Znalezione wyniki: 80

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-06-29, 17:06 

jeśli będziesz miał więcej niż połowę paliwa w baku to będzie się wykazanie samo dość często resetowało,
możesz też zamiast emulatora wrzucić rezystor z przekaźnikiem- działa podobnie jak emulator a jest kilka razy tańszy

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Santa fe
Napisane: 2014-07-02, 21:39 

polecam ten z silnikiem 2,7 v6
silnik bardzo trwały i dobrze znoszący gaz
poza tym mocniejszy silnik lepiej poradzi sobie z nie małym samochodem a spalanie LPG będzie na tym samym poziomie lub nawet mniejsze
podzespoły
wtryski Magic Jet FX lub Hana/barakuda
sterownik Zenit Pro lub inny
reduktor zavoli zeta s lub o podobnej mocy

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-07-15, 17:47 

Odkręć 2 srubki mocujące ten czujnik i lekko pokręć w lewo/ prawo w ten sposub możesz ustawic wskazanie.
na centralce dopiero po dłuższej chwili bedzie zmiana lub przełącz na pb i znowu na lpg.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-07-23, 14:37 

w programie zenit masz dostępne ustawienia Hana
sterownik spokojnie sobie poradzi tylko trzeba troszkę pobawić się z ustawieniami

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-08-06, 17:09 

skontaktuj się z tym człowiekiem http://luky-garaz.pl/
mnóstwo aut amerykańskich zagazował z pozytywnym skutkiem

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-10-13, 17:46 

jeśli długo będziesz miał samochód to tańsza wersja to wtryski Hana. mniej zawodne i dłużej utrzymują dobre parametry pracy

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-10-29, 23:19 

ja montuje i zaproponuje ci zestaw
sterownik zenit pro obd
wtryski Hana / barakuda
reduktor zavoli zeta s/ KME silver
zbiornik stako
wlew we wlewie

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-01-19, 20:01 

Proponuje przetestować najprostszy system oparty na oporniku i przekaźniku.
Najniższy koszt inwestycji a działa w bardzo wielu przypadkach.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-01-21, 09:54 

sprawdź sondy lambda w vag-u, być może one trochę tu mieszają.
z tego co piszesz to wychodzi że jedna listwa podaję więcej gazu niż ta druga. można to sprawdzić zmieniając listwy miejscami jeśli czasy wtrysków zmienią się to bedzie to wina listw. jeśli nie to trzeba szukać usterki dalej ale już nie w gazie.
Tak jak pisze kolega wyżej przeczyść też te listwy jak już będziesz miał je wyjęte.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-01-20, 09:53 

masz 2 listwy wtryskowe. sprawdz która listwa jest podłączona do których wtrysków.
Jak odłączasz przewód od listwy to pracuje na gazie czy na Pb.
Sprawdź jeszcze czy rozmiar dyszy(dziura która jest w dyszy przy wtrysku) jest taka sama w obu listwach.
czy coś innego niepokojącego się dzieje z instalacjią lpg?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-02-08, 22:08 

w Radomiu masz siedzibę agc co robi zenit - zadzwoń na infolinie z ich strony internetowej lub napisz pw do gościa który udziela się na tym forum z tej firmy - zajmują się tez takimi sprawami.
http://lpg-forum.pl/auto-gaz-centrum-u45390.html
ewentualnie zapraszam do siebie
a wracając do regulacji to jaki błąd wyrzuca?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-02-24, 18:33 

butla na tym zdjęciu to 600/200 42 litry.
można zamontować 565/200 38litrów wtedy numer jest widoczny
największa butla która tam wejdzie to 630/200 47litrów
jak zastosujesz dystans to butla musi być niższa np 600/180 bo będzie wystawać

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-03-01, 11:05 

w podobnym aucie z silnikiem 1.6 montowałem
-sterownik budżetowy - agc Compact
-wtryski hana
-wlew pod klapką, przy odpowiednim umiejscowieniu i przy krótkiej wkrętce zmieści się pod klapką bez odkręcania
butla montowana w lekkim zagłębieniu w bagażniku, ale można ją bardziej przytulić do boku auta
zdjęcia z montażu
http://www.d-car.pl/galeria/Osobowe/Suzuki/Grand%20Vitara%201.6/index.html#
w twoim przypadku wymieniłbym sterownik na Zenit pro a reduktor KME TUR,
ale inny gazownik może proponować inny zestaw
a warsztaty polecana na tym forum masz na mapie zadzwoń do nich-oni dobiorą ci części wg własnego doświadczenia
https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=zzP3c34YZ5QA.k0IC2L-6Xbks

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-02-26, 22:05 

emulator wskazania bedzie potrzebny
wtryski barakuda wystarcza i posłużą długo choć to podróba Keihiny dodam ze dobra podróba
sterownik nie powinien miec problemu z połączeniem sie z obd samochodu - choć na tym sterowniku tego nie robiłem, ja używam zenita pro obd i z honda łaczy się bez problemu

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-03-01, 10:51 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-03-11, 22:49 

tania, cicha jak nowa - potem może mocno klekotać.
Kilka sztuk zamontowałem i puki co działają jeszcze dobrze - maja przejechane do 30tkm.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-03-04, 20:34 

kiedyś robiłem takie auto na
sterownik zenit pro , reduktor KME silver faro fi8
oraz wtryski MJ FX - bo ładnie mieściły się pod kolektor,
http://www.d-car.pl/galeria/Osobowe/Ford/Mondeo%202.5%20v6/index.html#
ale taki zestaw co sobie upatrzyłeś też bedzie dobry.
FFL włókno będzie dobre - możesz pomyśleć też o takim
http://www.autogaz-alex.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=203:05-ultra&catid=43:akcesoria&Itemid=112&lang=pl
dobrze zainwestować w przewód fi 8 pod samochodem

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-04-09, 07:25 

miejsca na zbiornik sporo, bez problemu wsadzisz 53l 630/220 ale możesz pokusić się o większy,
tank fopper zbędny,
dużo tych aut jeździ na 2 gen wiec jak gazownik się postara to bedzie to jeździło bez problemów.
ja jednak wolałbym wrzucić 4 gen.
aby wyjąć kolektor trzeba będzie wymontować plastyki i chyba kilka elementów blaszanych pod szybą.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-05-11, 13:27 

opcja pierwsza z sterownikiem zenit pro -montuje głównie ten sterownik i sprawdza się dobrze
reduktor to zdecydowanie KME twin,
palacar nie testowałem o takiej mocy tylko takie do 220km i spisują się dobrze ale w autach o mocy do 160km
gutner - miałem 2 przypadki pęknięcia membrany gazowej i więcej tego nie montuje
twina montowałem kilkanaście sztuk nawet w aucie który miał 400KM i spadki ciśnienia były małe około 0,2 bara
wtryski hercules lub hana lub barakuda wszystkie są szybkie precyzyjne i trwałe.

co do oleju w skrzyni to sprawdź co zaleca producent skrzyni.
dobrze byłoby sprawdzić jaki jest poziom oleju w skrzyni - oczywiście jak jest miarka i czy olej nie jest już zużyty - czasami robi się podmianę oleju np. zlewasz 3 litry starego i wlewasz 3 nowego-w mojej skrzyni tak jest - inaczej się nie da

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-05-17, 12:43 

1 czy 2
najlepiej kme tur jeden reduktor składający się z 2 sztuk.
Niewiele jest reduktorów co obsłuży ten silnik w odpowiednią ilość LPG przy dużym obciążeniu przez dłuży czas - te niektóre są przy tym bardzo drogie, dlatego często montuje się 2 aby przy częstym wykorzystywaniu maksymalnej mocy dostarczały odpowiednią ilość paliwa a przy tym nie zamarzały, wtedy te 2 mają lepsze parametry niż jeden drogi a często kosztują o połowę mniej.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-06-12, 22:11 

emulator jest zbędny jak będziesz miał więcej niż połowę baku - poziom będzie się odświeżać co kilka uruchomień silnika lub zamontujesz opornik z przekaźnikiem.
kilka dni temu robiłem 307 z takim samym silnikiem i miał podobne objawy na zimnym - lekkie drgawki jak rozgrzany pracuje równo - tak jak u ciebie szklanki
zanim dobierzesz się do szklanek to wymiana oleju na taki jak zaleca producent,

w C5 jest tak dużo miejsca że zamontowany gaz nie będzie przeszkadzał w wymianie rozrządu czy szklanek.
chyba że ktoś spapra sprawę
do podglądu masz zdjęcia z montażu który wykonałem kilka lat temu
http://www.d-car.pl/galeria/Osobowe/Citroen/C5%202.0/index.html

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-07-04, 06:44 

zamiast BRC lub Zavoli bierz STAG-a
polski producent, łatwość strojenia i w razie czego wielu gazowników ma do tego program a i sam bez problemu będziesz mógł to wyregulować.
Jeśli chodzi o brc i zavoli juz tak kolorowo nie będzie, poza tym w przyszłości ceny części zamiennych będą cię przyprawiać o ból głowy.
stag- go fast albo Q-box, wtryski hana i kme tur lub ac r01

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-07-11, 09:18 

Ja montowałem na taką sztukę na zenit pro, hana i kme silver.
butle ciężko wstawić dużą jak jest to wersja 7-osobowa
ja wcisnąłem butle 180/680 49l
poniżej zdjęcia z montażu
http://www.d-car.pl/galeria/Osobowe/Toy ... index.html

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-07-14, 20:42 

może być też ag compact, stag gofast 200 lub 4+ wybór duży
oprócz sterownika pewnie do wymiany wtryski a reduktor do regeneracji lub nowy
złóż zapytanie w dziale zlecę montaż na wymianę przodu
monterzy podadzą ci podzespoły i cenę za wykonanie usługi
wybierzesz najlepsza opcje

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-07-23, 19:19 

na zdjęciach masz rozwiązanie.
jak masz skrzynie manualną to sterownik w skrzynce elektrycznej się mieści po stronie kierowcy.
http://www.d-car.pl/galeria/Osobowe/BMW/328%20E46/index.html

1-pompa da radę
2-sterownik może być. najlepiej złączem w dół
3-ja w tym modelu zawsze wierciłem - może ktoś co robił na podkładkach się wypowie.
Strona 1 z 4 [ Znalezione wyniki: 80 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO