Znalezione wyniki: 540

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-08-05, 08:23 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-09-04, 14:03 

Najlepiej sprawdzić multimetrem albo żarówką pod 12V, bo wątpię by Ci się chciało rozpinać izolacje. U mnie druty pozamieniali bo dla nich różnicy nie było. Generalnie brąz powinien być 12V a niebieski masa

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-09-25, 08:45 

Generalnie możesz tak robić bo raczej rzadko trwałe odpalanie awaryjne niczego nie uszkodzi zwłaszcza gdy silnik jest rozgrzany. Ale zdecydowanie łatwiejszą opcją jest zmniejszenie obrotów do przełączenia na gaz.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-10-21, 14:42 

robisum1 napisał(a):
Sprawa jasna .pekniety elektrozawor przy parowniku ,jaki powinienem kupic


Pęknięty EZ? czy obudowa cewki plastik koloru (niebieski, zielony, czerwony, czarny)?
Najlepiej kupić zawsze taki sam odkręcić cewkę i zamówić taką samą, zrób zdjęcie i wstaw to się coś wymyśli lub wskaże.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-10-21, 10:36 

Jako może nie elektryk zawodowy ale kiedy bezpiecznik się przepala w aucie.
Prąd, który płynie po przez bezpiecznik jest większy niż jego zabezpieczenie (zwarcie lub odbiornik pobiera za dużo energii).
1. Zwarcie na cewce do masy.
2. Elektronika czerpie za dużo bo się coś skopsało.

Biorąc pod uwagę że przy 20A słyszysz cyknięcie EZ to tam bym szukał przyczyny.
Sprawdź:
1. odłącz obie cewki całkowicie od zasilania jeśli 10A się nie przepali to znakiem że samo okablowanie jest OK.
2. podłącz tylko tą przy zbiorniku a wykluczysz lub rozwiążesz problem. Ewentualnie powtórz to samo z cewką pod maską na EZ.
Cewki zdychają bo niestety obudowy ich pękają i jak pod wilgotnieje to jest przebicie które uwali bezpiecznik.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-10-25, 20:19 

Cewki grzeją się ze względu że ich wykonanie pozostawia wiele do życzenia, chodzi tu o jakość materiałów przy wykonaniu cewki.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-11-16, 14:22 

Elektrozawór to jest właśnie to co na zdjęciu ukazane.
Kolor niebieski to cewka która powoduje otwarcie trzpienia gazowego poniżej jest w obudowie FFC czyli filtr fazy ciekłej. Wymiana filtru jest prosta ale trzeba zachować ostrożność. Wiele razy było opisywane co zrobić aby przystąpić do wymiany FFC toteż proponuję użyć wyszukiwarki.

Jeśli właściciel namawia na wymianę całego elementu to znakiem że trzpień jest zasyfiony i nie zawsze LPG się przełączało, oczywiście można wymienić całość ale ja bym raczej najpierw rozebrał EZ i ocenił czy trzeba go wymieniać po dokładnym wyczyszczeniu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-12-07, 13:44 

Co to za kamery? odpalałeś na jakimś innym kompie ten zapis z kamer?
Podstawa skąd to odpalałeś czy np: nagranie jest zapisane na rejestratorze? karcie SD w kamerze czy na dysku twardym komputera?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-12-06, 22:05 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-12-14, 16:40 

http://www.phjacus.pl/T3-Czujnik-temperatury-KME-47-kOhm-p353.html
http://nagaz24.pl/sensor-temperatury-bingo,s,1669,p,pl.html

Wyboru raczej dużego nie ma. Trzeba tylko uważać przy wymianie aby nie oberwać przewodów ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-12-16, 10:39 

Byłem dziś z tym na oględzinach u specjalisty. Zajrzał i zasugerował wymianę filtrów (wycenił na 150zł). Ale też zapowiedział że to nie daje gwarancji i jeśli to nie pomoże to wymiana reduktora (600zł)

Jako że się na tym nie znam a nie chcę zostać naciągnięty to chciałbym poznać Waszą opinię o tej sytuacji :)

Proponuję podjechać do jednego z warsztatów polecanych w Łodzi wszystko oczywiście jest na forum. Wszystko zależy ile na filtrach i reduktorze zrobione kilometrów. Wymiana FFC i FFL + ewentualna korekta ustawień może coś podobnego kosztować ale najlepiej będzie jak zerknie na to okiem fachowiec.
https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=zzP3c34YZ5QA.k0IC2L-6Xbks

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-12-16, 12:52 

hanish napisał(a):
Filtry były wymieniane około 4 lata temu - 25tys km

Filtry można wymienić samemu, a kupić w Łodzi tu http://nagaz24.pl jak czujesz się nie pewnie to zapraszam na Dąbrowę ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-12-19, 20:08 

bugim napisał(a):
Może dokupić przewód wzmocniony?

Zdecydowanie bym taki kupił chyba, że lubisz w koło wymieniać to samo.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-12-28, 16:16 

Panie melonpl320 wystarczyło tylko w tym samym dziale spojrzeć jeśli bezpośrednio w twojej lokalizacji brak majstra to zawsze znajdziesz coś w okolicy.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=zzP3c34YZ5QA.k0IC2L-6Xbks

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2015-12-31, 09:22 

Ogólny problem z obiegiem cieczy chlodzącej. Moim zdaniem do przejrzenia bo pewnie zakamieniony w 3 dupy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-01-07, 13:07 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-01-08, 12:25 

http://allegro.pl/interfejs-lpg-usb-do-kme-stag-lovato-king-lpgtech-i5906949311.html
Proszę bardzo ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-01-18, 14:09 

Wyboru dużego nie ma w reduktorach to też bardzo łatwe do ogarnięcia reduktory:
http://www.phjacus.pl/R25-Reduktor-Tomasetto-Achille-Asterik-AT07-100KM-p83.html
i
http://www.phjacus.pl/R23-Reduktor-Lovato-Elektronik-RGE92-RGE90-p81.html
Ceny podobne a auto obsłużą z pewnością ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-01-18, 15:49 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-01-04, 19:42 

Znajdź elektrozawór pod maską łączący parownik z butlą gazową. Tam jest filtr fazy ciekłej z cewką i może tu jest przyczyna.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-01-22, 14:03 

1. Czy Lpg ze śrubą mógł rozregulować komputer tak że teraz na benzynie nie chce jeździć ? i jak mu pomóc teraz ? , czytałem że autem trzeba jeździć na benzynie aby się poprawiło, jednak w moim przypadku jest to nie realne , bo auto max rozpędze na 3 do 50 km i dalej nie da się już jechać , a gdy luzuje natychmiast gaśnie.
W twoim przypadku możliwe że parownik na wykończeniu i filterek do wymiany. Co do musu jazdy na Pb to raczej nie bardzo w tym przypadku.

2.Czy odpalanie na benzynie i przełączanie po 2 minutach na lpg , może uszkodzić membrany ? Reduktor mam tomasetto 115 hp , nigdy nie kręciłem tam nic sam.
Jak po 2 minutach przełącza się to z pewnością żywotność reduktora leci na łeb na szyję.
3. Na jakiej zasadzie 1 gen dawkuje lpg ? tyle na ile przepływ parownika oraz śruby pozwala ? , czy jest opcja że parownik zimny gaz dostawał , membrany szlak trafił i poprostu dostaje dużo więcej gazu ? ale z drugiej strony czy to realne że auto przepaliło by 25 litrów gazu na 100 km ?!
Silnik w I gen. dawkuje gaz za pomocą śruby na wężu a jego zmianę z ciekłego w lotny daje parownik i w momencie sztywnych membran może być tak że gaz leci oporowo i spalanie takie jest realne. U mnie gdy membrany się rozjechały to spalanie wzrosło o 45% a strasznego syfu tam nie było.
4.Mam do kabiny pod maską przypiętą małą czarną puszeczke , nie mam pojęcia co to jest pewnie coś od gazu , z której wychodzą 2 kabelki , jeden jest wpięty między sondę a komputer , a drugi jak by urwany ,albo poprostu tak zrobione że tak ma być z tym jednym.Postaram się jeszcze dziś wrzucić zdjęcie tego ponieważ ciężko mi to opisać.
Może jakiś komp ktoś kiedyś miał tylko wykastrowali zrób zdjęcia z pod maski i tego ustrojstwa to się coś wymyśli co to jest.
5. Przepraszam za kłopot i dziękuje za wyrozumiałość, i proszę o nakierowanie mnie na to jak to doprowadzić do ładu, tylko proszę nie podsyłać rad typu załóż sobie sekwencje, nie stać mnie na to , mam dwójkę dzieci mam mocno ograniczony budżet, a tak jak mówie auto takie kupiłem i sprawowało się jeszcze do tygodnia wstecz bardzo dobrze. Z góry dziękuje za pomoc , Damian
Możliwe że regeneracja parownika się kłania i wymiana filtru gazu ale regeneracja jest tak opłacalna czasami jak wcale. Najlepszy efekt uzyskasz kupując nowy parownik bo i regulacja pewna. FFC profilaktycznie bym zaczął od tego bo to koszt 10zł i 10 min roboty.

Doprowadź do stanu używalności PB dopiero potem zajmij sie LPG.
Autor napisał że fundusz mu nie pozwala a doprowadzenie Pb do ładu może być kosztowne biorąc pod uwagę od najtańszego filtra Pb do nawet wymiany wtrysków. Na SFCP gość miał podobny problem z Pb i niestety wtryski Pb do wymiany gdzie to koszt przekraczający wartość auta :/

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-01-27, 22:08 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-01-23, 16:46 

Nie ma problemu przynajmniej mój chodzi bez lipy. A mam właśnie od nich ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-01-27, 21:32 

Można kupić cały komplet na allegro za jakieś bodajże 200zł. Sterownik, przełącznik, krokowca, czujnik temp i wiązka.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-01-30, 13:52 

Bo piny 87 i 87a to piny wyjściowe zamknięte obwody, którymi steruje przekaźnik piny 85 i 86. W momencie gdy jeden jest zamknięty to drugi jest otwarty. Piny 87 i 87a mogą być zamienione w wyniku produkcji.
Strona 1 z 22 [ Znalezione wyniki: 540 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO