Znalezione wyniki: 57

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: wariator?
Napisane: 2012-01-23, 21:15 

oj chyba zle Ci sie obilo ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: wariator?
Napisane: 2012-01-24, 10:03 

Faktycznie kiedyś była taka mowa, jednak wariatora w sterowniku raczej nie będzie z powodu braku miejsca na piny we wtyczce. Nie wykluczamy jednak, że będzie dostępny jako oddzielny moduł. Jeśli plany wejdą w życie to poinformujemy o tym.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: wariator?
Napisane: 2012-01-28, 21:21 

Każdy producent ma tak naprawdę inną koncepcję.
Aby sprawdzić czy wariatator coś da, trzeba zobaczyć jaki mamy zapłon na max bucie na benzynie, porównać z lpg, jeżeli na lpg osiągamy większe wartości, to oznacza, że sterownik ma jakąś adaptację i wariatator tylko pogorszy sprawę.
Wyprzedzenie zapłonu można sprawdzić np przez obd.

Enkai, to co pisałem to nie jest wymóg ani reguła. Obserwowałem to najczęściej w taki sposób jak opisałem powyżej oraz w kilku dokładnie wiem jak działa.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-09, 09:36 

Kup sobie nowy u dystrybutora AC.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-12, 21:41 

mozna taka grzalke sobie kupic. Do wiekszosci samochodow jest to dostepne. Motuje sie miedzy chlodnica a blokiem silnika.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-13, 08:46 

mamy w swoim chryslerze grzalke do silnia zalorzoną (kupiona IC)
A wnętrze grzejemy zw farelką.
na podwórku amy słupek z prądem, czasowo ustawiony dopływ prądu..

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-13, 09:09 

Marek_07 napisał(a):
Ok już mam, tylko jaki ma sens grzałka na przewód chłodniczy, bez pompki..? Jakaś cudowna siła poruszy płynem i ogrzeje cały?

ta cudowna sila to grawitacja:)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-12, 23:03 

Marek_07 napisał(a):
Tadi podrzuć trochę więcej info tutaj czy na pw. gdzie to można kupić wujek google i aledrogo nic nie podpowiadają

cos slabo szukales.. Wpisz "grzalka silnika" itp.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-13, 09:35 


Motuje sie miedzy chlodnica a blokiem silnika

najgorsze możliwe rozwiązanie bo termostat nie puści obiegu na silnik,"fachury" zalecają przy takim montażu wiercenie otworu w termostacie tylko że to powoduje jazdę z niedogrzanym silnikiem.
Najlepsze rozwiązanie to grzałka montowana w blok silnika, grzeje dużo szybciej i skuteczniej.
Jeśli montaż w bloku jest niemożliwy to można zastosować podgrzewacz montowany na przewodach wodnych - oferowane przez firmę Defa
http://www.defa.com/file/9907657edb2/GB%20DEFA%20SafeStart%20700.pdf

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-01, 16:43 

Marek_07, Polecam nowe Hany ,keihiny czyszczone i jak długo jeszcze pojeżdżą nikt tego nie wie, na Hanki masz gwarancje.A na Keihiny żadnej. Zastanów się.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-01, 19:38 

Tylko, że na te Keihiny jest tyle samo gwarancji co na nowe Hany.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-12, 07:06 

NIe wpływa to na nic. Po prostu, monter podłączył "+ po stacyjce" do zasilania wtryskiwaczy, a te w MII są zasilane jeszcze kilka minut po wyłączeniu silnika, zamknięciu auta itp. Mnie to irytowało ( bo miałem podlączone identycznie) więc znalazłem w skrzynce połączeń i bezpieczników identyczne zasilanie zanikające po wyłączeniu silnika.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-15, 19:34 

schemat ktory mam ma oznaczony + po ignition jako kabel nr 15 co ciekawe z niczym nie jest spiety :( zostaje Ci tak jak mowil Adam miernik i heja.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-17, 17:47 

Przepraszam, że to tak długo trwa. Obiecałem Markowi sprawdzić to, ale doprawdy nie mam kiedy. Postaram się jak najszybciej. Właściwe zasilanie znalazłem właśnie multimetrem.

Korzystałem też ze schematu w załączniku:

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-20, 12:01 

A więc sprawdziłem u siebie. Dobrym miejscem na pobranie "+ po zapłonie" jest szare złącze PPM2 (szare 12 pinowe). Należy wpiąć się w pin nr 6. Lokalizacja tego złącza znajduje się w załączniku Bezpieczniki MII, który znajduje się kilka postów wyżej.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-25, 13:01 

faktycznie nieco dziwne, coś jakby miało tylko dwie korekty długie na cały zakres pracy, z czego jedna dla OL a druga na całą resztę. Auto dość upierdliwe w strojeniu z racji na dość krótkie przełożenia, mimo 6-cio biegowej skrzyni, trudno toto się obciąża. O dziwo bena ustawiona świetnie, afro 12.8 w OL, gazownia ustawiona analogicznie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-14, 20:05 

Ząbkowanie opon nie ma znaczenia przód czy tył. To jest w 100% wina zużytych amortyzatorów.Jeżeli chodzi o zbieżność to by ich darło z którejś strony i nic po za tym.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-15, 08:52 

1. wiek opon
2. amortyzatory (nie sprawdzisz ich na żadnej stacji diagnostycznej)
3. przekładanie opon przód tył co sezon lub co 20000 km
4. zostaje jeszcze rozkład mas w samochodzie jak tył jest niedociążony (zwykle kombi wożące powietrze) opony są wyząbkowane

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-22, 16:21 

Marek_07 napisał(a):
ósemka już nie wejdzie

Ale są też śruby 7 mm. A jak nie to tokarz Ci dorobi

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-19, 13:54 

A podczas strojenia są takie same? Bardzo prawdopodobne jest, że sterownik zapisuje sobie nowe korekty dopiero po wyłączeniu zapłonu. Jeżeli auto jeździ poprawnie, afr się zgadza to zostawiłbym tak jak jest.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-25, 17:53 

Marek_07, Kóźwa który, bo jeżeli ten z taką opaską febrykie to ,oże kolektor ktoś zmieniał bo on powinien być wpięty do kolektora zaraz za przepustnicą...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-28, 17:02 

Jeśli chodzi o uszczelkę do płaszcza wodnego to jest w "Nagaz" od ręki

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-12, 21:22 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-06, 15:23 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-12-22, 12:42 

Nie ma Certools bibuła z wymiennym wkładem chyba 3,20 sztuka, ja takich używam i po dwóch latach Magic Jety czyste jak nówki. Jeśli ktoś ma drogie delikatne wtryski to może i lepiej zainwestować w dobre filtry ja nie widze takiej potrzeby.
Strona 1 z 3 [ Znalezione wyniki: 57 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Monitoring Wałbrzych - budowanie masy mięśniowej - karma bez kukurydzy

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO