Znalezione wyniki: 409

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-20, 20:29 

Ja zrobiłem normalnie na Faro, dla wygodnej pracy musisz oczywiście zdemontować tłumik i osłonę termiczną.

jaki rozmiar wejdzie max?
musisz po prostu zmierzyć - są przynajmniej trzy różne bagażniki

czy w tym golfie jest zawór do nagrzewnicy?
z tego co wiem to takie rzeczy tylko w BMW i MB

w które miejsce wpiąc się wężami od parownika?
najlepiej tuż przy ściance grodziowej

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-10, 18:59 

Ogólnie dobrze z paroma szczegółami.
- brakuje kawałka mapy na maks. obciążeniu (widać tam tylko jeden punkt benzyny), w kompresorach na pełnym doładowaniu w pewnym momencie załamuje się mapa i strzela do góry
- czas wcześniejszego otwarcia zaworów gazowych ustaw na min 4 sek. (umożliwi pełne wypełnienie się przewodów gazem tuż przed fazą przełączania)
- temperaturę przełączania możesz zmniejszyć na 30 stopni
- nakładania paliw (benzyna-gaz) ustaw 1ms / 1cykl (gładsze przełączanie - bez szarpnięć)
- źle wybrana (0-1 Volt) lub popsuta Lambda - pokazuje 1,16 Volt

No więc to tyle z moje strony :-) Możesz jeszcze jakieś foty zapodać do wglądu...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-06, 20:37 


czy w związku z tym przenieść plusa w inne miejsce, np. pod cewkę zapłonową?
Ja zawsze w Oplach i w VW przeciągałem kabel do środka auta i podpinałem po stacyjkę lub skrzynkę z bezpiecznikami. Z silnika prawie nigdy nie biorę plusa po zapłonie bo często są z tym problemy. Możesz też podpiąć ów kabelek pod czujnik wstecznego, tam prawie zawsze jest + po zapłonie...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-18, 08:57 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-19, 17:12 

Jeżeli w programie masz ustawione PS-CC2 to nic nie musisz przestawić, ale czujnik temperatury musisz podłączyć - inaczej nie będzie chodzić !

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-22, 23:07 

Odkręcasz wylot, wyciągasz tłoczek i sprężynkę. O-ring siedzi na tłoczku (taki zielony), następnie czyścisz, wycierasz i składasz do kupy. Jeżeli nie będziesz dotykać śruby regulacyjnej (tej z białą naklejką) to nie musisz nic kalibrować. Pzdr.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-27, 20:34 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-15, 17:51 

Jedź do sklepu i kup miernik, najtańsze kosztują kilka-kilkanaście złotych. Jeżeli masz, to po prostu przedłuż jeden z kabli miernika i podepnij w kabinie a drugi pod maską i po sprawie... Oczywiście musisz ustawić miernik na "mierzenie przejścia" ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-19, 20:47 

holipa napisał(a):
a tankowanie poprzez zwykły trójnik , czy jak ?

Zwykły wystarczy. Co do trójników z kulką, zdarza się że przymarzną przy niskich (minusowych) temperaturach.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-19, 21:53 

To by była zbyteczna strata czasu podczas tankowania. Wstaw trójnik (bez kulek) i jeden wlew... Na pewno będziesz zadowolony. ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-23, 23:13 

Przy AKME stosowano Mapsensory PS-CC1 a te z kolei nie współpracują z Diego G3. Więc jeżeli nie chcesz wymieniać wiązki musisz załatwić sobie komputer Diego G3 (najlepiej w wersji 30C lub wyższej - mają możliwość aktualizacji), Mapsensor PS-CC2 lub nowszy + pasująca wtyczka (w AKME jest inna) i oczywiście wtryski (ja proponuje Matrix) a reduktor bym na razie zostawił. Te silniki mają stosunkowo małe zapotrzebowanie na paliwo, w razie czego zawsze możesz go zmienić.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-23, 21:56 

Żeby awaryjnie odpalić na gazie musisz mieć to włączone w programie.
W Zenicie odpala się trzymając wciśnięty guzik od centralki, następnie włączasz zapłon - słychać że elektrozawory się otwierają i odpalasz.
Dla uściślenia uruchomienie takie jest możliwe tylko gdy temperatura reduktora wynosi ponad 10 st C. Dotyczy to zarówno Compacta jak i Zenita. ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-24, 23:21 

barto89 napisał(a):
I tu moje pytanie do Was czy regenerować ten reduktor czy kupić nowy inny
Tego reduktora nie warto naprawiać bo i tak kiedyś znowu puści. Najlepiej wymienić na inny.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-26, 20:17 

gogo napisał(a):
skad wziasc podcisnienie
Chyba raczej chodziło Tobie o ciśnienie...?
gogo napisał(a):
Czy w rozdzielaczu wtryskow np.romano mozna zamontowac jakis krociec do podcisnienia??
Tak, z jednej strony podpinasz wąż 12mm z reduktora a z drugiej możesz wyprowadzić do czujnika.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-26, 20:25 

Podciśnienie pod listwę :shock: . Jeżeli masz jak to zrób foto, koniecznie muszę to zobaczyć... :>

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-27, 21:50 

Możesz spokojnie podpiąć pod rozdzielacz, zrób tak jak będzie Tobie łatwiej/ładniej... ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-02, 20:41 

Wygląda całkiem nieźle... :D A jak sprawuje się auto?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-28, 21:34 

Ciśnienie jest za duże, maks. sugerowane dla tych wtrysków to 1,1. Zmniejsz ciśnienie i pozbieraj jeszcze raz mapki, zrób zrzuty i wstaw do sprawdzenia... ;)
Teraz chodzi za bogato na średnim i wysokim obciążeniu, a biorąc pod uwagę nachylenie na poziomie "-29" to dysze są na pewno 0,2mm za duże...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-29, 00:55 

Zmniejsz ciśnienie, wykasuj mapkę gazu, wsiadaj za "kółko" i jazda. Po zebraniu nowych zielonych punkcików wciśnij "wyczyść nastawy" dalej "oblicz nastawy" i oczywiście "zapisz". Powtórz 2-3 razy i zobacz jak będzie wyglądać mapka. Powinno być ok... ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-29, 19:48 

Nie, nie, 0,7 Bara to zdecydowanie za mało! Ustaw jak kolega gastechnic doradził na ok. 0,95 Bar i będzie "gitarka". Reszta parametrów wygląda obiecująco. Powodzenia... ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-01, 20:31 

Ustaw to tak jak pokazuje poniżej zielona linia, powinno być dobrze. Dla pewności możesz jeszcze raz wrzucić screeny, zobaczymy co z tego wyszło... ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-02, 22:33 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-02, 22:45 

KME, w porządku. Ale za trzy tysie to pewnie Alaske i Waldemary dostaniesz. Zapytaj dokładnie jakie wtryski i reduktor chce tam zamontować... To nie jest łatwy silnik i trzeba się nieźle napocić przy montażu - stąd moje obawy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-27, 21:13 

Ten przy termostacie mierzy temp. płynu czyli jest od zegara (wskazówki) temperatury... ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-07, 22:00 

Możesz zastosować coś takiego:

http://allegro.pl/czujnik-temperatury-t ... 02983.html
Strona 1 z 17 [ Znalezione wyniki: 409 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO