 najlepiej działa.
Trochę dziwne tylko jest to, że niczego w necie nie znajdziesz na jego temat a nawet na www producenta. Kolega z zaprzyjaźnionego zakładu również kilkanaście zamontował i bez problemów śmigają. Dla mnie nr.1 w tej klasie cenowej, nie wiem jak to działa...ale działa :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-02-28, 08:08 

Po pierwsze zwisa mi i powiewa fakt, czy ktoś to będzie montował poza mną czy nie by jasność była na początek.
Po drugie nie mam złamanego grosza od Alexa a co za tym idzie żadnego interesu w tym by tu głosić jakieś wymysły pod publikę wyolbrzymiając zalety Romano. Nic mi nikt za darmo nie dał bym tu naganiał na jakieś produkty w przeciwieństwie do wielu innych na tym forum.
Po trzecie jestem niezależny i zwyczajnie robię co mi się podoba - jako chyba jedyny gazownik udzielający się na forum nie montuje regularnie Staga i Techa tylko AEB oraz jako jeden z pierwszych Optimę co nie jest przecież normalne wg. rankingu popularności tu ustalonego.
Sołtys zapytał na początku zakładając temat o Romano więc mu odpowiedziałem, dla mnie w tej cenie i przy tych gabarytach jest to bardzo przyzwoity reduktor do dużych silników co nie oznacza, że jest przeznaczony do WSZYSTKICH silników jakie można spotkać gazując bryki.

Ale wracając do tematu poniżej fotka z finału wczorajszego montażu - A8 z motorem ABZ w automacie zagazowana na:
Optima ProTec, Barracuda 2,8mm, wielozawór extra8 zasilony elastycznym przewodem z Alexa, elektrozawór OMB oraz JEDEN reduktor Romano z ciśnieniem 1,45bara bez jednego procenta dotryskiwania benzyny bo takie możliwości Optima ma.

W reduktorze testowo bo była chwila czasu pozbyłem się ścianki by gaz wylatywał szybciej - mniej więcej tak jak enkai zaznaczył czyli na wysokości wyjścia gazu. Na ile zabieg ten wpływa teoretycznie negatywnie pogarszając super termikę a na ile wpływając pozytywnie na ciśnienie nie wiem bo bym musiał wsadzić reduktory dwa i zrobić próby dwie by uzyskać odpowiedz satysfakcjonującą mnie i was a czasu tyle nie miałem.
Tak czy siak w efekcie z zatrzymania pierwsze trzy biegi z pedałem w podłodze generują spadki ciśnienia gazu do poziomu 1,26bara. Nie muszę chyba dodawać, że kluczowe parametry silnika są odwzorowane.

Jako, że auto nie miało ważnych papierów nie oddaliłem się zbytnio od bazy i nie pojechałem na mój ulubiony pas startowy by przegonić Audi od 0 do 200 ale raczej nic innego bym nie zobaczył niż to co widziałem na trzech pierwszych biegach. Jak przyjedzie klient z tablicami to zrobię test nagrywając wszystko co tylko jest możliwe by sprawdzić co się dzieje cisnąc dłużej oraz uwiarygodnić słowo pisane.

Nie mam pojęcia dlaczego u jednych Romano daję radę a u innych okazuje się totalną kupą. Albo są różne wypusty w sprzedaży i do tych zadowolonych w tym do mnie dziwnym trafem trafiają te dobre albo jest inna przyczyna nad którą nie chce mi się aktualnie zastanawiać.
Strona 1 z 1 [ Znalezione wyniki: 2 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Monitoring Wałbrzych - budowanie masy mięśniowej - karma bez kukurydzy

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO