Znalezione wyniki: 106

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-11-26, 23:16 

Czasem jest do 136 koni ale ciężko ma obrobić 100 koni. No chyba że tam artic siedzi ale to i tak nie jest reduktor wysokich lotów :/
Ciśnienie zbyt wysokie, mnożnik ok bo to q-box jest. Dysze do wiercenia

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-12-19, 22:37 

A może zobacz co jest na modzone w zakładce "ustawienia wtr. gazowych"

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-01-24, 09:11 

1) bez znaczenia.
2) jest taki sam, pasuje.
3) jak wymieniasz reduktor i listwę to zrób sobie ciśnienie 1.1-1.2,
4) będzie widać w programie +/- jak logika wskazuje
5) patrz pkt. 3.
W przypadku tej cewki jak podłączysz tak będzie dobrze. Podłączenie IN/OUT jak myślisz jest poprawnie. W połączeniu reduktora z zaworem nie stosujemy żadnych taśm nypel uszczelnia się na zasadzie siły docisku

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-01-29, 16:34 

Trzeba wymienić filterek i zrobić regulacje, powinno pomóc a jak nie to może reduktor się skończył albo sonda lambda. Ja bym zaczął od filterek bo opisujesz objaw ubogiej mieszanki.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-02-22, 06:34 

Ac W03 i dobry filtr za tę cenę kupisz też a z resztą i barracuda się zmieści tylko obejrzyj sterownik czy nie ma napisane (only 3 Ohm) bo może się ufajczuc

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-02-24, 21:41 

Ustaw jeszcze raz na 1.15 i obserwuj, skoro był nowy montowany 2 miesiące temu to miało prawo się zmienić. Wzrost ciśnienia nie powinien skutkować błędami ponieważ masz korektę po ciśnieniu

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-02-18, 07:15 

Żabę bierz Marcinie, moja nie ma tendencji do opadania, jest wygodniejsza od słupka.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-02-27, 11:25 

Akurat ten model jest bezproblemowo gazowalny, silnik M.111 jest z rodziny tzw. wiecznych. Sorry za post pod postem ale chyba jeszcze spałem :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-03-07, 08:39 

Nie. Wystarczy sama wymiana cewek, nic nie stroisz jak jest dobrze.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-03-07, 13:11 

alaska jak sprawna to jak najbardziej jest ok do twojego auta a jakie trójniki to nie mam praktyki niestety ale myślę że dasz radę na tych o których myślisz są niższe od aluminiowych.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-03-03, 03:12 

Dla barracuda wybierz Hana a dla W03 valtek 3ohm wężyki 5mm

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-03-03, 23:04 

Cewka, cewka spróbuj sobie a będziesz wiedział

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-03-08, 09:45 

Więc największy średnica wewnętrzna 40 mm grubość oringu 2 mm
uszczelka na samą górę grubość 1,5 mm, wewnątrz 20 mm
uszczelka na filtr grubość 2mm wewnątrz 19 mm
malutka na śrubę grubość jakieś 1,3 mm wewnątrz 6 mm.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-03-21, 19:21 

Tak, właśnie podłącz do tych przewodów, jak nie było rzeźby to niebieski jest "+" a brązowy "-"

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-03-24, 05:28 

Kominek to się zwie, mam kilka sztuk mogę Tobie sprezentowac

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-03-26, 15:24 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-03-27, 12:29 

Sprawdzi albo zapomni, bo roboty przy montażu jest masa, może nie odpowietrzony do końca a może po prostu w warsztacie się płyn skończył i montazysta zapomniał poinformować (po prostu życie)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-03-27, 13:13 

powinno zagadać albo 6,xxx albo 9,xxx z dołu tej strony http://www.pliki.drypa.pl/entry-d858a6a ... e913a.htm#

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-03-29, 20:41 

Czy zmienisz na inne czy na te same to czeka cię regulacja auta od początku, żadnych imbusow nie ruszasz. Jak budżet pozwala to ja polecam barracudy, ac W03 tańsze to są pojedyncze wtryskiwacze albo Ac w02 tak samo dobre ale już w listwe i nie wiele droższe od Ac w 01. Wybór należy do ciebie

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-04-01, 23:31 

Tak o to właśnie mi chodzi, zaznacz podwajanie, zrób od nowa kalibracje i strojenie.
Ps. Poinformuj jakie skutki

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-03-21, 16:21 

Za niskie ciśnienie gazu tzn. między reduktorem a wtryskiwaczami, może trzpień w elektrozaworze alaski trzeba przeczyścić? przeniesienie czujnika nie ma sensu, zostaw tak jak jest.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-04-03, 18:38 

obrobią, ciekawą opcją też jest matrix hs tylko cenowo mniej ciekawie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-05-19, 20:54 

Tak, wiązka jak wiązka ale po dwa przewody od instalacji lpg idą w kierunku każdego wtryskiwaczach benzynowego a u Ciebie pewnie jeden się urwał na 5 cylindrze i auto właśnie na nim nie chodzi

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-06-18, 22:34 

Uszkodzenia przegubów wewnętrznych obawiają się bujaniem auta na boki podczas przyspieszania

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Gaz to zlo :)
Napisane: 2016-06-30, 09:12 

Miał szczęście, że spłonęło auto bo i problemy się skończyły :-D
Strona 1 z 5 [ Znalezione wyniki: 106 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO