Znalezione wyniki: 13

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-03, 08:19 

Wierć aż suwak będzie na zielonym polu

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-05, 07:16 

Da się w formatce szkiełko rezerwy ustaw definicję własna i wtedy będzie możliwość ustawienia, obok mały kwadracik

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: tech mazda
Napisane: 2013-04-23, 20:31 

Coś sie dzieje z reduktorem nie powinien pompować prawie 4 bary a czsami spada ciśnienie (błąd niskiego ciśnienia). Jaki ma przebieg może czas go wyczyścić i wymienić membrany ew wstawić inny. Sprawdż błędy to ptwierdzają i coś się dzieje z 4 wtryskiem gazowym łapie zwarcie i zapętla wtryski czyli podnieść lekko ciśnienie i ponownie wyregulować.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Mapki porada
Napisane: 2013-06-13, 19:59 

Mapę regulujesz tak: jeśli jest za bogato najeżdżasz na te pole gdzie kropka zaznaczasz klikasz enter wyświetli się formatka i wpisujesz powiedzmy -5 jak chcesz zmniejszyć, a 5 jak zwiększyć, klikasz enter chwilę czekasz i sprawdzasz. komp pb ma zawsze zwłokę dlatego jak przełączysz na pb celem sprawdzenia czasu wtrysku należy odczekać aż czasy nie będą się zmieniać i tak w każdym zakresie. możesz zaznaczać po kilka pól i klikać enter i analogicznie zmieniać wartości. Zmierz rezystancję czujnika reduktora miernikiem z rana powinien dla tej instalacji pokazywać ok 4-5 omów, gdyż ta instalacja nie ma wyboru czujnika. Gdyby termisior był uwalony pokazywało by temp -60. W tej instalacji (i nie tylko) takie "szczegóły' jak temp ma ogromne znaczenie podczas regulacji. Dlatego najpierw zrób porządek z temp, a dopiero potem kalibracja i regulacja mapy. Ja bym tak zrobił inaczej regulację uważam za mijającą się z celem.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-09-24, 18:24 

mam 20 w leonie bez dysz i dają radę zawsze lepiej włożyć dysze niż ma zabraknąć wydajności i dawać duże ciśnienie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-11-01, 18:01 

zależy jeszcze co to za auto, inne jest zapotrzebowanie na lpg w terenówce 266KM a inne w małej szlifierce wyścigowej 266KM.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-11-01, 19:34 

Przy tej mocy bez wymiany miedzi się nie obejdzie, najtaniej włożyć 2 silvera. Jeśli 1 można spróbować gurtner czarny(jeśli wolnossący silnik kilka osób montowało w podobnej mocy na forum poczytaj o nim) golda ew ale tu będzie miało znaczenie miejsce montażu, w zderzaku temperatura poleci, gdzieś przy ścianie grodziowej pod górą komory powinno być ok, założyłem koledze w jeepie v8 blisko silnika i na górze poniżej zbiorniczka i temp nie spada poniżej 25st, a auto potrafi w terenie spalić 30+ lpg.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-18, 06:38 

1. zrób adaptację
2. ustaw wolne obroty, czyli regulujesz korektę czasu wtrysku biegu jałowego tak żeby czasy wtrysku pb nie zmieniały się, nie zależnie czy auto pracuje na pb czy lpg (sprawdzasz ile wynosi czas wtrysku gdy auto pracuje na pb chwile czekając oczywiście gdy auto rozgrzane, przełączasz na lpg i tak regulujesz aż czasy pb na lpg będą w tym samym zakresie co pb na pb)

Problemem jest to że wtryskiwacze gazowe nie wyrabiają się w poniżej 3ms.
musisz tak wyregulować dyszami ew ciśnieniem aby czasy lpg były na wolnych obrotach przy nie zmieniających się czasach pb niezależnie czy na lpg czy pb były w granicach 4-5ms.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-25, 18:19 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-27, 13:51 

Coś żle złożone, rozebrać jeszcze raz i złożyć gdzieś na forum jest foto silvera w środku to samo.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-27, 16:41 

Może niechcący rozciągneła się sprężynka pod regulatorem?
Wyjąć bezpiecznik od pompy paliwa gdy przejdzie na lpg

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-12-27, 18:25 

Może membrana strony gazowej odwrotnie włożona, powinna być tą dużą metalową blachą na zewnątrz tj na niej powinna się oprzeć sprężyna, i jeszcze jedno co przychodzi do głowy to sama śruba co się reguluje ciśnienie czy jest dobrze osadzona w gnieżdzie jest tam malutki oring czy dobrze siedzi na swoim miejscu.

Jak rozkręcisz na początku sprawdż czy regulator się nie zacina lekko naciskając na ten cienki bolec w dużej śrubie powinien leciutko chodzić, sprężynować i nie zacinać się.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2014-05-17, 10:15 

tylko on ma zavoliS i poniżej 1,2 nie zejdzie ja dałbym na początek 2,5

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2016-08-22, 18:54 

powinno być ok zdjąłeś 5% długą korektę masz -10 drugą 0 powinno się wyrównać i być już ok. i zbieraj powoli na nowe wtryski. i pewnie sondy już słabe bo spory rozjazd między stronami bo 10%
Strona 1 z 1 [ Znalezione wyniki: 13 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO