Znalezione wyniki: 61

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Kia
Napisane: 2015-11-17, 19:27 

Zestaw Zenit Pro OBD reduktor Alaska i wtryskiwacze Hercules bedzie smigal jak nalezy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: lovato
Napisane: 2016-03-02, 22:10 

Musiał byś się przejechać ze skanerem OBD i zobaczyć jak zachowują się korekty pod pełnym obciążeniem,ale jeżeli chodzi o lovato wszelkie modernizacje są bardzo kosztowne, mało jest zamienników ewidentnie producent zabezpiecza się przed takimi produktami i zaleca swoje "orginalne" podzespoły nie koniecznie dobrej jakości.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: BMW E46 M54b30
Napisane: 2016-03-24, 21:10 

Zenit Pro Obd
wtryskiwacze Hercules
reduktor kme gold GT
faro d8
filtr z odstojnikiem twister

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-04-11, 17:49 

Polecam sterownik BlueBox wtryskiwacze hercules i reduktor kme tur.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-05-09, 20:02 

plecho1 napisał(a):
"Pomógł"

Dobrze wiemy jak to działa, także żaden wyznacznik "prawdy"..

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-05-12, 20:02 

Wtryskiwacze bfc są do aut o dużej mocy do 45KM na cylinder. Jeżeli chodzi o rodzaj wtryskiwaczy zaznaczyć można magic jet które mają oporność cewki 2 OHM.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-05-12, 17:33 

Polecam ZENITA PRO i wtryskiwacze HERCULES reduktor KME TUR, odpowiedni montaż i regulacja nic więcej nie potrzeba.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-05-09, 19:21 

Proponuje herculesy bule, dużo przeróbek nie będzie a wtryskiwacze godne polecenia.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-07-19, 20:03 


Ta instalacja kme jest kompatybilna z valvetronic

Valvetronic to nic innego jak brak podciśnienia w kolektorze ssącym. Sterownik Zenit Pro OBD korzysta na bieżąco z korekt krótko i długo terminowych przez co nie ma problemu aby ustawić takie auto, dodatkowo sterowniki posiada specjalny algorytm pod tego typu silnik.

Pozatym szybko sie rozgrzewa silnik jakies 5 km i zazwyczaj mam juz połowe wskaznika.


To raczej nie jest za szybko przy tej porze roku zdecydowanie szybciej auto powinno się nagrzewać do 90 stopni. Podjedź do mechanika niech sprawdzi czy wszystko jest OK.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-07-19, 20:13 

DaNgErQ napisał(a):
A komputer techa 326 mozna skonfigurować z dowolnymi wtryskiwaczami i reduktorem ?



Tak można. Tylko nie wiem czemu się tak upierasz przy tym techu. Najważniejsze aby monter wiedział jak to ustawić. Chociaż ja od siebie zaproponuje Zenita PRO chociaż wybór i tak należy do Ciebie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-07-25, 21:28 

Silnik prosty konstrukcyjnie chociaż wrażliwy na skład mieszanki. Zdecydowanie polecam Zenita Pro OBD wtryskiwacze Hercules, mamy auta służbowe z tym silnikiem z przebiegiem 200k km. Jedyna wada tych silników to że "lubią" olej silnikowy i nie jest to spowodowane paliwem LPG, taka ich specyfika.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-07-26, 21:16 

1. Polecam sterownik Zenit PRO OBD który na bieżąco koryguje skład mieszanki na podstawie odczytów ze sterownika benzynowego co powoduje, że kontrolka od składu mieszanki się nie zapali.
2.Reduktor w zupełności wystarczy KME Tur, nie ma potrzeby używać reduktora na fi 8
3.Butla kwestia miejsca w aucie. Co do wzmocnień raczej się tego nie stosuje.
4.Wtryskiwacze z górnej półki Hercules
5.Wielozawór oraz wlew tomasetto to bardzo dobry wybór.
6.Filtr fazy lotnej najlepiej z odstojnikiem np. taki jak Twister
7.Przewód faro jak najbardziej ale o przekroju fi 6, reszta węzy gumowych jak najbardziej Parker jest OK.

Gaz jak najbardziej może być podawany w całym zakresie obrotów, temperatura 25 stopni powinna wystarczyć ja osobiście polecił bym 30-35 stopni czym gaz lepiej rozprężony tym łatwiej ustawić prawidłową mieszankę gazu co za tym idzie jest to zdrowsze dla silnika.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-08-03, 21:18 

Za
gregory31 napisał(a):
czy lubryfikacja musi być

Zamiast lubryfikacji zdecydowanie lepiej zrobić dotrysk benzyny w górnych partiach obrotów, zdecydowanie lepiej to zadziała.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-09-13, 18:51 

Jak najbardziej można gazować nie oszczędzać komponentach wybrać odpowiedni warsztat i oszczędzać pieniądze dzięki LPG.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-09-13, 18:45 

Najważniejsze aby auto działało prawidłowo na benzynie, chodzi mi tu konkretnie o te wystrzały na starej instalacji aby nie było nieszczelności w kolektorze ssącym. Nie zapominaj również jeszcze o układzie zapłonowym skoro auto "strzelało" na gazie dobrze by było mu przyjrzeć a najlepiej go wymienić. Co do samej regulacji jesteśmy w stanie pokierować i podpowiedzieć tak aby auto śmigało na LPG.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-09-14, 19:19 

kresto napisał(a):
Fiat Bravo II 1.4 T-Jet 150 KM

Silnik wolnossący turbodoładowany jak najbardziej nadaje się do gazu, dobry fachowiec i będzie śmigać jak ta lala.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Thalia
Napisane: 2016-09-15, 21:45 

Zdecydowanie polecam podzespoły z najwyższej półki raz płacisz więcej później zapominasz, że masz coś takiego jak LPG w aucie.
Proponuję Zenita Pro OBD
Wtryskiwacze Hecules
Reduktor kme Tur
Filtr z odstojnikiem Twister
Do tego odpowiedni montaż i strojenie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-09-17, 10:41 

Przede wszystkim zadbaj o układ zapłonowy Ford jest bardzo czuły szczególnie na gazie.
Co do samej instalacji aroponuje ZENITa PRO OBD wytryskiwacze Hercules i reduktor KME Silver. Nie daj się naciągnąć na lubryfikację poproś tylko o dotrysk benzyny przy wyższych obrotach silnika.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-09-19, 20:50 

Silnik jak najbardziej nadający się do założenia instalacji LPG.
Sterownik Blue BOX / Zenit PRO / Zenit PRO OBD
Wtryskiwacze Hercules
Reduktor Arctic / Antartic
Filtr z odstojnikiem Twister który przedłuży pracę wtryskiwaczy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-10-05, 20:17 

z mnożnikiem tragedii nie ma, auto będzie jak najbardziej jeździć ewentualnie możesz podkręcić ciśnienie do 1.3 bar wtedy mnożnik lekko zejdzie w dół. Tak poza tym jest dobrze.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-09-12, 19:00 

Tak jak koledzy pisali rozwiercic dysze i zmniejszyc cisnienie do 1.2 Bar nastepnie kalibracja i zbieranie map. Dobrze jakbys mial podglad na sonde albo z opcji programu czy z jakiegos urzadzenia zewnetrznego tak abys mogl sprawdzic sklad mieszanki pod obciazeniem.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-10-04, 19:55 

Prosty silnik pod instalacje LPG. Proponuje założyć instalację blue box z 5 letnią gwarancją na sterownik wtryskiwacze hercules i reduktor tomasetto antartic. Odpowiedni montaż i strojenie i będziesz zadowolony.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Hyundai I 10
Napisane: 2016-10-15, 21:57 

przede wszystkim dobre wtryskiwacze nie ma co oszczędzać na nich bo to klucz do sukcesu dlatego zaproponuje herculesy, sterownik może być bule box lub compact w zupełności wystarczy i reduktor alaska. Odpowiedni montaż i strojenie i nie będzie problemów.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Mapy Zenit pro
Napisane: 2016-10-16, 17:49 

od 2ms do 8ms pojedynczo podnieś kropki do mnożnika 1.3 i powinno być ok

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Mapy Zenit pro
Napisane: 2016-11-07, 19:57 


jak zejdą na redaktorze to mam zmieniać też ciśnienie robocze w kompensacjach czy samo się zmieni po autokalibracji

tak będzie takie jak podczas autokalibracji


acha zejść z ciśnieniem tyle żeby po autokalibracji mnoznik pod koniec był w okolicach 1.


tak to jest wzór chociaż jak będzie 1.1 czy 1.2 też się nic nie stanie

odłączenie akumulatora w tak nowym roczniku zazwyczaj i tak nie przywraca ustawień fabrycznych, dobrze jest pojeździć na samej benzynie korekty same wrócą do siebie albo trzeba skorzystać z komputera i zrobić reset ustawień.
Strona 1 z 3 [ Znalezione wyniki: 61 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO