Znalezione wyniki: 164

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-06, 10:31 

zabudowa musi być tak wykonana aby był dostęp do butli(sprawdzenie szczelności,odczyt numerów itp.)do separacji między instalacjami możesz użyć czegokolwiek co nie wpadnie w nieprzyjemny rezonans podczas odsłuchu

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-10, 11:08 

w okolicy masz Autoflesz zadzwoń coś poleci.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-24, 18:47 

zzz123 napisał(a):
Magic Jet 3 z dwoma wyjsciami

ten może zagazować silnik na śmierć.poszukaj o puszczaniu gazu do układu chłodzenia.reszta ok.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-13, 17:07 

dla wszystkich silników z sterowaniem sekwencyjnym 20ms przy 6000 obr/min to zapętlenie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-04, 22:16 

dwu stopniowe są jeszcze reduktory KOLTEC które potrafią nakręcić kilka setek bez regeneracji.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-05, 08:19 

koltec i ig1 to bardzo dobre i drogie reduktory.ustawność zależy od samochodu w jednym lepiej w innym gorzej.
przy patriotycznym nastawieniu można założyć
STAG/LPGTECH
2xACR1
BARAKUDA
butle różnią się minimalnie profilem blachy i wielkością środkowej pustej przestrzeni.jeśli chcemy większą pojemność trzeba zamontować tzw.pełną.
niektóre samochody niemal nie reagują negatywnie na duże odsunięcie dyszy od zaworów ssących.aby dobrze wymieszać ciecz z gazem musimy ją dobrze rozpylić co nie jest konieczne w przypadku dwóch gazów.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-07, 20:47 

mamy kilka set tysięcy samochodów na IV generacji wierconych najróżniej jak się da i nie wykazują znaczących różnic.źle wymieszany gaz z powietrzem będzie powodował wysokie HC na analizatorze co łatwo sprawdzić.
pojedyncze sprawdzanie wtryskiwaczy jest podstawową czynnością diagnostyczną przy poszukiwaniu anomalii w pracy silnika.zmiana czasów wtrysku,trimy sterownika PB,dźwięk wtryskiwacza,zmiana obrotów i podciśnienia to parametry na które zwracamy uwagę.są silniki które zmieniają czasy wtrysków na poszczególnych cylindrach w razie gdyby te się rozjechały np.BMW i faktycznie na nich można by kalibrować wtryskiwacze.
zaślepienie otworów po nawiertach nie jest wielkim problemem więc można poeksperymentować na własnym bolidzie.montując wtryskiwacz bezpośrednio "na wkrętce"uzyskasz większą dynamikę wtryskiwanego gazu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-16, 09:02 

stag/tech hanki i acr to taki standardowo doradzany zestaw.do kompletu potrzebny jeszcze monter.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-16, 22:41 

tryszawy napisał(a):
O wiele za duży!!!!! Silnik jeszcze się broni , pewnie ostatkiem sił.

ostatni na forum którego stać na baterie do szklanej kuli :) :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-16, 20:22 

kończą się wtryski lub strojenie od początku

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-17, 08:12 

próbujemy odgadnąć przyczynę problemu jednak konieczne jest odczytanie obu komputerów w samochodzie co nakieruje na przyczynę niedomagań.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-16, 22:14 

jeśli chcesz to zrobić profi to należy stroić na korekty sterownika PB.do aktualizacji musisz mieć kabel z stabilnym połączeniem

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-16, 22:00 

nowy sterownik jest zupełnie inny w działaniu od starego i to zapewne znacznie polepsza komfort pracy silnika.podali co nawaliło w starym?
w ramach podziękowania od kliknij kolegom "pomógł" za napisanie tasiemca z happy endem :) :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-23, 18:34 

zasilanie lub masa sterownika do przeglądnięcia.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-24, 13:57 

dla pewności podmień na inny aby mieć pewność że to jego wina.instalacja nie jest zbyt popularna więc i wsparcie kiepskie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-25, 08:52 

mam takie dwie sztuki ale nie wiem jak masz daleko aby podjechać na sprawdzenie?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-25, 09:03 

wygląda że źle ustawiona instalacja rozjeżdża komputer PB.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-26, 11:38 

chyba chodziło oto czy błąd nie wyskoczył po aktualizacji oprogramowania sterownika.
do czujnika dochodzą cztery przewody +,- sygnał ciśnienia i podciśnienia sprawdź czy przy zmianie ciśnień zmieniają się wartości na sygnałowych przewodach.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-28, 21:03 

ten typ tak ma i w komplecie powinni dawać zapasowe kolanka bo nie wytrzymują próby regulacji

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-03, 10:02 

mediapolska napisał(a):
A czy można te wtryskiwacze montować pionowo ? Oczywiście przewodem w dół ?

w zasadzie pionowo przewodem wylotowym w dół to jedyny prawidłowy sposób montażu

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-26, 09:11 

trochę za małe dysze w regach

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-02, 22:04 


Gdyby byl sposob na zalozenie 4 generacji do wtrysku mechanicznego to bym nie kombinaowal, no ale nie ma.

i tu się mocno mylisz trochę taniej lub drożej ale się da ;)

No dobrze nie zadziala ale dlaczego?

kurcze to tak elementarna wiedza że nawet nie będę jej opisywał. poszukaj jak działa zwężka Venturiego

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-06, 20:03 

przecież aby sprawdzić czy nie puszcza nie trzeba montować a nawet gazu podłączać.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-10, 21:56 

nie jestem przekonany do poprawności wyboru czujnika temperatury reduktora no chyba że chcesz super szybko przechodzić na lpg.
otwórz zakładkę ustawienia wtrysków gazowych powinny być same zera.
temperatura przejścia,dopasowanie reduktora i styl jazdy kierowcy nie powinny powodować obniżania temperatury gazu poniżej 0*C i tyle powinno być ustawione jako minimum.obniżając ten próg powinniśmy być świadomi problemów z tego wynikających

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-11, 20:03 

do tak dużych dysz walteki muszą być TYP 30 BFC o skoku tłoczka 0,6mm
Strona 1 z 7 [ Znalezione wyniki: 164 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO