Znalezione wyniki: 24

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-07, 11:30 


Zaczekajmy jeszcze na Strune może też będzie chciał to sie zrobi za jednym zamachem 2 sztuki.


chętnie - tulejkę bym sobie już sam dospawał.
Jakiej to średnicy ?


Średnica zewnętrzna mojego jest 32 mm. Postaram się poszukać takiej samej rurki.
Jeżeli chcesz grubszą to powiedz jakiej średnicy ma być to będę szukał odpowiedniej rurki.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-02, 16:29 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-17, 17:05 

mzloty napisał(a):
Co to za zwierz? Map zintegrowany ze sterownikiem, wtyczka do podpięcia taka jak w lecho/starsze kme/starszy stag (prostokątna, nie owalna).



http://www.techgas.pl/index.php?strona=content&id=1

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-17, 17:31 

Tak jak pisałem Ci na PW i mówiłem To jest Firmy DT
Masz poniżej link do tego badziewia
http://www.pliki.drypa.pl/entry-096aa8f ... 64edda.htm

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-19, 21:08 

Tu jest workshop manual z rozpiska pinów w PDFie 13A

http://www.sendspace.com/file/hw4z9m

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-05-09, 08:42 

nie wiem czy pomogę ale montowaliśmy do auta BMW 330 2002 rok, kombi poj 2979cm zbiornik 67l 650x250

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-06-12, 21:10 

mzloty napisał(a):
Czy jakieś pomysły?

Może jakiś "bystrzak" poprzestawiał piny?
Nie mam G3 pod ręką to nie podpowiem jak jest pinologia. ;) Może kolorami ktoś podpowie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-06-12, 21:27 

kabel staga laczy sie z kme

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-06-12, 21:47 

mzloty napisał(a):
ponawiam: czy na wtyczce od strony sterownika ma być +12V?
dopisałem wyżej

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-06-12, 21:48 

Nowy wtyk Diego/Nevo:
-skrajne: czarny -masa
czerwony- +12V
-środkowe RX/TX
Czyli po ludzku, intuicyjnie.
Kolejność w interf. A.C. jest taka sama, z tym, że nie mogli mieć tak samo, jak kaeme, więc +12V puścili przewodem z niebiańskoniebieską izolacją (jak faza w 220V) :mrgreen: (nie mogłem się powstrzymać)
Interfejsy są współzamienne.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-06-12, 21:49 

Kabel AC działa, z tym że czasami robi problemy i rozłącza. A sterownik srebrny czy czarny, bo do czarnego potrzebujesz inny soft.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-02, 18:16 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-12, 17:28 

Chyba 1.6 robiliśmy z tych nowych motorów w Avensisie. Nie przypominam sobie, żeby była jakaś zagwozdka przy przeróbce. Nie podpinasz podciśnienia, stroisz na korekty i będzie śmigać. Pamiętaj, żeby nie przewymiarować wtrysków (brak podciśnienia). Pamiętam, że po założeniu akumulatora i odpaleniu praktycznie nie miała wolnych obrotów, albo były bardzo niskie. Trzeba jej dać chwilę czasu żeby się nauczyła.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: x fly
Napisane: 2013-07-25, 10:51 

mzloty, było szukamy: search.php?keywords=x+fly&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Szukaj :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-21, 21:46 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-20, 08:49 

post447663.html?hilit=honda%20v6#p447663

Robiłem alternatory w obu autach, bardzo podobne silniki, kolektor i wtryski niemal identyczne.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-21, 07:24 

VCM odłącza bodajże do 3 cylindrów, gdy auto nie ma zapotrzebowania na moc.

Przestaje podawać impulsy na wtryskiwacze benzynowe.

Przed montażem należy koniecznie ustawić zawory i sprawdzić czy na Pb wszystko jest OK - czy korekty LTFT / STFT są na normalnym poziomie.

Te silniki są niesamowicie czułe na właściwe ustawienie zaworów - niedawno robiłem eksperymenty u siebie. Mają samoistną tendencję do całkowitego zaniku luzów na wydechu. Wtedy korekty potrafią być i na -25 % na wolnych obrotach a MAP wtedy jest na 58-60 psi (powinien mieć około 28 psi).

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-21, 09:16 

Przyznawać się, kto montował w powyższym/poniższym aucie:

Honda Odyssey 2008r 3,5 i-VTEC VCM. Moc coś około 240KM.

Czy są jakieś zagadki?
Hanki blue, czy może hana green/barracuda wystarczy?
Sterownik pewnie pójdzie TECH.
Zbiornik na szybko mierzone wejdzie 650x180. Może po wyjęciu wykładziny wiecej - jakie montowaliście zbiorniki. W grę wchodzi schowek pod nogami drugiego rzędu siedzeń.

Wizualnie silnik (kształt kolektora) przypomina 3,2 z VC.

Z góry dzięki.

Ps: obiecuje pomagacze za konstruktywne odpowiedzi :>

Ja mam u siebie na stagu premium, kme goldzie i hankach. Nie pamiętam jakich. Zbiornik mam 680/180 pełen, trzeba się trochę pogimnastykować ale wszedł, ma 60 litrów brutto i 49 netto więc na 300 km z biedą wystarczy. A i nie mam vcma w swoim silniku.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-21, 10:27 

maniekm i dino777 tym jeżdżą w różnych konfiguracjach.
Jak się tu nie odezwą to może Ty uderz do nich na priv
maniekm-u22430.html
dino777-u7047.html


post450714.html#p450714

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-21, 12:15 

Niech właściciel wyczyści EGR (zawór i kanały) żeby dwa razy kolektora nie zdejmować.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-21, 14:13 

mzloty napisał(a):
A tam do regulacji luzow zaworowych kolektor sie zwala?


Górną część tak: http://www.youtube.com/watch?v=OnyqVg3nWRk

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-22, 11:31 

Właśnie się dowiedziałem, ze Maciek rezygnuje z montażu u mnie ze względu na butle i ze względu na to, ze wielozawór i przewód gazowy byłby najniższym punktem samochodu. Masakra :/

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-10-23, 06:15 

bez sensu jest wycinanie schowka i wspawanie blachy, bo problemem nie jest butla tylko jej wysokość, jak ktoś wejdzie pod auto to zrozumie o co chodzi, każde obniżenie schowka, (czyli butli) wiąże się z tym, że będzie to najniższa część auta,

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-01-23, 22:33 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Ogłoszenie globalne   Skocz do tematu

Napisane:  

Strona 1 z 1 [ Znalezione wyniki: 24 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO