Znalezione wyniki: 204

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-23, 13:37 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-11, 00:43 

Ja nadmienię że nie jestem instalatorem.
Decydując się na założenie instalacji w firmie na pewno nie zdecydował bym się samemu kupować gratów. Nigdy nie wiesz co kupisz wysyłkowo, nie wiadomo czy zadziała sterownik/ wtryskiwacz co może wydłużyć proces montażu.
W wypadku montażu sprzętu montera jego sprawa jak na gwarancji coś się popsuje, czasami nawet awaria nie jest problemem bo typowe komponenty teżą u instalatora na pułce więc wymiana jest od ręki i dalej jeździmy na gazie a nie czekamy aż sprzedawca hurtowy (typu drypa) dostanie od nas paczkę, prześle do producenta/importera i uzyska decyzję o uznaniu bądź nie gwarancji.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-13, 12:47 

Zdaje się że prawo tego nie dopuszcza.
Czemu przewody paliwowe benzynowe masz fabrycznie pod autem?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-17, 01:15 

Może być np:
Stag 4+ lub odpowiednik z LPG TECH
Hana 2000 czarana/czerwona
AC r01 lub Zavoli Zeta N/S

Może być trochę drożej i Landi Renzo lub Prins

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-23, 14:12 

Ja bym leciał przez Niemcy, te 300 km nadrobisz czasowo bez problemów. Chyba trasa przez Niemcy, Czechy Austrie i Słowenie będzie najlepsza.

Ja kilka lat temu jechałem w okolice splitu z Wawy i gdyby nie odpoczynek w Tychach to nie wyobrażam sobie - najgorzej było wydostać się z PL

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-23, 14:57 

Ze stacjami nie ma tragedii - poniżej mapka:

http://www.adac.de/_mmm/pdf/Karte_Tanken_auf_Reisen_3_2_51817.pdf

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-15, 21:38 

Hana- OK
Reduktor VITO - wolał bym np Silvera lub Zavoli zeta (chyba bardziej sprawdzony)
Co do elektroniki - chyba lepiej Stag 4 lub coś z LPG TECH

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-10, 18:16 

Kosztowo wyszło by bardzo podobnie, poszły by mniej wydajne wtryski )cena ta sama), mniej wydajny reduktor (groszowa oszczędność), elektronika właściwie ten sam koszt, założenie też kosztuje tyle samo, reasumując może wyszło by 200-300pln taniej.
Wg mnie nie kalkuluje się to tym bardziej że z zasłyszanych opinii 1,8 125KM są bardziej awaryjne niż 1,8t

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-17, 16:43 

Czy te same objawy są na benzynie?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-18, 05:49 


czy to możliwe ale mógł by być oszczędniejszy przy ostrzejszej jeździe niż na Pb.

No będzie oszczędniejszy - spali 20 l LPG a nie 18 l benzyny, oszczędność i to duża.

Do moich marzeń jeszcze zalicza się spora butla z gazem, jakieś propozycje oprócz koła zapasowego? Kiedyś sobie umyśliłem czy dało by rade zrobić mix baku z butlą ale nie wiem czy to w ogóle możliwe.

Z gotowych zbiorników masz do wyboru albo "boiler" o rożnych wymiarach zajmujący kawałek, pół lub całość bagażnika, lub zbiorniki toroidalne - tzw w koło zapasowe.
Z kombinacją zmniejszenia zbiornika na benzynę - w osobówce mało realne - za mało miejsca pod autem.

Jak koledzy napisali - najpierw sonda do ogarnięcia, dopiero zakładaj gazownie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-18, 07:10 

Są różne rodzaje filtrów i potrzebujesz taki jaki wyjąłeś.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-28, 07:39 

Zdjęcia silnika ze zdjętą osłoną na to wskazują.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-30, 19:31 

Sorki za ten Lublin, no to będziesz się musiał pofatygować chyba do Wrocławia:


ALMA Auto-Gaz
Wrocław, ul. Grabiszyńska 231
tel. +48 71 333 00 43 (-44)

prowadzi go nasz forumowy kolega wrocek66

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-29, 04:33 

No to jest komplet, butla do jazdy tyłem na pokładzie.
Doczytaj sobie o co chodzi - zgrubnie - butla powinna być obrócona o 180 stopni bo tak jak teraz jak jest połowa zbiornika i dajesz po gazie to płynne lpg odpływa od wielozaworu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-11, 08:28 

Ale pokrywa pękła nie na przylgni do głowicy tylko gdzieś gdzie do niej jest mocowana puszka filtra - tak ja to rozumiem.
Spróbować pokleić a jak się nie da szukać używki.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-15, 21:00 

Mądrale, ciśnienie ok, ale co z temperaturą gazu, który w kompensacji przy dokładnym zestrojeniu 2 reduktorów będzie w przewodzie kompensacyjnym stał jak wryty i tylko ciśnienie może się zmieniać?
Przecież czujnik od STAGA to i temp i ciśnienie w jednym.

Octan jak zrobisz tak jak piszecie to będziesz miał dobry pomiar cisnienia ale właściwie żaden pomiar temperatury gazu, a na to też są korekty.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-30, 09:20 

Kolego, co do ISA - nie daje własciwie nic (jesli kumaty gazownik potrafi wystroić ręcznie auto), co do TECh/Stag, póki co wydaje się że TECH może być nawet lepszy od Staga, choć chyba za krótko by o tym głośno mówić (np jeśli chodzi o trwałość). Co do cen Tech tańszy od Staga.
Jeśli zaś chodzi o reduktor - wg mnie jeśli zdarza ci się tatać 200+ na dłuższych odcinkach to nie kombinuj tylko załóż 2 mniejsze reduktory (za zmieszczeniem będzie się martwił gazownik).

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-10, 23:43 

Jak jest dobry dostęp i np zamiast miedzi faro to wystarczą kombinerki do segerów i można wymieniać filtry.
Reduktor powinien być pionowo (regulacyjna śruba do góry) bo w dolnym korpusie jest otwór - jak jest pionowo wilgoć ma szanse spływać jak będzie poziomo lub nie daj borze do góry nogami będzie od środka gniło bardziej niż zwykle.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-12, 09:09 

Skoro uparłeś się na te miejsca i chcesz mieć łatwiej w serwisowaniu to moja rada - odkręcić od reduktorów zawory, poszukać na nie (lub inne zawory) lepszego miejsca z dostępem, tam je zamontować a do reduktorów pójść po prostu miedzią.
Zdejmowanie reduktora do wymiany filtrów to wg mnie jak strzał w kolano.
Popatrz też czy reduktory nie wyjdą powyżej lustra wody w układzie chłodzenia i w zbiorniczku - jeśli tak to może być problem z ich odpowietrzaniem się.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Co zrobić?
Napisane: 2012-07-05, 16:27 


btw rozumiem ze elektrozawór to ten w butli co zamyka i otwiera dopływ LPG, czyli biegnie sobie pod maskę do tego kontrolera STAG? jeśli tak rozkręcę pokrywę zrobię zdjęcie i powiecie mi co to za przewód, dam go pod + na akumulatorze i po sprawie?

elektrozawory masz dwa, jeden w komorze silnika, drugi przy butli, idzie do nich ten sam przewód +12V - gdzie się podepniesz - twoja sprawa.

Od długiego kręcenia silnikiem to grozi ci uszkodzenie rozrusznika lub akumulatora a nie alternatora.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-15, 21:48 

Toyota corolla pomiędzy e10 a e11, co prawda z ceną będzie ciężkawo ale jest opcja żeby trafić na 1,3 98KM z klimą w budzie 3 lub 5d (liftback)

np:
http://otomoto.pl/toyota-corolla-C25051552.html
http://moto.allegro.pl/toyota-corolla-1 ... 74204.html

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Bmw e30 m50b25
Napisane: 2012-07-24, 18:29 

Wszystko zalezy od tego w jakim stanie są te magiczne wtryski co je masz, poza tym brakuje ci 2 sztuk - kupisz uzywki w niewiadomym stanie.
Już chyba lepiej wyszło by kupienie 2 listew Reg fast

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-08, 08:23 

Przecież błąd wskazuje ewidentnie na pierwszą sondę co nie ma większego związku z katem i w opisie błędu mowa o braku aktywności - ja bym zaczął od sprawdzenia kabelków od sondy do samego ECU oraz oczywiście kostek.
Sondę wpinałeś do ECU gazowego?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-08, 08:29 

Więc rozumiem że kat zastąpiony rurą.
Pewnie (jeśli to to) to gdyby zamiast rury był mały tłumik nie było by problemu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-13, 12:07 

poszło
Strona 1 z 9 [ Znalezione wyniki: 204 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO