Znalezione wyniki: 348

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-03, 17:55 

na 100% nie - jak by dławił to ciśnienie by rosło do 3.1 bara i powoli spadło wraz z obciążeniem - a twój nie rośnie do takiej wartości

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-05, 03:08 

te auto nie ma czasów po 19ms - masz za ubogo - rozjechana adaptacje ? uszkodzone sondy ? przepływomierz ?

gold do wyrzutu , wtryski do wyrzutu

oraz trzeba zainteresować się :
- sprawnością sond lambda
- sprawnością separatora oleju
- sprawnością przepływomierza

- zbiornikiem czy prawidłowo zamontowany
- doprowadzeniem gazu do reduktora od zbiornika

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-05, 15:43 

Wtryski będę chciał zmienić (mają już przejechane ponad 100tys.km), gold raczej temperaturę i ciśnienie trzyma.

- reduktor tak trzyma temp - wylatujący z nie gaz nie -
- ciśnienie trzyma tak , że przy 4000 przerzuca na benzynę ?

sondy działają prawidłowo w każdym zakresie sprawdzone pod impą

tzn pracują w jakim zakresie i z jaką szybkością oscylacji ??


Oleju nie bierze, ale zastanawiam się nad wymianą profilaktycznie, nie wiem czy kiedyś poprzedni właściciel kiedykolwiek wymieniał ją. Kilka tygodni temu wymieniałem uszczelki pokryw zaworów.

i nie musi brać - BMW zaleca wymianę tego elementu co 60 000km


przepływomierz raczej sprawny działa w każdym zakresie, nie pokazuje błędów, obroty nie falują, spalanie w normie.

Więc ile pokazuje Gram na sekundę (lub kg na minute ew napięcie) na wolnych obrotach oraz pod koniec obrotomierza (na biegu 2 lub wyższym przy nodze w podłodze) ?

Jakie powinny być prawidłowe czasy wtrysku przy tym silniku?


16,4 ms przy pałowaniu


Oraz pytania - jaki jest rozjazd stron silnika , oraz korekcja poszczególnych cylindrów i dodatkowo lambda integratorów ?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-06, 18:55 

zacznij od wymiany świec , fajek , odmy oraz uszczelek kolektora ssącego oraz wkrętek w kolektorze - praca 1 ,3 ,7 , 2 jest poza zakresem max dopuszczalne jest 100

na LPG - masz straszne rozjazdy 19% na wolnych - wtryskiwacze to szkoda na nich jeździć bo szkoda motoru

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-06, 19:10 

możesz wymienić wtryskiwacze na hana zielone , a reduktor wymienić chwilę później ale nie przeciągaj z wymianą za długo bo zamordujesz je zimnym gazem jak będziesz mocniej cisnął

wymieniałeś chyba uszczelki pokryw zaworów a nie uszczelki pod kolektorem ssącym ?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-06, 19:19 

np 2 x Kme Silver , 2 x AC R01 może być 2 x Zavoli jak również np 2 x Niko czy 2 x Tomasetto Arctic

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-10, 04:47 

Marcin L napisał(a):
w tym tygodniu można spróbować dociągnać opaski, może trochę pomoże :)



po co by za 2 tygodnie było tak samo


Marcinie (od nissana) wężyki mają :

reduktor filtr trójnik rozdzielacz 12mm
map sensor 4mm
rozdzielacz hany 5mm

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-13, 22:32 

tylko ty sprawdziłeś skrzynie biegów a ja uszczelniacz tylni wału silnika

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-14, 02:29 

(Auto moje, z podpisu)
Ni stąd, ni z owąd - szarpie karocą jak szatan.
Zajrzałem pod maskę, sygnał obrotów i plus po stacyjce z cewki nr1...Niedobrze..

Podpiąłem te kable pod ADS (okrągłe stare obd) pod czarny pin1 (obr) i zielono biały pin 16 (+ingition12V) Cewka została uwolniona!

Niestety jest jak było. Na benzynie ok. Świece denso TT (do lpg) 20tys km przebiegu - to ich wina?

W załączniku osc z uchwyconym problemem. Te szalone obroty powstały jak wywołałem obciążenie (gaz+hamulec+4 bieg). Rozczulać się czy po prostu wymienić świeczki?

PS. Niezawodne lekarstwo na bmw >> przegonić karocę >> zmniejszyło znacząco dolegliwości, ale pewnie na krótko.
Poprzednie komplety świec także padły po ok 20tys km.

to oznacza ze Cewki WN masz do wymiany...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-16, 16:44 

widzę , że kolega prowadzi BLOG w temacie

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: BMW m30b35
Napisane: 2012-01-29, 21:33 

OMVL bez dysz
2x silver , lub 2xAC R01
diego g3 wystarczy

- te auto to mocny zabójca termiki - sprawdzone

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-31, 22:49 

zamiast golda wsadź ac r01

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-31, 13:53 

jak masz zdrowe cewaki i nie słychać dentysty w aucie to jeździj

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-09, 00:52 

hana czerwona + AC R01

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Problem z LPG
Napisane: 2012-02-23, 10:09 

7 ostatnich cyfr vin i uzupełnił profil

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-22, 12:59 

Układ WN?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-24, 13:44 

Twoje Spalanie jest oki

te auta tak pala 26 po miescie i 15~16 w trasie

a benzyny ile naprawdę pali nie sprawdzałeś - FIS Kłamie (zaniża)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-05, 15:04 

jak jest sprawny to się nie pętli

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-18, 08:22 

nie czytaj tematów chris.f1976 on to się nie zna :)

sprawdź vagiem czy na benzynie wolnych 2 sonda faluje czy stoi ew miernikiem wtyczki masz na grodzi (super dostęp) jeśli stoi na 0,45volto na benzynie to ma uwaloną grzałkę

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2011-03-02, 23:14 

Ja próbowałem i się nie udało

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-31, 06:10 

tak można podłączyć

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-01, 05:48 

czy odpowiedz do Aku cie satysfakcjonuje ?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-31, 16:55 

MarekGryko napisał(a):
w silniku 2,4 są 2 szerokopasmowe ?
Posprawdzaj dokładnie .


potwierdzam robiłem taka wczoraj

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-31, 20:58 

. Na początku lutego zmieniałem świece na MOTORKRAFTY PLATYNKI(przejechane na nich jakies 1000 kilometrów) więc ich nie podejżewałem ale jak się okaząło po ich wykręceniu świeca na drugim i czwartym cylindrze nie miała jedna elktrody tej platynki i tej metalowej . Została tylko ta ceramiczna obsadka a druga nie miała tej metalowej(łuczka którym się reguluje przerwę) Zajechałem do warsztatu pokazałem im swiece no i zrobili rybkę zostawiłem auto do sprawdzenia kompresji. Okazuje się że nia ma kompresji na drugim i czwartym cylindrze . Uff Dużo tego tu napisałem ale chciałem możliwe dokładnie oddać sytuację . Teraz proszę o uwagi i o porady co wy myślicie o tej sprawie.Proszę zwłaszcza osoby które mają doswiadczenie w tej materii.


Chłopy co wy chcecie sprawdzać i ustawiać jak silnik nie ma komprechy na 2 garach ?
przez 1500 km na lpg by go nie zajeździł tym bardziej , że alaska nie będzie dawała rady tylko ostatnie 1000 obrotów a w stagu domyślnie od 6000 przepina na benzynę

chłop miał nie farta i tyle - z takimi świecami GM , NGK (made in france) oraz FoMoCo (motocraft) oraz Autolite się spotkałem , że urywały się elektrody

i problem jest nie związany z LPG chłop chciał dobrze wymienił świece i włożył nowki orginały które wygenerowały chłopowi masę kosztów

ja jednak zanim zerwał bym głowice sprawdził bym ustawienia rozrządu , po zerwaniu głowicy może ukazać porysowane gładzie - i dół się nie będzie nadawał i pozostaje szukanie drugiego motoru

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-01, 11:25 

do m50b20 dysze 1,8 przy 1,2 bar i 2.0 przy 1.0 bar
Strona 1 z 14 [ Znalezione wyniki: 348 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO