Znalezione wyniki: 18

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-06-17, 21:12 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-07-04, 07:52 

8 lat temu... istnieje niemal pewność że pojazd ten nie figuruje w żadnej ewidencji ubezpieczeniowej. Najpierw SKP i przegląd techniczny, potem idziesz normalnie do WK przerejestrować pojazd a jak wyłapią że tyle lat - palisz głupa od początku do końca że nie wiedziałeś że to trzeba było w jakimś terminie.
Tłumacz się zawsze że kupiłeś do remontu/odbudowy i 8 lat prace trwały...
Z WK do ubezpieczyciela po polisę, byle nie duży ubezpieczyciel, najlepiej jakieś CUK i najtańsza oferta i tyle...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-07-04, 13:54 

UFG ma 5 lat na wykopanie polisy...
Także ty się już na to nie łapiesz, złapią jak zarejestrujesz teraz i nie ubezpieczysz od tego dnia.
Stare polisy były robione "na pieszo", pisane odręcznie. W życiu nikt tego nei znajdzie...
Odnośnie kar to proszę nie strzelać... Motocykl to pojazd sklasyfikowany przez UFG jako pozostały a dla tych stawki kar za brak OC wyglądają następująco:
do 3 dni – 110 zł
od 4 do 14 dni – 280 zł
powyżej 14 dni – 560 zł
zatem w najgorszym wypadku dostaniesz 560zł ale najpierw musieliby ci to udowodnić...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-06-11, 17:11 


a w BRC zaledwie wrzucenia pod maske jak to zwykle bywa przy montazach BRC,

No wypisz wymaluj normalnie
http://lpg-forum.pl/peugeot-partner-1-6-16v-na-brc-seqent32-t55688.html

A instalator of Staga powiedział, że musi być dobrze dostrojona instalacja, a smarowanie wtedy zbędne. Ważny jest skład mieszanki, a nie jakieś smarowidła.

o tym też było sporo
http://lpg-forum.pl/kolektor-po-2-latach-na-lubryfikacji-tfu-t52877.html

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-08-06, 21:34 

Tu masz dobrą i sprawdzoną w tym silniku kompletację
opel-zafira-b-1-8xer-140km-by-auto-flesz-t43823.html

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-01-14, 08:35 

Problem się pojawia w momencie jak będziesz miał czołówkę przy 60-70km/h a w bagażniku zbiornik ważący 60kg z gazem. Policz sobie Ci ile wyniesie jego masa/siła/energia w locie miażdżącym przez kabinę pasażerską w stronę przodu pojazdu ? Podobne rzeczy mogą mieć miejsce przy dachowaniu... nigdy nie wiesz jak się zachowa taki ciężar.
Bo po to są te stelaże... wypaść sam z siebie nie wypadnie

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-01-14, 12:26 

Kupić Scenica, przykręcić zbiornik bez stelaża, przywalić czołowo będziesz wiedział najlepiej. Po co gdybać.
Dla tych co nie chcą testować na swoim pozostaje fizyka.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-01-14, 17:35 

Koło zapasowe nie waży 60kg i nie ma na dodatek cieczy zmieniającej co rusz swoje położenie - to raz. Dwa, ta podłoga została obliczona że ma wytrzymać i utrzymać to koło bez względu na warunki, trzy - a widziałeś butlę walcową przykręconą wkrętami do czegoś plastikowego ? Każda przytwierdzona do stelaża a ten śrubami do el. metalowych pojazdu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-01-16, 08:50 

Przy takim podejściu to w ogóle po co jakąkolwiek butlę mocować.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-01-16, 10:31 

Kolega jest strażakiem: jak jeżdżą do wypadków to niezamocowane koło zapasowe we wnęce bagażnika, luzem walająca się w bagażniku gaśnica czy lewarek albo bańka 5L oleju, generalnie zawartość samochodu jak chociażby telefon komórkowy leżący gdzieś w korytu, po dachowaniu potrafią zbierać z odległości 40-50m od samochodu... Telefon komórkowy...
Problem miałbyś rzucić go na taką odległość gdybyś chciał... a siła odśrodkowa bez problemu potrafi wywalić go na 40m z auta. Przy dobrym dzwonie akumulator wyrwany z komory silnika potrafi leżeć 100m dalej gdzieś w polu.
To co tu dopiero może wyrabiać taki zbiornik LPG ważący 40-60kg zamocowany do plastiku bez żadnych dodatkowych wzmocnień

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-06-04, 10:21 


na co zwracać uwagę przy oględzinach

na wszystko bo tego nikt nie sprzedaje dlatego że mu się znudziło. Albo rozbity albo zajechany o co na prawdę trudno przy tym silniku. Ja swojego szukałem, no za mocno powiedziane, ale polowałem na coś takiego ok 1 roku za granicą bo w PL szkoda czasu jak pisałem: wstawiasz w ogłoszenie i po 4 min najdalej masz już telefony. Ci co sprzedają i jeszcze nie sprzedali to handlorze zapewne i zapewne już wielu było je oglądać. Auta po potężnych dzwonach najczęściej. Na samych tylko forach Citroena są kolejki zipiących za tym autem z tym konkretnym silnikiem.
Mój na dodatek jest w automacie, co już w ogóle ciężko znaleźć.

jakie ma bolączki

moim w 14m-cy przejechałem 44 tyś km i generalnie żadnych. Upierdliwe są żarówki pozycyjne z przodu (h6w) które potrafią zdychać co 2 tygodnie ale sprawę załatwiła wymiana ich na odpowiedniki LED. W zasadzie to tyle. A - żarówkę lewego kierunku z tyłu wymieniłem. Czasami brakuje mi turbo pod maską ale to głównie za sprawą dość ospałej skrzyni AL4 ale tylko czasami :)
Jak kupisz Granda to ten niestety ma pneumatyczne zawieszenie na tyle które po 8 latach zaczyna szwankować a co gorsza mocno ogranicza rozmiary butli LPG. Ale bez problemu można wszystko wywalić, założyć klasyczne zawieszenie i wchodzi duża butla łykająca ok 55 litrów LPG jaką mam u siebie. W trasie to ok 550km zasięgu, w koło komina ok 400 bo 13 średnio wychodzi ale u mnie duża w tym "zasługa" automatu. Manual w podobnych warunkach spali litr mniej w trasie i 2 w koło komina. Ale za to automat to automat i nie zamieniłbym w życiu na manuala.

Czy przy moim wzroście 186cm gdzie fotel kierowcy jest dosyć mocno odsunięty do tyłu zostaje miejsce dla pasażera za mną ?

ja jestem niższy a i tak mam fotel odwalony na maxa do tyłu i bez problemu za mną wsiądzie dorosła osoba albo dziecko w foteliku.

Czy wygoda prowadzenia tego auta to rzeczywiście prawda bo zawsze słyszałem że francuzy są wygodne

Fotele są bardzo szerokie i wygodne, zarówno siedzisko jak i oparcie. Wcześniej miałem Zafirę B to tam były za twarde i dużo mniejsze. Co do jazdy to francuz i van także tym nie poszalejesz w zakrętach ale nie o to chodzi w tym aucie. Ma być ponton, ma być wygodnie i tak dokładnie jest.

czy poza silnikiem który wyżej wymieniłeś, inne też można "szczęśliwie" gazować ?

no nie bardzo. 2-litrówa RFJ to jeden z najbardziej zaje**stych silników ostatnich 10 lat. Jest trwały, bezobsługowy i bezawarjny. Raz na 120-140 tyś km rozrząd bo na klasycznym pasku i tyle. Ja swojemu jeszcze irydowe świece zafundowałem żeby wyeliminować kontrole świec zapłonowych co jakieś 30 tyś km.
Olej, filtry, olej, filtry, olej ..... 14m-cy i 44 tyś km to najlepiej potwierdza.
Jest jeszcze wolnossące 1.8 125KM ale po modernizacjach niestety skiepścili go. Żrą olej i mają powracające problemy z uszczelkami głowic. Także tych trochę jest do sprzedaży głównie przez problemy z silnikami. No i 1.6THP który jest na bezpośrednim wtrysku. Pomijając problemy z ym związane to po prostu nieudany silnik: problemy z łańcuchowm rozrządem i z pękającymi głowicami.

Na alledrogo obecnie 4 stoją z tym silnikiem ale wszystkie ok 2008r
Ja bym chciał auto od 2010r +... więc faktycznie mogę mieć problem ze znalezieniem z tym motorem.. :/

bo te silniki wychodziły tylko do 2010r ale jeszcze nie widziałem C4 Picasso z `10r z tym silnikiem.... C5 III generacji jeszcze z `10r znajdziesz ale C4 Picasso to YETI. Po części też z powodu o którym pisałem na początku: doputy tego ktoś nie rozbije tak że ubezpieczalnia skasuje - nie sprzeda. Ale obstawiam że po prostu polityka producenta w tamtych czasach była nastawiona na diesle które były tańsze - dlatego teraz 95% ofert na rynku to właśnie zajechane, agonalne i koszmarnie drogie w reanimacji diesle.
Reasumując: po `10r już same diesle albo THP no i czasami zwyklak 1.6 16V 120KM ale obawiam się że ten silnik w tej budzie to nieporozumienie. Chociaż, na dryndę... do stania w korkach i pyrkolenia po mieście.... Ale spali tyle co 2-litrówka.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-06-08, 04:53 


Druga sprawa przy legalizacji i przegladzie okresowym, sa czyszczone zbiorniki rurociągi i sprawdzana szczelność

"gupoty"wać pan piszesz...
Rewizja wewnętrzna bo tak to się nazywa odbywa się raz na 10 lat w przyp. paliw oraz co 10 w przyp. LPG naziemniego lub co 5 lat w przyp. zbiorników LPG podziemnych. Przy tej okazji są dopiero czyszczone zbiorniki a o tym ile syfu się z nich wyciąga decydują obroty stacji. Przy dużych obiektach - jak pisałem 99%całego syfu jaki przyjeżdża z rafinefii, z rozlewni gazu itp idzie w zbiorniki klientów bo nie ma czasu się to odstać.

Obrazowo to zaparz sobie herbaty liściastej, zamieszaj i wypij a potem zobacz ile fusów w szklance zostało.

A monitoring zbiorników służy tylko i wyłącznie kontroli stacji czy ajent obiektu albo obsługa sobie lewizn nie robią... i planowaniu dostaw. Sygnalizacja niebezpieczeństwa skroplenia wody czy wycieku to tylko funkcje dodatkowe.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-06-27, 07:06 

Zależy jak trafi albo faktycznie opanował "strojenie" AC R01 do perfekcji bo jednak jest tu dość obszerny zbiór żali kierowanych pod adresem tego właśnie reduktora. Najpowszechniejszy zarzut: brak stabilnego ciśnienia, zwłaszcza w dłuższym okresie czasu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-06-27, 09:31 

KME Tur jest stabilny w długim okresie czasu. Wielu gazowików ci tu napisze że jak ustawili ciśnienia przy montażu instalacji to tak przez kolejne 50-60 tyś km trzymał zadane wartości. AC znane są z tego ze potrafią po paru tyś km nie wiedzieć czemu rozjeżdżać ciśnienie i zaczynają się siupy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-06-28, 08:29 

To co ja mam u siebie (patrz obok). Polecam SET ale i monterów bo bez nich byłoby to nic nie warte.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-07-03, 22:03 

STAG Q-Box Basic
KME Tur lub Zavoli Zeta N
Barracudy
i dobra gazownia

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-07-11, 08:17 

Załóż to co ja mam. Polecam.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-07-11, 11:56 

44 tyś km w 14 miesięcy
O gazie wiem tyle że tankować trzeba i co 10 filtry zmieniać
Różnic jakichkolwiek brak - i tutaj ogromna zasługa gazowni która to to zdziałała
Mój jest w automacie - pali od 10-13,5/100km LPG
Trasy 10-11, w koło komina latem na klimie przekroczy 13cie
Parę razy jadąc spokojnie, krajoznawczo do stówki nawet 8,2 potrafił notować na LPG
Gazu pali 20-25% więcej niż pokazuje komp benzynowy pojazdu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-07-11, 16:28 

Z racji regionu w jakim mieszkam gazowałem u Auto-Fleszy w Lubiczu ale obydwie gazownie jakie zaproponowałeś mają tutaj "fejm" :)
Strona 1 z 1 [ Znalezione wyniki: 18 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO