Znalezione wyniki: 195

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-30, 08:32 

316 jest mniejsza i zgrabniejsza lepiej ja gdzieś wcisnąć.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-04, 18:33 

Trzeba by podłubać przy reduktorze, ale to niech się wypowiedzą bardziej doświadczeni , ja osobiście odpuściłem sobie zavoli ze względu na przerosty. Silnik ma 140 hp to szczerze zamontowałbym AC R01,u żony w 2,6 V6 spisuje się dobrze.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-12-30, 00:34 

Pewnie padła pompa paliwa , a próbując odpalić silnik na zimnym nie odparowanym gazie podałeś fazę ciekłą na wtryski i rozdzielacz i pojawiły się nieszczelności. Odpalać awaryjnie to można zagrzany silnik , albo w gorące dni , ew. reduktor polać ciepłą wodą żeby złapał temp.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-01-02, 23:35 

Przejrzyj filmy instruktażowe z tego działu ,tam prosto i szybko panowie z Techa wytłumaczyli .
Ta kostka to chyba jest jakaś zaślepka , albo zworka ori i ma być wolna.( tak mi się wydaje,BMW słabo znam)
Proponuje zrobić korekte po temp.gazu bo się zrobiło zimno, a dopiero później stroić ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-01-03, 21:22 

I dlatego właśnie wybrałem Techa , bo z kim bym nie rozmawiał o lpg i wspomnieniach z nim związanych, to każdy mi odradza i proponuje przesiadkę na diesla ( mimo że wiedzą jakie mam zdanie o Gruźlikach), a Jak pytam jaką miałeś instalację to 95% odpowiada Stag , pytam czemu akurat ta ,a nie inna ? bo tania i wszędzie to zakładają. Ale nie ma się czym martwić ,jedni zarabiają na wrzucaniu instalki pod maskę , drudzy na poprawkach tej instalki , a mechanicy na naprawach silników ,tylko szkoda że takie działanie psuje opinię o LPG.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-01-03, 21:52 

Ale ja nie mam nic do Staga także uważam że to całkiem spoko sterownik , tylko ja zawsze lubię mieć coś innego niż większość :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-01-13, 22:31 

To masz odpowiedź , wywal i przejedź testowo bez i wtedy bedziesz miał pogląd . Za 50 dych miałbyś porządny FL ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-01-05, 14:06 

Brawo i to cała prawda o instalacjach , a póżniej Ci bardziej dociekliwi i szanujący swoje zdrowie drążą temat Lpg na forum zdobywając wiedzę niekiedy większą od tych co im tą instalacje założyli. Zdobyta wiedza jest Bezcenna , a każde forum niestety trzeba czytać z pewnym dystansem i patrzeć od kogo dostaje się info.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-07, 23:07 

Jak by co to gdzieś mam taką ori tylko nie pamiętam czy od aex , czy aee , ale nie przesądzajmy, być może tylko się wiesza i trzeba porządnie wyczyścić i adaptacje zrobić. Jak uporasz się z nią to spr. jeszcze jedną rzecz przez którą te silniki palą od 1 do 1,5 l więcej .

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-07, 22:33 

To że jest na linkę nic nie zmienia , w środku jest silnik który nią steruje bez twojej wiedzy, dlatego też ważne jest ustawienie linki .

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-07, 23:16 

Jest taka pierdółka którą większość mechaników olewa , a jej brak bądź niesprawne działanie podwyższa spalanie , a z tym piwem to nie trafiłeś , bo ja już swoje wypiłem , mimo to dzięki. ;)

A to są właśnie regi i na takich puszczam takie silniki , jak ma być tanio i do jazdy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-08, 15:31 

Ac pada na pysk z 1.0 do 0,55 i podejrzewam że gdyby kaganiec był ustawiony na 0,6 to mamy przełączenie na PB. 0.3 min ciśnienie i 300 ms trochę przesada ? Identycznie pracowały Ac u mnie .
Nadal są piki z 1-go cyl , wypadałoby zrobić jakąś diagnostykę Pb .

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-15, 20:04 

Widziałem OSC i jest daleko do zapętlenia , ale jak jest możliwość reklamacji .... On lepiej nie będzie działał , tylko gorzej .

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-17, 22:26 

Proponuje chociaż vaga podpiąć i błędy odczytać i spr. przelotkę w słupku tam jest złącze i lubi śniedzieć.
Drzwi bez wiedzy jak się do tego zabrać proponuje sobie odpuścić , bo można więcej popsuć niż naprawić.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-26, 20:51 

Wieczorkiem jak już ciemno , spryskiwacz z wodą i na odpalonym psik, psik :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-26, 21:21 

Da się , ale przodek i tak trzeba odsunąć .

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-03-04, 08:32 

Ja bym nie kombinował tylko podniósł ciś. żeby czasy Lpg zbliżyły się do czasów Pb w IDLU i powinno wyrobić na WOT , masz ponad 1ms różnicy , a baraki chyba dadzą radę z czasami poniżej 3ms w IDLU.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-03-10, 23:47 


Druga sprawa jak wygląda np taki większy garaż blaszany? Można by w czymś takim robić czy raczej odpada?


Pewnie że można , Ja w takim już prawie 5 lat pracuje w obecnej firmie , ocieplony styropianem ,do tego płyty gips/karton dobre ogrzewanie i masz gotową halę. Weź też pod uwagę że pod montaż podnośnika musi być odpowiednia wylewka żeby dało się go zakotwić .

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Śruba M3
Napisane: 2013-03-20, 17:58 

Sklep z podzespołami elektronicznymi i są słupki do skręcania płytek drukowanych , jak się nie mylę to właśnie M3 , różne długości .

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Śruba M3
Napisane: 2013-03-20, 19:00 

http://www.tme.eu/pl/katalog/?idp=1&sea ... %3A9312%3B
Tu masz różne rodzaje

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-04-24, 19:39 


Myślałem jeszcze nad tym aby zmienić układ, i poza dodaniem kompensacji zastosować pojedynczy filtr, a za filtrem trójnik na wtryskiwacze. Co o tym sądzicie?


Zły pomysł , ten co masz to cud że ogarnia ten silnik , Ja to bym założył 2 filtry 12/12 , albo 14/14 certulsa poliester, za nimi kompensacja H i do listw, przed jedną czujnik temp gazu , najlepiej w strudze i za listwami druga kompensacja . Do listw nie potrzebujesz żadnych króćców , wystarczy że zdemontujesz czujnik i zaślepkę i bezpośrednio montujesz wąż 12mm.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-04-28, 22:43 

Wybierasz 01 silnik , 08 odczyt wartości , blok 14 i 15 .

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-05-01, 09:10 

Podstawa to spr. ile pali na Pb , jeżeli nie ma mocy na Pb to znaleźć przyczynę, diagnostyka, jak wygląda układ zapłonowy (świece , kable ew. cewka , cewki itp. ) w skrócie trzeba ogarnąć silnik na PB , a później LPG.
Jakieś fotki z pod maski mógłbyś zamieścić .

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-05-02, 14:52 

To najtańsza wersja "wtryskiwaczy" LPG.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-05-03, 14:32 

Masz zapewne w sterowniku LPG ustawiony przegląd i dlatego piszczy , trzeba podłączyć komputer i go przestawić , oczywiście robiąc ten wymagany przegląd ( wym . filtrów , kalibracja wtryskiwaczy itp.)
Strona 1 z 8 [ Znalezione wyniki: 195 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Monitoring Wałbrzych - budowanie masy mięśniowej - karma bez kukurydzy

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO