Znalezione wyniki: 32

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-24, 07:54 

Poszedł mail do waskij.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-09, 20:44 

a ja podejrzewam że w każdym przypadku zerowe ciśnienie w układzie i odpalenie auta spowoduje odczyt .0,6 BARA !!! W STAGU TEŻ TAK JEST

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-10, 11:01 

Nie doczytałem o pustych wężach, ciśnienie podawane w programie jest różnicowe. Jeżeli w przewodzie nie ma gazu to faktycznie będzie odczyt 1 bar-wartość MAP (czyli 0,65 dla wartości MAP 0,35). Polecam test szczelności na unieruchomionym silniku i porównanie wartości z manometru i z programu. W tym przypadku mapsensor nie jest uszkodzony

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-14, 18:33 

manometrem czytasz ciśnienie bezwzględne a w programie widzisz roznicowe względem ciśnienia w kolektorze

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-04, 16:05 

Przy depnięciu ciśnienie gazu spada do 0.69bar z 1bar - przy depnięciu będzie podpierało się benzyną bo min ciśnienie masz ostawione na 0.70bar - czy pika buzzer i przełącza na benzynę ? Zbierz może trochę więcej mapy benzyny.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-05, 23:52 

W/w auto powinno bez problemu pojechać na dwóch ACR01 (150) zasilane na fi6 z trójnika 8x6x6 bo miałem tak u Siebie póki nie wrzuciłem do testów dwóch Ac-ków 250

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-04-11, 18:07 

Ściągnij sobie FiatEcuScana tam masz podane wartości odczytów takie jak powinny być i takie jakie są w rzeczywistości. A typowe awarie tych silników to w 90% nie pilnowanie przez użytkowników stanu oleju a na to są bardzo czułe. Potem właśnie wytarte krzywki i stukające panewki.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-04-11, 12:42 

ale Ty jezdzisz samochodami z moca 300+ i 150KM ,wiec mulowato w przypadku 105KM to pojecie wzgledne,
sprawdz ile ma do setki i sie okaze jak mocno odstaje,

co do zaplonu ,to nie wiem jakie wartosci sa pokazywane ,moze 0* traktuje jako fabrycznie ustawiony,
sprawdz do jakich katow dochodzi przy obcizeniu to sie troche wyjasni ,no i czy czujnik stuku nie wali ciagle sygnalem,zeby opozniac kat

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-16, 11:44 

W AR 2.0 TS 2003 na pewno nie jest potrzebny.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-04-14, 13:16 

waskij, Co prawda Lublin ale z wysyłką nie ma problemu,ja u nich serwisuje swój i nigdy problemów nie miałem,chyba nawet MZŁOTY u nich ostatnio kupił.
Auto-Stoma.
Adres: Jagiellońska 2, 20-400 Lublin
Telefon:81 742 71 46

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-06-26, 20:22 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-06-26, 20:30 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-07-14, 10:11 

waskij, Pewnie uciąłeś przewody plusowe wtryskiwaczy a nie sterujące,te auta są na full grupie ale sterowanie mają normalne

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-07-31, 12:08 

Podpiąć pomarańczowy przewód pod czujnik temp silnika

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-07-31, 22:07 

Lepiej odłączyć całkiem. Omegas automatycznie obejdzie się bez niego. Jak podłączysz pod czujnik temp silnika musisz wpisać do sterownika omegasa jego parametry. Inaczej może to zakłócić prace na pb.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-08-19, 07:52 

Wg. mojego "skromnego" żródła danych powinno tam być 3,5 bara, tyle że dane dla Nemo Citroena, a nie wiem czy sterowniki te same?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-08-19, 07:29 

waskij napisał(a):
ciśnienie jakie zmierzyłem to 3 bary

Po regulatorze (jeśli jest), czy sama pompa tyle daje?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-08-19, 09:36 

Dane pod Qubo

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-08-23, 16:47 

bo to wszystko po obd czyta
trzeba by spróbować fiatowskim fejsem albo lexią

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Innovate LM-2
Napisane: 2014-10-19, 19:29 

Jak potrzebujesz z jakiejś przyczyny dwie sondy - no to jakby oczywiste jest, że warto a nawet trzeba dopłacić.
Pytanie podstawowe - na grzyba Ci dwa kanały sond? :)

Co do reszty - polecam.
Bardzo dobry sprzęt. Bardzo ubolewam, że przy trzecim upadku kontrolera na glebę (oczywiście przypadkowym) uległ uszkodzeniu.

Niemniej jednak jest świetny.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Innovate LM-2
Napisane: 2014-10-19, 20:32 

z OBD mam mieszane spostrzeżenia.nie czytał wieszał sterowniki itp. może to wersja oprogramowania ale jako skanera nie polecam.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Innovate LM-2
Napisane: 2014-10-19, 22:39 

Tak, jak masz obroty (czy to z obd czy z pętli) to możesz zrobić sobie wykres afr wzgledem obrotów

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Innovate LM-2
Napisane: 2014-10-19, 20:41 

No dobra, ale jak to będziesz logował na dwie sondy?
Bedziesz wiercił i spawał gwinty w wydech w miejscu przed połączeniem do wspólnego kanału?
Jeśli tak to szacun, ale koszt takiego pomiaru klienta zmiażdży - no bo pomyśl ile to roboty, zachodu, części no i wydech dziurawisz.
Ponadto masz w CL korekty per bank, jak widzisz, że idą w miarę równo to i na wot będą równo pracować, więc pomiar na wylocie będzie dobry.


Z OBD jest jak z każdym uniwersalnym skanerem, jedneo auto łyknie, inne będzie kapryśić a jeszcze inni pokaże bzdury.
Nie zdziwiłbym się gdyby za OBD w kontrolerze był odpowiedzialny ELM.

Ja obd za ładnych kilka lat użyłem może ze 3-4 razy.
Jednak uważam że lepiej mieć i użyć raz na rok niż nie mieć i żałować potem drobnej różnicy w cenie.


Reasumując. Masz kasę - bierz śmiało z obd.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Innovate LM-2
Napisane: 2014-10-27, 23:42 

Ja miałem 2gb i no problem.

Formatuj Fat-em 16-cie.

No i chyba musi być zwykła SD a nie SDHC.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-11-01, 17:01 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.
Strona 1 z 2 [ Znalezione wyniki: 32 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Monitoring Wałbrzych - budowanie masy mięśniowej - karma bez kukurydzy

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO