Znalezione wyniki: 38

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-09-01, 15:56 

Za 12 tys.zł szukaj Astry II silnik 1.6 już fajnie śmiga i dobrze znosi gaz unikaj tylko twinportów.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-09-23, 19:31 

Ja za swoją instalację dałem 2600zł za 2100zł to możesz mieć jakiegoś bubla

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-18, 20:32 

Przy normalnej jeździe nie poczujesz różnicy 100KM wykarmi. Depnąłeś kiedyś tak że na pełnym gazie osiągnąłeś 6tys.obr/min jeżeli auto nadal szło na gazie to jest ok a jeżeli ciśnienie spadnie i przełączy go na benzynę tzn że za słaby reduktor

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-18, 20:37 

to spróbuj go przegonić przy pełnym bucie do 6 tys. obrotów i daj znać jakie będą efekty.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-18, 22:07 

A co to za tym reduktora Tomasetto ZINT ?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-25, 16:48 

Ponoć nie trzeba

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: JAKIE WTRYSKI
Napisane: 2013-12-16, 19:18 

Reg Fasty

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-29, 14:53 

Gaz jest ogrzewany w reduktorze żeby mógł odparować inaczej silnik był by zalewany gazem w fazie ciekłej (to bez sensu bo albo coś jest gazem albo cieczą ale wszyscy wiedzą o co chodzi) natomiast powietrze powinno mieć jak najniższą temperaturę. Dlatego filtry stożkowe zaciągają ciepłe powietrze z komory silnika dają odwrotny skutek auto jest słabsze a oryginalny układ dolotowy zaciąga zimne powietrze z pod maski samochodu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-29, 21:45 

chalski napisał(a):
najlepiej w ogóle wymontować filtr powietrza bolidy F3 czy F1 nie mają filtrów i jakoś jeżdżą


Jeździj bez filtra i życzę powodzenia.

Ja w Astrze wlot powietrza do puszki filtra mam koło przedniej prawej lampy jest tam taki lejek i zbiera powietrze z przodu auta.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-03-02, 21:07 

Poprawnie

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-04-26, 20:20 

Do 100KM wystarczy ja mam taki w Astrze przegoniłem go po obrotomierzu z podłączonym komputerem i nie zauważyłem dużych spadków ciśnienia.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-06-19, 20:37 

Pojeździj trochę zrób ok 100km a mapa w ECU ci się ułoży i będzie palił jak wcześniej.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-07-29, 16:25 

JEśli przewody są dobre to nie ma potrzeby zmieniać mimo że mają już swoje lata.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-07-31, 06:54 

Niestety instalacje do wtrysku bezpośredniego są drogie i silnik zużywa nawet ok 30% benzyny na chłodzenie wtryskiwaczy benzynowych więc średnio się opłaca gaz do takiego silnika.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-19, 05:48 

Marcin L napisał(a):
spalanie powinno być 20-25% większe niż benzyny, oblicz sobie sam czy jest za duże czy nie


no bez przesady za niedługo będzię że auto pali gazu 30-40% więcej. Jak jest dobrze założona instalacja to pali gazu 10-15% więcej czyli ok 1 litr na 100km

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-12-30, 05:18 

Nie ma sensu przełączać na benzynę co 100km i tak za każdym odpalaniem auto jakiś odcinek chodzi na benzynie. Co do poziomu paliwa to możesz zejść do głębokiej rezerwy ważne tylko żeby nie zapowietrzyć układu to że ma być w baku 1/4 czy 1/2 to jakiś mit przecież jak jeździsz na benzynie to schodzisz praktycznie do końca z poziomem paliwa.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-03-25, 20:42 

Tankuj na stacjach firmowych

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-06-24, 20:21 

Ja bym do Avensisa nie zakładał gazu delikatna głowica warunek jest dobry gaziarz a z tym ciężko więc raczej nie ryzykował bym delikatnych gniazd zaworowych

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-06-25, 04:21 

Opel Vectra

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Rozmiar dysz
Napisane: 2015-06-26, 04:19 

Ale ciśnienie małe, mnożnik mały więc dysze są za duże.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-09-11, 04:57 

Filtr fazy ciekłej oraz lotnej wymienisz sobie sam a koszt obydwu to 20zł raz na 15tys.km myślę że nie ma sensu częściej wymieniać więc tyle będzie cię kosztował przegląd zamiast 100zł jak umiesz sam wymienić filtr powietrza w silniku to z tym dasz sobie radę.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-09-16, 19:17 

Na gazie powinno się regulować zawory co 30tys.km generalnie z gazem jest tak jak koledzy wyżej napisali można założyć do każdego auta ale co dalej? Silnik który dobrze znosi instalacje gazową ma hydrauliczne popychacze zaworowe wtedy odpada kosztowna regulacja luzów zaworowych no i twarde gniazda zaworowe np. Fordy lub Toyoty mają delikatne gniazda zaworowe i ich bym nie gazował ale gaz mozna założyć ale lepiej mieć bardziej toporniejszy silnik niż delikatny bo z tymi gazownikami polecanymi na forum różnie bywa jak widziałem mapę warsztatów polecanych to kilka z mojego regionu bym wykreślił.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-12-29, 10:45 

Skoro szarpie na zimnym silniku więc może trzeba zrobić korektę po temperaturze gazu?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-03-13, 10:29 


Tak jak w temacie, myśle nad zainstalowaniem jakiegoś LPG w moim S4, wiadomo dlaczego. Koszty paliwa są spore.


Stać cię na auto a nie stać cię na paliwo i chcesz zagazować a nawet nie stać cię na dobrą instalację gazową i dziadujesz, ciekawe czy będzie cie stać na gaz bo spali 15-20 litrów LPG na 100km . Dam ci radę sprzedaj Audi i kup se matiza na starczy na NOWĄ instalację gazową a i spalanie będzie przyzwoite.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-03-14, 20:01 


wszystkie da się zagazować w dzisiejszych czasach , nawet diesle, ale raczej auto to się kupuje pod potrzeby i jaki się podoba a nie czy da się zagazować , ciekawe podejście do sprawy


Gazownik wszystko ci zagazuje żeby zarobić, nawet kosiarkę do trawy kwestia jak auto będzie się sprawować za 2-3 lata czy głowica nie będzie do roboty. Ja uważam że jeśli ktoś chce zakładać gaz powinien kupować auto "do zagazowania" czyli dobrze znosi gaz nawet po wielu latach eksploatacji.
Strona 1 z 2 [ Znalezione wyniki: 38 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Monitoring Wałbrzych - budowanie masy mięśniowej - karma bez kukurydzy

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO