Znalezione wyniki: 407

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-04, 11:27 

Banditos napisał(a):
Czyli gdy jest w niej 5 litrów lub 35 to ciśnienie jest takie samo tak?

w pewnym przyblizeniu TAK

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-11, 01:24 

hana2100 bedzie u ciebie za duza ,lepiej niech ci dadza hana2000 czarna C ,
a alascka to IC przypadkiem nie kosztuje tez w okolicach 170pln ?,

co do tych 2s na przelaczanie ,to zle nie bedzie ,bo przeciez nie wlacza silnika na 10s ,a jak dobrze ustawisz to ECU nie bedzie nawet wiedzial na jakim paliwie akurat silnik pracuje

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-13, 10:56 

domokrazcy tez maja gadane,a wcale dobrych rzeczy nie sprzedaja,
dlatego tez radzilbym zmienic warsztat,
oczywiscie moze tak byc ,ze to najlepszy warsztat w okolicy (sic :-/ ) ,a wtedy masz poprostu przewalone i jezeli bedziesz u nich zakladal,to musisz zrobic tak jak ci napisalem :
- zmusic ich do montazu mocniejszego parownika
- kupic podstawki pod wtryski,zeby ci nie dotykali kolektora ssacego ,
Valteki moga akurat zalutowac na dyszy wyjsciowej i tam rozwiercac,

to wazne,poniewaz chlopaczki maja taka super wiertarke ,wiec te plastikowe wiory to jeszcze pal licho ,ale jak ci zaczna rozwiecac dysze na kolektorze (a raczej wykrecac im sie nei bedzie chcialo) to ci nawala mosiężnych wiórów do kolektora i bedzie problem

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-22, 14:34 

R01 do 55KM :lol:
alasca (tomasetto) bedzie zdecydowanie lepszym wyborem przy tym silniku),
co do wtryskiwaczy to mozna wziac cos lepszego od valteca ,szczerze mowiac,to nie wiem jaki tam rodzaj wtrysku siedzi,wiec temat sie pewnie rozwinie

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-22, 19:40 

max_mind ,
nie pakuj sie w lovato,bo nie warto,
bierz polski sterownik,to przynajmniej za 5lat nie bedzie problemu,zeby sie z nim polaczyc,
z zagranicznymi to roznie bywa

co do AC R01 to nie chodzi o zapas mocy,tylko o to ,ze Alasca jest sprawdzonym prostym parownikiem i tam gdzie da sie go zastosowac ,to nalezy to zrobic ,bo po co sobie zycie komplikowac,
w detalu jest tansza od r01 o 100pln (z filtrem) ,wiec dlaczego w kicie mialaby kosztowac tyle samo ?
jest mala ,zgrabna i malo awaryjna ,w tym przypadku nie ma sensu dumac nad innym

wtryski AC W01 ,czyli NEW Desing Valtec :p maja byc prawo lepsze od Valtekow typ30 ,tylko nie wiadomo ile kosztuja

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: LPG do TDI
Napisane: 2012-02-01, 00:40 

tak sobie mysle ,ze mozna dac prostu uklad z wypelnieniem impulsu i niska czestotliwoscia dzialania,
mozna by sie wspomoc NE555 i tranzystorem mocy,
wtedy mozna zalaczac jeden lub dwa wtryskiwacze na okreslony czas ,a uzupelniajac ukladzik o potencjometr podlaczony do pedalu przyspieszenia mozna nawet uzyskac zmienny czas zalaczenia wtryskiwaczy,
sam wydatek najlepiej ustwic na parowniku (cisnienie) i na wtryskiwaczy dysza lub skokiem ,bo i tak do takiej pracy najlepiej dac Valteca 3Ohm - niezbyt szybki ,ekonomiczny :mrgreen:,
wyszloby znaczniej taniej niz jakis sterownik gazowy i odpadalby problem z wysterowaniem sygnalow

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-02, 15:22 

mozesz jezdzic skoro silnik dobrze pracuje,
jednak na przyszlosc lepiej dobrac swiece z mniejszym opornikiem jak juz chcesz ,
ale ma to sens jedynie przy doborze swiec wieloelektrodowych

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-02, 13:01 

jezeli parownik jest wystarczajaco cieply ,to temp. Blosa nei ma znaczenia dla ilosci gazu,
jedynie wlasnie przesuwanie sie przepustnicy moze kulec na zmrozonym Blosie ,chociaz sam slit to jest podgrzewany gazem

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-04, 22:15 

z takimi zmianami to chyba Just sobie poradzi ,wiec nie musisz jechac na regulacje,
ale z drugiej strony jak 1.5 roku nikt tam nie zagladal ,to wypadaloby rzucic okiem

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-04, 22:59 

do pierwszego mocnego strzala bedzie jezdzic,
zawsze mozna kupic aluminiowy kolektor,

masz zamiar odpalac na gazie ,ze takie ryzyko wywnioskowales?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-03, 19:08 

nie znam tego silnika ,ale jezeli nie ma w nim jakis sztuczek ,to podejdzie standard,
KITy AC ,czyli stag4 ,r01 i wtryskiwacze dobrze dac hana2000 czerwone,
KIT LPGtech z wtryskiwaczami hana,
Agis Mini lub OBD ,parownik ac r01 lub KME Silver ,ewentualnie zavoli zeta N,
i tak zaklad zalozy ci pewnie to co najczesciej zakladaja,
nie wiem jak ci sie spieszy ,bo za tydzien kolega ma miec zrobionego focusaII 1.6 w Piasecznie ,wiec po odbiorze zobacze,czy mozna polecic dalej ten zaklad

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-21, 17:52 

na gwarancji niech sie martwi gwarant - mozesz brac opcje 4,
po gwarancji,jezeli wtryski padna to za roznice w cenie (400pln) kupisz nowe wtryski Hana,
wiec polecam opcje 4

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-23, 13:46 

jak wkrecisz z odpowiednia sila to samo sie uszczelni na stozkach,
niestety to powoduje przypadkowy kat obrotu miedzy elementami ,a gdy zalezy nam na odpowiedniej pozycji ,to tasma teflonowa jest niezbedna

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-27, 19:14 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-27, 17:30 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-27, 00:22 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-27, 19:39 

na megapolu sprzedaja rozne kombinacje elementow pogrupowane w zestawy,
przejzyj sobie strone ,mzoe przypadnie ci do gustu akurat cos innego niz kme ,a jak nie to porownasz sobie ceny

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-31, 22:59 

zalezy,czy masz emulator wtryskiwaczy oddzielnie ,czy nie,
w Blitzu raczej nei masz wbudowanego ,wievc i tak bez roznicy - mozesz go zastapic stag50 ,
jezeli chcesz miec ladnie wbudowany emulator na 4cyl to potrzebujesz stag150,
a jezeli nie chcesz wyciagac starej wiazki i potrzebujesz jedynie sterowania silnikiem krokowym to mozesz zalozyc stagXL - malo kabli ,latwe podlaczenie i latwe strojenie ,jednak nie ma tylu funkcji co stag50

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-01, 17:28 

al700 sie nie oplaca ,a stag150 lepszy pod kazdym wzgledem

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-09, 12:50 

parownik moze miec na to wplyw ,bo mieszanka moze byc caly czas bogata
jednak odczyty z sondy masz dziwne ,wiec trzeba sie upewnic ,czy jest dobre polaczenie

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-19, 23:22 

jak bedziesz mial prawidlowa mieszanke to i obroty beda prawidlowe,
teraz masz za ubogo lub za bogato

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-16, 17:33 

jak attuator wyjdzie na koniec swoich ustawien a mieszanka nie zmienai sie przez kilka sekund to stag50/100/150 traktuje to jako blad sondy (zarowno na ubogo i na bogato) i przelacza sie na sterowanie bez sondy,
dlatego warto ustawic prawidlowo WA dla pracy bez sondy ,to takie przelaczenie sie na inna prace moze zmienic wartosc mieszanki i stag powroci do regulacji po sondzie,
pamiatka po tym stanie jest zapisany blad sondy - jezeli taki jest to trzeba sie przyjzec regulacji ,ale nie oznacza to ze elementy systemu sa uszkodzone

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-25, 19:07 

ten silnik ma sekwencyjny wtrysk,wiec wiekszosc wtryskiwaczy da rade,
ale szkoda poprostu zakladac badziewie,

zestaw na przod z Hanami w megapolu kosztuje ponizej 1000 i do wyboru jest kilka sterownikow i parownikow,
butla z wielozaworem kosztuje niecale 500pln ,
czyli za 1600pln + montaż masz zestaw z lepszym sterownikiem i z duzo lepszymi wtryskami

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-04, 00:43 

kady z tych silnikow dosc latwo zagazowac,
piekne auto i mimo ze FWD to tez bym bral z V6,zeby doplenic dziela,
2.0 i 2.2 tez fajne silniki ,ale coupeta zasluguje na V6

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-04, 21:09 

w oryginalnym ML94 Super to nawet nie ma oringu na dzwigience - mam obie wersje i sobie porownalem,
jezeli chodzi o odlew to sa takie same reduktory ,a Super ma mocniejsza sprezyne,
sposob z oringiem moze byc skuteczny ,mozna tez podgiac dzwigienke,
sam reduktor jest duzy i ma dobre grzanie ,wiec moze zasilac duze moce
Strona 1 z 17 [ Znalezione wyniki: 407 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Monitoring Wałbrzych - budowanie masy mięśniowej - karma bez kukurydzy

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO