Znalezione wyniki: 351

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Koltec Necam
Napisane: 2012-12-20, 14:10 

Kiedyś z bratem trochę szukaliśmy na ten temat, prawdopodobnie sterownik tej instalacji ma na stałe zaszyte mapy i korekty dla konkretnego silnika. Jedyne po odłączeniu akumulatora, podobnie jak sterownik benzyny, sam się adaptuje do warunków zewnętrznych. Jeśli inne podzespoły są OK, to nic nie trzeba stroić bo instalacja powinna działać poprawnie. Jedynie jest możliwość regulacji ciśnień na reduktorze. W przypadku auta brata sami zregenerowaliśmy reduktor i ustawiliśmy poprawne ciśnienia na ile oczywiście było to możliwe w domowych warunkach. Auto od jakichś 30000 km jeździ poprawnie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Koltec Necam
Napisane: 2012-12-20, 14:43 

Niższe 0,96 a wyższe chyba 1,3 - 1,4 bara. Jak znajdę to padam dokładnie. Podobno oryginalny reduktor można z powodzeniem zastąpić takim jednostopniowym od sekwencji z ciśnieniem ustawionym na 0,97 bara.
Ciśnienie w oryginalnym reduktorze ustawia się na odłączonym podciśnieniu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-01-01, 12:19 

Ludzie chwalą polskie wtryski WGS, są szybsze od Valteków przez co dają większe możliwości kalibracji.
Po zmianie wtrysków będzie trzeba od nowa wystroić instalację.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-01-02, 20:12 

A próbowałeś na ustawieniach Standard? Ja też przez pewien czas męczyłem się z algorytmem Tech a na ustawieniu standard bez problemu poustawiałem mnożnik.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-01-09, 23:24 

warsztaty-lpg.html

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-01-14, 20:54 

Raczej myślałem o czymś takim http://allegro.pl/filtr-odmy-stozkowy-s ... 20295.html Tylko nie wiem, na ile w takim przypadku taki filterek wystarczy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-01-16, 20:05 

A będzie to potrzebne tylko dla Ciebie i Twojego auta czy planujesz jakąś działalność zarobkową? Bo jeśli chcesz to kupić tylko do Swojego auta, to kup coś tańszego dedykowanego do Swojej instalacji.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-01-18, 13:00 

Taki http://allegro.pl/filtr-fazy-lotnej-fl0 ... 11440.html
lub taki http://allegro.pl/f53-filtr-fazy-lotnej ... 94833.html
Lub inny z wkładem z włókna szklanego lub z poliestru.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-01, 07:13 

Teoretycznie kiedy mapy w 2D będą się pokrywały lub jeśli czasy benzyny na benzynie i benzyny na gazie w takich samych warunkach będą jednakowe. Nie próbuj tylko doprowadzać do takiego stanu aby czasy gazu i benzyny się zrównały, co wielu na początku próbuje zrobić, bo to nie o to chodzi.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-01, 12:51 

Patrz się tylko na czasy benzyny, jeśli instalacja jest źle wyregulowana, to po przełączeniu z benzyny na gaz czasy benzyny mogą się wydłużyć (jeśli na gazie jest zbyt uboga mieszanka) lub skrócić (jeśli na gazie jest ustawiona zbyt bogata mieszanka). Komputer silnika nie wie, że auto chodzi na gazie i w razie złej mieszanki próbuje w ten sposób skorygować dawkę czasami wtrysku.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-05, 21:56 

A jeśli jest po gwarancji, to może odpowiednie dysze kalibracyjne wstawić w wężyki po między wtryskami a kolektorem, tylko czy to nie będzie drutowaniem?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-05, 21:47 

Po tym jak ostatnio regenerowałem Zetrę N to wydaje mi się, że to ta dłuższa.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-06, 23:17 

Tu mniej więcej to o czy wcześniej pisałem hana-plus-dysza-t13555.html

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-05, 22:26 

Pewnie gazmen miał właśnie tylko takie na półce i ich użył ale jak napisano wyżej, jak możesz to staraj się o ich wymianę bo jeśli pracowały by wolniej to pewnie dłużej by wytrzymały.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-07, 20:09 

To, że oscyluje w pełnym zakresie (około od 0,1V-0,9V) i nie wyświetlają się żadne błędy związane z sondą lub jej grzałką.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-07, 21:15 

PFil, masz rację, nie wyraziłem się dość precyzyjnie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-18, 18:07 

Tak, normalne, u mnie ten otwór też jest.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-22, 22:06 

Po montażu nie robisz przeglądu, dopiero jak przychodzi na niego kolej. Instalację wbijasz w dowód na podstawie papierów które otrzymasz od gazownika.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-25, 21:17 

Zrobisz jak napisałeś i będzie ok. Jeśli wielozawór identyczny, to niespodzianek raczej nie będzie jeśli jednak inny, to mogą się przydać nowe beczułki do przewodów.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-25, 21:45 

Jeśli nie uda Ci się jednak wypalić gazu, to udaj się na jakąś otwartą przestrzeń w wietrzny dzień, ustaw auto przodem do wiatru, pootwieraj wszystkie drzwi i bagażnik w aucie i popuść delikatnie śruby mocujące wielozawór tak aby gaz niezbyt mocno zaczął się wydostawać i czekaj aż cały ucieknie :)
Chyba, że masz starą butlę ze starym wielozaworem z zaworem ręcznym na przewodzie tankowania, w takiej sytuacji można próbować zasilanie podłączyć do tego wejścia i tak próbować wypalić gaz.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-02-27, 17:58 

jagodj napisał(a):
Podsumowując nie ważne jak podepnę tak? I nie przejmować się że tyle przewodów idzie tylko dolutować do wtyczki valtek?

Tak nieważne gdzie podepniesz + a gdzie -. Jest tam tyle przewodów, bo ktoś z tego miejsca zasilał jakieś inne odbiorniki i do tego nie miał zmysłu estetycznego.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-03-03, 19:24 

Kiedyś widziałem coś takiego w starej Alfie Giulietta która miała 2.0 turbo diesla.
Tu masz aukcję z taką pompą http://allegro.pl/volvo-wakum-pompka-s6 ... 76551.html A jak zrobisz ogrzewanie?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-03-03, 20:12 

Trzeba by wiedzieć, jaki prąd będzie pobierał silnik przy prędkości, jaką najczęściej będziesz się poruszał. Zawsze można zacząć od mniejszej pojemności a w razie potrzeby równolegle dołożyć kolejny komplet akumulatorów. Poczytaj strony tego gościa http://www.samochodyelektryczne.pl/ Ma już kilka przeróbek na swoim koncie i sprzedaje podzespoły do takiej przeróbki.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-11, 08:45 

Pewnie tak bo jak było za bogato z powodu ciśnienia to mogły się rozjechać mapy w sterowniku benzynowym i aby dobrze wyregulować gaz to trzeba najpierw pojeździć na benzynie aby komputer benzynowy się dobrze zaadaptował.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-04-20, 08:25 

Wymieńcie te zużyte i jedne z najgorszych wtryski na np. Barracudy lub Hany bo stare są już prawdopodobnie nie szczelne i nadają się do wymiany lub regeneracji. Warto je zmienić na lepsze bo nie sa precyzyjne i powtarzalne, po wymianie auto powinno lepiej chodzić i być może mniej palić.
U mnie podobny błąd pojawiał się także przy za słabym reduktorze który przy ostrzejszej jeździe nie utrzymywał właściwego ciśnienia gazu.
Strona 1 z 15 [ Znalezione wyniki: 351 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO