Znalezione wyniki: 56

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-02-23, 07:32 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: STAG 500.4 DIS
Napisane: 2018-02-28, 08:05 


Produkcja własna + dopuszczona do ruchu

A wasza wydumka już dopuszczona ? Co wam przyszło do głowy żeby zastosować taki patent ,na waszym miejscu dodałbym jeszcze dotrysk nafty , to by był dopiero hit .Odpowiedz szczerze , to patenty i homologacje nie pozwalają wam dać ludziom coś normalnego?
Co do pytania , homologacji nie mam , ale zapewne nie mają jej też tysiace adapterów aluminiowych na wtryskiwacze ,niektóre weże gazowe jak i wycinanie i spawanie podłóg w bagażniku.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-03-11, 22:13 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-03-14, 21:15 

Dysze do tego potwora pewnie starczą dziewicze , no może 1.8 , węże raczej pod trójnik 16, wtryski osobno w 99% przypadków da się wykonać.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-03-11, 21:35 

Wykręć i zobacz jakie czasy mają gazowe na jałowym .

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-03-14, 20:49 

Po autokalibracji wyszło ci coś takiego? , to może zostać bez dysz . Skręć reduktor na 1.2 bar i skalibruj jeszcze raz bo wydaje mi się że ten silnik ma krótsze czasy pb na jałowym .Nie bawileś się mnożnikiem?.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-04-01, 11:33 

Ta na imbus ,bo ta wystająca to raczej bypass i lepiej ustawić auto na całkowicie wkręconej. Bypass odkręca się tylko w ciężkich przypadkach.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-04-20, 11:08 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-04-22, 20:55 

raha napisał(a):
po wyjezdzie od niego autko zaczelo jezdzic na gazie, a teraz jezdzi nawet jak go nie ma..

Dawaj namiary do tego gazmena :shock:

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-04-22, 20:52 

A mnie się wydaje że masz tam całkiem więcej do ogarnięcia , a stan gazu na klipsie to najmniejszy problem w twoim przypadku .

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-04-24, 11:25 

Jebnij mechanika w beret ,poprzecinał ci kable sterownik- wtryskiwacz , żeby taki błąd wystąpił z winy wtryskiwacza to musiało by paść uzwojenie cewki , a to mało prawdopodobne . A tak w ogóle to masz za małe dysze . ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-05-01, 19:55 

W03 montuj na kolektorze , jak pomyślisz to wejdą na pewno , dysze pisałem ci 3mm

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-05-01, 20:40 

VolvoS60 napisał(a):
Witam mam Palacara jakiegoś do 250 koni przez to gówno robiłbym głowice bo zaczął puszać Gaz do układu po 20 000 km


Do jakiego układu ?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-05-06, 12:53 

danishow , nie ten soft , spróbuj v 1.31. Ten którym próbujesz był chyba do starych obd can

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-05-08, 19:38 

Barracudy wchodzą pojedynczo blisko kolektora , tylko robota paskudna .A tak w ogóle to nie lubię Mercedesów , mam uraz psychiczny do tych aut . :oops:

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-05-14, 12:26 

Ac w02 , lub na bogato Barracuda .

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: DODGE CALIBER
Napisane: 2018-05-15, 08:58 

Jak cos , to pierwsza propozycja .

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-05-17, 21:30 

Pewnie będą się pokrywać z kolorami kabli wcięcia w wtryski PB .

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-05-18, 07:09 

Orginał jest zintegrowany z czujnikiem ciśnienia , tak że taki zwykły nie podejdzie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-05-18, 05:56 

MACIEK30 napisał(a):
Bywa różnie zwłaszcza w BMW jak jest zamontowany za prawą lampą i przewody mają do niego 2m w jedną stronę

Bo dla druciarzy , to bardzo kuszące miejsce . :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-05-21, 09:34 

Montuj twina.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-05-21, 08:33 

Nada się. A jaki masz teraz reduktor?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-05-22, 15:33 

W takim razie musisz rozwiercić dysze , i nie wiadomo czy alaska nie leci bardzo z cisnieniem przy takim bucie , bo nie pokazałeś tego.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-05-22, 07:07 

primera napisał(a):
Ja polecam każdemu Art-Gaz z okolic Bielin http://artgaz-kielce.pl



primera , swoimi czterema postami zdobyłeś zaufanie całego forum .

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-05-24, 07:02 

Matti31 napisał(a):
monter musi założyć emulator lub elektronikę z wbudowanym emulatorem choć w tym przypadku przeciąganie kabli do bagażnika powoduje że lepiej sprawdza się oddzielny

Oczywiście że tak , mniej szarpania , ja stosowałem AEB .
Strona 1 z 3 [ Znalezione wyniki: 56 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO