Znalezione wyniki: 197

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-13, 20:05 

brc blitz ale to się reguluje za pomocą śruby

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-13, 23:23 

jest emulator sondy lambda to wystarcza aby map nie rozjeżdżało, chyba że padł

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-10, 01:09 

ten silnik akurat checka rzadko kiedy wyrzuca, mam takie zagazowane na zenicie starego typu i brc, osobiście skłaniałbym się do brc, ale jeżeli są życzenia to stag tez bardzo dobrze sobie poradzi, dobre wtryskiwacze i bardzo dobry reduktor, samochód trochę nieustawny pod maska, przydałby się jeden dobry np Landi, zamiast bawić się w dwa mniejsze

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: BMW 318 Ci
Napisane: 2012-01-27, 18:12 

stag 300 plus, wtryskiwacze hana 2000, reduktor ac r01 zbiornik w koło 53 litry brutto, wlew pod klapkę z dokręcanym przejściem

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-31, 07:44 

samochód sympatyczny do konwersji, nie ma zwykle problemów, chyba, że poleci katalizator i wtedy pali checka od słabej wydajności katalizatora

ja proponuję
stag 4 plus, reduktor ac r01, wtyskiwacze hana 2000 w wersji wypasionej, wtryskiwacze ac w wersji ekonomicznej,

pozostałe warunki i ceny na priv

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-12, 16:18 

1. kolejność wtrysków, myślę, że ten samochód wogóle by nie chodził
2. przewody to niestety w brc najgorsza bolączka, ale sterownik radzi sobie zgodnie z instrukcją z 40 cm
3. regulacja na drodze zmiany w komputerze to mało

dej mu chopie gazu, albo dołóż, albo rozwierć elektrozawór. będzie ok

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-07, 18:26 

Szymdi napisał(a):
180 KM


ale on ma tylko 163

wg. mnie reduktor nie wydala i wyłącza cylinder z powodu zbyt ubogiej mieszanki, ew. kwestia regulacji na drodze, hamowni

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-16, 20:59 

czujnik temperatury reduktora ma zimno osłoń reduktor od przodu poprawi to jego przyrost temperatury,

zużycie benzyny masz w normie samochód na postoju , na ssaniu spala ok 3,5 / 4 litry na godzinę pracy, teraz dodatkowo zima więc więcej,

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-18, 09:18 

żółtki by były lepsze, ale wydajność wtryskiwaczy można ustawić w programie, sq 24 nie ma żadnej opcji kasowania checka, samochód ma być tak ustawiony i wyregulowany, żeby ta opcja była zbędna

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-01, 18:09 

a może przestawił sekwencję wtrysku, tez wtedy mnożnik leci do góry,

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Klęka magic?
Napisane: 2012-02-21, 07:56 

oracle, olej magica, wyrzuciłem z wszystkich moich samochodów, w astrze raz się puścił , a potem spadało mu na maksa ciśnienie, w jeepie jak puścił gaz do wody to było go tyle , że temperatura na wyświetlaczu spadła o 20 stopni, a ciśnienie upuszczałem z 10 minut. teraz są same ac i spokój

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-06, 11:21 

13matt13 napisał(a):
będę je ukrywał pod maskownicą silnika


wtryskiwaczy ac tam nie upchniesz, dawało się to z magicami, hanami i innymi pojedyńczymi

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-06, 21:18 

ja bym tam założył staga 4
reduktor ac r01
hany jednak zielone

bo jeżeli to auto zgodnie z opisem to laguna 1, to ma moc 102 kW, a 139 KM

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-06, 21:13 

Marek_07, co do różnicy TECH STAG to czas pokaże, z mojej wiedzy to jednak STAG będzie się rozwijał szybciej, bo trzeba mieć zaplecze, a nie kopię pomysłu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-07, 04:30 

Nikodem, Warszawa, co do instalacji sam zaproponuje rozwiązanie

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-07, 04:41 

to nie o twinporta jako rozwiązanie chodzi, ale o regulację luzów zaworowych w niektórych silnikach opla, twinport to kwestia tego, że w kolektorze są klapki w jednym z kanałów a jak nazwa angielska wskazuje są 2 kanały , i teraz kwestia wiercenia, są dwie szkoły

1, zawsze w lewym patrząc na silnik od przodu samochodu
2. lub jak jest przegroda w kolektorze przed przegrodą, aby zasilić równocześnie dwa zawory dolotowe

U mnie jest z lewej strony, auto z profilu, zrobione 80000 na gazie, tylko mój twinport ma brak regulacji luzów

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-09, 15:08 

86janek86, instalacja warta max 2100 tak montuje przynajmniej większość warsztatów, ostatnio ceny na gruponie są bardzo sztucznie wywindowane

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-09, 19:06 

stag 300 isa 2, hana 2000 wtryskiwacze, reduktor ac r01

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-13, 08:07 

gogo, ależ ja obejrzałem 1 stronę i drugą też jak takie mapki wyszły to sprawdź sondę, przy takim mnożniku i po autokalibracji mapki nie mogą się pokryć idealnie podczas jazdy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-12, 20:15 

mnożnik za wysoki przy pełnym bucie, zastanawiają mnie te mapki same się takie zebrały czy je korygowałeś ???? bo nie widzę ruchu mnożnika po autokalibracji, sondę masz podpiętą ??

wg tych mapek umarła

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-14, 08:23 

jeżeli to ten sam silnik co w maximie lub murano, to bez problemy BRC lub STAG 300

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-17, 08:07 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-29, 09:35 

Zwróć uwagę czy we wnęce koła zapasowego nie jest wybity numer nadwozia bo wtedy wchodzi tylko cc przesunięte na max do przodu, żeby diagnosta mógł dojrzeć numer, ew. trzeba wystąpić do urzędu o przeniesienie pola numerowego

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-06, 16:45 

zaciskając wężyki gazowe podczas pracy na gazie, sprawdzić czy jest reakcja lub jej brak, stawiam ze będzie brak reakcji na któryś cylindrze bo magic umarł

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-09, 20:13 

no to zestaw budżetowy wtryski zawsze można w przyszłości podmienić co nie oznacza że te są złe, a rzekłbym że są dobre

stag 300 premium
wtryskiwacze ac w01
reduktor ac r01

to powinno zmieścić się w założonym budżecie
Strona 1 z 8 [ Znalezione wyniki: 197 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO