Znalezione wyniki: 5

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-13, 18:34 


Zastanawia mnie brak reakcji na pracę silnika, to czy silnik krokowy miał zasilanie, czy nie, jeżeli to on ma regulować wolne obroty.

To jest właściwe zachowanie. Silnik krokowy działa podobnie jak zwykły silnik, czyli potrzebuje zasilania do kręcenia się w prawo, jak i w lewo, Jak niema zasilania, to stoi w ostatniej pozycji, a silnik samochodu ma cały czas dopływ powietrza i sobie pracuje. Ale jakbyś wtedy np. włączył klimę, to nie podniósłby obrotów tylko by go nieco przydławiło.
Dotyczy to oczywiście tylko tych samochodów które maja silnik krokowy, a nie inny regulator.

PS A odnośnie mojej walki, to w końcu uruchomiłem cholerne ddt2000 i zdiagnozowałem w aucie szwagra kompletnie martwą sondę. Przy czym pewności niema czy ma to związek z obrotami.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-19, 21:56 

gimak kiedy uszczelnisz dolot w tym aucie jest jedno miejsce w którym samostartem nie sprawdzisz ....?


tu masz podpowiedz

http://salko.pl/41883-thickbox_default/pokrywa-zawor-RE-1-6-16v-K4M-nakladka-olejowa.jpg

http://img29.imageshack.us/img29/1290/4q8r.jpg

uszczelki pod przepustnice 2 są dostępne w aso , zaślepka podciśnienia jak nie wykorzystana do lpg w aso kosztuje mniej niż 5zł , uszczelki połączenie kolektor plastikowy metalowy poza aso , uszczelka pod metalowy kolektor poza aso , oringi pod wtryskiwacze pb jak i inne dobierzesz sobie w sklepie pod oringami , uszczelka która jest gwoździem i podpowiedzią na górze tylko aso , uszczelka pod te ustrojstwo na pokrywie zaworów -> masa uszczelniająca :)

w trakcie prac radzę odłączyć aku i zostawić kluczyk na zapłonie po uszczelnieniu dolotu jak tego nie zrobisz będzie gasł :)

dodatkowo czujnik temp płynu lubi walić w huja i przez niego potrafi falować obrotami gasnąć itp

ps Nie zapomnij wyczyścić przepustnicy :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-19, 22:22 

gimak , to co napisał Nikodem , to jest podstawa; dodam tylko, że ja te owalne uszczelki (włącznie z odpowietrzającą klawiaturę) obsmarowałem silikonem wys.temp. i po paru minutach skręciłem do kupy.
Druga, rzecz którą bym zaserwował to wymycie mapsensor-a jakby i to nie rozwiązało problemów to odpiąłbym od kolektora dolotowego i zaślepił system recyrkulacji par paliwa.
========================
Może komuś się przyda; zachowanie K4M z nowym silniczkiem krokowym:
I-sze po montażu odpalenie zimnego silnika (5h postoju w temp +2st C)
http://www.youtube.com/watch?v=HGGbyjfPcyE&feature=youtu.be

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-02-08, 18:35 

gimak , silniczek powinien mieć dokładnie taki sam grzybek. Jeśli nie miał, to był po prostu zły kupiony. Wiem że pewnie gdzieś w sklepie taki dobrali, ale takie błedy są na porządku dziennym.
Co do wymiany, to nic nie trzeba wyciągać, ustawiać czy jeszcze coś tam. Przy wyłączaniu silnika, trzpień idzie sam na dół na maksa. Jak zapalisz i obroty są wysokie, trzeba zgasić - wtedy silniczek się zamyka i po ponownym odpaleniu powinien już normalnie chodzić.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-02-08, 23:00 


Nr orygin. 77 01 042 784, Symb. dostawcy LCC 2120". Albo jakaś pomyłka, albo jest różnica między 1.4 i 1.6.


Marny sprzedawca - nawet do zdjęcia chyba nie zajrzał - jeśli LCC to LCC 2138 - ten który wziąłeś ma inne zakończenie grzybka. Najlepiej taką część mieć ze sobą i porównać ze zdjęciem - na przyszłość. :)
Strona 1 z 1 [ Znalezione wyniki: 5 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Monitoring Wałbrzych - budowanie masy mięśniowej - karma bez kukurydzy

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO