Znalezione wyniki: 26

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-08, 15:02 

Jeżeli wydaje dziwne dźwięki tzn. najprawdopodobniej, że za nisko ustawiony jest próg emulacji i PWM wzrast należy zmienić wartość emulacji na wyższą.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-17, 10:20 

Korekta główna nie zmieściła się w zalecanym zakresie regulacji. Ciśnienie musisz ustawić tak,aby po kalibracji korekta była co najmniej 0,5ms. Czasy wtedy będą dłuższe o około tą wartość+/- korekcje temperatury i ciśnienia.Zrób zdjęcia montażu tej instalacji oraz nagraj oscyloskop z przejazdu i prześlij na service@optimagas.pl.Ewentualnie kontakt tel. 537000302.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-10-27, 11:20 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-08-21, 08:01 

Po kontakcie telefonicznym oraz e-mail okazało się, że przyczyną szarpania jest niedziałający wtryskiwacz temat można uznać za zamknięty.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-09-21, 07:26 

W takim razie postaramy się jak najszybciej załatwić reklamację.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-09-23, 11:11 

Zoltar dla soltys'a chodziło o to, że samochód ma nie pełny cut-off i delikatnie podlewa paliwem.Co do reklamacji sterownik powinien być już u właściciela.Poczekamy na odpowiedź co się zmieniło.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-09-18, 08:17 

Czas wtrysku 0.00ms może pojawiać się na cut-off i nie musi być objawem uszkodzenia.
Proszę o kontakt telefoniczny na pewno szybko postaramy się rozwiązać problem.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-10-05, 07:39 

Z ustawień wynika, że masz za małe dysze. Niestety zbyt wiele nie wyciągniesz na obecnych wtryskiwaczach, ponieważ masz bardzo krótkie czasy wtrysku na benzynie. Maksymalnie co możesz zrobić to rozwiercić dysze tak, aby czas wtrysku po kalibracji dla wtryskiwaczy gazowych wynosił 3.50ms.Ponieważ poniżej tej wartości wtryski mogą zacząć pracować w sposób nie stabilny.Świecąca diagnostyka pokazuje prawdopodobnie pełne otwarcie wtrysków przy obciążeniu.Czyli dochodzi do momentu stałego otwarcia wtrysku, a dawka gazu nie wystarcza.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-10-07, 12:22 

Z tego co wiem kupiono auto na takiej kompletacji .Tak więc użytkownik, nie miał wpływu na to co ma zamontowane.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-09-21, 18:51 

Ostatnio pisał Pan, że szarpania nie ma czy pozostały jeszcze jakieś problemy??

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-01-19, 22:53 

Problem sprężyn dotyczył reduktorów przełomu 2012/2013 roku to można odczytać na podstawie numeru seryjnego.Problem dotyczył reduktorów shark 1200.W shark 1500 jest zupełnie inna sprężyna i problem nie występował.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-06-23, 14:00 

Coś z grupy trudnych, rzadkich i ciekawych aut do montażu instalacji.Lecz możliwych do zasilenia gdy odpowiednio zostaną dobrane i zestrojone komponenty. Niestety nie mogę podać warsztatu, który montował instalację do tego auta, aby nie tworzyć kolejek Maybachów ;). Montaż bardzo ciężki ze względu na brak miejsca na cokolwiek. Samochód jeździ w całym zakresie na gazie . Tylko na życzenie klienta maksymalna moc jest ustawiona na benzynie.
Zestaw użyty to:
Sterownik Optima Expert 6cyl x2
Wtryskiwacze Barracuda
Reduktory ze względu na brak miejsca na większą ilość niż dwie sztuki 2 X Twin.
Filtry 2x certools(również, ze względu na brak miejsca)
Przewód 2xfi8 FARO pod autem od samego zbiornika.

W ostatecznej wersji doszły osłony na węże gumowe oraz czujnik temperatury ze względu na temperaturę pod maską.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-11-08, 14:37 

Proponuję zerknąć na http://gazeo.pl/samochody/testy/Toyota-Auris-LPG-optymalna,test,9317.html

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: YETI
Napisane: 2016-11-18, 15:04 


Wtryskiwacz jest dobry a nawet lepszy od BARRACUDY.
Porównując stwierdzam, że firma ALEX ma duże bicie na wtrysku:
-BARRACUDA 328
http://www.phjacus.pl/Y77-BARRACUDA-4-c ... p2390.html
-YETI 240
http://www.phjacus.pl/Y134-Wtryskiwacze ... p3215.html
wychodzi 88 różnicy zachowując parametry.

Oprócz tego wtryskiwacz YETI wywodzi się z fabryki gdzie produkowane są te same wtryskiwacze tylko do innych firm pod innymi logami.
Niedługo na rynku pojawią się pod różnymi nazwami.
Tak więc LPGTECH nie jest PRODUCENTEM tylko daje zlecenie na produkcje wtrysku pod swoją nazwą.
Nawet największy obecnie gracz LPG na rynku Polskim będzie miał te wtryski
https://zapodaj.net/238cdb8414e43.jpg.html



Barracuda jest produkowana tylko i wyłącznie w jednej formie. Proszę nie wiązać innych wtryskiwaczy o innej nazwie z naszą firmą. Po raz kolejny widzę, że kolega "tajfun222222" wprowadza w błąd. Proszę nie pisać o czymś o czym nie ma się zupełnie pojęcia. Dotyczy to również porównania wykonania, materiałów itp..Oficjalny komunikat dotyczący wprowadzania w błąd osób zainteresowanych naszym produktem zostanie umieszczony w przyszłym tygodniu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-12-12, 11:02 

Reduktor prawdopodobnie jest zabrudzony w środku lub elektrozawór zablokowany. Po takim przebiegu polecam regenerację.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-12-30, 14:41 

nie no Panowie zalecenie używania Ultra, a warunek bezwzględny o jakim tu wspomniało to dwie różne bajki
taka gwarancja to może w waszych kitach obowiązywać i w waszej sieci montażu
w innych aplikacjach poprzestańcie na tylko na stwierdzeniu przy reklamacji czy wtrysk jest brudny
bo lekko naginacie rzeczywistość
Wyjaśniam nieporozumienie.Jeżeli wtryskiwacz będzie zablokowany, lub zabrudzony w stopniu utrudniającym normalne funkcjonowanie.Jesteśmy zobligowani sprawdzić czy był stosowany Filtr Ultra 360 i terminowo wymieniany. Jeżeli tak myślę, że nie powinno być problemu w rozpatrzeniu pozytywnym reklamacji.Natomiast jeżeli było stosowany inny filtr lub nie był wymieniany regularnie koszt mycia takiego wtryskiwacza zostanie naliczony jako naprawa płatna.Więc tak naprawdę nic się nie zmienia.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-03-07, 08:31 

Jeżeli instalację wyregulowałeś po czyszczeniu to przyczyną mogą być brudne wtryskiwacze. Proponuję udać się do jakiego warsztatu w celu diagnozy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-03-10, 11:24 

http://optimagas.com/dobierz-system-do-auta

Po linkiem znajdziesz zestaw.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-06-02, 11:52 

Serwis instalacji jest bardzo istotny z punktu widzenia bezpieczeństwa i działania instalacji. 20tys. km to i tak duży interwał czasowy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Mapy Nano
Napisane: 2017-08-07, 08:24 

Zawsze warto mieć najnowszą wersję. Wrzuć też mapy korekty obrotów tylko zaznacz [V], aby ci się wyświetliły. Dokładność map zależy od tego ile punktów masz na benzynie ile na gazie. Wrzuć też zdjęcie z odchyłką. Jak nie wiesz jak ustawić możesz włączyć autoadaptację ciągłą/ do mapy czasów wtrsyku. Pojeździć na benzynie około 25KM i na gazie 25KM system sam ci ustawi mapy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-08-01, 07:18 

wypinasz kostkę czarną ze starej centralki w wpinasz do nowej nic z kabelkami się nie robi wszystko jest na kostkach.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-09-22, 10:58 

Nie widziałem pracy emulacji napisałem raczej OK. PWM pompy powinien być utrzymywany na tym samym poziomie co na benzynie. Potrzebne jest to po to aby układ miał paliwo w razie przełączenia na benzynę. Jeżeli PWM zmienia się podczas pracy na gazie należy to dokalibrować zmieniając wartości. Należy tak ustawić gaz aby samochód jeździło jak na benzynie.


Prośba... nagraj oscyloskop z przejazdu od zimnego do paru takich dziwnych sytuacji, wraz z butem w podłodze do odcinki (na ciepłym silniku), an sensownym biegu w granicach bezpieczeństwa na drodze.

Do tego dorzuć nam zdjęcie z lapka z Oscyloskopu ale kliknij 2x F5, pojawi się inne okno (coś takiego: download/file.php?id=93220).


Albo znajdź czas na zdalne połączenie nasi technicy są do dyspozycji. Kontakt znajdziesz w pomocy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-10-02, 07:31 

Wersja w sterowniku jest najnowsza. Problemem wyłączania jest brak włączonej opcji Szybki start/ciepły silnik.
Jednak w przypadku kiedy mamy emulację ciśnienia paliwa należy podłączać obroty. Sterownik korzysta z tablicy RPM vs pwm podczas cutoff traci sygnał lub znajdzie się w dziwnym miejscu tablicy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-10-05, 14:23 

PWM pompy ma pozostać na tej samej wysokości co na benzynie.
. W twoim przypadku jest prawie dobrze.Podczas pracy na gazie zaznacz całą tabelę następnie trzymaj ctr+ strzałka np. w górę. I zobacz co dzieje się z PWM. Potem ctrl+strzałka w dół. Jak zobaczysz jak się zachowuje PWM będziesz mógł ustawić emulację.
Przykładowa mapa VOLVO

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-10-30, 08:27 

Proponuję spróbować wysłać na reklamację czujnik ciśnienia lub to co z niego zostało. Zobaczymy co da się zrobić. Czujniki podłączenie mają te same co lpgtech oraz stag. Oporność czujnika się różni a to zmieniasz w programie.
Strona 1 z 2 [ Znalezione wyniki: 26 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO