Znalezione wyniki: 119

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-06-10, 13:37 

PiciuK , to jest opcja przewidziana głównie do silników z systemem start-stop

Tutaj mnie masz, o tym nie pomyślałem. :oops:
Skojarzyłem natomiast krakowskiego taksówkarza z poznańskim. Ci ze starej ameliniowej pięciozłotówki z rybakiem na awersie robili drut aluminiowy :lol:
(każdy ciągnął ową monetę w swoja stronę <- wyjaśnienie dla później urodzonych)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-06-16, 20:12 


Witajcie
Budynek ma tynk wapienny częściowo do skucia, miałby być zastąpiony jednak cementowo wapiennym i moje obawy są następujące czy nie będzie widać różnic na stylu łączeń starego i nowego tynku? Dodam, ze nie planuje gładzi. Z góry dzięki za wyjaśnienia.


Będzie widać bez dwóch zdań. Łączenia widać nawet na świeżym tynku, które dzieli od położenia na przykład jeden dzień. Jeszcze bardziej widać, kiedy przy betoniarce mało dokładny pracownik - a to mniej wapna sypnie, albo za dużo cementu...
Pomaluj całość wapnem i już.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-06-17, 22:14 

Witam,

Chcę złożyć skargę na jednego z gazowników, który montował w moim aucie instalacje 2 miesiące temu. Proszę o informacje, czy warsztaty montujące instalacje gazowe mają nad sobą jakiś "przełożonych", którym podlegaja kontroli?

Nie mówię tutaj o sądach czy sprawach związanych z Rzecznikiem Praw Konsumentów w moim mieście, bo ten niestety nic nie zrobi w tej sytuacji.

Rozumiem,że chcesz dołożyć gazownikowi? Dobry wpływ na wynik rozmów z gazownikiem ma urząd skarbowy, również ITS.
http://www.its.waw.pl/doc_media/pdf/Informacja_dla_producenta.pdf

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-06-20, 14:30 

Nie wiecie gdzie w PL można kupić części do tego auta?
Znajoma szuka lampy tylnej
nr katalogowy 8360132013

Nigdzie tego nie mogę znaleźć
Auto to Ssangyong Actyon Sports (pickup) - mało popularne no ale żeby nigdzie nic nie było??? Google zwraca same rosyjskie strony....

ASO woła ok 700zł.

Będzie kłopot. Podzwoniłem tu i ówdzie - nie ma szans za bardzo. Kolega ma kontakt z Ningbo Vacar, ale startują minimalnie od 20 kompletów.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-06-20, 13:38 

Dzwoniłem do kilku sklepów i mam mały problem.
Drążki różnią się dłuością (ponoć 1,5 cm)
Drążek prawy jest dostępny w zamienniku a lewy tylko OEM.
Zaś inne sklepy proponują mi kupno strony prawej i lewej w zamienniku ale nie mogą mi podać dokładnych wymiarów :/

Dla kodu silnika R18A2 140 KM

53011SMGE01 (Honda)
HO-AX-7910 (MOOG)
Prawy 228 mm

53010SMGE01
HO-AX-7911
Lewy 227 mm

Wymiary mam z tecdoca, więc nie wiem, czy prawidłowe.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-06-27, 13:13 

kolmodor napisał(a):
To, nic kupie te irydowe cena jest ok 250zł za 8 świec.Tylko jeszcze kwestia tych przewodów.


Magneti Marelli możesz śmiało brać. Bardzo możliwe, że Twoja Alfa wyjechała z fabryki na kablach tego producenta.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-01, 14:05 

Witajcie
Pewien człowiek z mojej okolicy sprowadził coś takiego na handel ale nie udało mu się tego sprzedać ponieważ wali błędami wszystkiego niemalże, w aso stwierdzili, że to magistrala can do wymiany (że niby cała wiązka?) pomyślałem sobie masy (ale to już sprawdził) auto jest tanio do kupienia i myślę żeby go kupić tylko prosiłbym o porady posiadaczy, bo nie wiem czy przypadkiem faktycznie cała instalacja nie jest do wymiany. Auto bezwypadek, 2002r, silnik 2.2, raz coś działa raz nie, łącznie z silnikiem i ogólnie takie jaja. Nie wierzę, jednak że nie da się tego naprawić, pytanie tylko do praktyków czy jest sens wydać na takie auto 6tyś?

Przede wszystkim diagnostyka BSI, może być uwalone po nieudanej korekcji przebiegu...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-15, 20:26 

Witam, jaki polecacie zamiennik pompy paliwa do c20ne, pompa zewnętrzna jeszcze? Padła mi i narazie jeżdże i odpalam na samym gazie. Wiem, że najlepiej jakąś za pare stów z dobrej firmy, ale zwyczajnie nie mam kasy. Polecacie coś tańszego?

Inter Cars - w zależności od ciśnienia:
O2U079JC 3,0 BAR--> 239.32 PLN
O2U083JC 0,83 BAR--> 307.67 PLN

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Livebox i wifi
Napisane: 2013-07-22, 08:57 

krzysiek82 napisał(a):
mlody80 napisał(a):


na samym początku to zrobiłem.


http://support.microsoft.com/kb/928233/pl

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-26, 14:22 

mlody80 napisał(a):
Pytanie jak w temacie, próbowałem na silikonie "VICTOR REINZ - REINZOILS" niestety puścił. Trzy dni schnięcia nie wystarczyło. Chodzi o aluminiowy kolektor w x16xel. Czym i jak to zrobić żeby było ok.


Pospawaj, klejenie to nie jest najlepszy pomysł z aluminium.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-26, 21:52 


a dla osoby która nie grzebie sama przy aucie zamknięty soft do sterownika nie ma większego znaczenia, a poprzednie auto astra F na BRC zrobiła przez 9 lat około 140tys km bez najmniejszych problemów (pod koniec gwarancji wymiana komputera)


Nie mam zaufania do producenta sterownika (BRC), który umożliwia monterowi kasowanie kontrolki MIL bez żadnych kłopotów. Ta kontrolka to właściwie jedyna obrona silnika przed rozpłynięciem się w kupkę aluminium...
Wymiana sterownika to według mnie poważna usterka. Nie wiem, czy łatwo naprawia się taki sterownik po gwarancji. Już pisałem o tym, ale powtórzę. Były w moim przypadku podejrzenia, że uszkodzony jest sterownik. "STAG" załatwił temat w 6 dni, z czego chyba 4 dni 'zabrała' poczta. Odesłali sprawdzony sterownik z info gdzie mam szukać uszkodzenia. Nie wzięli złotówki, a sterownik był już po gwarancji.
Skoro masz zaufanie do BRC i montera to, nie wiem po co pytasz o STAGA-a.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-31, 18:09 

max777 napisał(a):
Jak oceniacie obecne czasy wtrysków ?


Do oceny czasów wtrysków potrzebny jest plik oscyloskopu. A ciśnienie podnieś tak, żeby przestał zapętlać - w instrukcji sterownika wyjaśniają o co chodzi. :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-05, 12:23 


Patrząc na czasy benzyny reguluje mnożnik żeby się pokrywało? czy dać do równej? Na sucho czy podczas jazdy?



Patrząc na czasy benzyny reguluje mnożnik żeby się pokrywało? czy dać do równej? Na sucho czy podczas jazdy?


Tak, jednak mnożnik to nie wszystko - ciśnienie i dysze wchodzą jeszcze w grę, jeśli są. Mówią na tym forum, że na mapki to lamusy stroją, więc musisz to wziąć pod uwagę. :)
Możesz podejść do tego jak zawodowiec - masz VAG-a, więc podłączasz, patrzysz jakie czasy wtrysków ma sterownik na benzynie. Instalację LPG regulujesz tak, aby te czasy były jak najbardziej zbliżone do oryginału na benzynie. Teraz już jesteś zawodowiec :). Poczytaj instrukcję, tam jest wiele pomocnych wskazówek. Na przykład jak zbiera się mapy, że mapa gazowa (zielona) to czas wtrysku benzyny przy jeździe na gazie i tak dalej.
Jeśli uznasz, że mnożnik jest w miarę dobrze ustawiony to, do bardziej precyzyjnych ustawień masz korekty. Na przykład korekta po obrotach...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-06, 19:07 


Te czasy w ACGasSynchro 9.3.0.1 nie mają się nic do tego co pokazuje VAG, tylko że "ms" szybko spadają nawet po tym jak trzyma się obroty w miejscu


Nie patrz na to co z czasami pokazuje ACGasSynchro, tylko na to co pokazuje VAG. Czasy wtrysków mają być blisko/takie same jak masz na benzynie po przełączeniu się na LPG. Strojenie ułatwią Ci korekty krótko i długoterminowe. Musisz je utrzymać w ryzach strojąc LPG tak, aby utrzymały się na tym samym poziomie jak w czasie jazdy na benzynie. Do regulacji używasz wszystkich opcji, które daje sterownik LPG - mnożnik, korekty po obrotach i reszta. Regulację robisz w czasie jazdy, zmieniając obciążenia silnika...
Krótko mówiąc - VAG jest wyrocznią, a Ty dopasowujesz sterownik LPG do wskazań wyroczni. :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-10, 12:05 


ja użyłem raz pierwszej części poradnika (permanent) i cały czas wyświetla wszystkie w menagerze :mrgreen:


Tutaj po polsku:
http://support.microsoft.com/kb/315539/pl
To i tak nie ma znaczenia. Podłączam ELM-a tam, gdzie nie ma fizycznego sprzętu i działa.
Zajęte wirtualne com-y to wynik działalności programistów druciarzy :) Sterownik powinien zwolnić wirtualny port po odpięciu sprzętu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-10, 22:05 

zi3i napisał(a):
Dzięki za sugestie jutro podpinam interfejs i spr. dzisiaj nie zdążyłem... jutro pewnie sprawa się wyjaśni przynajmniej będę wiedział co jest grane. :)


Zobacz tutaj - jest kilka wskazówek.
http://autokacik.pl/showflat.php?Number=282775537

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-08, 16:30 

Noo właśnie w necie cały czas są kłótnie, jedni mówią, że bogata, inni, że uboga jest winna. Wyjaśni to ktoś może w tym temacie?

Uboga - czyli mało paliwa - jest szansa, że "strzeli w gaźnik", bo szybko odparuje i ma dostatecznie dużo powietrza, żeby nie strzelać w wydechu. Ta bogata i też niespalona musi się 'napowietrzyć' w układzie wydechowym - wtedy strzela :D

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-12, 21:32 

krzysiek82 napisał(a):
PiciuK napisał(a):
W sumie autko podoba mi się - na przykład ten na zdjęciach wypada ładnie.
http://allegro.pl/ford-maverick-2004-r- ... 54811.html




fajny kolor i kolorystyka wnętrza ale te silniki nic mi nie mówią, zeteki, durateki i inne wynalazki, nigdzie nie znalazłem info o kodzie silnika.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-13, 15:08 

midseneer napisał(a):
Zastanawiam się czy go czasem jeszcze nie przykręcić, zrobiłem imbusem z pięć obrotów w prawo...


Zostaw tak jak jest - musisz jeszcze bardziej silnik obciążyć, żeby zobaczyć co robi reduktor i reszta.
Na przykład 2 bieg i pedał 'gazu' w podłodze tak długo, aż odetnie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-12, 21:21 


Dysze wywaliłem z barracudy


I się bogato zrobiło przy czasach większych od 9ms :). Jeśli dalej chcesz dopieścić bez VAG-a to po obrotach korekty, przyjmując, że to co poniżej 0,45 to ubogo, a to co powyżej to bogato patrząc na wskazania sondy lambda z softu AC. Poza tym - masz cegłę pod pedałem gazu, czy emeryt? :)

Karolex - na pliku osc już zdecydowanie lepiej to wygląda.
Fotoradary przez tamę, i po drodze na skrzyżowaniach jechałeś 70km/h zwolnij, i póki nie zwolnię pali się czerwone światło na drodze przy przejściu dla pieszych itd. ;) Ale pojadę do dziewczyny pod koniec tygodnia, akurat autostrady jeszcze nie skończyli to wpadnę sobie wieczorkiem na dość spory odcinek.

Co do Vaga nie wiem jak utrzymać w miejscu punkt jak auto cały czas przyspiesza i na jakim biegu wykonywać korekty po sądzie? Zmniejszyć jednak ciśnienie do 1bar?

Jest bez dysz, więc można zejść ciśnieniem jeszcze. Na pieszych nie narzekaj - sygnał i mają 3 sekundy, później radio głośniej i wycieraczki w ruch. :mrgreen:
VAG - mówiliśmy o tym prawda? Uznajmy, że mnożnika już nie ruszasz, jesteś tylko na zakładce z korektami po obrotach w sofcie z AC. Skup się na początek na korektach krótkoterminowych w VAG (wcześniej zobacz co robi na benzynie z nimi)
Korekta idzie w górę w VAG jadąc na LPG, czyli procentowo sterownik zaczyna wzbogacać/wydłużać czas wtrysku - co robisz w zakładce korekta po obrotach w sofcie AC? :) Wsadź 3 bieg i zmieniaj obroty, a razem z nimi obciążenie silnika.
(z siedzenia pasażera)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-15, 20:58 


Możesz zobaczyć osc, chyba przegiołem z tą korektą


Nie bój się wysokości korekt, tylko patrz na wykres sondy na oscyloskopie. :)
Na bucie już ładnie oscyluje do około 5000 rpm, wyżej masz na bogato, więc do przyjęcia na razie.
Wolne obroty jeszcze zostały. To strojenie z doskoku mi się nie podoba...
Zajrzyj jeszcze do instrukcji Stag-a do punktu 3.5-->Ręczne ustawianie sterownika (niebieski kwadratowy znacznik)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-17, 21:48 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-18, 22:51 

enkai napisał(a):
BTW
Czy ma ktoś fajny przekrój H2000?


http://bc.pollub.pl/Content/1374/teoretyczne.pdf

Zobacz, czy to Ci wystarczy. W ogóle fajny dokument:

Empiryczne studium modelowania impulsowego wtryskiwacza gazu

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-19, 10:55 


i z przeciwka jedzie auto to po wycieraczce są smugi ze ledwo widać coś a to juz niebezpiecznie jest prowadzić auto z taką szybą

A może czas zmienić gumę w wycieraczce, nowa szyba to i wycieraczka.

A po wymianie gumy dopchnąć palcem ramię wycieraczki do szyby. Jeśli będzie lepiej zbierać, to wymienić ramię, albo sprężynę. :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-19, 22:04 


Szyba jest nowa i miesiąc temu wstawiłem.Napoczątku tego problemu nie zauważyłem dopiero jak wieczorem jechałem w deszczowy dzień to pomyslałem ze jakieś g...o kupiłem. Nie ma jakiś dziurek od kamieni a miałem tak poprzednim szybie to postanowiłem wymienić na nową.


http://www.nordglass.pl/pl/
Może jakieś polerowanie pomoże, jeśli reszta zawiedzie...
Strona 1 z 5 [ Znalezione wyniki: 119 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Monitoring Wałbrzych - budowanie masy mięśniowej - karma bez kukurydzy

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO