Znalezione wyniki: 5

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-05-10, 13:32 

arkonada1 napisał(a):
I drugie jak sprawdzić jakie jest ciśnienie na reduktorze.

W programie masz coś takiego jak Odczyty. Nawet na screenach, które załączyłeś, widać w prawym górnym rogu, po lewej od ikony przełącznika gazu :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-07-20, 08:27 

Gold GT będzie dobrym rozwiązaniem. Ma tylko jedną wadę. Wyje syrenim śpiewem, jak się rozgrzeje.

wysłane z klapka za pomocą Tapka

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-09-21, 15:55 

U mnie w Diego G3 mam ustawione Barracudy jako Rail IG 2 ohm. Działają bardzo dobrze (lepiej niż jako Hana).

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-11-22, 16:39 

Z ciekawości: po co Ci dotryski benzyny?
I dałbyś w profilu, na jakich częściach masz instalację :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-12-19, 15:05 

Wg manuala Hondy, zaleca się ręczną redukcję z D (u mnie D4) na 3 (u mnie D3) w cyklu miejskim lub przy konieczności szybkiej redukcji biegu w celu wyprzedzania. Brak przeciwwskazań.
Także możesz śmiało redukować.
Strona 1 z 1 [ Znalezione wyniki: 5 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO