Znalezione wyniki: 253

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-10, 14:02 

gwarantem jest warsztat montujący konkretne auto

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-09-19, 09:28 

Marek_Spy napisał(a):
ciekawe jak z ochylką pomiedzy bankami


brak odchyłki :P


czasy Pb na LPG:
3.4
3.4
3.4
3.4
3.3
3.4

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-19, 19:00 

ciąć brzeszczotem, a o-ringi sobie pomierz suwmiarką, średnicę wewnętrzną o-ringa stanowi zewnętrzna Hanki minus 2 dziesiątki, a grubość o-ringa to różnica średnic plus jakieś 5 dziesiątek, i wkładaj adaptery nie na sucho, tylko na mokro np. na tester szczelności :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Reduktor
Napisane: 2013-10-19, 19:11 

i w miarę możliwości nie w miejscu narażonym na przechłodzenie

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-19, 19:30 

Stag q-box lub 4+, ACR01, ACW01, wlew klapka, zbiornik w koło i dobry solidny montaż

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-20, 07:11 

dać 30 stopni i ustawić korekty po temp., a Alaskę wyjąć i zachować do Golfa 1.4

czy przy pełnym bucie zielona okrągła dioda Ci nie mruga?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-20, 18:29 

jak nie mruga to nie podpiera się benzyną, ale bankowo chodzi na ubogo i głowica ci spłynie, konieczna wymiana reduktora i solidne strojenie

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-20, 22:10 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-20, 19:28 

KME Silver lub ACR01 :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-27, 17:25 


rozwiercić do 2,0 mm bo akurat mam takie wiertło czy to za dużo ?
wierć, w razie problemów zmniejszysz ciśnienie


Mirosław , jak już wiercimy i mamy wiedzę jaki jest mnożnik i jakie czasy wtrysku, to warto z tej wiedzy skorzystać i wywiercić to na igłę, czyli tyle ile trzeba, a nie tyle, jakie mamy wiertło.
Uważam, że przy tak krótkich czasach wtrysku Pb na idle, czyli 2,5 ms osiągniemy mnożnik 1.2/1.0 przy dyszach 2.1-2.2 i ciśnieniu rzędu 1.1 bara, do takich parametrów ja starałbym się sprowadzić ten samochód, 2.0 może być za mało, z pewnością poprawi, ale nie wystarczy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-31, 21:13 

dół masz za nisko, czyli od 1 do 6-7 ms musisz podnieść mnożnik i "dopracować mapę", aż się pokryją

i to załamanie przy 2.5 ms trochę zbyt gwałtowne, ale podniesienie mnożnika go usunie

przebieg mnożnika 1.2/1.o - igła :)

jaką masz długość wężyków od listwy do kolektora? 200 ms to ustawienie dla wężyków ok 10-15 cm, jeśli masz dłuższe, to wydłużenie czasu przełączania może Ci poprawić przełączanie z Pb na LPG

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-11-11, 21:07 

dziki3x napisał(a):
wpiac sie multimetrem w sygnal sondy ?miernik do kabiny i w droge do odciecia?


o ile nie masz skanera OBD to taka metoda jest prosta i skuteczna :)

dziki3x napisał(a):
jesli nie bedzie zapetlac i sonda bedzie na bogato to mozna zostawic?



tak

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-03, 09:44 

mnożnik masz OKAY, tylko trochę mało punktów na przebiegu mnożnika, dodałbym je gęściej, przebieg mnożnika nie powinien być za bardzo połamany i mieć łagodne przegięcia

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-01, 21:01 

wolne w tym reduktorze reguluje się dwiema śrubami: schowanym imbusem regulacja zgrubna=membrana, wystającą śrubą doregulowanie (taka iglica, uważaj, żeby ci nie wypadła)

spróbuj najpierw dokręcić iglicę o 1-2 obroty, aż obroty silnika będą wzrastać na wolnych

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-04, 20:27 

przerabiałem wodę w A8 2.8 V6 - z chłodnicy oleju na wyjście z głowicy z tyłu - przed przeróbką reduktor zamarzał, a po jarał się jak pedofil w SMYK-u :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-09, 22:04 

mapki tragedia, poćwicz na nich ustawianie mnożnika, zrób sobie więcej punktów na linii mnożnika- czyli gęściej, a potem je poustawiaj tak, żeby linia mnożnika miała łagodny przebieg bez gwałtownych przełamań, a mapki się pokryły- rób to w takich samych warunkach, np. 90-100 km/h na V biegu na A4, najpierw skasuj obie mapy, zbierz w tych warunkach mapę Pb, a potem LPG, po każdej zmianie mnożnika usuń mapkę LPG i zbierz nową, ciągle w tych samych warunkach jazdy- 90-100 km/h na V biegu, jedynie górę mapki musisz wyciągnąć na 3, 4 i 5 biegu do odcinki na obu paliwach
i uważaj na czarną Insignię :P

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-22, 19:26 


już sam nie wiem każdy mówi co innego :) jeszcze przedzwonie do Czakrama do mysłowic zobaczymy co oni by zaproponowali



no tylko nie to! Kiedyś w S8 mi zaczęło palić bezpiecznik w BRC- wymienili z 10A na 15A, jadąc po dziurach paliło go dalej, diagnoza? wymieniamy na 20A. Jak doszli do 30A to zapiąłem R na skrzyni i grzecznie stamtąd wyjechałem do normalnie myślących ludzi :/

EDIT:
wcześniej przy bucie wracał na Pb, zmniejszyli w sofcie ciśnienie przełączania na Pb na 0.4 bara, a moje S8 360 kucy było zmontowane na jednym MAX-ie!

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-28, 09:29 

a gdyby był problem zejść z ciśnieniem, to możesz zalutować dusze i ponownie je rozwiercić na mniejszą średnicę, niż masz obecnie

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-29, 18:24 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-01-03, 21:15 

reduktor do wymiany i będziesz miał gitarę :)
chyba, że lubisz majsterkować bo regeneracja w warsztacie jest nieuzasadniona ekonomicznie

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-01-03, 11:15 

witman napisał(a):
nie powinien się gaz przedostawać do kolektora ssącego


puszcza podciśnieniem, niekoniecznie przez wtrysk, a skąd wiesz, że jest ZAMKNIĘTY?"

witman napisał(a):
to taki szybki półśrodek, ale na pewno tani i skuteczny

nie sądzę

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-01-13, 13:47 

Lolek744 napisał(a):
nie więcej niż 15-17%


sporo

Lolek744 napisał(a):
(była ponad - czyli ubogo)


czyli bogato

Lolek744 napisał(a):
zmniejszyłem ciśnienie na około 0,8


za niskie

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-01-14, 23:56 

na kolektorze wisi PS01, masz STAGa, pewnie starą 300-kę, bo ISA chodzi z PS02, szukaj jej pod sterownikiem Pb pod filtrem kabinowym od strony pasażera, lub jeszcze głębiej :P

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-01-15, 22:28 

6 spinaczy biurowych i odpali bez kompa, potem ja zalać we wtyczce poxipolem i gotowe- do MDT

EDIT:

Odpowiadając na pytanie autora:

Jest to sekwencyjna instalacja LPG oparta na następujących podzespołach:
Sterownik STAG 300-6
Reduktor: Tomasetto Alaska AT09 (do 90 PS)
Wtryskiwacze: Valtek Typ 30 3 Ohm

Proponuję na tym zamknąć wątek
amen

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Sekwencję
Napisane: 2014-01-17, 20:20 

sprzedam-cala-instalacje-r4-t36290.html
Strona 1 z 11 [ Znalezione wyniki: 253 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Monitoring Wałbrzych - budowanie masy mięśniowej - karma bez kukurydzy

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO