Znalezione wyniki: 14

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-05, 12:25 

Udało mi się zbadać kwestię tego dziwnego wypadania zapłonu, MOA jakieś sugestie ?


tak
to zmienia postac rzeczy
twoj sterownik jest z przed kilku lat i byly takie przypadki zachowania
gdy 'zgubil' sygnal z wtryskiwacza na 6tkach i 8mkach

dziwne ze ujawnilo sie to dopiero teraz

w sterownikach produkowanych od conajmniej 2 lat nie wystepuje ten problem

prosze zdjac sterownik
wyslac do nas priorytetem poleconym
odeslemy tego samego dnia

prosze zaznaczyc na kopercie/paczce
ze to do mnie



pozdrawiam
Marcin Okla-Anuszewski
App Studio s.c.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-16, 20:07 

Konfiguracja:
- wtryskiwacze HANA H2000 Typ A+ (niebieskie)
- wtryskiwacze zamontowane pojedynczo, 5cm od króćców
- Soft ACGS 8.1.0.1, firmware STAG'a 8.4
- tuningowy czujnik temperatury z termistorem NTC 10k, na wężu 10cm przed rozdzielaczem

Warunki pomiaru:
- temperatura otoczenia -3*C
- prosta, równa droga bez wzniesień
- 5 bieg, równy gaz, czasy wtrysku około 6-8ms, przedział 1500-2000obr
- na podstawie podglądu korekt ECU Pb

Bardzo podobnie jak kolega rustin na hankach czerwonych - liniowo, różnica między -30*C a 95*C to 19%.

http://img21.imageshack.us/img21/4993/korekcjatemp.th.jpg

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Koltec Necam
Napisane: 2012-12-20, 12:38 

Jest coś takiego ale czy daje więcej niz mruganie to nie powiem?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Koltec Necam
Napisane: 2012-12-20, 14:10 

Kiedyś z bratem trochę szukaliśmy na ten temat, prawdopodobnie sterownik tej instalacji ma na stałe zaszyte mapy i korekty dla konkretnego silnika. Jedyne po odłączeniu akumulatora, podobnie jak sterownik benzyny, sam się adaptuje do warunków zewnętrznych. Jeśli inne podzespoły są OK, to nic nie trzeba stroić bo instalacja powinna działać poprawnie. Jedynie jest możliwość regulacji ciśnień na reduktorze. W przypadku auta brata sami zregenerowaliśmy reduktor i ustawiliśmy poprawne ciśnienia na ile oczywiście było to możliwe w domowych warunkach. Auto od jakichś 30000 km jeździ poprawnie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Koltec Necam
Napisane: 2012-12-20, 14:43 

Niższe 0,96 a wyższe chyba 1,3 - 1,4 bara. Jak znajdę to padam dokładnie. Podobno oryginalny reduktor można z powodzeniem zastąpić takim jednostopniowym od sekwencji z ciśnieniem ustawionym na 0,97 bara.
Ciśnienie w oryginalnym reduktorze ustawia się na odłączonym podciśnieniu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Koltec Necam
Napisane: 2012-12-20, 15:24 

Struna, a to widział, podobno II generacja tego ustrojstwa miała możliwość działania przez soft?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Koltec Necam
Napisane: 2012-12-22, 09:25 

Koltec-Necam posiada wtyczkę diagnostyczną w sterowniku. Jest tam wolne gniazdo podobne jak ma VOILA+

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-03-04, 21:36 

odepnij aku i zobacz co sie dzieje jako ze jagna moze byc wrazliwa na emulacje wtryskiwaczy pierwsze wlaczenie lpg i klopoty z pb ale pierwsze co trzeba zrobic to odpiac lpg i sprawdzic pb jeszcze moze wyzucac bledy trakcji i skrzyni. z 4 sztuki takie zrobilem i 2 pierwsze podobne problemy . przelew robie na regulatorze wrzucalem gdziec fotki jeszcze zadne auto nie wrocilo z bledem cisnienia co do wtryskow to dodatkowe 100kohm miedzy przewody rozcinajace zalatwia sprawe. ale pierw sprawdz pb dosc czesto pada tam przeplywka

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-03-04, 22:26 

Z odłączonymi sondami jedzie dobrze?? Pamiętam kiedyś w Jaguarze podobne zachowanie i okazło się że ktoś założył zwykłe sondy 1V a w tamtym modelu były szerokopasmówki. Mechanik założył takie bo katalog Intercarsa takie pokazał. Odziwo kłopoty zaczeły się po 400km.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-03-04, 23:13 

sondy dead?

niebieski kabel-koloracja Denso

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-03-05, 07:22 

Sprawdź rozcięcie wtryskow. Pomyłka ... Zamiana.. Skutkuje brakiem korekt i pracy sondy.. Tak jakby ECU blokowalo się

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-03-05, 15:37 

...musisz poszukać czegoś do skasowania adaptacji .PB .
tam może być sterowanie adaptacyjne pompy .
poszuka VCM-a w okolicy

EDIT:

jak skasujesz , to alex ma programowalny emulator cisnienia paliwa z możliwością tworzenia mapy względem PWM pompy paliwa .

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-04-17, 14:47 

To niestety jest stare KME ( AKME ) więc trzeba by coś zamiast pscc2. PS-CC2 elektrycznie jest takie samo jak wszystkie następne (z dokładnością do braku pomiaru temperatury w dwójce).

Tylko PS-CC1 miał jeden czujnik ciśnienia z króćcami na węże po obu stronach membrany, dzięki czemu podawał na wyjściu informację o ciśnieniu różnicowym (stąd, do kalibracji był potrzebny drugi).
Wszystkie następne mają po dwa czujniki w jednej obudowie i podają dwa ciśnienia bezwzględne.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-04-17, 16:15 

Jeśli w środku ma taki sam czujnik to tak.
Z moich doświadczeń:
Optima korzysta z czujnika z wierzchu wyglądającego jak stare AEBowskie. Zmieniasz sterownik na Staga (i na odwrót) i też dobrze widzi ciśnienie. To samo nowy wymysł AC - "Go Fast", ma czujnik wyglądający jak stary włoch AEB.
Z drugiej strony chciałem ożenić AEBowski czujnik ze Stagiem 200 to nie chciał ze mną gadać :D
Strona 1 z 1 [ Znalezione wyniki: 14 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO