Znalezione wyniki: 26

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-05-04, 20:39 

Mirosław napisał(a):
Podaj koledze wymiary (typ) wymienianego zbiornika i nowego, może to jego "przypadek" będzie.

Nie pamiętam dokładnych danych, a w tej chwili nie mam dostępu do stosownych szpargałów, ale butla była 43 litrowa i wymiar wizualnie jakoś mi pasuje, więc jest to chyba ten sam przypadek.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-05-31, 11:10 

W ogole dziwna historia. Samochod przyjechal na lawecie z Niemiec i specjalnie za duzo nikt nim nie jezdzil i poszedl na sprzedaz.
Fitry gazu chyba niewymieniane nigdy, Wtryski ACw01 9 letnie. Podejrzanie malo plynu chlodniczego w chlodnicy. Nie strasząc oczywiście to można spodziewać się już nawet remontu silnika. Kuzynka moja identycznie wkopała się bo pojechała z chłopakiem, który o samochodach wie tyle że ma 4 koła, blachę, plastik i jeździ po drogach. Niestety ale silnik robił za maselniczkę, a to że kopcił to wcisnął im bajkę o dziurawym tłumiku, w którym zbiera się woda i po kilku km ustępuje. Przyjechali się pochwalić i zonk.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-06-24, 10:39 

czarny_piotrek napisał(a):
Pytam, bo weglug katalogow filtrona do mojego samochodu pasuja filtry z zaworem 3bary i 4 bary. Wydaje mi sie ze to nie jest zamienne.

pewnie, że nie jest zamienne, Filtron "katalogowo" dokładny nie jest i nie określa filtrów po kodzie silnika

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-06-24, 11:15 


A teraz pytanie takie: Cos sie stanie, co zrobi komputer jesli zwiekszymy cisnienie do 4barow.? Komputer skroci czasy o 25% ? Korekcja STFT bedzie wynosic -25% i LTFT tez ?

Mogę powiedzieć jak to prawdopodobnie wyglądałoby w mojej corolli. W pierwszym momencie STFT pojechałoby w dół (na minus) i w miarę jak LTFT szedłby w dół, to STFT szłoby do góry. Od momentu ustabilizowania się LTFT na minusie, STFT oscylowałaby wokół zera.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-06-24, 11:14 

czarny_piotrek napisał(a):
A co sie stanie jesli zamienimy ? to co napisalem ?



pewnie tak, korekta wyleci poza zakres sterownika
3 a 4 bary to spora różnica

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-06-26, 11:44 

czarny_piotrek, korekty się rozjadą i może też wywalać błędy od składu mieszanki. To sprawdzona informacja.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-07-10, 14:05 

5gen:
1.slaba jakosc podzespolow
2.cena
3.dlugie przelaczanie paliw
4.serwis tzn brak jego
5.brak istotnych dla uzytkownika +

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-10-03, 12:12 

http://www.phjacus.pl/Sensory-stanu-gazu-c23.html

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-11-17, 18:53 

You can service plug additional to install for dignostic.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-01-18, 08:51 

czarny_piotrek, jak masz dobre kable to odpalisz, jak z marketu to raczej nie. A aku przeważnie padają z dnia na dzień.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-01-18, 08:56 

Bratu jak ostatnio odmówił posłuszeństwa, też z dnia na dzień, 1.9TDI, to najpierw go ładował całą noc, ale nie dał rady odpalić. Potem pierwszy raz go zapalił na podłączonym prostowniku a potem ode mnie na kablach i pojechał po nowy aku :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-01-18, 10:06 

Na ładuj akumulator i podjedz z nim na jakiś warsztat zeby zmierzyli jego sprawność. Będziesz wiedział czy to wina akumulatora.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-01-18, 11:00 

Jak w stanie spoczynku spadnie poniżej 10V to już i tak szmelc. Jak pod obciążeniem spadnie też poniżej 10V to musisz szukać nowego aku.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-01-20, 08:17 

reduktor lub/i wtryskiwacze mogą popuszczać gaz do kolektora ssącego lub słaba pompa paliwa i nie podaje właściwego cisnienia PB.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-01-20, 09:49 


Czy zanik napiecia (chwilowy) po stacyjce w sterowniku LPG moze mieszac ?



Nie ,jest przecież uruchomiany na PB i nawet jak odłączysz plusy i minusy od sterownika lpg to sygnały na wtryskiwacze PB są połączone i auto powinno zapalać na pb normalnie.
Przed uruchomieniem rozrusznika włącz kilka razy zapłon na ok 3s to wtedy pompa powinna podnieść ciśnienie na listwie wtryskiwaczy i jeżeli wtedy auto zapali bez zwłoki to masz przyczynę.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-05-20, 18:54 

Możesz mieć uszkodzenie takie, że obwód grzałki ma przebicie do obwodu pomiarowego i podczas podgrzewania sondy masz wysokie napięcie na obwodzie pomiarowym.

Jeśli w kabelkach będzie ok to sonda do wymiany, niestety nie będzie tanio bo zapewne już tam siedzi 5 przewodowa.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-05-20, 19:30 

Dokładnie jak pisze j4rek, częsty problem w sondach z grzałką.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-06-05, 17:11 

ja bym wymienił, aczkolwiek mannol bym sobie odpuścił, poszukaj polski specol

w automacie na przestrzeni 30 tys wymieniłem już 3 razy i chodzi coraz lepiej ;) jeszcze jedna wymiana i będzie chodziła jak nowa ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-06-05, 19:57 

Warto wymienić, pewnie syf. VW zaleca chyba syntetyczne oleje do skrzyń 75w. Zalanie dobrego oleju to lekko wchodzące biegi w zimie. Zalanie jakiegoś gęstego minerala sprawi, że skrzynia będzie ciężko chodzić przez pierwsze metry zimą.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-06-05, 20:18 

U siebie w manualnej 5b zmieniałem na TITAN SINTOFLUID FE 75W (dobrany wg ich katalogu). Skrzynia działa poprawnie, ale przy minusowych temperaturach czuć, trochę opory na lewarku ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-06-05, 17:51 

Jak kupiłem auto też zmieniałem w skrzyni. I okazało się że starego oleju ze skrzyni zlałem tylko ok 0.4 L gdzie wchodzi 1.8 L. Warto wymienić lub chociaż sprawdzić

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Mity gazowe
Napisane: 2017-06-28, 06:50 

"Na autostradzie zawsze czek się pali i tak ma być, jak wjadę do miasta to zgaśnie." -

- Kolega właśnie naprawia wypalone zawory w Fordzie Fiesta.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-07-11, 20:14 

Wielokrotnie zdarzało mi się, że powodem takiego błędu był styk chwiejny pinów z złączach elektrycznych modułu silnika/ew. samej sondy, jak pisze BD911. Sama sonda była elektrycznie spawna.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-07-21, 21:05 

Dwie sprężyny - dodatkowo można wymienić poduszki i łożyska amortyzatorów.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-07-21, 21:00 

Oczywiście że obie. Inaczej auto będzie Ci krzywo stać.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Strona 1 z 2 [ Znalezione wyniki: 26 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO