Znalezione wyniki: 15

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-06-05, 09:44 

plecho1 napisał(a):
Lepiej nie montuj LPG tylko kup diesla bo jeśli wszyscy przesiądą się na LPG to na pewno zdrożeje :)


Zgadzam się. Taka korzystna oferta LPG jaka jest w tej chwili nie może trwać zbyt długo, za chwilę dorzucą do ceny LPG jakąś opłatę na pokrycie 500+

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-10-18, 19:13 

Zmień od razu cewki :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-05-11, 19:41 

Gdy kupowałem auto w baku było 3/4 niemieckiej benzyny, silnik chodził bez zastrzeżeń. Gdy benzyna skończyła się i wlalem z polskiej stacji, zaczął klekotac, dopiero wlanie 98 to redukuje [emoji17]

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-06-23, 12:23 

Jedyne tanie zwiększenie mocy uzyskuje się poprzez zwiększenie ciśnienia doładowania. W związku z tym, że turbo nie posiadasz, to zapomnij o temacie zwiększania mocy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-08-20, 17:47 

Seat Altea XL 1.6 mpi

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-10-15, 14:34 

Mam ten sam silnik, na pokładzie Stag 200 GoFast, AC W01, AC R02 i jeździ wyśmienicie jak na benzynie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-10-19, 20:02 

Cewka zużywa się, zwykle po montażu LPG zaczynają niedomagać, więc warto wymienić komplet lub wozić zapas ze sobą + narzędzia.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-11-21, 11:16 

Kupując używane auto z używaną instalacją LPG musisz być przygotowany na wydatki jakie mogą wyniknąć po zakupie. Jeśli nie zamierzasz z autem wiązać się na długo, to bez sensu wydawać 3000 na montaż LPG, o ile na obecnej instalacji auto normalnie jeździ. Być może przez okres posiadania auta nie wydasz złotówki na serwis - nikt tego nie wie. Grunt to kupić sprawne auto.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2017-12-12, 16:29 

- VW, GOLF IV, 2003
- BCA 1398cm3
- IV GEN. 2600zł 2017r.
- 10LPG + 1PB/100km miasto; 8LPG trasa

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-01-08, 18:22 

Oleju dużo dolewasz?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-01-19, 11:46 


Jak to jest z tymi korektami dlugoterminowymi? Ostatnio często zaglądam do korekt i zauważyłem coś dziwnego chwilę po strojeniu są ok bardzo blisko korekt jakie zaobserwowałem na benzynie... Wraz z przejechanymi kilometrami na lpg korekty idą co raz bardziej na plus.


Jest tak, że auto stroisz tylko do konkretnych warunków jazdy. Pojedziesz stroić auto na trasę jest wszystko elegancko, a w mieście robi się kibel. Z obserwacji wnioskuję, że mój ECU benzynowy ma 3-4 tryby pracy o czym ECU LPG nie wie i zawsze te czasy wtrysków interpretuje tak samo i stąd biorą się rozbieżności. Sterownik benzynowy do określenia dawki wtrysku bierze pod uwagę bardzo dużo danych, a ten od LPG tylko mnoży te czasy, najwyraźniej nie zawsze korzystnie i stąd te rozbieżności. Inaczej mówiąc podczas strojenia dopasowujesz gaz tylko do pewnego obszaru pracy silnika i jak jeździsz w innych obszarach to robi się rozjazd. Byłoby idealnie, gdyby mnożnik był stałą wartością w całym zakresie czasów wtrysków, wtedy miałoby to sensowne przełożenie - coś takiego ma chyba Prins, ustawiasz LPG na procent benzyny np. na 110% i wtedy to wszystko trzyma się na sztywno, a nie jakieś cudowania i sztukowania mnożnika co kilka obrotów na korekty.

Tu możesz sobie podejrzeć film jakie to proste w PRINSIE: https://www.youtube.com/watch?v=5jvSxEj6nqs Jedziesz, patrzysz na korekty i tylko dopasowujesz współczynnik procentowy PB/LPG na cały zakres pracy silnika i po temacie.

Jeżeli mylę się w swoim wywodzie to proszę mnie poprawić ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-01-19, 18:08 

Komp benzynowy daje wiecej gazu kiedy jest ubogo tak jakby dawal benzyny.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-01-30, 07:43 

Jeśli auto nie ma być mulowate po zapakowaniu po brzegi to na placu boju zostają tylko turbobenzyny, a nie jakies 1.4 100KM :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-02-08, 23:16 

dobry filtr to mniej wizyt u gazownika i większa fama, że jego instalacje działają dobrze
zgadnij która wersja zdarzeń jest lepsza dla gazownika ?

Gdyby w książce gwarancyjnej nie było zapisu, że gwarancji nie podlegają usterki wynikłe z powodu brudnego gazu, to byłbym skłonny w to uwierzyć - a tak jest dupochron i wina po stronie klienta, bo zatankował syfiasty gaz :lol:

Wtedy może mieć pretensje do stacji paliw, a nie gazownika - logiczne ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-02-11, 19:56 

Cześć, wybieram się do Livigno we Włoszech przez Niemcy, Austrię, Lichtestein, Szwajcarię. Wypróbowałem ten link - http://www.mylpg.eu/stations/ ale nie pokazuje stacji z LPG na trasie tylko obok. Mam w związku z tym pytanie czy żeby zatankować gaz będę musiał zjeżdżać z trasy czy na stacjach przy autostradach nie ma dystrybutorów LPG?

Pozdrawiam ADAM

Na autostradach są stacje z LPG co widać na mapie, jednak na zjazdach paliwo jest zwykle tańsze i nie ma kolejki do dystrybutora. Stacje na autostradzie są oznakowane w Niemczech znakiem LPG.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2018-02-19, 17:14 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.
Strona 1 z 1 [ Znalezione wyniki: 15 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO