Znalezione wyniki: 21

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-03-23, 20:43 

=1 po to by nie zapętlało wtrysków. Mniej niż 1 jest bezpieczne i poprawne.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-07-07, 21:47 

Pewnie ten kolor wtryskow mowi sam za siebie. Wywal to, wsadz ac lub omvl lub hana lub baracuda, ustaw porządnie auto i bedzie ok

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-07-28, 17:53 

Wiesza się, w sumie zawsze, wystarczy odłączyć sterownik i spróbować zamknąć aplikację, w trybie demo, aplikacje zamknąć się da a i tak w tle wisi. Wszystko to na Windows Xp, Fatalnie działa minimalizacja okna, trzeba się nakombinować by je zmniejszyć ale się da. Więcej miałem z tym problemów ale niektóre ustały.
Zaznaczanie ponowne pól na mapie rpm = 3 kliknięcia bo pierwsze odznacza, drugie nic nie robi trzecie zaznacza ponownie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-07-29, 01:37 

Nie dziwnym jest czas na wolnych gdzie sonda oscyluje zawsze poprawnie a PB ma 2, 2,5, 3, 4ms przy niezmiennych pozostałych parametrach ?
Kto wie jak bardzo wejście staga pojemnościowo obciąża czujnik wału? Ciekawe czy jak zgubi kilka impulsów to będzie check czy zmiana kąta zapłonu.....
Pady czasów wtrysku dla mnie nie są jakieś dziwne, robi dotryski i niech sobie robi, wątpię by to miało wpływ na prace PB....

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-08-20, 09:15 

OBD2SPY.Jaki masz silnik ja r4 to masz stft 1 ltft1 i sumę f/t1 patrz najlepiej na stft i ltft, jak zauważysz brak zmian w ltft to tylko stft.
1 i 2 to są banki np w V8 masz dwa banki bo to tak jakby dwa różne silniki połączone ze sobą....

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-08-22, 11:41 

No to tłumacze ci, że pęd powietrza "wbija" się w rurę dolotu to powoduje tak jakby przejście z podciśnienia do nadciśnienia w rurze dolotu a co za tym idzie zamiast wysysać gaz poprzez zwężkę Venturiego będziesz go "wpychał" do reduktora. Może być i ta rura jeśli się tak da ale dodaj kolanko PCV by powietrze nie mogło wlatywać w rurę a jedynie było zasysane przez silnik. To jest jedna z wad I i II generacji.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-08-22, 09:50 

Bedzie ci gasl, sam ja powinien wywalic. Po prostu maleje podcisnienie wiec i dawka gazu i gasnie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-08-21, 09:55 

Regulacja pomoże, źle ustawiony reduktor.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-08-19, 14:33 

camello napisał(a):
Wyniki sa takie, że auto na rozpędzie na luzie od razu gaśnie. W czasie postoju ma ładne obroty.

Mówiłem toś nie słuchał.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-08-22, 21:05 

No, będzie gitara.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-08-18, 11:48 

Ma nie być, będzie ci gasł na luzie z górki!

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-08-18, 22:54 

Ma nie być tego od dolotu do airboxa a ten od kolektora wydechowego do airboxa ma być. :-)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-09-02, 14:50 

To jak tak to spoko, potrzebujesz:
http://www.drypa.pl/produkt379_AKCESORIA_-_Trojniki_-__-_Trojnik_do_laczenia_rury_lpg_8_8_8_kpl.html
I teraz zależnie od miedzi / faro:
2x to: http://www.drypa.pl/produkt1246_AKCESORIA_-_Barylki_do_rury_-__-_Barylka_na_rure_8mm.html lub
4x http://www.drypa.pl/kategoria387_AKCESORIA_-_Zlaczki_rury_PCV.html to poszukasz na 8mm
lub rurkę miedzianą 8mm lub faro
Potem trójniki do wody z opaskami np Y 16mm : http://www.drypa.pl/produkt1321_AKCESORIA_-_Trojniki_-__-_Trojnik_Y-16_16_16mm_aluminium.html i w sumie tyle

Aha no i trójniki na 12mm żeby zasilić listwy i zrobić kompensację
Trójnik na podciśnienie dla zavolaka na fi 5/6mm
Trochę tego jest....

Czekaj bo ja już nie pamiętam tam zavolak nie ma wkręconej redukcji z faro 8mm na 6mm ? Jeśli tak bo on chyba nie jest na miedź 8mm tylko 6 to potrzebujesz trójnik 6/8/6mm i też taki tam mają.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-09-02, 15:16 


Tzn ze nie potrzebuje drugiego elektrozaworu i filtra fazy cieklej ?

wystarczy jak to za filtrem rozdziele czy lepiej zrobic rozdzielenie przed i zrobic

Jeden filtr wystarczy jak jest na fi 8mm

to jak pozniej wyregulowac cisnienie na dwoch reduktorach ?

Zaślepisz sobie na chwilę jedną fazę lotną i ustawisz ciśnienie na drugiej, potem zaślepisz ustawiony reduktor i ustawisz drugi i masz. Inaczej byś musiał zamontować niepotrzebny drugi zawór którym odetniesz gaz. Wg Mnie szkoda kosztów generować.

Tak zavolak S jest na 6mm więc trójnik 6/8/6 i rozprowadź miedzią bo taniej wyjdzie choć faro wygodniejsze.
Możesz też wodę do reduktorów podłączyć szeregowo by nie dawać trójników ja jednak dałbym trójniki Y by równo się nagrzewały. Wszystko zależy ile masz miejsca pod maską. Szkoda, że nie zamontowali zeta N on tak nie pompuje ciśnienia a ponad 150KM obrobi.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-09-27, 15:16 

Jeszcze takiego koła nie widzialem, nie mozliwe, pasek zly. Przecież auto nie zrobiło miliona km chyba? Zawsze jest sporozapasu na regulacji, to kolo musiało by już peknac z przetracia. Jeśli się tak zuzylo pewnie nowe są dostępne.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-10-06, 13:15 

Spróbuj OBD2SPY w trybie fast jedną korektę czyta fajnie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-11-02, 12:03 

Sprzedam nowego P13 jakby ktos chcial 280zl komplet.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-01-21, 10:08 

Każda firma LPG ma jednostki w DUPIE więc wszyscy tu wiemy, że nikt nic z tym nie zrobi, ani AC ani App ani żadna inna, bo mają swoją jedyną słuszną wiedzę i całą resztę w DUPIE.
Ps. Mnożnik z kropkami da się obejść i dodawać kropki oraz zmieniać ich położenie i nie traci się ustawień natomiast trzeba to obejść ......

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-01-21, 10:45 

Mnie w przeciwieństwie do AC, ACON (jako wielki +) kazał odesłać sterownik i chcieli oddać kasę. Może tak trzeba było zrobić choć może komuś to zamontuje do prostego auta i będzie po sprawie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-01-23, 06:36 

To znaczy, że moje pytania są trudne bo wymagaja pewnej pracy od app i acon której wykonać nie chcą. Zapewne zwykła porada nie stanowi problemu.
Zapytaj się ich czy mają automatyczną korektę ciśnienia po cutoff - przerosty. Bo to pytanie ostatnio było za trudne a przydało by mi się to wiedzieć bym lepiej rozwiązał problem w aucie. W sumie rozwiązałem ale chce lepiej jeszcze to zrobić.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-01-23, 16:44 


Nowe FW dla Qboxa ma podobno mieć tego obsługę,

Tak zgadza się.

ile w tym prawdy zobaczymy.


100% tylko musimy poczekać....
To będę postulował o wymianę na gwarancji 300 isa 2 na Qboxa, jak widac ktoś po 3 latach doszedł do wniosku, że mam rację i jest to potrzebne.
Ciekawe czy gwarancję mi uznają w co wątpie ale przecież kraj rządny i sprawiedliwy....
Najlepsze jest to, że skoro można do ISA dodać np mitsubiszi to dodanie wyjscia z cutoff się zmieści i powinno być zrobione na gwarancji a nie moim emulatorem. 2 lata sam myślałem co tam się dzieje, że się pierdoli, odkryłem choć nie ja powinienem, teraz czekamy i zobaczymy....
Strona 1 z 1 [ Znalezione wyniki: 21 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO