Znalezione wyniki: 133

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: problem esgi
Napisane: 2012-01-19, 21:31 

My też serdecznie witamy i proponujemy zdjąć buty.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-20, 21:19 

Wszelkie niedomagania układu WN uwaydatniają się na LPG. Może być nawet tak, że na benzynie będzie dobrze, a na LPG będzie szarpać przez wypadanie zapłonów.

Swiece na pewno dobre? Przerwa nie za duża?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-18, 21:43 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-21, 15:48 

Bierz GOLDA, ale przerób na śruby, jak się nie martwisz o termikę.
Jest tak prosty, że nawet nie ma się co w nim zepsuć.
Wywaliłbym jeszcze EZ, dał metalowymi(!) kolankami do góry i zapomniał o temacie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-06, 10:36 

A potem ustawiaj na czasy wyświetlane w VAGU.
Z jakiegoś powodu STAG pokazuje troszkę inne czasy benzyny, niż w rzeczywistości. Nawet jak w STAGU czasy się pokrywają, to wcale nie musi to być prawda.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-17, 09:33 

W ESGI2 trzeba zrobić autokalibrację na początku, bo sterownik dobiera sobie "wewnętrzny" współczynnik, taki dodatkowy mnożnik dla całości. Dopiero potem reguluje się mnożnikiem na mapie.

Do autora:
Skoro taki wysoki współczynnik wychodzi i wydłuża czasy, to pewnie coś z wtryskami i dają za mało gazu. Idź tym tropem.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-12, 20:28 

To auto pojedzie na wszystkim.
Jak ci zależy na porządnym montażu, to posłuchaj kolegi i uderzaj do Pawla216.
We Wrocławiu nikt ci lepiej nie zamontuje.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-25, 12:35 

Jeśli wolne masz teraz stabilne na LPG, to możesz zostawić. Jak nie, to trzeba dać mniejsze dysze, ale bez przesady, zeby nie pętliło na górze.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-14, 21:47 

Nic nie robisz z miedzią, tylko pilnuj, żeby przewód się nie wysunął podczas dokręcania.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-21, 11:31 

Na razie oprócz wydajności nikt na BARRACUDĘ nie narzekał, więc w kontekście spadającej jakości HANY to chyba dobry wybór.

Ze swojej strony mogę podpowiedzieć, że mi BARRACUDA spisuje się bardzo dobrze.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-22, 10:28 

Ani MAGIC JET ani MAGIC 3 nie ciesza się na forum dobra opinią, więc przewiduję, że ciężko będzie tutaj uzyskać taka cenę.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-25, 21:07 

Ja zawsze polecam LOVATO. Prosty, idiotoodporny, stabilny, trwały. Świetnie się regeneruje.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-26, 16:46 

Oczywiście, że warto zmienić na IIgen. Jak będzie prqwidłowo wyregulowana, to na pewno nie będzie przepałów.

Co do reduktora, to nie bawiłbym się w regenerację BRC. Nie przynosi ona często skutku i trzeba kupować nowy reduktor.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-18, 16:41 

Ja jednak na podstawie własnych doświadczeń z LPG doradzam 1-no elektrodowe.
W obecnym aucie NGK przewiduje 3-elektrodowe, ale dobrałem inne NGK o identycznej ciepłocie i wymiarach 1-elektrodowe, zmniejszyłem przerwę na 0.8mm i nie mam żadnych problemów. Za to na BOSCH 1-elektrodowym wypadały mi zapłony.
Konkludując: do LPG zawsze stosuję NGK 1-elektrodowe i jeszcze się nie przejechałem. Na innych markach owszem, bywało różnie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-28, 21:57 

Myślę, że trzeba zapytać w WK, bo częśto te same przepisy są różnie interpretowane.

Ale chyba trzeba zacząć od przeglądu technicznego.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-15, 18:11 

Przez chwilę użytkowałem HONDĘ CIVIC 1994r i jestem miło zaskoczony tym autem. mechanika na 5+, części zadziwiająco tanie, zrywne, i nawet dość wygodne.
Tylko rzadko w takim budżecie będzie coś z klimą.
Chociaż dla ciebie, to bardziej ACCORD.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-30, 20:28 

Jak ma być tanio, to REG FAST i ten ARCTIC albo ZAVOLI.
Skoro dotychczas jeździło, to powinno dalej hulać.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-27, 22:30 

Psikasz plakiem wokół podejrzanego rejonu. Jak ciągnie lewiznę, to na pewno silnik zmieni pracę, bo zaciągnie łatwopalny gaz.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-28, 09:39 

Jeśli te parametry się nie rozjadą, to ja bym tak zostawił. Dalsze dłubanie to ciężka walka o ułamki procent w korektach nie mające przeważnie żadnego wpływu na jazdę i spalanie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-12, 18:42 

Poszła kolejna.
Troszkę długa ;D

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-10, 20:17 

Napisz, jakie masz komponenty instalacji, wklej zdjęcia spod maski i screeny z programu.

A w ogóle, to chyba zanim napisałeś, to niewiele poczytałeś na tym forum?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-29, 12:37 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-31, 16:32 

Mikser odwrotnie. Nie ma skąd brać powietrza do silniczka krokowego, bo mikser miał dziurę nie z tej strony.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-26, 12:55 

Zrób ze 100km tylko na benzynie, żeby wyzerować adaptacje, skróc wężyki, i wtedy reguluj.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-09, 21:17 

Błądzisz człowieczku, bładzisz....

Jakbyś przeczytał mój poprzedni post, to dotarłoby do ciebie, że jeżdżę autem, na które mnie stać. Nie jęczę, że włożyłem grube tysiące w stare auto, bo uważam, że warto.
Na LPG jeżdże, bo uważam, że jestem w stanie założyć instalację, która nie zmieni eksploatacji w koszmar, nie stracę na osiągach, a bagażnika używam kilka razy w roku i dlatego wolę jeździć połowę taniej. Gdyby mi coś nie pasowało w takim zasilaniu to lałbym benzynę i już.
Podobnie myśli tutaj wiele osób, więc nie oceniaj ludzi swoją miarą.
Nigdy nie zrozumiem ludzików, co kupują auto i od razu płaczą, że trzeba coś włożyć.
Czy ty sprzedajesz auta po wszelkich wymianach? Czy może idzie do ludzi, bo kończy się np. sprzęgło, silnik, zawieszenie i nie chcesz dalej ładować?
Strona 1 z 6 [ Znalezione wyniki: 133 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO